Şimdi Ara

Peugot 308 Dizel Auto6R vs Megane 3 HB Dizel EDC (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
0
Favori
9.457
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Megane EDC
  • arkadaşlarım ben megan kötü demedimki sadece fransadan gelen megan larda dıgital gösterge ve start stop standarttıda türkiyede üretilenlerde neden standart değil gaziemirde megan 3 sordum ekspression modeli digital gösterge felan var dedi müşteri temsilcisi ama araç ocak ayına kadar yok dediler narlıdere renoya gittim 1 adet var dediler ozaman alayım dedim noterden vekalet verdim bu arabaların göstergelerini güzel yapmışlar digital çok spor duruyo dememe kalmadı sizin aracınızda adam yok dedi nasıl yani dedim var olanlar ilk gelen ithallerde standartı dedi bende buna kızdım almaktan vazgeçtim ve inanıyorumki arabasını teslim almayan birçok kişi digital ekranlı sanıyor.
    benim gibi satıcıya ben keriz değilim çifte standart var diye tepki gösterip satın almasa aracı benim göstergemi kartlı çalışmayı çalamazlardı
  • Hocam laf aramızda ben dijital göstergeyi sevmiyorum. Açıkçası benim için analog gösterge her zaman tercih sebebi. Benim gibi düşünen çevremde çok insan var. Bu nedenle göstergenin analog dijital olmasına çok takılacaklarını sanmıyorum alacakların (Sizin gibi müşteriler mutlaka vardır ama çoğunluk benim gibidir veya dijital analog farkı olduğundan bile haberi yoktur.).
    Tabi bu olanlar müşterinin yanıltılmasını gerektirmez. Olanı söylersiniz alıp almamak müşteriye kalır. Bu konuda yanıltma varsa bu hoş değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ekorender -- 17 Aralık 2010; 19:46:32 >
  • bencede göstergenin pek bir önemi yok. önemli olan motorun sağlamlığı ve edc nin gerçekten iyi bir performans beklendiğidir.
    şunu da unutmamak gerekirki dsg li vw nin servis maliyeti ile, edc li renault un maliyeti arasındaki fark da benim için önemli
  • easytronic araç sahibiydim auto6r 308 ise çok kullandım arada 308 in motorunu daha seri olmasının dışında şanzıman tamamiylr aynı idi. kim iddia ediyorsaki
    dulogic
    auto6r
    mmt
    easytronic

    bu yarı otomatiklerden biri diğerinden aşırı üstün veya kötü değil, çoğunu denedim. hepsi aynı nanenin lacivertidir. ve yarı otomatiğe para verilmez.
  • Arkadaşlar bu edc li megan hb privilage bi-xennon ve sunroof ilavesiyle 51.000 tl görünüyo. bu fiyattan indirim yapılıyomu. ilavesiz fiyatı privilage 48.000 tl. bu fiyatı kaça düşüyolar pazarlık yapanlar oldumu aramızda.

    Birde hazırda bayilerde kolayca bulunabiliyomu yoksa bekleniyomu. yılbaşı öncesi araba satın alma işini halletmem lazımda.
  • Valla Eskişehir'de araç yok.
    Ocak sonu diyorlar.

    Geçen hafta önce sormuştuk. Privilege 1.5 DCI manuel için.

    Şimdi ne durumda bilmiyorum.

    48.000 TL liste fiyatı var 45.000'e kadar iniyorlar.
  • Yanıt için teşekkür ederim. Bana edc vites indirimli fiyatı lazım. Bir diğer alternatifimde ne kadarda üst sınıf olsada 1.6 dizel ve yarı otomatik 6R vitesli C5. sunrooflu aracı opak boya indirimle 60.500 tl ye kadar indiler. Vites çift kavrama olmadığı için tereddütüm var. Herkes farklı bişeler diyor.
  • Bizim orda bir laf vardır aynı b... un havai mavisi diye aynı 2 tane benzer özelliklerde fransız araçlar.
    Edc den dolayı megane biraz önde gibii
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cloud Nine

    Valla Eskişehir'de araç yok.
    Ocak sonu diyorlar.

    Geçen hafta önce sormuştuk. Privilege 1.5 DCI manuel için.

    Şimdi ne durumda bilmiyorum.

    48.000 TL liste fiyatı var 45.000'e kadar iniyorlar.

    O araç zaten 44.850'ye satılıyor liste fiyatı da 45.850 TL ve pazarlıkla 44.000e veriyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44

    Bizim orda bir laf vardır aynı b... un havai mavisi diye aynı 2 tane benzer özelliklerde fransız araçlar.
    Edc den dolayı megane biraz önde gibii

    evet arkadaşım size katılmamak mümkün deyil
    edc utd 6r hepsi aynı birisi azdaha mavisi
    ben olsam 308alırım meganin arkakoltuğuna oturunca
    kafan tavanda boyum uzun biri deyilim nebiliim abi
    corolla geniş geniş bir araç




  • *megane ın şehiriçi tüketimi 5.2 lt,
    *expression modeli bile çok dolu (diğer modelleri gereksiz pahalı ve pek fark yok bana sorarsanız)
    *edc, dsg nin tek alternatifidir şu anda.
    *42-43.000 tl civarı 0 fiyatı (muadili golf 51.000 tl)
    *benzinin 4 tl olduğu bu ülkede binilecek en güzel f/p araçlardandır.
    *tek sıkıntısı arka diz mesafesi ve içi çok dar.
    *bayilerde bulmak imkansız, geldiği gibi satılıyor namuzsuzlar ancak privilage bulabilirsiniz.
  • Ben olsam Seat Leon 1.6 TDI DSG Style alırdım. 47.500 liste fiyatı, 47.000e rahat alınır. Aynı motor, şanzıman ve donanımda Golf'e 56 milyar verilmez bence.

    ABS, EBD, ESP, Hill Holder, DSR, EBA, XDS ve lastik basınç sensörü gibi şuan bulunabilecek her türlü güvenlik ekipmanı mevcut.
  • sabah aracımı teslim aldım 308 envy 1.6 dizel otomatik ilk defa bindim kullandım verdiğim paraya karşılık helal olsun dedirtiyor vites geçişleri biraz hissettiriyor babamın mersodan iyi spor modda kullanırsanız hissettirmeden vitesler geçiş yapıyor
    aynı zamanda otomatikte giderken istediğin veya sıkıştığın an direksiyonun altına yerleştirilmiş pedallara + - basarak manüel vitese geçiş yapabiliyorsun çokta zevkli bi an için nfs felan oynuyorum zannettim araç sollarken 1 tık 2 tık 3 tık fırlamışsın şehir içinde gerekli bir özellik olduğunu düşünüyorum kendinizi körüklü otobüs sollarken düşünün otomatı beklemiyorsunuz +birinci vites +ikinci vites + üçüncü vites nos gibi biraz abartım galiba :) neyse vitesi motoru geçtim göğüslük ve diğer plastik aksamlar inanılmaz göğüslüğe dokunmanızı isterim süper elastik bir malzeme buram buram kalite kokuyor iç genişlik ve şoförün ön camdan görüntü açısı mükemmel diğer şeridi bile engelsiz takip edebiliyorsunuz dış görüntü zaten kanıtlanmış özellik dersen gerekli olan herşey var envy otomatik dizel bakın bu açıklamaları yapmamın sebebi araç alacak arkadaşlar içindir şiddetle tavsiye ediyorum parasına göre çok fazla bir alet
    ben megan3 1.5 dizel expresion konfor paketli manüel vitesli araca peşin teklif aldığım fiyata 2 bin lira fazla verip bu arabayı aldım hesabını siz yapın aynı zamnda 308 otomatik olmasa bile araca binip test yapan ve yinede megan 3 diyen arkadaşlara şaşırıyorum meganın ikinci elinden başka dayanacak bir özelliği ve kalitesi yok sıfır aldığın bir aracı en az 4-5 sene kullanırsın ozamandan sonra 5-10 lira daha fazla değeri düşmüş olsa ne olurki benim için surüş zevki kalite hissi aracın sizi heyecanlandırması şirket aracı felan sıkıntısı olmaması( ocaktan sonra binlerce megan3 şirket aracı olacak yollarda) yoksa neden 40.45 bin tl bir araca veriyorsunuzki hacı muratta pekala işinizi görür
    şimdilik yazacaklarım bunlar aracımla iyide kötüde olsa bişey görür hissedersem sizinle paylaşacağım son birşey yeni araba alacak arkadaşlar size tavsiyem mutlaka test sürüşüne katılın aracı inceleyin öyle alın ben azdaha 308 i görmeden 2 ci eli yüksek olur diye megan 3 alıyordum vazgeçmemde yukarılardaki yazılarımda yazdığım gibi tesadüf oldu iyikide öyle olmuş




  • 308 de ve c5 te yeni kullanılmaya başlanan yarı otomatik tek kavrama 6r vites ile edc çift kavrama otomatik vitesin arasında ne gibi bariz farklar var acaba. 6r de vites geçişindeki hafif sarsma, edc de çift kavramanın getirdiği hızlı ve sarsıntısız vites geçişi dışında. edc çift kavrama daha teknolojik parçalardan oluştuğu için dsg gibi arıza ihtimali daha yüksek denilebilirmi acaba...
  • hayırlı olsun güzel bir tercih yapmışsınız...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winsome08

    sabah aracımı teslim aldım 308 envy 1.6 dizel otomatik ilk defa bindim kullandım verdiğim paraya karşılık helal olsun dedirtiyor vites geçişleri biraz hissettiriyor babamın mersodan iyi spor modda kullanırsanız hissettirmeden vitesler geçiş yapıyor
    aynı zamanda otomatikte giderken istediğin veya sıkıştığın an direksiyonun altına yerleştirilmiş pedallara + - basarak manüel vitese geçiş yapabiliyorsun çokta zevkli bi an için nfs felan oynuyorum zannettim araç sollarken 1 tık 2 tık 3 tık fırlamışsın şehir içinde gerekli bir özellik olduğunu düşünüyorum kendinizi körüklü otobüs sollarken düşünün otomatı beklemiyorsunuz +birinci vites +ikinci vites + üçüncü vites nos gibi biraz abartım galiba :) neyse vitesi motoru geçtim göğüslük ve diğer plastik aksamlar inanılmaz göğüslüğe dokunmanızı isterim süper elastik bir malzeme buram buram kalite kokuyor iç genişlik ve şoförün ön camdan görüntü açısı mükemmel diğer şeridi bile engelsiz takip edebiliyorsunuz dış görüntü zaten kanıtlanmış özellik dersen gerekli olan herşey var envy otomatik dizel bakın bu açıklamaları yapmamın sebebi araç alacak arkadaşlar içindir şiddetle tavsiye ediyorum parasına göre çok fazla bir alet
    ben megan3 1.5 dizel expresion konfor paketli manüel vitesli araca peşin teklif aldığım fiyata 2 bin lira fazla verip bu arabayı aldım hesabını siz yapın aynı zamnda 308 otomatik olmasa bile araca binip test yapan ve yinede megan 3 diyen arkadaşlara şaşırıyorum meganın ikinci elinden başka dayanacak bir özelliği ve kalitesi yok sıfır aldığın bir aracı en az 4-5 sene kullanırsın ozamandan sonra 5-10 lira daha fazla değeri düşmüş olsa ne olurki benim için surüş zevki kalite hissi aracın sizi heyecanlandırması şirket aracı felan sıkıntısı olmaması( ocaktan sonra binlerce megan3 şirket aracı olacak yollarda) yoksa neden 40.45 bin tl bir araca veriyorsunuzki hacı muratta pekala işinizi görür
    şimdilik yazacaklarım bunlar aracımla iyide kötüde olsa bişey görür hissedersem sizinle paylaşacağım son birşey yeni araba alacak arkadaşlar size tavsiyem mutlaka test sürüşüne katılın aracı inceleyin öyle alın ben azdaha 308 i görmeden 2 ci eli yüksek olur diye megan 3 alıyordum vazgeçmemde yukarılardaki yazılarımda yazdığım gibi tesadüf oldu iyikide öyle olmuş



    çok tarafsız bir değerlendirme olmuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trabzon61_66

    308 de ve c5 te yeni kullanılmaya başlanan yarı otomatik tek kavrama 6r vites ile edc çift kavrama otomatik vitesin arasında ne gibi bariz farklar var acaba. 6r de vites geçişindeki hafif sarsma, edc de çift kavramanın getirdiği hızlı ve sarsıntısız vites geçişi dışında. edc çift kavrama daha teknolojik parçalardan oluştuğu için dsg gibi arıza ihtimali daha yüksek denilebilirmi acaba...


    DSG yı de uzaylı teknolojısı yaptınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antares07


    quote:

    Orijinalden alıntı: winsome08

    sabah aracımı teslim aldım 308 envy 1.6 dizel otomatik ilk defa bindim kullandım verdiğim paraya karşılık helal olsun dedirtiyor vites geçişleri biraz hissettiriyor babamın mersodan iyi spor modda kullanırsanız hissettirmeden vitesler geçiş yapıyor
    aynı zamanda otomatikte giderken istediğin veya sıkıştığın an direksiyonun altına yerleştirilmiş pedallara + - basarak manüel vitese geçiş yapabiliyorsun çokta zevkli bi an için nfs felan oynuyorum zannettim araç sollarken 1 tık 2 tık 3 tık fırlamışsın şehir içinde gerekli bir özellik olduğunu düşünüyorum kendinizi körüklü otobüs sollarken düşünün otomatı beklemiyorsunuz +birinci vites +ikinci vites + üçüncü vites nos gibi biraz abartım galiba :) neyse vitesi motoru geçtim göğüslük ve diğer plastik aksamlar inanılmaz göğüslüğe dokunmanızı isterim süper elastik bir malzeme buram buram kalite kokuyor iç genişlik ve şoförün ön camdan görüntü açısı mükemmel diğer şeridi bile engelsiz takip edebiliyorsunuz dış görüntü zaten kanıtlanmış özellik dersen gerekli olan herşey var envy otomatik dizel bakın bu açıklamaları yapmamın sebebi araç alacak arkadaşlar içindir şiddetle tavsiye ediyorum parasına göre çok fazla bir alet
    ben megan3 1.5 dizel expresion konfor paketli manüel vitesli araca peşin teklif aldığım fiyata 2 bin lira fazla verip bu arabayı aldım hesabını siz yapın aynı zamnda 308 otomatik olmasa bile araca binip test yapan ve yinede megan 3 diyen arkadaşlara şaşırıyorum meganın ikinci elinden başka dayanacak bir özelliği ve kalitesi yok sıfır aldığın bir aracı en az 4-5 sene kullanırsın ozamandan sonra 5-10 lira daha fazla değeri düşmüş olsa ne olurki benim için surüş zevki kalite hissi aracın sizi heyecanlandırması şirket aracı felan sıkıntısı olmaması( ocaktan sonra binlerce megan3 şirket aracı olacak yollarda) yoksa neden 40.45 bin tl bir araca veriyorsunuzki hacı muratta pekala işinizi görür
    şimdilik yazacaklarım bunlar aracımla iyide kötüde olsa bişey görür hissedersem sizinle paylaşacağım son birşey yeni araba alacak arkadaşlar size tavsiyem mutlaka test sürüşüne katılın aracı inceleyin öyle alın ben azdaha 308 i görmeden 2 ci eli yüksek olur diye megan 3 alıyordum vazgeçmemde yukarılardaki yazılarımda yazdığım gibi tesadüf oldu iyikide öyle olmuş



    çok tarafsız bir değerlendirme olmuş


    di mi


    http://www.sikayetvar.com/sikayet/no/603168/g/PEUGEOT+OTOMOTIV+Peugeot+308+1,6+Hdi+Auto+6R+Disk+Ve+Balata+Problemi+Var!
    10.000 km de görüselım,bu vıtesle ilgil izlenımlerını beklıyor olucam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt


    quote:

    Orijinalden alıntı: trabzon61_66

    308 de ve c5 te yeni kullanılmaya başlanan yarı otomatik tek kavrama 6r vites ile edc çift kavrama otomatik vitesin arasında ne gibi bariz farklar var acaba. 6r de vites geçişindeki hafif sarsma, edc de çift kavramanın getirdiği hızlı ve sarsıntısız vites geçişi dışında. edc çift kavrama daha teknolojik parçalardan oluştuğu için dsg gibi arıza ihtimali daha yüksek denilebilirmi acaba...


    DSG yı de uzaylı teknolojısı yaptınız



    Yukarıdaki cümlemi tekrar okuyup DSG yi hangi kelimelerle uzaylı teknolojisi yaptığımı anladınız açıklayabilirmisin. Yoksa tam tersi karmaşık yapısı nedeniyle arıza ihtimalinin yüksek olduğunu mu söylemeye çalışmışım.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.