Şimdi Ara

Peugot 308 Dizel Auto6R vs Megane 3 HB Dizel EDC (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
0
Favori
9.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt

    bu arada hangı markanın fanatıgıymısım?
    ona da cevap gelmedı....



    O güzel üslübun seviyeni verir, seviyende alacağın cevapların içeriğini bir şekilde belirler, birşeye takıldığım yok. Seviyeni sana inceden hatırlatıyorum sadece

    Hangi markanın fanatiği olduğunu anlamak çokta zor değil. O kadar yorum yaptığına göre,çalışan aklını biraz daha çalıştır; acaba bu forum içerisinde bizim yazdığımız yazılar biryerde loglanıyor mu, bunlar başıklar halinde listeleniyormu de bakalım???? Oradan cevabı kendin bulacaksın, belkide farkında olmadığın fanatiklik hissiyatını sana daha net birşekilde o veriler göstericektir.

    Evet anlamlandırılamıyan bir dert anlatma şeklin var, bende anlamakta zorluk çekiyorum. DSG de ki sorunu nasılda kabul etmediklerini okudun mu bulupta? Onlarda sorunu kullanıcıya yıkıyorlar. Onu okumadan cevap yazıp soru sormuşsun burda tekrardan EDC leride değiştiriyorlardı demi hemen, yeni çıkan şanzımanı hemde hemen bozulan ve değiştirildiğine şahit olan sen

    Sonuç olarak, dediklerinden anlaşılan ülkemiz yarıotomatik çöplüğü ve sanayiler bu araçlarla dolu ki ben daha tanıdıklarımdan bu sebepten giden görmedim. Ayrıca merak etme insanlar senin zannettiğin kadar bilgisiz değiller. Bir çok insan araştırıp, sorup deneyimlerden de faydalanıp araçlarını alıyorlar. Kimse yarı otomatikleri o yakıt sarfiyat değerine rağmen tam otomatik sanıpta almıyor. Alıyor ve performans bekliyor ise o onun beceriksizliğidir.

    İkili konuşma burada bitmiştir, herkese kolay gele.




  • en sevmedıgım lafta ,sorarsına
    ne yaptım ben dersın ,niye darıldın?
    -sen iyi bılırsın
    tipik kız tribi
    fanatık degılım hoş sana da ıspat edecek degılım,senı kaale alıp cevap yazdıgıma acıyorum
    yarı otomatıklere bınen bınsın,sonra masraf cıkarınca aglamasın....
    bır de gene kız lafı gelıyor;bu ıkılı konusma bıtmıstır bla bla
    ,aklı sıra moderatör
    senın laflarında bı efeminenlık var ama daha çözemedım
    bana bulaşma da
    bnım basımdan beri demek istedıgım,edc varken auto6r vıtesmı dedım daha konun basında,sonrakı yorumlarda benı destekleyen türden,senın arkadaslarının sorun cıkmamıs bla bla,ne yapalım inanalım mı?
    ben hala soruyorum benle neyı tartısıyorsun kı,cift kavrama dsg,edc,powershıft ın daha ıyı oldugunu kendın de dedın,eee nedır derdın,ne dememı beklıyorsun yarı otomatık alın ,mükemmel dememi mi? cok beklersın,benle vaktıni harcama,benım fıkrım degısmıycek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi watkseburt -- 21 Aralık 2010; 18:37:13 >




  • Arkadaşlar konu araçları kıyaslamak için açılmıştır. Hatırlatırım.
  • 308
  • Peugeot 308 HDi otomatik yakıt rekoru kırdı

    Peugeot'nun 5 ileri manuel ve yeni 6 ileri otomatik şanzımanına sahip iki 308 1.6 HDi 110 hp modeli, ortalama 3.5 litre/100 km civarında tüketimle İstanbul'dan Antalya'ya gidip döndü.

    Geçen yıl Antalya'ya ortalama 3.68 litre/100 km tüketimle gidip gelen 110 beygir gücündeki 1.6 litre HDi motora sahip 407'den sonra Peugeot, bu yıl aynı testi yine Türkiye Otomobil Federasyonu gözetiminde 308 modelinin iki ayrı şanzıman seçeneğiyle gerçekleştirdi. Teste katılan araçlardan birincisi, yeni 308'in Türkiye lansmanından beri satışta olan manuel şanzımanlı 1.6 HDi 110 beygirlik modeliydi.

    İkinci model ise Türkiye'de ilk kez satışa sunulacak olan 1.6 Hdi Auto6R olarak adlandırılan yeni 6 ileri otomatik şanzımanlı modeldi.

    Manuelden daha az yaktı

    Klasik otomatik vitesli araçlar genelde daha çok yakıt tüketirler ve performansları biraz daha düşüktür. Peugeot bu yeni vites kutusunun gerçek koşullarda manuel şanzımana sahip bir araç kadar tükettiğini kanıtlamak için bu yeni versiyonu manuel şanzımana sahip aynı motorlu bir başka versiyonla birlikte test etti. İki araç 1393 km'lik yol boyunca arka arkaya gittiler.

    1393 kilometrelik bu testte manuel şanzımanlı 308 1.6 HDi, 100 kilometrede ortalama 3.59 litre motorin tüketerek başarılı bir sonuç elde etti. 6 ileri vitesli otomatik şanzımana sahip 1.6 HDi Auto6R ise aynı yolda aynı koşullarda daha da düşük bir yakıt tüketimi elde etti ve 100 kilometrede ortalama sadece 3.45 litre motorin yaktı.

    Bu iki modelin de resmi testlere göre şehir dışındaki yakıt tüketimi 4.1 litre. Her iki aracın deposu da 60 litre kapasiteli. Manuel 308 yol boyunca 50.11, otomotik vites ise 48.16 litre yaktı.
    ARACIMI ALDIĞIMDA KIRMIZI IŞIK YANIYORDU 50 TL LİK MOTORİN ALDIM ŞEHİR İÇİNDE 300KM YAPTIM DAHA IŞIK YANMADI megan3 olan arkadaşlarıma sordum abi çok yakıyor dediler bu olaydan dolayı servise gittiklerini serviste 10.000km den sonra yakıtın düşeceğini söylemişler başka bir tanıdığıma sordum yakıtı nasıl diye arabam 25.000km de dedi ama hayla çok yakıyo diyor bahsettiğim araç megan 3 6 ileri dizel edc li megan3 ün yakıtı nasıl acaba onu merak ettim




  • benim çevremdeki megane kullanıcıları en son renaulta dua ediyorlardı az yakıyo diye. sizin çevrenizdeki megane kullanıcılarının araba kullanmayı bildiğinden emin misiniz? çünkü bugüne kadar ilk defa 1.5 dci ın çok yaktığıyla ilgili bir şey okuyorum da.

    bir de yarı otomatik vites araba alınmaz.
  • Yari otomatik sanziman otomativ sektorunun yuz karasi bir teknolojidir ve yapilma amaci sadece ucuz mal etme cabasidir. Arabadan azicik anlayan bir insan yari otomatik bir sanziman almaz. Ancak duygusal yaklasim ve hata yaptigini kabul etmeme ic gudusu veya isten anlama sonucu bir tercih sebebi olabilir. Piyasadaki butun markalarin sanzimanlarini kullanmis biri olarak yari otomatik sanzimanli arac sahiplerine allahtan sabir diliyorum, cunku manuel vitesli aracin debriyaj kavramasini ve vites secimlerini ultra acemi bir insanmis gibi yaptigindan, mide bulandirici surusler onlari bekliyor. Kullandigim zamanlari hatirliyorum da hala midem bulaniyor...
  • Tartışmaya giren arkadaşlar kusura bakmasın ama genel tartışma adabımızda ( kendimi bundan soyutlamıyorum) bir sorun var. Yani hep siyah ya da beyaz olarak bakıyoruz. Her ikisinin de farklı bakış açılarına göre güzel görünebilecfeğini düşünmüyoruz. İkna etmenin bir güç gösterisi olduğunun farkındayız ama ikna olmanın da bir erdem olduğunu unutuyoruz. Ayrıca ikna etmeyi de bir zorunluluk gibi algılıyoruz. Tartışmayı paylaşım ve kazanım olarak görmüyoruz..
    Tartışmaya konu iki aracı da test ettim. Hatta birini bugün kardeşime aldık bile ( 308 HDİ Envy Auto6R).
    1. İki aracı şanzıman harici karşılaştırmak istersem yorumum şöyle olurdu; Megane dizel yalıtım-süspansiyon konforu olarak önde. 308 yol tutuş, oturaklık, iç mekan şıklığı ve ferahlığı, malzeme kalitesi olarak bana daha iyi göründü. Her iki dizel motoru tüketim ve performnas açısından eşit ve başarılı buluyorum. Kronik sorun açısından da ilk 1 yıldan sonra yapılan düzeltmelerle her iki modeli de sorunsuz olarak değerlendiriyorum.
    2. Otomatik şanzıman karşılaştırmasına gelince; 1 hafta arayla Fluence EDC ve bu akşam Auto6R'yi kullandığım için sıcağı sıcağına karşılaştırabilirim. Auto6R tek kavramalı yarı-otomatiklerin neredeyse en iyisi olarak gösteriliyor. Ben de aynı düşüncedeyim, MCP ile aynı ve Jazz'ın İ-Shift'inden biraz daha iyi. Yokuş tırmanmıyorsanız eğer 1 ve 2. viteslerdeki rahatsız etmeyen yığılma diğer viteslerde çok daha az hisediliyor. Tek sıkıntı yokuş tırmanışlarda, tırmanış ne kadar dik ise yığılma ve akselarasyon kaybı da o kadar rahatsız edici oluyor. Kulllandıkça, tecrübeniz arttıkça alışabileceğiniz bir şanzıman. Bazı arkadaşlar haksızlık etmiş, acemi bir şoförün manuel kullanımı gibi diyerek. Hiç olmadı manuel modda kullanarak, değme şöförlere taş çıkartırsınız, bundan emin olun. ( o zaman neden otm. alayım diyecek olanlara da sol ayaklarının hala boşta olacağını hatırlatırım).
    EDC'ye gelince; Çift kavramalı yarı-otomatiklerin teknolojik olarak daha ileri olduğunu ve çok daha konforlu bir sürüş sunduklarını kabul edelim. EDC'yi son derece başarılı buldum ve açıkçası DSG'ye çok yakın olduğunu da söyleyebilirim. Vites geçişlerindeki serilik kadar sürüşün devamlılığı da önemli. Bu anlamda sürüş keyfi ve performans açısından EDC Megane belirgin olarak üstün.
    Sorun fiyat kalite dengesinde düğümleniyor. Kardeşimin 307'sine takasta Peugeot bayi 2000 tl daha iyi , 308 Envy'e ise Renault'tan 3000 tl daha uygun fiyat verdi. Toplamda 5000 tl'lik bir farkın üstüne donanım farkı da cabası. Şİmdi bu koşullarda 308 alan kişiyi eleştiremezsiniz. Eğer fiyattan bağımsız konuşacak olursak bu başlığın tartışmasız lideri Golf TDİ DSG'dir. Benim düşünceme göre her koşulda Megane EDC değil 2 bilemediniz 3 bin tl'lik farka kadar EDC, ötesi Auto6R'dir..




  • @terappist70
    ben 308 alanları degıl,yarı otomatıgı bana kabul ettırmeye calısanlara kızıyorum,mesajlarıma bakın,alan alsın dıyorum,uyarı da yapıyorum,arıza verırse ugrasırsınız dıyorum,vakıt ve nakıt kaybı olur dıyorum,alanlara sız salaksınzı,aptal sınız dıye bır hakaret etmedım,edc 308 de olsaydı,megane yarı otomatık olsaydı,kesınlıkle 308 önerırdım
    ben aurıs mmt alıyordum az daha da bu forumu kesfettım,dırekten dönüp tam otomatık honda aldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt

    @terappist70
    ben 308 alanları degıl,yarı otomatıgı bana kabul ettırmeye calısanlara kızıyorum,mesajlarıma bakın,alan alsın dıyorum,uyarı da yapıyorum,arıza verırse ugrasırsınız dıyorum,vakıt ve nakıt kaybı olur dıyorum,alanlara sız salaksınzı,aptal sınız dıye bır hakaret etmedım,edc 308 de olsaydı,megane yarı otomatık olsaydı,kesınlıkle 308 önerırdım
    ben aurıs mmt alıyordum az daha da bu forumu kesfettım,dırekten dönüp tam otomatık honda aldım

    Watkseburt, özel olarak size yönelik yazmadım. Fakat bu yarı-otomatiklere bu kadar da şüpheci yaklaşmayalım. 70-80 binlere kadar sorunsuz kullanan da biliyorum, 5 bin km'de yolda bırakan DSG de..Biraz şans biraz da kullanım stili ile alakalı. Fakat esaytronik ve MMT diğerlerinden daha sabıkalı.




  • terapist arıza olayıda çok önemli degil auto6r ninde dsg ninde edc ninde mmt ninde ne zaman bozulacağı belli olmaz. kia forumunda sıfır tam otomatik ceed inde şanzımanı arızalanmış. önemli olan şanzımanın arızalı değilken gösterdiği performanstır.

    o açıdan ya tam otomatik, (ki tam otomatiklerde her vitesin kendi debriyajı var.) yada çift kavramalı yarı otomatik. gerisi ne yazıkki yalan.
  • Hayırlı uğurlu olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70


    quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt

    @terappist70
    ben 308 alanları degıl,yarı otomatıgı bana kabul ettırmeye calısanlara kızıyorum,mesajlarıma bakın,alan alsın dıyorum,uyarı da yapıyorum,arıza verırse ugrasırsınız dıyorum,vakıt ve nakıt kaybı olur dıyorum,alanlara sız salaksınzı,aptal sınız dıye bır hakaret etmedım,edc 308 de olsaydı,megane yarı otomatık olsaydı,kesınlıkle 308 önerırdım
    ben aurıs mmt alıyordum az daha da bu forumu kesfettım,dırekten dönüp tam otomatık honda aldım

    Watkseburt, özel olarak size yönelik yazmadım. Fakat bu yarı-otomatiklere bu kadar da şüpheci yaklaşmayalım. 70-80 binlere kadar sorunsuz kullanan da biliyorum, 5 bin km'de yolda bırakan DSG de..Biraz şans biraz da kullanım stili ile alakalı. Fakat esaytronik ve MMT diğerlerinden daha sabıkalı.



    DSG'nin 5.000km de nasıl yolda bıraktığını açıklayabilir misiniz? yarı otomatiklere şüpheci yaklaşmayalım diyorsunuz kendiniz kulaktan dolma bilgiler veriyorsunuz.. tamam burası bir forum, yani set her dakika bizim yazdıklarımızın doğruluğunu kontrol edecek diye bir şey yok, olamaz da zaten ama gerçekten sıkıldım, forumda ben GERÇEK bir DSG kullanıcısıyım, ne bir ses var, ne bir şey, haa diğer otomatiklere göre bayağı geri kaçırıyor buyrun bunu sabaha kadar eleştirin, karşı çıkmam çünkü gerçek, kanıtlanabilir, aksi iddia edilemez..

    ama yolda bıraktı, sorunlu, vb. allah aşkına kusra bakmayın kurban adayım siz oldunuz çünkü aylardır herkese söylüyorum, 1-2 kişiye PM attım geri dönmediler.. bir kişi FATURA veya Doğuş otomotivden arıza tespit tutanağı scan edip koymadı şuraya? yok youtube da var, yok şu linki incele bilmemne..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    quote:

    Orijinalden alıntı: terapist70


    quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt

    @terappist70
    ben 308 alanları degıl,yarı otomatıgı bana kabul ettırmeye calısanlara kızıyorum,mesajlarıma bakın,alan alsın dıyorum,uyarı da yapıyorum,arıza verırse ugrasırsınız dıyorum,vakıt ve nakıt kaybı olur dıyorum,alanlara sız salaksınzı,aptal sınız dıye bır hakaret etmedım,edc 308 de olsaydı,megane yarı otomatık olsaydı,kesınlıkle 308 önerırdım
    ben aurıs mmt alıyordum az daha da bu forumu kesfettım,dırekten dönüp tam otomatık honda aldım

    Watkseburt, özel olarak size yönelik yazmadım. Fakat bu yarı-otomatiklere bu kadar da şüpheci yaklaşmayalım. 70-80 binlere kadar sorunsuz kullanan da biliyorum, 5 bin km'de yolda bırakan DSG de..Biraz şans biraz da kullanım stili ile alakalı. Fakat esaytronik ve MMT diğerlerinden daha sabıkalı.



    DSG'nin 5.000km de nasıl yolda bıraktığını açıklayabilir misiniz? yarı otomatiklere şüpheci yaklaşmayalım diyorsunuz kendiniz kulaktan dolma bilgiler veriyorsunuz.. tamam burası bir forum, yani set her dakika bizim yazdıklarımızın doğruluğunu kontrol edecek diye bir şey yok, olamaz da zaten ama gerçekten sıkıldım, forumda ben GERÇEK bir DSG kullanıcısıyım, ne bir ses var, ne bir şey, haa diğer otomatiklere göre bayağı geri kaçırıyor buyrun bunu sabaha kadar eleştirin, karşı çıkmam çünkü gerçek, kanıtlanabilir, aksi iddia edilemez..

    ama yolda bıraktı, sorunlu, vb. allah aşkına kusra bakmayın kurban adayım siz oldunuz çünkü aylardır herkese söylüyorum, 1-2 kişiye PM attım geri dönmediler.. bir kişi FATURA veya Doğuş otomotivden arıza tespit tutanağı scan edip koymadı şuraya? yok youtube da var, yok şu linki incele bilmemne..

    vw türk e girersen ordan dsg sorunlarını yaşayan üyelerden istedigin bilgileri ve belgeleri alabilirsin. yalan yazmayacağını düşündüğün bir sürü eski üye var.
    mekatronik değişimi,
    şanzıman değişimi
    yazılım güncelleme,
    kalkışta stop etme
    hareket halinde boşa alma,

    dsg ile ilgili konular bunlar...




  • quote:



    DSG'nin 5.000km de nasıl yolda bıraktığını açıklayabilir misiniz? yarı otomatiklere şüpheci yaklaşmayalım diyorsunuz kendiniz kulaktan dolma bilgiler veriyorsunuz.. tamam burası bir forum, yani set her dakika bizim yazdıklarımızın doğruluğunu kontrol edecek diye bir şey yok, olamaz da zaten ama gerçekten sıkıldım, forumda ben GERÇEK bir DSG kullanıcısıyım, ne bir ses var, ne bir şey, haa diğer otomatiklere göre bayağı geri kaçırıyor buyrun bunu sabaha kadar eleştirin, karşı çıkmam çünkü gerçek, kanıtlanabilir, aksi iddia edilemez..

    ama yolda bıraktı, sorunlu, vb. allah aşkına kusra bakmayın kurban adayım siz oldunuz çünkü aylardır herkese söylüyorum, 1-2 kişiye PM attım geri dönmediler.. bir kişi FATURA veya Doğuş otomotivden arıza tespit tutanağı scan edip koymadı şuraya? yok youtube da var, yok şu linki incele bilmemne..

    quote:


    vw türk e girersen ordan dsg sorunlarını yaşayan üyelerden istedigin bilgileri ve belgeleri alabilirsin. yalan yazmayacağını düşündüğün bir sürü eski üye var.
    mekatronik değişimi,
    şanzıman değişimi
    yazılım güncelleme,
    kalkışta stop etme
    hareket halinde boşa alma,

    dsg ile ilgili konular bunlar...


    Bir arkadaşımın dsg şanzımanlı arabası henüz 7000 kmdeyken 1. viteste sarsıntılı kalkıyordu(bazen kalkamıcak sanıyorduk) ve vites geçişlerinde ciddi bir ses çıkarıyordu. servise götürdü arabasını, mekatronik değiştirdiler. şu anda yine sorun varmış şanzımanında. bu canlı şahit olduğum olay. buna benzer pek çok şikayet de internette forumlarda okudum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 31 Aralık 2010; 11:05:14 >




  • Dsg ile ilgili ciddi sorun yaşayıp servise girdiğine dair ve de ne işlem yapıldığına dair sevis belgesini forma koyulamıyor mu acaba??
    Merak ediyorum ben ve çevremedeki hiç kimse dsg ile ilgili en ufak sorun yaşayan yok.
    Belki yazılım güncellemesi olanlar vardır o kadar.O da bir servise uğrayıp 5 dk da halledilecek bir şey..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44

    Dsg ile ilgili ciddi sorun yaşayıp servise girdiğine dair ve de ne işlem yapıldığına dair sevis belgesini forma koyulamıyor mu acaba??
    Merak ediyorum ben ve çevremedeki hiç kimse dsg ile ilgili en ufak sorun yaşayan yok.
    Belki yazılım güncellemesi olanlar vardır o kadar.O da bir servise uğrayıp 5 dk da halledilecek bir şey..


    biz yalan mı söylüyoruz?

    bu sorunlar herkesin arabasında çıkacak diye bir şart yok ama yaygın sorunlarsa şanzımandan genel olarak sorunlu diye bahsedilir. bunun sebebi de yeni araba alacak insanların arabasındaki dsg şanzımanda sorun çıkıp çıkmayacağından emin olamamasıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 31 Aralık 2010; 11:11:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44

    Dsg ile ilgili ciddi sorun yaşayıp servise girdiğine dair ve de ne işlem yapıldığına dair sevis belgesini forma koyulamıyor mu acaba??




    Bu forum içerisinde kaç tane başlıkta servise gidilmite, yaşadığı sorunu belgeletip buraya göndermiş insan gördünüz???

    İyice saçmalamışlar, sorunları öğrenmek için şikayet sitelerine girer okursunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: treex


    quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44

    Dsg ile ilgili ciddi sorun yaşayıp servise girdiğine dair ve de ne işlem yapıldığına dair sevis belgesini forma koyulamıyor mu acaba??




    Bu forum içerisinde kaç tane başlıkta servise gidilmite, yaşadığı sorunu belgeletip buraya göndermiş insan gördünüz???

    İyice saçmalamışlar, sorunları öğrenmek için şikayet sitelerine girer okursunuz.



    Dostum kusra bakma sen saçmalamışsın, ben 6.5 senelik bir üyeyim, Mercedes Benz'inden tut, Renault'ya kadar(kendim bizzat koymuştum insanlara GERÇEK bilgiler vermek amaçlı) alfa romeosundan tut pek çok insan zamanında paylaşımda bulundu, servis numaraları verdi vs. ama diğer insanların yaptığı şey doğru değil, ben şunu eleştiriyorum

    eniştenin polo yolda kaldı
    kankanın golf stop ediyor
    biraderin passatı 5.000km de motoru patlattı
    bizim şirketteki biri Caddyden bıktı usandı
    Youtube da bakın adam ne güzel anlatmış..

    Değerli arkadaşım, burası bir Forum, insanların amacı kendi bildiklerini diğerlerine aktarmak, herkesin ortak bir paydada bilinçlenmesini sağlamak. Ama afedersin emekli kahvesinde batak masasında konuşur gibi millete işkembeden sallar gibi veriler aktarmak hem etik değil hemde mantıksız.. umarım derdimi anlatabilmişimdir.. tekrar diyorum DSG mükemmel ötesi bir şanzıman değil, bazen ilk kalkışlarda az da olsa sarsabiliyor, ve geri kaçırıyor. Ama 1.250km oldu, kullanma klavuzuna ve rodajına tamamen harfi harfine uydum, garantimi 4 seneye çıkarttım, kafam rahat




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    Dostum kusra bakma sen saçmalamışsın, ben 6.5 senelik bir üyeyim, Mercedes Benz'inden tut, Renault'ya kadar(kendim bizzat koymuştum insanlara GERÇEK bilgiler vermek amaçlı) alfa romeosundan tut pek çok insan zamanında paylaşımda bulundu, servis numaraları verdi vs. ama diğer insanların yaptığı şey doğru değil, ben şunu eleştiriyorum

    eniştenin polo yolda kaldı
    kankanın golf stop ediyor
    biraderin passatı 5.000km de motoru patlattı
    bizim şirketteki biri Caddyden bıktı usandı
    Youtube da bakın adam ne güzel anlatmış..

    Değerli arkadaşım, burası bir Forum, insanların amacı kendi bildiklerini diğerlerine aktarmak, herkesin ortak bir paydada bilinçlenmesini sağlamak. Ama afedersin emekli kahvesinde batak masasında konuşur gibi millete işkembeden sallar gibi veriler aktarmak hem etik değil hemde mantıksız.. umarım derdimi anlatabilmişimdir.. tekrar diyorum DSG mükemmel ötesi bir şanzıman değil, bazen ilk kalkışlarda az da olsa sarsabiliyor, ve geri kaçırıyor. Ama 1.250km oldu, kullanma klavuzuna ve rodajına tamamen harfi harfine uydum, garantimi 4 seneye çıkarttım, kafam rahat


    Ben de çok yeni sayılmam ve böyle karşılaştırmalı konuşmaların hiçbirinde belge yayınlayan görmedim daha. Yukarıda da belge üzerinden konuşuluyor da ben mi göremiyorum acaba.

    Sorun DSG ye dokununca belge istemeye dönmüş Diğer şanzımanlar hakkında bok atarken kimseler belge istemeyipte DSG de neden istenir olmuş??? M/M, Easytronic ve Auto 6r için belge istemeden konuşmak ta neyin nesi oluyor ozaman?

    İster DSG mükemmel olsun ister çok kötü bana ne, alıcısı alanı düşünsün. Parası olan istediği yere istediğini yatırsın, kime ne. Ama karşılaştırmalı şekilde konuşurken, birisini yüceltip diğerini yerer iken dikkatli konuşmak lazım. Her aracın fiyatına göre artıları, her kişininde aracından beklentileri farklıdır.

    Not:http://www.sikayetvar.com/sikayet/no/532819 içerisinde İŞKEMBESİNDEN sallıyan birisi var galiba.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.