Şimdi Ara

Phanteks Eclipse P400 Kasa İncelemesi & Kullanıcı Kulübü (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
490
Cevap
7
Favori
20.853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar kargoyu teslim aldım açtım içinden resmen üzerinden kamyon geçmiş bir kasa çıktı bildiginiz ezik büzük paramparça bir kasa geldi premium nakliyle geldi kesinlikle nakliyle ilgili bir sıkıntı degil bu bildiginiz hasarlı ürünü yolluyorlar premium kutusunda hiçbir sıkıntı yok ancak kasanın kendi kutusu defalarca açılmış gibiydi ve kasa paramparça.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meliodas

    DHL den gelen cevap aşağıdaki gibi.

    ''Dear Sir/Madam,

    thank you for your request.

    We tracked your shipment number and noticed that the shipment is overdue by now.
    In order to clarify the current status, please contact the sender in Germany. The sender has the opportunity to request an investigation.

    We apologise for any inconvenience caused.

    Do you have any further questions? Please don't hesitate to contact your customer service representative using the phone number given below.
    In case you answer back via e-mail please refer to your first request.

    Kind regards,

    Pam Königsfeld

    Customer Service
    DHL Paket GmbH

    Phone 0228 4333112
    Contact:www.dhl.de''


    Ne guzel valla. Adamlar parayi aldi ortada mal yok. Birde sen ugras diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolwes

    arkadaşlar kargoyu teslim aldım açtım içinden resmen üzerinden kamyon geçmiş bir kasa çıktı bildiginiz ezik büzük paramparça bir kasa geldi premium nakliyle geldi kesinlikle nakliyle ilgili bir sıkıntı degil bu bildiginiz hasarlı ürünü yolluyorlar premium kutusunda hiçbir sıkıntı yok ancak kasanın kendi kutusu defalarca açılmış gibiydi ve kasa paramparça.

    Hocam gecmis olsun. Kotu bir durum. Seninki erken geldi ama saglam gelmemis. Bunlarin yaptigi nasil bir ticarettir. Resim paylasirmisin ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wolwes kullanıcısına yanıt
    Oha ciddimisiniz. Resimleri paylaşabilirmisiniz. ?
  • Kasa acip bakip geri topladigim icin pek resim alamadim
    Phanteks Eclipse P400 Kasa İncelemesi & Kullanıcı KulübüPhanteks Eclipse P400 Kasa İncelemesi & Kullanıcı KulübüPhanteks Eclipse P400 Kasa İncelemesi & Kullanıcı Kulübü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • wolwes kullanıcısına yanıt
    Taşıyan firma görevlileri sinirini koliden çıkartmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolwes

    Kasa acip bakip geri topladigim icin pek resim alamadim
    Phanteks Eclipse P400 Kasa İncelemesi & Kullanıcı KulübüPhanteks Eclipse P400 Kasa İncelemesi & Kullanıcı KulübüPhanteks Eclipse P400 Kasa İncelemesi & Kullanıcı Kulübü

    Benim kargomda premium kutulama yoktu bile. Kasa kendi kutusu ile geldi. Kutuda bayağı hasar vardı ama kasa bereket versin sağlamdı. Phanteks sağlam kasa yapmasa ne olurdu acaba?

    İşin özü bir daha bu siteden alışveriş yapmaya kimse ikna edemez beni. Amazon nerede bunlar nerede?




  • Bana gelen cevap;

    "Thanks for your inquiry. Your parcel is currently still in transit. Please try to be patient however: Transit times of several weeks are currently completely normal for parcels to your country due to limited capacities at the forwarders and heavy parcel traffic. We're certain the parcel will arrive in due time."

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pegasustoni kullanıcısına yanıt
    Arsızlığa bakarmısın bizim kasalarda yukarıdaki arkadaşın kasası gibi darbeli gelirse ne olacak ? birde geri yollama ile mi uğraşacağız...Harbiden çok kötü bir firma ya.
  • Arkadaşlar, olumsuz deneyim yaşayanlar adına üzgünüm. Lakin, er ya da geç gönderileri ellerine ulaşacaktır diye düşünüyorum. Bu noktada, sitenin yapabilecekleri çok sınırlı, sorumluluk tamamen taşıyıcı şirkette.

    Benim alışveriş süreci sorunsuz tamamlanmıştı. Örnek teşkil etmesi düşüncesiyle, süreci özetlemek isterim:

    - 16 Ekim akşamı siteden sipariş geçtim.
    - 17 Ekim 'de sipariş onaylandı ve aynı gün içerisinde gönderiyi kargoya vermek amacıyla, satıcı site, DHL 'ye ilgili talepte bulundu.
    - 18 Ekim 'de gönderi DHL tarafından teslim alındı. Gönderi takip numarası CB ile başlayan bir numara girildi sisteme.
    - 19 Ekim 'de gönderi hedef ülkeye yönlendirildi.
    - 20 Ekim 'de gönderi yurt dışına sevk edildi.
    - 2 Kasım 'da gönderi ülkeye girdi. Aynı gün içerisinde gümrüğe sevk edildi, PTT 'ye yurt dışı kabul geliş kaydı yapıldı.
    - 3 Kasım 'da gümrükten çıkışı sağlandı, depodan çıkartıldı ve ilgili şubeye sevk edildi.
    - 4 Kasım 'da bölge dağıtım şubesi olan Beylikdüzü PTT 'ye getirildi.
    Ardından, Avcılar ilçesi PTT 'sine yönlendirilip (Avcılar ve Beylikdüzü iki komşu ilçedir), dağıtıma çıkarılması ve adresime teslimat yapılması gerekirdi. Lakin, sevgili PTT bu işlemi epey geciktireceğini fark ettim ve 7 Kasım günü, Beylikdüzü PTT 'ye gidip kendim oradan teslim alım işlemini gerçekleştirdim. Teslim esnasında, 60 kuruş damga vergisi tahsil edildi.

    Süreç tahmin ettiğimden biraz uzun sürdü, ancak sorunsuz sonuçlanması beni mutlu etti. Premium paketleme hizmeti ile satın almıştım, iyi ki de öyle yapmışım. Premium paketlemeye istinaden yapılan kutulama gerçekten epey sağlam ve güven verici idi. Kutu üzerinde ayakkabı izleri vardı, hatta bunu gördüğümde, olası sonuçları tahmin etmek amacıyla, kendim de kutunun üzerine bindim ve test ettim. Ne bir göçme, ne de bir esneme oldu, üzerine basılmasıyla, kasanın orijinal kutusu zarar görmesi ihtimali oldukça düşük olacağı kanaatine vardım. Zaten, eve gelip, kutudan çıkarttığımda da, ne orijinal kutuda ne de kasanın kendisinde hiç bir darbe/yara izi yoktu.

    Henüz kurulum gerçekleştirmedim ama incelediğim kadarı ile, üretim açısından da her hangi bir hata/defo bulunmuyor.

    Siparişi henüz teslim edilmeyen diğer arkadaşların gönderileri de en kısa sürede, problemsiz bir biçimde kendilerine ulaştırılmasını ümit ediyorum.




  • Arkadaşlar amazon.de'den fractal design define s 73 euroya geliyor, kargoyla, gümrükle filanda uğraşmazsınız.

    pcpartpicker.com
    Completed Builds Using Fractal Design Define S ATX Mid Tower Case
    https://pcpartpicker.com/builds/by_part/yLDzK8
  • Meliodas kullanıcısına yanıt
    Isin tuhaf yani size gelen mailde gecikmis diyor bana gelen mailde sure normal 8 hafta diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pegasustoni kullanıcısına yanıt
    En son gelen cevapta bu şekilde.

    Dear Mr. Demir

    Thanks for your inquiry. Your parcel is currently still in transit. Please try to be patient however: Transit times of several weeks are currently completely normal for parcels to your country due to limited capacities at the forwarders and heavy parcel traffic. We're certain the parcel will arrive in due time.

    Please note that DHL and Deutsche Post are the same company (DHL is a part of Deutsche Post and handles all parcels for them). We ship not with DHL Express or Global Courier but with DHL International Standard Post service, which is also what you have paid for. I am sorry if there has been any misunderstanding in this regard.
  • No Way Out kullanıcısına yanıt
    Hocam ben kasayı aldım 1 hafta sonra amazon.de Türkiye'ye ücretsiz kargoyu başlattı yine o hafta içinde coraxalpha firması yılbaşı indirimi altında s34o a 250 s340 elite 330 lira yazdı hani bunlar şanssızlıktır tamam ama 1 aydır kargoda olan bir ürün yorumsuz artık tamamen.
  • Merhaba arkadaşlar telefon haricinde mail ile iletisim kurabilecegimiz duzgun bir kanal varmi siparis vermeden once telefonla arayip gorusmustum ancak tarife olmadigindan cok fazla yaziyor zaten su olayida hallettikten sonra birdaha hayattta bulasmam bu islere bir mail attım info@computeruniverse.net'e ancak halen yanıt alamadım başka bir mail adresleri varmı acaba dhl ile geri yollayacagım waybill ve billed aaccounta ihtiyacım var onun bilgisini isteyecegim o kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wolwes kullanıcısına yanıt
    Benim bildigim sadece info@compiteruniverse.net var. En erken 3 gun sonra uyduruk bir cevap veriyorlar. Eger ulasirsan Stefan Heinz' e veya Schmidt Moritz' e selamlarimi soyle o anlar kulaklarini cinlatiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnanılmaz üzüldüm wolves, bence iade işlemlerine başla dostum. Almanya'ya ilk ziyaretimde mutlaka gideceğim yüz yüze görüşmeye ve emin olun 10 kasa parası zarar bırakırım o mağazada. Tabi yaza kadar boş boş beklemek olmaz, Almanya'daki akrabalardan dolandırıcı diye şikayet etmelerini isteyeceğim. Aynı şekilde kendim Alman polis sistemini veya benzer bir şikayet sistemi bulabilirsem girişimde bulunacağım. Çok terbiyesiz bir firma attıkları cevaplar hep copy paste. Hepimize gelen cevaplar aynı aslında. Halen bekliyorum elimden bir şey gelmiyor ama kargoya ulaşmak için ne yapacağız bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MrCooL_ kullanıcısına yanıt
    hocam bimer gibi bir alman yapısına ulaşırsanız bizide bilgilendirin bizde şikayetimizi edelim.
  • Meliodas kullanıcısına yanıt
    Ulaşmamız lazım hocam aslında arkamıza alabilsek 50 kişi filan, bunların twitter ve facebook sayfalarına bu konu hakkında yazsak bence yeni ürünler gönderilir. Şu an ilk amacım ürünleri almak daha sonrasında bu tarz zarar verici şeyler yapmayı planlıyorum. Aklıma gelen ilk şey amazon.de ile görüşüp bu satıcının dolandırıcı olduğunu belirtmek çünkü amazon.de üzerinden de satış yapıyorlar.
  • MrCooL_ kullanıcısına yanıt
    Hocam dolandırıcılık değilde burada en büyük hata deutschepost'un dhl ile aynı firma bunlar ama computeruniverse insanları perişan etmek yerine ürünün kargosunu hızlandırabilecek veya yenisini gönderebilecek yetkiye sahipler.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.