Şimdi Ara

Phanteks Eclipse P400 Kasa İncelemesi & Kullanıcı Kulübü (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
490
Cevap
7
Favori
20.805
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • wolwes kullanıcısına yanıt
    Computeruniverse denmi almistiniz. 3 gundemi geldi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wolwes kullanıcısına yanıt
    Haydaaaa gelde delirme.Bu cidden adilik ya computer universe dan bir daha da alışveriş yapmam yaptırmam 2 3 arkadaşımada ürün aldırdım onların teslim edildi ve benden çok sonra aldılar.
  • Meliodas kullanıcısına yanıt
    Bu nasil istir ya sinir olmamak elde degil. Hepimiz ayni kargo ücretini odedik. Bizimkinin nerde oldugu bile belli degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Pegasustoni

    ben bilgilendirme amaçlı yazdım dostum, yaşadığınız durum gerçekten üzücü. benim kasada rötar yapmıştı ki o temmuz da ülkenin karışık olduğu döneme denk gelmişti sizin durum ise gerçekten ilginç oldu.
  • Pegasustoni kullanıcısına yanıt
    evet computeruniverseden aldım 3 günde istanbula geldi sanırım almanyadan turkıyeye kadar olan kısma dhl.de bakıyor istanbulda ptt devraldı 2 gunde de ıstanbuldan ızmıre geldı suan kargo dagıtım merkezınde yarın teslım alacagım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolwes -- 28 Kasım 2016; 22:23:4 >
  • Meliodas kullanıcısına yanıt
    Size hak veriyorum ama yarını da sayarsak 6 günde almanyadan turkiye izmire evime gelmiş olacak bana çok yavaş gelmedi.Bence sizin kargonuzda bir sıkıntı olmalı 1 ayda yürüyerek gelir yani.
  • wolwes kullanıcısına yanıt
    Biz hergun kalayliyoruz computeruniverseyi demekki bu yuzden seninkini hemen gondermisler. Ben 2 Eylul' de siparis verdim 28 Eylul' de stoklara girdi 2 Kasim' da kargolandi 26 gun oldu hala yok. Bence sukredin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pegasustoni kullanıcısına yanıt
    Valla ben biraz gamsızımdır sistem zaten şuan uzay montajlı kullanıyorum açıkcası çokda umursamamıştım ama baya hızlı gelmiş. Tek yaptıgım babamın uluslararası acık olan telefonundan sıparıs oncesı arayıp ıletısım kurup bılgı almak oldu ondan sonra sipariş geçtim zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolwes -- 28 Kasım 2016; 22:28:49 >
  • wolwes kullanıcısına yanıt
    Lütfen kimse darılmasın burada herhangi birine değil sitemim hayır bende aynı parayı ödüyorum başkasıda ama bizim ürünler 1 aydır ortada yok abartısız 1 ay.Hani kaybolduysa yenisini gönderin bizi bu kadar perişan etmeye hakları yok.
    kargosu gelmeyen arkadaşlar direk computer universe nin mail adresine kargo bedelini geri istiyoruz diye mesaj atsınlar ki en azından bir soruşturma filan olsun.
  • Meliodas kullanıcısına yanıt
    30 euro odedınız dımı sızde kargoya bana yerel postaları kullanarak gonderım yapmaları karsısında biraz fazla bir rakam gibi geldi ama kasayı tasıtmakda gercekten ucuz degil.
  • Bu arada hemen 200 m ilerimde oturan bir arkadaşımda phanteksin farklı bir kasasını sipariş etmişti onun ki 75 euronun ustundeydı yaklasık 196 euroydu onunkı de 9 gunde geldı tek farkı vergı odemesı oldu gumrukte takılınca fazladan 3 gun daha surdu ama sonuc olarak 9 gunde elıne ulastı benım elıme gumruksuz oldugu ıcın yaklasık 6 gunde ulasmıs olacak.
  • wolwes kullanıcısına yanıt
    30 Euronun yaninda yasadigimiz stres hepsinden daha beter. Bu kadar adaletsiz bir sistem olamaz. Maillere bile cevap vermiyorlar. Biz yeni urun vs. hepsini yazdik soyledikleri tek sey urun kargoda geliyor. Mrcoola 4-8 hafta arasi teslim suresi soylemisler. Saka gibi. O 30 Euroyu alsinlar kivirip .........

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pegasustoni kullanıcısına yanıt
    Uzuldum gercekten CU yu böle bılmezdım ama asıl bir markayı marka yapan sorunlarla karşılaştıgında nasıl davrandıgıdır.Eger bu kadar umursamaz davranıyorlarsa kendılerını bende uyarıcam gerekırse bende buradan alısverıs yapmayı kesıcem.
  • wolwes kullanıcısına yanıt
    3 tane mail attım 2 haftadan beri geri dönüş bile yok gerçekten amazonun tırnağı etmiyor hiç bir firma.Ben kasayı almadan önce amazon.de türkiye'ye gönderimi açsaydı yüzlerine dahi bakmazdım.
  • Meliodas kullanıcısına yanıt
    Kesınlıkle benımde daha once arkdasım buradan alısverıs yapmıs olmasa ve amazon.de de istedigim kasanın stoku olsa bende amazondan almayı dusunuyordum ama takip ediyorum amazon.de dende 1 haftadır benım kasa ne stoka giriyor nede satışa çıkıyor anlamadım üretimimi durdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolwes -- 28 Kasım 2016; 22:59:44 >
  • wolwes kullanıcısına yanıt
    Belki bir sonraki alisverisinizde bizim basimiza gelen sizin veya bir baskasinin basina gelebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayatımda yaşadığım en acı tecrübe oldu. Bundan sonra hızlı gelen kargolarda mutlaka 3 mağdur arkadaşın payı vardır. O kadar çok rahatsız ettim ki onları bir daha böyle müşteri mağduriyeti yaşatacaklarını sanmıyorum. Bize de yardım etmeye çalışıyorlar ama sadece kargoya sorarak. Kardeşim kargo tam 28 gündür yolda, 26 gündür hiç bir güncelleme olmamış, mantıklı olan nedir? Ya para iadesi yapacaksın ya da yeni ürün göndereceksin bu sefer UPS ile. Ama yok inat ettiler 4-8 hafta arası beklemelisiniz diyorlar.

    wolwes hocam lütfen kanıt olması açısından computeruniverse'e göndermek için kargo takip numaranızı paylaşır mısınız? Umarım CB ile başlayan bir koddur yoksa yaktım çıralarını :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrCooL_ -- 28 Kasım 2016; 23:13:28 >
  • MrCooL_ kullanıcısına yanıt
    Yarın kargomu teslim aldıktan sonra burda paylaşırım kodu sakın yanlış anlamayın sizlerle bir ilgisi yok bu durumun forum tüm herkese açık olduğundan sadece güvenlik amaçlı. Bu arada merak etmeyin bir ayrımcılık söz konusu degil :) benim kide CB ile başlıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolwes -- 29 Kasım 2016; 0:27:31 >
  • wolwes kullanıcısına yanıt
    Tabi hocam olması gereken o zaten, kargonuzu teslim alın daha sonra özel mesajdan da atabilirsiniz bana illa buraya yazmanıza gerek yok. Şimdiden teşekkür ederiz.
  • DHL den gelen cevap aşağıdaki gibi.

    ''Dear Sir/Madam,

    thank you for your request.

    We tracked your shipment number and noticed that the shipment is overdue by now.
    In order to clarify the current status, please contact the sender in Germany. The sender has the opportunity to request an investigation.

    We apologise for any inconvenience caused.

    Do you have any further questions? Please don't hesitate to contact your customer service representative using the phone number given below.
    In case you answer back via e-mail please refer to your first request.

    Kind regards,

    Pam Königsfeld

    Customer Service
    DHL Paket GmbH

    Phone 0228 4333112
    Contact:www.dhl.de''




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.