Arkadaşlar 1 ay önce PHILIPS 29pt9521 72 ekran modelini aldım ama ps2 yi bağladığımda gordumki bazı renkler kayıp mesela kırmızı yeşil gibi, çok rahatsız etti siyah beyaz değil sadece bazı renkler yok kırmızıyı göremiyorsunuz .beni içinden çıkan kablolar ile bağlı Bu tv nasıl böle bi sorun çıkardı hala anlamadım. ne yapmam gerekir bilen varsa yardımcı olsun lütfen.
Oynamaya çalıştığınız oyun ntcs olduğu için ve televizyonunuzda ntsc desteği olmadığından böyle bir sorunla karşı karşıyasınız. Gri bir kablo var 5.00 ytl civarına satılır. Gidip onu alın sorununuz hallolur.
Merhabalar 29pt9521 model philips televizyon problemi yazını okudum. Bende de farkli bir sorun var. Televizyona bilgisayar (Laptop ve Dell marka) bağladığım zaman sağ tarafta bir pembeleşme başlıyor. Sol tarafta ise yukarıya doğru sarılaşma başlıyor, yani renkleri doğru dağıtamıyor. Scart, composite ve s-video bağlantılarını denedim ama bir değişiklik olmadı. Hepsinde aynı sorun var. Philipsle görüştüm tüpü problemli dediler ve servis değişim kararı aldı ardında yeni televizyon geldi ama yine aynı problem var. Sen bilgisayar bağlamayı denedin mi?
(Ayrıca normal tv izlerkende zaman zaman bu pembeleşmeyi görüyorum.
Televizyonu ortadan ikiye bölerek düşündüğün zaman sağtaraf daha parlak ve net sol taraf ise aynı canlılıkta değil.) tam ortada ise yukarıdan aşağıya elips şeklinde parlak bir alan var. (Girişi scart, hdmi vs. yaptığında mavi ekranda daha belirgin)Anlayamıyorum, philips gibi bir tv yi beğenerek aldım ama sorun yağıyorum :(
Bende televizyonu daha yeni aldım, aynı şeyi bende farkettim, televizyonu adanadan aldım ben iskenderunda olduğum için eğer değiştirdiğimde yine aynı problemi yaşayacaksam hiç boştan yere o kadar eziyet çekmek istemem doğrusu. Şunu sormak istiyorum siz televizyonu aldığınız yerdenmi değiştirdiniz yoksa servis aracılığı ilemi?
Selamlar,
Urunu aldigin yere gitmenin bir anlami yok cunku onlarda seni servise yonlendirecekler. Televizyonun değiştirme yetkisi sadece serviste. (Bir yol daha var 30 günü geçirmediysen iade edebilirsin) Servise haber veriyorsun onlar arizayi tespit edip magaza ya da servis yoluyla değiştirilmesine karar veriyorlar. Bu iş tamamiyle servisin elinde.
Bu arada boyle bir arizadan hicbir bayinin haberi yok. Bilgisayarimi aldim bir bayiye gittim. Durumu anlattim olmaz öyle şey dediler bu philips dediler. Bilgisayarimi bagladim ve sorunu gösterdim verdikleri cevap aynen şuydu "Hakliymissiniz ama Türkiye'de kac kisi bu televizyona bilgisayar baglıyor ki"
Bu arada philips'in servis müfettişleri bu bir ariza değil dediler. Bu televizyonun tüpünün teknolojisinden kaynaklaniyor, sabit görüntüde bunun olması normal dediler. Oysa ki tv de de tek renk (gökyüzü, futbol sahasi vb) görüntülerde bunu rahatça görebiliyorsun. Malesef ki servis müfettişleri ile direk irtibata geçemiyorsun. Philips müşteri hizmetlerini ariyorsun (800'lü numarasini düşürmek çok zor 216 522 15 00'i deneyebilirsin) onlar müfettişlere iletiyor sonunda cevabini aliyorsun. Kulaktan kulağa oynar gibi sonunda bu bir ariza degildir gibi bir cevap aliyorsun. Ama bana göre görüntüde solda bir mavi blok sağda bir sarı daire bir problemdi.
Merkez servisi aradim durumu anlattim. Haklisiniz bu bir ariza dediler. Neyse ki onlar beni anladilar. Ve sorunu ancak tüpünü değiştirerek giderebildiler. Tabi ki aynı modelin tüpünü kullanamadilar cünkü hepsinde ayni problem vardı. Bir alt modelin yani pt8521'in tüpünü taktilar. Özelliklerin hicbirini kaybetmeyeceksin dediler (Başka bir seçeneğim yoktu, eninde sonuda tamir olacak dediler. Sanki toplama PC ye mi benzedi ne :)). Fakat herşey bitmedi tüp değişmeden önce ve sonrasında geometrik sorunlar yasidim ve halende yasiyorum. Görüntü sola doğru yamuk. Servisin getirdiginin ertesi gunu bildirdim. Bekliyorum. Biraz dertli biraz da sabırlı mıyım ne?
Sorunum nasil neticelenecek bilmiyorum ama yurtdışına mail atmaya kadar ve tüketiciyi koruma derneğine kadar gideceğim. Yasal sürecin ilerlemesini bekliyorum. Hayalimde böyle philips yoktu...
Sorunlarim umarim bir gun bitecek...
Kardeş benide oyaladılar, aynı senin problemini ilettiğim halde bu problem değil diye kestirip atıyolar, adamlar kendilerini nasıl inandırdılarsa buna anlamadım valla, o zaman yazın klavuzuna bu televizyonu bilgisayara bağlarsanız renk bozulmaları olur diye, neyse baktım oyalanıyorum ve zaman geçiyo verdim tüketici haklarına dilekçeyi 1 gün sonra aradılar aldığım yerden beyefendi getirin ürünü değiştirelim yada iade alalım diye, bence hiç nefes yorma ve kendini yıpratma ver dilekçeni olsun bitsin.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme