Şimdi Ara

philips 3 gunluk tv ye panel degisim dediler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
1
Favori
1.016
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 13.12.2012 de teknosadan 47pfl6097 tv aldim pazartesi musait oldugum icin 17.12.2012 gunu cihazi kurdular hersey guzel 3d fln iyi fakat fenerbahce-sivasspor macini atvHD den izlerken ekranda yukardan asagiya 5-6cm genisliginde birboluk diger yerlere gore daha karanlik geldi bilgisayara bagli tv ayni zamanda actim paint i renkleri tektek denedim acik renklerde bu golge belli oluyodu aradim servisi 20.12.2012 de geldiler tvye bakmaya normal tv izlerken cok belli olmuyo fakat mesela kayip balik nemo animasyonda okyanusta ki sahnelerde o mavi renkte cok belli oluyodu hepsini gosterdim gelen arkdasta sorunu fark etti ve tv yi sokup goturduler ama gelen arkadas buyuk ihtimalle panelin degisecegini yenisini vermeyebileceklerini soylediler ama ne olacak bilmiyorm.gelismeleri yazacagim burdan 3 gun bende kaldi tv daha hevesimi alamadan servise gitti cok can sıkıcı bir durum:(( herkesin fikirlerini bekliyorm izlemem gereken yolla ilgili ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • ee yokmu bilgi sahibi bi yol gostercek biri veya daha once bu tarz bi olay basina gelmis biri yoksa aman benim basima gelmez banane mi diyor herkes;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcuk_erdogan

    ee yokmu bilgi sahibi bi yol gostercek biri veya daha once bu tarz bi olay basina gelmis biri yoksa aman benim basima gelmez banane mi diyor herkes;)

    tüketici olarak haklarımızı iyi bilmemiz gerekiyor

    alınan ürün teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde arızalanırsa
    1 ürünün sıfırı ile değisimi
    2 ürünün ücret iadesi
    3 farkıl bir ürünle değişimi

    bunlardan birisini seçmek sadece tüketicinin kararıdır

    yani eğer servis televizyonda bir sorun olduğunu kabul etmişşe hiç uğraşma,,yukarıdakillerden senin istediğini yapmak zorundalar

    panel değişimini kabul etmek yine senin elinde,,servisin televizyonu değiştiremeyiz deme lüksü yok!!

    servise tüketici olarak haklarını bildiğini ve televizyonun kesinlikle yenisi ile değişim istediğini söyle

    tabi yukarıdakiler ilk 30 gün için geçerli 31 gün olduysa yapacak bi şey yok ,,servis ne derse o

    eşşekten düşmüş biri olarak söylüyorum 25 gün televizyonumu değiştirttim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperenugur -- 24 Aralık 2012; 11:16:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: selcuk_erdogan

    ee yokmu bilgi sahibi bi yol gostercek biri veya daha once bu tarz bi olay basina gelmis biri yoksa aman benim basima gelmez banane mi diyor herkes;)

    tüketici olarak haklarımızı iyi bilmemiz gerekiyor

    alınan ürün teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde arızalanırsa
    1 ürünün sıfırı ile değisimi
    2 ürünün ücret iadesi
    3 farkıl bir ürünle değişimi

    bunlardan birisini seçmek sadece tüketicinin kararıdır

    yani eğer servis televizyonda bir sorun olduğunu kabul etmişşe hiç uğraşma,,yukarıdakillerden senin istediğini yapmak zorundalar

    panel değişimini kabul etmek yine senin elinde,,servisin televizyonu değiştiremeyiz deme lüksü yok!!

    servise tüketici olarak haklarını bildiğini ve televizyonun kesinlikle yenisi ile değişim istediğini söyle

    tabi yukarıdakiler ilk 30 gün için geçerli 31 gün olduysa yapacak bi şey yok ,,servis ne derse o

    eşşekten düşmüş biri olarak söylüyorum 25 gün televizyonumu değiştirttim

    cuma aradim c.tesi ariyacagiz dediler olmadi c.tesi aradim gun icerisinde ariyacagiz dediler aramadilar bugun pazartesi bugun yine aradim gun icerisinde donecegiz dediler bakalim bekliyorz konustugum kisi bana arizayi tespit edip resmini cekip rapor tutup philips merkeze yollayaaklarini ordan gelecek cevaba gore tamir veya degisim yapicaklarini soylediler... benden cok onlarda kaldi tv :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcuk_erdogan


    quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: selcuk_erdogan

    ee yokmu bilgi sahibi bi yol gostercek biri veya daha once bu tarz bi olay basina gelmis biri yoksa aman benim basima gelmez banane mi diyor herkes;)

    tüketici olarak haklarımızı iyi bilmemiz gerekiyor

    alınan ürün teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde arızalanırsa
    1 ürünün sıfırı ile değisimi
    2 ürünün ücret iadesi
    3 farkıl bir ürünle değişimi

    bunlardan birisini seçmek sadece tüketicinin kararıdır

    yani eğer servis televizyonda bir sorun olduğunu kabul etmişşe hiç uğraşma,,yukarıdakillerden senin istediğini yapmak zorundalar

    panel değişimini kabul etmek yine senin elinde,,servisin televizyonu değiştiremeyiz deme lüksü yok!!

    servise tüketici olarak haklarını bildiğini ve televizyonun kesinlikle yenisi ile değişim istediğini söyle

    tabi yukarıdakiler ilk 30 gün için geçerli 31 gün olduysa yapacak bi şey yok ,,servis ne derse o

    eşşekten düşmüş biri olarak söylüyorum 25 gün televizyonumu değiştirttim

    cuma aradim c.tesi ariyacagiz dediler olmadi c.tesi aradim gun icerisinde ariyacagiz dediler aramadilar bugun pazartesi bugun yine aradim gun icerisinde donecegiz dediler bakalim bekliyorz konustugum kisi bana arizayi tespit edip resmini cekip rapor tutup philips merkeze yollayaaklarini ordan gelecek cevaba gore tamir veya degisim yapicaklarini soylediler... benden cok onlarda kaldi tv :)

    burada anahtar kelime "arıza"

    servis televizyonun arızalı olduğunu kabul ediyorlarsa ,,kararı vermek sana düşer onlara değil!!

    aç telefonu servise sor televizyonum arızalım değilmi diye hatta bu durumdan dolayı çok rahatsız olduğunu ve philps ürünlerine ve kalitesine olan güveninin benim memnuniyetim için televizyonu yenisi ile değiştireceğine inandığını söyle

    aksi durumda tüketici olarak,, haklarını gerekli yerlerde arayacağını söyle ve televizyonun tamirine ilişkin bi karar gelmesi halinde televizyonu sizden habersiz tamir etmemelerini söyle

    sonuç televizyon arızalı derlerse "s s" kuralları gereği değiştirmeleri gerekli tabi bunu istiyorsan,,ücret iade yada baska bi ürün alabilirsin

    televizyonda bi sorun yok derlerse,, uğrasıp uğrasmamak sana kalmış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: selcuk_erdogan


    quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: selcuk_erdogan

    ee yokmu bilgi sahibi bi yol gostercek biri veya daha once bu tarz bi olay basina gelmis biri yoksa aman benim basima gelmez banane mi diyor herkes;)

    tüketici olarak haklarımızı iyi bilmemiz gerekiyor

    alınan ürün teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde arızalanırsa
    1 ürünün sıfırı ile değisimi
    2 ürünün ücret iadesi
    3 farkıl bir ürünle değişimi

    bunlardan birisini seçmek sadece tüketicinin kararıdır

    yani eğer servis televizyonda bir sorun olduğunu kabul etmişşe hiç uğraşma,,yukarıdakillerden senin istediğini yapmak zorundalar

    panel değişimini kabul etmek yine senin elinde,,servisin televizyonu değiştiremeyiz deme lüksü yok!!

    servise tüketici olarak haklarını bildiğini ve televizyonun kesinlikle yenisi ile değişim istediğini söyle

    tabi yukarıdakiler ilk 30 gün için geçerli 31 gün olduysa yapacak bi şey yok ,,servis ne derse o

    eşşekten düşmüş biri olarak söylüyorum 25 gün televizyonumu değiştirttim

    cuma aradim c.tesi ariyacagiz dediler olmadi c.tesi aradim gun icerisinde ariyacagiz dediler aramadilar bugun pazartesi bugun yine aradim gun icerisinde donecegiz dediler bakalim bekliyorz konustugum kisi bana arizayi tespit edip resmini cekip rapor tutup philips merkeze yollayaaklarini ordan gelecek cevaba gore tamir veya degisim yapicaklarini soylediler... benden cok onlarda kaldi tv :)

    burada anahtar kelime "arıza"

    servis televizyonun arızalı olduğunu kabul ediyorlarsa ,,kararı vermek sana düşer onlara değil!!

    aç telefonu servise sor televizyonum arızalım değilmi diye hatta bu durumdan dolayı çok rahatsız olduğunu ve philps ürünlerine ve kalitesine olan güveninin benim memnuniyetim için televizyonu yenisi ile değiştireceğine inandığını söyle

    aksi durumda tüketici olarak,, haklarını gerekli yerlerde arayacağını söyle ve televizyonun tamirine ilişkin bi karar gelmesi halinde televizyonu sizden habersiz tamir etmemelerini söyle

    sonuç televizyon arızalı derlerse "s s" kuralları gereği değiştirmeleri gerekli tabi bunu istiyorsan,,ücret iade yada baska bi ürün alabilirsin

    televizyonda bi sorun yok derlerse,, uğrasıp uğrasmamak sana kalmış


    bugun 2 kez aradim biz sizi arayacagiz diyip duruyolar ben tvden memnunum aynisinin yenisini verseler raziyim para veya baska modelde istemiyorm servisten gelen kisi bakti ve arizayi gordu ama servisten ne diyecekler bilmiyorm cunku siyah ve beyaz ekranda bise belli olmuyo ama acik renklerde gri de falan belli oluyo bakalim anlayabileceklermi? e peki bisey yok derlerse ne yapicam var cunku bunu ben fark ettiysem bi sorun var demeki!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcuk_erdogan

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: selcuk_erdogan


    quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: selcuk_erdogan

    ee yokmu bilgi sahibi bi yol gostercek biri veya daha once bu tarz bi olay basina gelmis biri yoksa aman benim basima gelmez banane mi diyor herkes;)

    tüketici olarak haklarımızı iyi bilmemiz gerekiyor

    alınan ürün teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde arızalanırsa
    1 ürünün sıfırı ile değisimi
    2 ürünün ücret iadesi
    3 farkıl bir ürünle değişimi

    bunlardan birisini seçmek sadece tüketicinin kararıdır

    yani eğer servis televizyonda bir sorun olduğunu kabul etmişşe hiç uğraşma,,yukarıdakillerden senin istediğini yapmak zorundalar

    panel değişimini kabul etmek yine senin elinde,,servisin televizyonu değiştiremeyiz deme lüksü yok!!

    servise tüketici olarak haklarını bildiğini ve televizyonun kesinlikle yenisi ile değişim istediğini söyle

    tabi yukarıdakiler ilk 30 gün için geçerli 31 gün olduysa yapacak bi şey yok ,,servis ne derse o

    eşşekten düşmüş biri olarak söylüyorum 25 gün televizyonumu değiştirttim

    cuma aradim c.tesi ariyacagiz dediler olmadi c.tesi aradim gun icerisinde ariyacagiz dediler aramadilar bugun pazartesi bugun yine aradim gun icerisinde donecegiz dediler bakalim bekliyorz konustugum kisi bana arizayi tespit edip resmini cekip rapor tutup philips merkeze yollayaaklarini ordan gelecek cevaba gore tamir veya degisim yapicaklarini soylediler... benden cok onlarda kaldi tv :)

    burada anahtar kelime "arıza"

    servis televizyonun arızalı olduğunu kabul ediyorlarsa ,,kararı vermek sana düşer onlara değil!!

    aç telefonu servise sor televizyonum arızalım değilmi diye hatta bu durumdan dolayı çok rahatsız olduğunu ve philps ürünlerine ve kalitesine olan güveninin benim memnuniyetim için televizyonu yenisi ile değiştireceğine inandığını söyle

    aksi durumda tüketici olarak,, haklarını gerekli yerlerde arayacağını söyle ve televizyonun tamirine ilişkin bi karar gelmesi halinde televizyonu sizden habersiz tamir etmemelerini söyle

    sonuç televizyon arızalı derlerse "s s" kuralları gereği değiştirmeleri gerekli tabi bunu istiyorsan,,ücret iade yada baska bi ürün alabilirsin

    televizyonda bi sorun yok derlerse,, uğrasıp uğrasmamak sana kalmış


    bugun 2 kez aradim biz sizi arayacagiz diyip duruyolar ben tvden memnunum aynisinin yenisini verseler raziyim para veya baska modelde istemiyorm servisten gelen kisi bakti ve arizayi gordu ama servisten ne diyecekler bilmiyorm cunku siyah ve beyaz ekranda bise belli olmuyo ama acik renklerde gri de falan belli oluyo bakalim anlayabileceklermi? e peki bisey yok derlerse ne yapicam var cunku bunu ben fark ettiysem bi sorun var demeki!!

    Alıntıları Göster
    quote:


    bugun 2 kez aradim biz sizi arayacagiz diyip duruyolar ben tvden memnunum aynisinin yenisini verseler raziyim para veya baska modelde istemiyorm servisten gelen kisi bakti ve arizayi gordu ama servisten ne diyecekler bilmiyorm cunku siyah ve beyaz ekranda bise belli olmuyo ama acik renklerde gri de falan belli oluyo bakalim anlayabileceklermi? e peki bisey yok derlerse ne yapicam var cunku bunu ben fark ettiysem bi sorun var demeki!!

    arıza yok derlerse sana kalmış

    ister uğraşırsın
    ister bu şekilde kabullenir devam edersin

    benim televizyonumu bu şekilde alıp 3 4 gün inceleyip,, arızayı fabrikaya bildirdik cevap bekliyoruz ona göre tamir edeceğiz diyorsa
    o televizyon arızalıdır ve haklarınız gereği değişmesini istersiniz

    servis anladığım kadarı ile seni pek umarsamıyor,, biraz fazla iyi niyetli gibisin
    bölge servisiyle konuş yada direk philiphs müsteri hizmetlerini ara mağdur olduğunu söyle 10 günlük tv nin senden çok serviste durduğunu ve bi çözüm üretilmediğini söyle




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    quote:


    bugun 2 kez aradim biz sizi arayacagiz diyip duruyolar ben tvden memnunum aynisinin yenisini verseler raziyim para veya baska modelde istemiyorm servisten gelen kisi bakti ve arizayi gordu ama servisten ne diyecekler bilmiyorm cunku siyah ve beyaz ekranda bise belli olmuyo ama acik renklerde gri de falan belli oluyo bakalim anlayabileceklermi? e peki bisey yok derlerse ne yapicam var cunku bunu ben fark ettiysem bi sorun var demeki!!

    arıza yok derlerse sana kalmış

    ister uğraşırsın
    ister bu şekilde kabullenir devam edersin

    benim televizyonumu bu şekilde alıp 3 4 gün inceleyip,, arızayı fabrikaya bildirdik cevap bekliyoruz ona göre tamir edeceğiz diyorsa
    o televizyon arızalıdır ve haklarınız gereği değişmesini istersiniz

    servis anladığım kadarı ile seni pek umarsamıyor,, biraz fazla iyi niyetli gibisin
    bölge servisiyle konuş yada direk philiphs müsteri hizmetlerini ara mağdur olduğunu söyle 10 günlük tv nin senden çok serviste durduğunu ve bi çözüm üretilmediğini söyle

    zaten bolge servisine verdim direk tv orda ilk basta sakin ve anlayisli olmaya calisiyorm ama boyle giderse isyani basicam onlara hala arayan soran yok ben bi phlipsi ariyim musteri hizmetlerini !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Problemin adı banding bu arada ..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcuk_erdogan

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    quote:


    bugun 2 kez aradim biz sizi arayacagiz diyip duruyolar ben tvden memnunum aynisinin yenisini verseler raziyim para veya baska modelde istemiyorm servisten gelen kisi bakti ve arizayi gordu ama servisten ne diyecekler bilmiyorm cunku siyah ve beyaz ekranda bise belli olmuyo ama acik renklerde gri de falan belli oluyo bakalim anlayabileceklermi? e peki bisey yok derlerse ne yapicam var cunku bunu ben fark ettiysem bi sorun var demeki!!

    arıza yok derlerse sana kalmış

    ister uğraşırsın
    ister bu şekilde kabullenir devam edersin

    benim televizyonumu bu şekilde alıp 3 4 gün inceleyip,, arızayı fabrikaya bildirdik cevap bekliyoruz ona göre tamir edeceğiz diyorsa
    o televizyon arızalıdır ve haklarınız gereği değişmesini istersiniz

    servis anladığım kadarı ile seni pek umarsamıyor,, biraz fazla iyi niyetli gibisin
    bölge servisiyle konuş yada direk philiphs müsteri hizmetlerini ara mağdur olduğunu söyle 10 günlük tv nin senden çok serviste durduğunu ve bi çözüm üretilmediğini söyle

    zaten bolge servisine verdim direk tv orda ilk basta sakin ve anlayisli olmaya calisiyorm ama boyle giderse isyani basicam onlara hala arayan soran yok ben bi phlipsi ariyim musteri hizmetlerini !

    Alıntıları Göster
    quote:


    zaten bolge servisine verdim direk tv orda ilk basta sakin ve anlayisli olmaya calisiyorm ama boyle giderse isyani basicam onlara hala arayan soran yok ben bi phlipsi ariyim musteri hizmetlerini !

    iyi haberlerini bekliyoruz




  • dikkat et oyalamasınlar seni zaman geçirip aynı panelle geri dönebilirler
  • philips tv tuketici danisma hattini aradim biraz isyan ettim saat 2 gibi cihaziniza servis yazilimi atilmis tekrar test asamasinda dedi gun icerisinde testi biter buyuk ihtimalle donerler size.eger sorun yazilimla duzelmezse yasal hakkiniz olan 1 ay icerisinde arizalandigi icin degisimi gerceklesir dedi...bakalim beklemedeyim hala..zaten servis arayip yazilim attik cihaz duzeldi derlerse direk servise gidip orda test edicem duzelip duzelmedigini...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • servisten aradilar arzayi bulamadik dediler :)) gittim hemen oraya hemen dediler bi yayin acalim bakin dedim yayini gec sen bana tek renk resim ac dedim acti gosterdim evet goruyorm fakat bu led oldugu icin falan demeye basladi arkadas dedim yapma bu beni rahatsiz ediyo cok net sekilde belli fln tamam o zaman dediler faturanin fotokopisini aldilar rapor tutup merkeze yolladilar yarin sonuclanirmis bakicaz bakalim ne olacak yarin:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcuk_erdogan

    servisten aradilar arzayi bulamadik dediler :)) gittim hemen oraya hemen dediler bi yayin acalim bakin dedim yayini gec sen bana tek renk resim ac dedim acti gosterdim evet goruyorm fakat bu led oldugu icin falan demeye basladi arkadas dedim yapma bu beni rahatsiz ediyo cok net sekilde belli fln tamam o zaman dediler faturanin fotokopisini aldilar rapor tutup merkeze yolladilar yarin sonuclanirmis bakicaz bakalim ne olacak yarin:)

    televizyon değişimini teknosa yapacak

    servis sana bir rapor verecek ürünün değişimi uygundur diye,, bu raporun fotokopisini al sende de dursun
    raporu teknosa isteyecek ve sana yeni televizyon verecek
    eğer televizyon ellerinde yoksa kesinlikle açılmamış kutu istediğini belirt ve gelecek kutunun yeniden paketlenmiş olduğunu hissedersen teslim almayacağını söyle

    servisle işin bitince her şey tamam olmuyor malesefeğer televizyonun yenisini ben getireceğim diyorsa bunları aynen onlarada söyle

    bütün büyük firmalar için müşteri memnuniyeti 1 sıradadır ama türkiyede malesef böyle şeylere per önem veren yok
    teshir mallarının sıfırmış gibi satılması
    serviste düzeltilen arızalı ürünlerin tekrardan sıfır gibi satılması vs vs vs

    tüketim dünyasında kral sizsiniz ,, haklarınızı iyi bilin ve kullanmaktan çekinmeyin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: selcuk_erdogan

    servisten aradilar arzayi bulamadik dediler :)) gittim hemen oraya hemen dediler bi yayin acalim bakin dedim yayini gec sen bana tek renk resim ac dedim acti gosterdim evet goruyorm fakat bu led oldugu icin falan demeye basladi arkadas dedim yapma bu beni rahatsiz ediyo cok net sekilde belli fln tamam o zaman dediler faturanin fotokopisini aldilar rapor tutup merkeze yolladilar yarin sonuclanirmis bakicaz bakalim ne olacak yarin:)

    televizyon değişimini teknosa yapacak

    servis sana bir rapor verecek ürünün değişimi uygundur diye,, bu raporun fotokopisini al sende de dursun
    raporu teknosa isteyecek ve sana yeni televizyon verecek
    eğer televizyon ellerinde yoksa kesinlikle açılmamış kutu istediğini belirt ve gelecek kutunun yeniden paketlenmiş olduğunu hissedersen teslim almayacağını söyle

    servisle işin bitince her şey tamam olmuyor malesefeğer televizyonun yenisini ben getireceğim diyorsa bunları aynen onlarada söyle

    bütün büyük firmalar için müşteri memnuniyeti 1 sıradadır ama türkiyede malesef böyle şeylere per önem veren yok
    teshir mallarının sıfırmış gibi satılması
    serviste düzeltilen arızalı ürünlerin tekrardan sıfır gibi satılması vs vs vs

    tüketim dünyasında kral sizsiniz ,, haklarınızı iyi bilin ve kullanmaktan çekinmeyin

    yok kesinlikle dikkat edecegim hatta servis kurmaya geldiginde butun herseyi kontrol edecegim bu defa aceleye getirmeyelim!!bide bu bende cihazin kuamamdasi gozlugu stand ayagi kullanma klavuzlari fln duruyor onlari ne yapacagim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcuk_erdogan

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperenugur

    quote:

    Orijinalden alıntı: selcuk_erdogan

    servisten aradilar arzayi bulamadik dediler :)) gittim hemen oraya hemen dediler bi yayin acalim bakin dedim yayini gec sen bana tek renk resim ac dedim acti gosterdim evet goruyorm fakat bu led oldugu icin falan demeye basladi arkadas dedim yapma bu beni rahatsiz ediyo cok net sekilde belli fln tamam o zaman dediler faturanin fotokopisini aldilar rapor tutup merkeze yolladilar yarin sonuclanirmis bakicaz bakalim ne olacak yarin:)

    televizyon değişimini teknosa yapacak

    servis sana bir rapor verecek ürünün değişimi uygundur diye,, bu raporun fotokopisini al sende de dursun
    raporu teknosa isteyecek ve sana yeni televizyon verecek
    eğer televizyon ellerinde yoksa kesinlikle açılmamış kutu istediğini belirt ve gelecek kutunun yeniden paketlenmiş olduğunu hissedersen teslim almayacağını söyle

    servisle işin bitince her şey tamam olmuyor malesefeğer televizyonun yenisini ben getireceğim diyorsa bunları aynen onlarada söyle

    bütün büyük firmalar için müşteri memnuniyeti 1 sıradadır ama türkiyede malesef böyle şeylere per önem veren yok
    teshir mallarının sıfırmış gibi satılması
    serviste düzeltilen arızalı ürünlerin tekrardan sıfır gibi satılması vs vs vs

    tüketim dünyasında kral sizsiniz ,, haklarınızı iyi bilin ve kullanmaktan çekinmeyin

    yok kesinlikle dikkat edecegim hatta servis kurmaya geldiginde butun herseyi kontrol edecegim bu defa aceleye getirmeyelim!!bide bu bende cihazin kuamamdasi gozlugu stand ayagi kullanma klavuzlari fln duruyor onlari ne yapacagim?

    Alıntıları Göster
    quote:


    yok kesinlikle dikkat edecegim hatta servis kurmaya geldiginde butun herseyi kontrol edecegim bu defa aceleye getirmeyelim!!bide bu bende cihazin kuamamdasi gozlugu stand ayagi kullanma klavuzlari fln duruyor onlari ne yapacagim?

    benim televizyon teknosaya geldi bana haber ettiler gittim baktım,,serviside aramışlar oda oradaydı aldık televizyonu eve götürdük ,,benim arızalı olan plazmayı ben servise vermedim burada dursun yenisi gelince alırsınız demiştim

    eski kumandaları sizde kalsın dedi,, biz bunları açılmamış olanları alalım olmaz dedim her seyi ile değiştirin

    onlar bi seylerini bırakmaz,, düşünme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperenugur -- 25 Aralık 2012; 16:31:46 >




  • tvyi degistirsinler de kumanda onlarin olsun gozluklerde :) bu saat oldu arayan yok bugunde yalan oldu :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dun sonuclanacaktı olmadı bugun ogleden once sonuclanacaktı yıne onay gelmemiş ama bugun kesin gun içerisinde onay gelirmişşş... hadi bakalım beklemeye devam servise gittim hangi tv benim anlayamadım cunku tv bende o kadar az kaldıkı daha kabullenemedım :D
  • aradilar gittim aldim kagidi aksamda tvmi gidip alacagim yarinda kurmaya gelecekler sukurr:))))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aceba aynisini mi alsam yoksa pfl6877-pfl6907 mi alsam yada baskami baksam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.