Şimdi Ara

Philips 47pfl6097k Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
1
Favori
754
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 20.02 2013 tarihinde 47pfl6097k tv aldım, ekranında ışık sızması ve bulutlanma sorunları mevcut... ayrıca tv nin servis menüsünden opretion hours (operasyon saati) bölümüne baktım 3121 yazıyordu bu saati 24 e böldüğümde 780 gün yapıyor. ancak benim tv alalı daha 10 ay bile olmadı acaba bana kullanılmış bir ürün mü gönderdiler. değişim yapmak için nasıl bir yol izlemeliyim... yardımcı olursanız sevinirim.

    [simage]
    [/simage]




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kolera87 -- 21 Kasım 2013; 2:08:11 >







  • kolera87 K kullanıcısına yanıt
    ARKADAŞIM AYNI TV BENDE DE VAR 1 YIL OLDU ALALI , HER YÖNÜ İLE MÜKEMMEL , GÖRÜNTÜ KALİTESİNE HİÇ BİR MARKA ULAŞAMAZ BENCE , SEN TV Yİ YENİ ALMIŞSIN BENCE DİREKT İADE ET YENİSİNİ İSTE PHİLİPS TEN . EKSİLERİNE GELİNCE İŞLETİM SİSTEMİ HTML 5 DENİYOR. DİZİ İZLE SAYFALARINDAN DİZİ VEYE **** DEN MAÇ İZLENEMİYOR . İNTERNETTE GEÇİŞLERİ BİRAZ ZAYIF , ŞU ANDA BENDE PHİLİPS E YAZDIM CEVAP GELMEDİ VE FORUMDAN DA BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLARDAN YARDIM BEKLİYORUM BU TV DE DİZİ SİTELERİNDEN DİZİ İZLEYEMEYECEKSEM , MAÇ İZLEYEMEYECKSEM BU PARAYI VERMEME HİÇ GEREK YOKTU BAĞLARIM LAPTOPU HER ŞEYİ SEYREDERİM BU ÖZELLİKLERİ OLMAYAN BİR TV DEN DE .ONA GÖRE DÜŞÜN KARAR VER DERİM BEN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: benghazi

    ARKADAŞIM AYNI TV BENDE DE VAR 1 YIL OLDU ALALI , HER YÖNÜ İLE MÜKEMMEL , GÖRÜNTÜ KALİTESİNE HİÇ BİR MARKA ULAŞAMAZ BENCE , SEN TV Yİ YENİ ALMIŞSIN BENCE DİREKT İADE ET YENİSİNİ İSTE PHİLİPS TEN . EKSİLERİNE GELİNCE İŞLETİM SİSTEMİ HTML 5 DENİYOR. DİZİ İZLE SAYFALARINDAN DİZİ VEYE **** DEN MAÇ İZLENEMİYOR . İNTERNETTE GEÇİŞLERİ BİRAZ ZAYIF , ŞU ANDA BENDE PHİLİPS E YAZDIM CEVAP GELMEDİ VE FORUMDAN DA BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLARDAN YARDIM BEKLİYORUM BU TV DE DİZİ SİTELERİNDEN DİZİ İZLEYEMEYECEKSEM , MAÇ İZLEYEMEYECKSEM BU PARAYI VERMEME HİÇ GEREK YOKTU BAĞLARIM LAPTOPU HER ŞEYİ SEYREDERİM BU ÖZELLİKLERİ OLMAYAN BİR TV DEN DE .ONA GÖRE DÜŞÜN KARAR VER DERİM BEN

    ilgilendiğiniz için teşekkür ederim yalnız ben tv yi alalı 10 ay oldu yani servise göndersem değişim kararı çıkar mı. yani değişim için yasal bi süre kısıtlaması var mı. hani benim için en önemlisi görüntü kalitesi, o da dediğiniz gibi normalde çok kaliteli ama benim tv de özellikle dinamik arka ışık ve dinamik kontrast kapalıyken görüntü tam bir rezalet, internet geçişleri içinde zayıf demeniz biraz hafif kalmış, çift çekirdek diye aldık ama işlemcisi sayfayı açmaya yetmiyor, hani flash tabanlı sayfalardır normaldir dicem ama smart tv diye alıp ta bu şekilde büyük bir sabırla smart özelliğini kullanmaya çalışmakta her babyiğidin harcı değil şahsen ben smartına aldığımdan beri en fazla 5 kere girdim, o da her güncellemeden sonra acaba hızlandı mı diyedenemek için. lafı biraz uzattım kusura bakmayın ama her açtığım filmde ekran ayarı yapmaya çalışmak, smart özelliklerini kullanamamak, hareketli görüntülerde kırılmaları engellemeye çalışmak, özellikle beyaz açık renkli sahnelerde acaba o bulutlar filmden mi yoksa tvden mi kaynaklı diye düşünmekten yoruldum... hani değişim çıkar mı acaba çünkü 10 ay oldu alalı ama iş yoğunluğundan servisi arayamadım, bu aralar boşluğum var servisle ya da yasal süreçle ilgilenebilirim. iyi akşamlar...




  • kolera87 K kullanıcısına yanıt
    kusura bakmayın ben tv yi yeni aldınız zannetmiştim , iade işlemi bu süre zarfında biraz zor . ama aldığınız yerin müşteri memnuniyeti ne gösterdiği ilgi iyi ise ilgilenebilirler . bence görüntü için tv de bir arıza olabilir çünki görüntü açısından şikayet hiç duymadım çünkü olumsuzluklarına rağmen ben tv mi görüntü açısından hiç bir markayla değişmem . yarın başka bir forum arkadaşıma kişisel görüntü ayarlarını yazacağım size de yollarım birde görüntüyü öyle deneyin isterseniz .
    selamlar
    baybars
  • benghazi B kullanıcısına yanıt
    biraz araştırdım ticari mallarda 6 aylık iade süresi varmış ancak garanti kapsamında 2 yıllık zaman aşımı olduğu yazıyor, ayıca philips kendi sitesinde 12 aylık süre den bahsetmiş. benim tv yaklaşık 10 aylık cuma günü servis gelecek, tamir veya değişim gibi şartlar sunabiliyormuyuz. servise hani ben tamir istemiyorum...
    ilginiz için teşekkürler
    7. SINIRLI GARANTİ VE FERAGAT
    Philips, geçerli kullanıcı kılavuzuna uygun olarak normal kullanım çerçevesinde Ürünlerin (Philips tarafından bir Ürüne dahil edilmeyen herhangi bir yazılım hariç olmak üzere) Alıcıya teslim edildiği tarihte ve teslim tarihinden itibaren on iki (12) aylık süre boyunca (veya taraflar arasında yazılı olarak mutabık kalınacak böyle başka bir süre boyunca) malzeme ve işçilik bakımından herhangi bir ayıp içermeyeceklerini ve temel olarak Philips’in sözkonusu Ürüne ait spesifikasyonlarına veya Philips’in yazılı olarak mutabık kaldığı başka spesifikasyonlara uygun olacaklarını garanti etmektedir. Bu garanti çerçevesindeki taleplerle ilgili olarak Philips’in tek ve münhasır yükümlülüğü ve Alıcının tek ve münhasır hakkı, Philips’in seçimine bağlı olarak, bir ayıplı veya uygun olmayan ürünün tamir değiştirilmesiyle veya tamir edilmesiyle veya sözkonusu ürünün satın alma bedeline karşılık bir uygun krediyle sınırlı olacaktır. Philips tamir, değiştirme veya kredilendirme için makul bir süreye sahip olacaktır. Uygun olmayan veya ayıplı Ürünler, tamir edildiklerinde veya kredilendirildiklerinde Philips’in malı durumuna geleceklerdir.
    kaynak
    http://www.philips.com/about/company/businesses/conditionsofcommercialsale/europe/tr_tr.page




  • kolera87 K kullanıcısına yanıt
    bilgilendirmen için teşekkür ederim şu an da gördüm özür dilerim .

    not : ne diyim bu dizi izleme sorunu her markada var gibi o yüzden ben philips e devam diyorum . benim güncellenme sayımda farklı belki onuda güncellersem biraz daha iyi olacak tv diye düşünüyorum .philips sitesinden flash belleğe alıp tv ye yükleyeceğim . çünki ne zaman sorsam kullanılabilir güncellemeniz yok diyor ama philips sayfasından bu gün baktım 12.12.2013 güncellemesi var ve numarası farklı .örneğin benim tv de ki güncellme no :QF1EU-0.150.88.0 DATE : 20.06.2013 ama philips in sayfasında 000.150.092.000 DATE : 12.12.2013 olarak var.
  • valla tv yi servise gönderdim. 1 hafta kaldı sonra tvnin normal olduğunu söyleyip geri gönderdiler. şikayetvar sitesine mail gönderdim hafta çi de tüketici hakem heyetine başvurcam. bakalım nereye kadar giderse artık. ancak dediğim gibi ayıplı mal süresini geçirmeden lehime karar çıkarabilirim inşallah...
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2173060/philips-televizyonumda-dikey-cizgiler-var/owp7i
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    LG 42UB820V yardım.
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.