Şimdi Ara

Philips 58PUS7304 İNCELEME. (202. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.528
Cevap
74
Favori
283.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 200201202203204
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lewo63 L kullanıcısına yanıt
    Hocam ben ayarlardan tvyi yeniden kur dedim formatladım güncellemeden sonraki sorunlar şuan düzeldi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ya inanılmaz bir şekilde güncellemeden sonra TV izlerken kasıyor. En çok kalabalık ve hareketli ekranlarda oluyor bu. Güncellemeden önce olmuyordu. Maç izliyorum görüntü sanki düşük kaliteli bir yayını tv ye aktarmışım gibi akıyor. Böyle güncelleme gelecekse hiç gelmesin daha iyi. Nasıl düzeltebiliriz bunu ?
  • Güncellemeden sonra cihazınızı birkaç defa kapatıp açmanız gerekebilir. Hatta normal kumandadan kapatıp sonrasında fişini çekip tekrar takarak tv yi tamamen sıfırdan açmanız bile gerekebilir.
    Bu durum tüm android cihazlarda güncellemelerden sonra gereken bir durum diyebilirim.
  • Güncelledim bende ama herhangi bi sorun yaşamadım. Hatta menü daha akıcı oldu gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • işe yaramadı bu seçenekler. Fişten çektim beklettim 3 kere denedim yine aynı. Benim TV'ye bu büyük güncelleme 2 kere üst üste geldi ondan sorun oluşmuş olabilir mi ? Size de iki gün üst üste mi geldi ?

    + Olarak Ethernet bağlantısı olmasına rağmen ethernet bağlantısı yok uyarısı veriyor sürekli. Ancak Netflixten film izliyorum Ethernetli bağlantı ile. Wifi ile zaten bağlantılı değilim. TV iyice kafayı yedi. Nasıl bir çözüm bulabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrtclkx35 -- 18 Eylül 2020; 16:0:51 >
  • mrtclkx35 M kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz. Hemen bağlanıyorsunuz ve ilgileniyorlar.
  • aslanuque A kullanıcısına yanıt
    Uygulamara girince kapanmiyor gayet kullanışlı olmus Philips 58PUS7304 İNCELEME.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • factoru reset işe yaramadı.
  • Bu görüntü içinde görüntü bende pasif durumda. Acaba bi ayarı mı var?
    Philips 58PUS7304 İNCELEME.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • son yazılımı yükledinizmi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben de de pasif gözüküyor nedenini anlamadım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yazılım yüklendikten sonra kumandadan kapatın tv fişini çekin 5 dakika sonra tekrar takıp çalıştırın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gemmsy34 -- 19 Eylül 2020; 19:11:12 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gemmsy34 G kullanıcısına yanıt
    Fişini falan çektiğimde olmamıştı. şimdi hallettim ama. Uygulamaların bulunduğunu smart menüsüne girdikten sonra TV satırı var kanalların gözüktüğü. Oradan herhangi bir kanal seçtikten sonra artık tam ekran olduktan sonra aktif oldu o kısım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gemmsy34 G kullanıcısına yanıt
    Evet yükledim. Fişini çekip denedim. Yine pasif durumda.

    Edit: Üstteki mesajı deneyince oldu :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ak_al -- 19 Eylül 2020; 22:36:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sizde de son guncellemeyle youtubeda play pause kismi falan gitti mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtclkx35

    işe yaramadı bu seçenekler. Fişten çektim beklettim 3 kere denedim yine aynı. Benim TV'ye bu büyük güncelleme 2 kere üst üste geldi ondan sorun oluşmuş olabilir mi ? Size de iki gün üst üste mi geldi ?

    + Olarak Ethernet bağlantısı olmasına rağmen ethernet bağlantısı yok uyarısı veriyor sürekli. Ancak Netflixten film izliyorum Ethernetli bağlantı ile. Wifi ile zaten bağlantılı değilim. TV iyice kafayı yedi. Nasıl bir çözüm bulabilirim.
    50PUS7304 var bende.
    Güncelleme bana da çift geldi, ilkinden sonra bişey olmamıştı, 2. den sonra hafif bi takılmalı gibi hareket etmeye başladı menüler. 3 gün oldu sanırım güncelleyeli ve şuan bi sıkıntı yok gibi. Birkaç kapanma açılmadan sonra toparlandı.
  • Arkadaşlar şu karanlık sahnelerde parlama ve siyahların mavi tonlu olması ile ilgili kendi kullandığınız ayarları tam olarak paylaşabilir misiniz?Aynı görüntüyü telefondan izliyorum arada çok fark var.Kesinlikle bi ayar sorunum var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vfnv

    Arkadaşlar şu karanlık sahnelerde parlama ve siyahların mavi tonlu olması ile ilgili kendi kullandığınız ayarları tam olarak paylaşabilir misiniz?Aynı görüntüyü telefondan izliyorum arada çok fark var.Kesinlikle bi ayar sorunum var.
    Parlaklık kaçta . Biraz düşürmeyi deneyin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vfnv

    Arkadaşlar şu karanlık sahnelerde parlama ve siyahların mavi tonlu olması ile ilgili kendi kullandığınız ayarları tam olarak paylaşabilir misiniz?Aynı görüntüyü telefondan izliyorum arada çok fark var.Kesinlikle bi ayar sorunum var.
    Görüntü ayarları gelişmiş kısmında beyaz nokta hizalama / 2 nokta / Mavi-BL ayarını düşürün. Renk geliştirme ayarlarında da değişiklik yapmayı deneyin belki faydası olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslanuque -- 21 Eylül 2020; 23:58:53 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 aylık televizyonumu servise gönderdim. O kadar yoruma inanmayıp fiyatı uygun diye Philips aldım ancak pişmanım. Gerçekten 5 ayda servise giden bir televizyonda daha çok sorun yaşarım diye düşünüyorum.

    50PUS7304 kullanıyorum.

    Bütçesi olan sakın bulaşmasın.

    Servise gitme nedenleri: Panelde toz var, sol üst tarafta kararma var, güncellemeden sonra yayınlar kasarak ilerliyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrtclkx35 -- 23 Eylül 2020; 10:46:56 >
  • 
Sayfa: önceki 200201202203204
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.