Şimdi Ara

Philips 58PUS7304 İNCELEME. (223. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.528
Cevap
76
Favori
283.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 221222223224225
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 58pus7304 güncelleme gelmiş. Bu sefer vpn engellemesini kaldirmislar mi bakalım vpn kullanabilen var mı tv de?
    Philips 58PUS7304 İNCELEME.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha önce LED'leri değişen, daha sonra yeterli olmayıp paneli değişen tv yeniden bu sefer başka bir arıza verdi. Takip edenler hatırlayacaklardır. İşte videosu:

    https://files.fm/f/v43rdtkts

  • Evet tv dün itibariyle servis tarafından alındı. Az önce servisten merkez servisle görüşüldüğü bu nedenle İstanbul'a gönderildi. Bakalım sonuç ne çıkacak.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sesem

    Evet tv dün itibariyle servis tarafından alındı. Az önce servisten merkez servisle görüşüldüğü bu nedenle İstanbul'a gönderildi. Bakalım sonuç ne çıkacak.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: uqrtml

    58pus7304 güncelleme gelmiş. Bu sefer vpn engellemesini kaldirmislar mi bakalım vpn kullanabilen var mı tv de?

    1seneyi geçti aldığından beri kapamostim güncellemeleri huyumdur. Zira maşallah hala sorunsuz çalışıyor . Değişen bişi varmı güncellemelerden sonra ? Ve kapasam da TV yi her actiigimda ekranda güncelleme yazısı geliyor bunu kapatmanın bir yolu yok mu ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkı48

    1seneyi geçti aldığından beri kapamostim güncellemeleri huyumdur. Zira maşallah hala sorunsuz çalışıyor . Değişen bişi varmı güncellemelerden sonra ? Ve kapasam da TV yi her actiigimda ekranda güncelleme yazısı geliyor bunu kapatmanın bir yolu yok mu ?



    Alıntıları Göster

    62 mi 12 mi tv.

  • 12


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uqrtml U kullanıcısına yanıt

    55PUS7304 var bende. SuperVPN ve SpeedMe kullanıyorum. Güncellemeden önce de kullanıyordum. Güncelledim bişey değişmedi.

  • hakkı48 kullanıcısına yanıt

    Ben her cihazı güncel kullanmayı severim :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkı48

    12

    Güzel. Genelde 62'lerde çıkıyor problem. Güncelleme yapmakta fayda var.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulos28

    Hocam amazondan satın aldığımı biliyorsunuz, siz de oradan aldıysanız müşteri temsilcisine durumu arz edin, ben iade istemedim direk. sorunumu anlattım. Televizyondan memnun olmadığımı, servisin ilgilenmediğini ve gri bölgelerin resimlerini paylaştım. Aslında istediğim değişimdi. Ancak temsilci ne değişim ne de servis hizmetimiz var dedi. İsterseniz iade alalım dedi. Ben de canıma minnet kabul ettim. Kargo parasını bile onlar karşıladı. Başka bir site veya satıcının böyle bir şey yapabileceğini hayal bile edemiyorum.

    hocam benimde amazondan alınma tv, dirty screen bende de çıktı ilk aldığımda yoktu ama zamanla çok fark edilir olmaya başladı, bende teknik servisin pek ilgileneceğini sanmıyorum, direk amazonla irtibata geçip değişim isteyecektim sizin postu gördüm, şimdi bunu amazon para iadesi yapsa 3500tl verecek ikinci eli 4 binden başlıyor benim tv 50pus 7304, sıfır almaya kalksam 2 bin tl daha ekleyeceğiz amazon hiçbir şekilde değişim yapmıyor mu Philips 58PUS7304 İNCELEME.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkie -- 24 Ağustos 2021; 22:42:8 >




  • Evet nihayet dün tv geldi. Dediğim yine panel arızası. Bu kullandığım 3.panel oldu. Şimdilik bir şey yok gibi. Zaman gösterecek. Ancak artık güven vermiyor. Sanki her an bir arıza daha verecekmiş gibi geliyor bana.

  • sesem S kullanıcısına yanıt

    Benim TV'nin de paneli değişti, önce ledler patladı, değiştirip getirdiler, servis diyor ki sıcak havada çok açık kaldığı için böyle oluyor, Antalya da yaşıyoruz, çok saçma bir savuaydi cevap bile vermedim, sanki evde klima çalışmıyor yazın.


    Neyse son arızada panel değişti. İlk geldiği zamanlar sizi. Dediğiniz gibi çok iyiydi 2 ayda yine yukarıdaki gibi golgelenmeler oluştu. Ben de artık kabullendim servis ve Philips duymazdan geliyor zaten. Herşey normal diyorlar. Izlerken sorun olmaz bunlar test ekrani açmanız mantıksız diyorlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spidey99

    Benim TV'nin de paneli değişti, önce ledler patladı, değiştirip getirdiler, servis diyor ki sıcak havada çok açık kaldığı için böyle oluyor, Antalya da yaşıyoruz, çok saçma bir savuaydi cevap bile vermedim, sanki evde klima çalışmıyor yazın.


    Neyse son arızada panel değişti. İlk geldiği zamanlar sizi. Dediğiniz gibi çok iyiydi 2 ayda yine yukarıdaki gibi golgelenmeler oluştu. Ben de artık kabullendim servis ve Philips duymazdan geliyor zaten. Herşey normal diyorlar. Izlerken sorun olmaz bunlar test ekrani açmanız mantıksız diyorlar

    Demek aynı sorunu bir tek ben yaşamamışım. Size de geçmiş olsun. O kadar tv alıp kullandım. Çoğu Philips idi. Ancak ilk kez bir tvden çektim.

    Daha ben aldığımın ilk günü problem olduğunu anladım. Ve servise kabul ettirebilmek için kendim bizzat diski alıp gittim ikna etmek için. Renklerde patlama vardı ve gerçek renkleri vermiyordu. Hatta resimleri buradan paylaştım. attığım resim yabancı bir forumda da paylaşıldı.Sanırım NVM yazılımı forum ilk benden duydu. Servis yeni versiyon yazılımı yükleyince düzeldi. Ben de fazla üstünde durmadım. Ondan sonraki arızası yaklaşık 1 sene sonra verdi arızayı. Sırasıyla :

    1-LED'ler komple değişti, geldi.

    2-Geldiği gün hemen denme yaptım bu seferde ekranın alt kısmında görüntü bozularak titreme yaptı.(Ki servis elemanları evden ayrıldıktan hemen sonra arayarak tekrar gelip aldılar.)

    3-İstanbul'a gitti panel değişti.

    4-Geldikten sonra HDMI veya USB'den film oynattığında görüntüde kırpma yapıp, yukarıda videosunu attığım görüntüde bozulma yaptı.

    5-Tekrar İstanbul'a gitti, panel değişti.

    Şimdilik tamam gibi, her an giderse hiç şaşırmayacağım.

    Sonuçta LED'ler ve tvnin gördüğü 3.panel oldu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sesem -- 30 Ağustos 2021; 16:53:49 >




  • Arkadaşlar bu cihazlarda ssport plus kullanan var mı ?


    Web browser desteklemiyor sanırım çünkü giriş sayfasına girdiğimde maalesef açmıyor giriş sayfasını.

  • Selamlar, severek kullandığımız bu televizyonda bir nokta olarak ölü piksel oluştu sanırım.
    Cihazı 1,5 senedir kullanıyoruz, ufak bir ölü nokta için servis çağırılır mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cakal14

    Selamlar, severek kullandığımız bu televizyonda bir nokta olarak ölü piksel oluştu sanırım.
    Cihazı 1,5 senedir kullanıyoruz, ufak bir ölü nokta için servis çağırılır mı?

    1 Tane ise ve fark edilmiyorsa bence gerek yok. Servisin geleceğini pek tahmin etmiyorum. Gelse bile yapabileceği bir şey yok. Philips servis konusunda eski Philips değil maalesef. Aynı tvye 3 panel değiştirmiş biri olarak söylüyorum.

  • volkie kullanıcısına yanıt

    Hocam değişim yapmıyor, sadece iade kabul ediyor. ben iade edip yerine tcl aldım çok memnunum hiçbir problem yok.

  • Selamlar, cihaza kablo TV ve uydu anteni bağlı. Her ikisinden de ayrı ayrı favori listesi oluşturdum. Uydudan olusturdugum favori listesi sıklıkla silinip, içinde 3-5 kanal kalıyor. Kablonunkinde sorun yok,
    Sorun yaşayan ve çözümleri bilen var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selam bu tvlerde çalışan bildiğiniz usb gigabit ethernet yada usb wifi aparatı varmı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 221222223224225
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.