Forumda philips oled tv lerle ilgili konu yoktu. Philips OLED kullanıcıları bu başlık altından devam edelim Forumda philips oled kullanan arkadaşların katkılarını bekliyoruz. Nasıl memnunmusunuz izlenimlerinizi paylaşırsanız güzel bir bilgi arşivi oluşturabiliriz. Son zamanlarda philips oled konusunda amblight ve Bowers & Wilkins speaker ile oldukça donanımlı tv ler piyasaya sürüyor. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deppechemode45 -- 22 Ağustos 2023; 10:45:21 > |
Philips OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu
-
-
2 senelik 65OLED705 TV'min ekranını kaza sonucu kırınca 65OLED807 aldım ben de 1 ay falan oluyor. Sırf alttaki dahili hoparlörü gözüme kötü geldiği için daha ucuz olmasına rağmen 65OLED907 almadım, iyi ki de almamışım.
2023 model olan 65OLED708 de vardı çok yakın fiyata, ama 700 serisi alacağıma 1 sene eski 800 serisi alayım dedim, buna da pişman değilim.
65OLED705-65OLED807 farkına gelirsek ekranda kırmızı-turuncu renkler çok daha canlı, Android arayüzü, kanal menü geçişleri daha hızlı. Nihayet PC'mi bağlayıp 4k120hz oynayabildim. İlginç şekilde bu TV'de parlaklık ayarı yok, yanık olmaması adına bir standart'a bağlayıp menüyü kaldırmışlar sanırım. Sadece göz kalkanı ayarı var o biraz kısıyor.
Ancak alacak arkadaşlara şunu belirtmek isterim servis süreçleri yavaş işliyor. Evimdeki eşyalar sigortalı olduğu için TV kırıldıktan sonra sigorta'dan hasar ödemesi almak amacıyla dosya açtırdım. Bulunduğum ildeki Philips servisi, "Abi OLED TV'ler üst segment olduğu için panelleri TR'de hazır bulunmuyor sadece yurtdışından fiyat almamız bile 1 ay kadar sürer, panel zaten yeni TV parasına çıkar yine de istersen baya beklersin gelmesini" gibi çağ dışı bir bilgilendirme yaptılar. Panelin kendisi değil bakın, sadece fiyatı 1 ay'da temin ediliyor. Tek yapacakları fiyat bilgisi içeren rapor tutacaklar ve ben sigortadan para alacağım. Komşum LG OLED panel değişimi yaptığında fiyat verme + panel değişimi 3 gün falan sürmüştü. Farklı illerdeki Philips servislerini de aradım hepsi aynı cevabı verdi, 1 ay sürer fiyat gelmesi panel'e diye. Sırf OLED olduğundanmış.
3-5 gün bekledikten sonra tepem attı, bir şekilde Philips TR CEO'sunun mailini bulup durumu ilettim. Ertesi gün servis'ten aradılar "abi fiyat geldi gel görüşelim vs". Gittiğimde fiyat bilgisinin merkez müfettişlerden geldiğini vs. söylediler biraz bozulmuşlardı. Müşteriye şu fiyattan hemen teklif verin tarzı bir mail almışlar, anladım ki attığım mailden dolayı farklı bir kanaldan çözülmüş mevzu.
Yine de tercihim Philips'ten yana oldu, Android olmasından dolayı bir terslik yaşamadıkça yine Philips TV'lerden devam etmeyi düşünüyorum.
Servis tecrübemi bir kenara bırakırsak, tavsiye ederim.
-
2 sene nasıl kullandınız 705 i . Normal tv kanallarını izledinizmi günde ortalama kaç saat. Ekran yanığı oluşmadı sanırım
-
Normal TV kanalı izlemedik genelde dijital içerik izledik. Ama PS5 ile aynı oyunları çok uzun saatler oynadım, ekranda alt kısımda uzun süre statik görüntüler açık kaldı ama yanık yapmadı. Ama eninde sonunda olur, doğası bu.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X