Yetkili Teknik Servis' e işiniz düştümü hocam hiç ? O zaman anlarsınız ..... Benden uzak olsun, alanada hayırlısı olsun. Tekrar diyorum Philips ; PİŞMANLIKTIR !!! |
Philips PUS8505 kullanıcıları grubu (ilk mesaj güncelleme 30.09.2023) Android tv 11 yükseltilebilir. (279. sayfa)
-
-
TV kurulum yaptım gene sınırlı erişim diyor İnternete bağlanınca var mı fikri olan?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sınırlı erişim diyor ama internet bağlantısı var ve kopma vs sorun yok.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
aynen ama sıkıntı şurda wifi testinde 50mb leri görürken Netflix prime video YouTube falan girince hız düşük oluyor. 4K izleyemiyorum Sizdede mi sınırlı erişim diyor? Ayrıca tv yeniden kurdum fabrika ayarına döndüm genede görüntü ayarlarım sıfırlanmadı oda ilginç.
-
Sınırlı erişim diyor ama 4K videolarda da hız sorunu takılma yok. Ama TV aldığımdan beridir sınırılı erişim uyarısını görüyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bugün eski sürüme döneceğim uyuz oldum netflix açılırken bile kasıyor bazen TurkNet e döndüm bağlantısı var dicem mobil veri paylaşıncada aynı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Renklere bişey oldu bir türlü düzeltemedim digiturk kullanıp maç izlerken memnun olan varsa renk ayarlarını yazabilir mi?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben orada yazilanin aynisi yaptim. Gayet acik ve net. Guncelleme uyarisi felan gelmiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
5. seçenekteki ”settings” uygulaması yok bende, bi fikriniz var mı?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kasma olayı bende de aşırı var ama. Android 11 hatırına katlanacağız.
TV nin yazılım ömrü 2 yıl uzadı bu sayede.
Tabi donanım olarak iflas etmezse
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
acaba tv netflix lisansını mı kaybetti o aklıma geldi bi lg tv imde youtube lisansı kalkmıştı güncelleme yapınca uygulama gitmişti acep güncelleme ile modelin lisanslarını mı düşürdüler kafamda deli sorular. hız testinde 70 i gören tv nin netflixte 3 youtubeda 10mbs yi görmesinin başka mantıklı açıklaması yok. müşteri hizmetini aradım servisi ara diyor.
-
Modemi resetlemeyi denediniz mi? Bir ara tv değil ama çocuklardan bir tanesinin tableti sıkıntı yarattı. Çok uğraştım sonrasında modemi fabrika ayarlarını getirip, tekrar kurunca düzelmişti. Belki sizde de işe yarar
-
hocam turknete geçtiğim döneme denk geldi turknetten diye düşündüm ama telefonun internetine bağlanıncada aynı. Google app lerden birinin güncellemesi yüzünden oldu muhtemelen ama hangisi çözemedim. 2 kere fabrika ayarına döndüm alt yazılıma döndün falan ama yok. şuan bi tık daha iyi gibi ama sınırlı erişim devam ediyor ve yükselmiyor çözünürlülük. modemden olsa farklı modeme bağlanınca düzelir uygulama bazlı olsa diğer uygulamanın düzelmesi gerek ben çözemedim. Normalde sallıyorum ac protokolünde 2x2 80mhz bağlanırken streaming lerde kısıtlıyo kendini garip.
-
Can sıkıcı bir hata. Reddit'e yazmadıysan oraya bir sor, belki oralarda bu sorunun çözümü bulabilirsin.
Senin için hızlıca bir baktığımda;
Roaming assistant: Enable Disconnect clients with RSSI lower than : -70 dBm - Modem üzerinde bu ayarı yapınca düzeltmiş.
Farklı bir kullanıcı modemin adaptörünü değiştirdim düzeldi demiş. Başkası ethernet kablosu ile bağlamayı önermiş.
-
This just happened to me a few days ago. Check your clock settings. Mine set back to 2022 when the TV was built. Set Network provide to on and internet started working immediately
Bir tanesi de bunu yazmış. Saat ayarlarından olabilir mi?
-
-
Garanti kapsamına girer. Ama size tavsiyem tüm led bar takımını komple değiştirsinler. Sadece arızalı olan seriyi değil. Ama Philips servislerine zerre güvenim yok. Heledeki garantinin bitmesine az kaldıysa her türlü çakallığı yapıyorlar. Büyük ihtimal sadece o bölgedeki ledleri değiştirip geçici çözüm sağlarlar. 6 Ay 1 sene sonda gene aynı sorun olursa garanti bittiği için ücret almak için pusuda beklerler.
Dediğm gibi komple tüm led bar takımınının değişmesini istiyorum diye ısrar edin.
-
bunu biliyorum hocam. bu durumda hiç girmiyor youtube falan. manuel düzetince topluyor. sıkıntı yoktu bunda dün sıfırladım gene tv yi tekrar bir bakayım şu 70 dbm olayı ilgimi çekti ona bir bakacağım sağolun desteğiniz için anca gördüm mesajı.
-
philips pus seri tvlerde youtube'da 5.1 yayınlarda youtube ayarlar kısmında bu özelliği görebilen var mı? Philips ile görüştüm youtube desteğinden kaynaklı olarak yok dediler ama samsung tv de youtube 5.1 ses var.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X