Şimdi Ara

____PHILIPS Xenium X800 |hızlı dokunmatik|ANA BAŞLIK (324. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.626
Cevap
6
Favori
479.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 322323324325326
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tlfon sonunda servisten geldi. Onarılmadan tabiki. Herhangi bir işlemde yapılmamıs ama konusurken karsı tarafa artık sesim gidiyor nasıl oldu bilmiyorum ama bayda net gidiyormus..Amma bir daha sorunla karsılasırsam adana basarıya asla göndermeyeceğim..
    Çok özlemişim wala cihazımı, ses sorunu çözülmemiş olsaydı baska tlfon alacaktım..X800 ün yerini tutmayacağı kesindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi repstar33 -- 5 Ocak 2010; 14:57:53 >
  • arkadaslar bugün çok ilginç bir olay yasadım. X800 tarihinde bir ilk belkide.Yukarıdaki letide belirttiğim gibi basarı servisten tlfonum bugün geldi. Akşam saatlerinde msj yazmak için tlfonu açtım ki birde ne göreyim. Beyaz olan harf ve karakterler turkuaz renginde. Yanlıs okumadınız menü dahil beyz olan hersey turkuaz renginde.İlk basta tırstım fakat baktım güzel duruyor, zaten tema filanda bulamıyoruz.Sevindim açıkçası.Tabi 1-2 saat sonra tekrar eski haline yani beyaz rengine döndü. Bu ilginç olayı sizinle paylaşmak istedim. Bilmiyorum önceden yasayan oldu mu?
  • telefonumu 13 aralıkta sesi karşıya çok boğuk yolluyor diye erzurum başarı'ya yolladım. 10 gün sonra falan geldi, hiçbir arızası giderilmemiş, üzerine "no" tuşu ve fotoğraf çekme tuşu bozuk olarak geldi. yazılım da yüklememişler. tekrar servise yolladım. az önce ürün değişimi yapılacak dendi. dedim ben para iadesi istiyorum, bana 0216 444 44 08 numarasını aramamı, isteğimi oraya iletmemi söylediler. burayı aradım, burdaki kişi de ürün değişim yapılmayacağını, ana kart değişimi yapılacağını söyledi. anakart değişimi, kapak hariç telefonun her yerinin değişmesiymiş. şimdi servisi aradım, dedim siz değişim demiştiniz ama parça değişecekmiş. parça gelmezse değişim yapılacak dendi. şimdilik bekliyorum bakalım ne olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExiSTenT61

    telefonumu 13 aralıkta sesi karşıya çok boğuk yolluyor diye erzurum başarı'ya yolladım. 10 gün sonra falan geldi, hiçbir arızası giderilmemiş, üzerine "no" tuşu ve fotoğraf çekme tuşu bozuk olarak geldi. yazılım da yüklememişler. tekrar servise yolladım. az önce ürün değişimi yapılacak dendi. dedim ben para iadesi istiyorum, bana 0216 444 44 08 numarasını aramamı, isteğimi oraya iletmemi söylediler. burayı aradım, burdaki kişi de ürün değişim yapılmayacağını, ana kart değişimi yapılacağını söyledi. anakart değişimi, kapak hariç telefonun her yerinin değişmesiymiş. şimdi servisi aradım, dedim siz değişim demiştiniz ama parça değişecekmiş. parça gelmezse değişim yapılacak dendi. şimdilik bekliyorum bakalım ne olacak.


    wala arkadasım ben sunu anladım. Basarı servisin adana,erzurum vs sehirlerindeki subelerine göndermeyeceksin telefonu. Ankara yada istanbul merkeze göndereceksin, sorununu hallettireceksin.Bende 2 kere gönderdim tlfonu bir sürü zaman kaybı yasadım. Şimdilik sorunum çözüldü ama bir sey olursa artık büyük sehirlerdeki subelere göndereceğim, daha tecrübeli olanlara yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: repstar33


    quote:

    Orijinalden alıntı: ExiSTenT61

    telefonumu 13 aralıkta sesi karşıya çok boğuk yolluyor diye erzurum başarı'ya yolladım. 10 gün sonra falan geldi, hiçbir arızası giderilmemiş, üzerine "no" tuşu ve fotoğraf çekme tuşu bozuk olarak geldi. yazılım da yüklememişler. tekrar servise yolladım. az önce ürün değişimi yapılacak dendi. dedim ben para iadesi istiyorum, bana 0216 444 44 08 numarasını aramamı, isteğimi oraya iletmemi söylediler. burayı aradım, burdaki kişi de ürün değişim yapılmayacağını, ana kart değişimi yapılacağını söyledi. anakart değişimi, kapak hariç telefonun her yerinin değişmesiymiş. şimdi servisi aradım, dedim siz değişim demiştiniz ama parça değişecekmiş. parça gelmezse değişim yapılacak dendi. şimdilik bekliyorum bakalım ne olacak.


    wala arkadasım ben sunu anladım. Basarı servisin adana,erzurum vs sehirlerindeki subelerine göndermeyeceksin telefonu. Ankara yada istanbul merkeze göndereceksin, sorununu hallettireceksin.Bende 2 kere gönderdim tlfonu bir sürü zaman kaybı yasadım. Şimdilik sorunum çözüldü ama bir sey olursa artık büyük sehirlerdeki subelere göndereceğim, daha tecrübeli olanlara yani

    Benim tele hala işlem yok son 6 gün




  • quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    quote:

    Orijinalden alıntı: repstar33


    quote:

    Orijinalden alıntı: ExiSTenT61

    telefonumu 13 aralıkta sesi karşıya çok boğuk yolluyor diye erzurum başarı'ya yolladım. 10 gün sonra falan geldi, hiçbir arızası giderilmemiş, üzerine "no" tuşu ve fotoğraf çekme tuşu bozuk olarak geldi. yazılım da yüklememişler. tekrar servise yolladım. az önce ürün değişimi yapılacak dendi. dedim ben para iadesi istiyorum, bana 0216 444 44 08 numarasını aramamı, isteğimi oraya iletmemi söylediler. burayı aradım, burdaki kişi de ürün değişim yapılmayacağını, ana kart değişimi yapılacağını söyledi. anakart değişimi, kapak hariç telefonun her yerinin değişmesiymiş. şimdi servisi aradım, dedim siz değişim demiştiniz ama parça değişecekmiş. parça gelmezse değişim yapılacak dendi. şimdilik bekliyorum bakalım ne olacak.


    wala arkadasım ben sunu anladım. Basarı servisin adana,erzurum vs sehirlerindeki subelerine göndermeyeceksin telefonu. Ankara yada istanbul merkeze göndereceksin, sorununu hallettireceksin.Bende 2 kere gönderdim tlfonu bir sürü zaman kaybı yasadım. Şimdilik sorunum çözüldü ama bir sey olursa artık büyük sehirlerdeki subelere göndereceğim, daha tecrübeli olanlara yani

    Benim tele hala işlem yok son 6 gün

    Son 1 gün kala işlemleri bitirip cihazı gönderirlerse şaşma. Başarı çok kurnazdır




  • Bu ikinci servis ilk serviste yapmadan yollamışlardı... Yapamazlar:) Yaparsalar da baş üstüne:) Telefonun ön ekranı yenilediler yeni kulaklık yollacaklar. En büyük sorun tuş kilidi... Benle aynı sorunda olan bir arkadaşın telefonunuda yapmadılar ve para iadesi yapmışlar....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: invisible
    Bu ikinci servis ilk serviste yapmadan yollamışlardı... Yapamazlar:) Yaparsalar da baş üstüne:) Telefonun ön ekranı yenilediler yeni kulaklık yollacaklar. En büyük sorun tuş kilidi... Benle aynı sorunda olan bir arkadaşın telefonunuda yapmadılar ve para iadesi yapmışlar....

    Yapamazlarsa para iadesi yaparlar sorun çıkarmaz başarı. Bende philips 768 vardı 300 liraya almıştım, 3 kere servise gitti,3 aynı, 2 farklı arızadan. Birde üstüne 768lerdeki üretim hatasını bahane edip para iadesi istedim 300 liramı geri aldım :) garantinin bitmesine 2 ay kalmıştı 22 ay beles telefon kullandım yani iadeden aldığım paranın üstüne 70 lira ekleyip X800 aldım şimdi aynı taktiği uygulayıp garantinin bitmesine bikaç ay kala 370 liramı geri alcam :) Beleş telefon kullanmak güzel bi duygu



    Kulaklığı neden yolluyolar kayıpmı ettin yoksa bozulmuşmuydu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Scorpion_tr -- 6 Ocak 2010; 22:07:14 >




  • Merhaba,

    Bilen arkadaşlardan bir konuda yardım rica edicem.

    Takvimim de hatırlatıcılar var bir yıla yaydığım. Doğumgünleri bayramlar vergi dönemleri falan. Ancak bir tane hatırlatıcı vs. eklerken tekrar bölümünde günlük, haftalık ve aylık seçenekleri mevcut ancak her yıl seçeneği yok. Mesela 2009 yılındaki hatırlatıcılarımın hiçbiri 2010 yılında gözükmüyor. Herşeyi baştan girmem gerekti. Bunun bir yolu yordamı yokmudur arkadaşlar.

    Yardımcı olursanız sevinirim.
  • @scropion tr bozuldu hatta kulaklıklar parçalandı :) Dışarıda satış olmadığı içinde bende garantiye yolladım telefonla beraber Garanti kapsamına aldılar
  • Arkadaşlar nerdeyse 1 yıldır topiği takip etmiyorum bir sorum olucak Docx uzantılı dosyaları açmak hala mümkün değilmi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spiritchaser

    Merhaba,

    Bilen arkadaşlardan bir konuda yardım rica edicem.

    Takvimim de hatırlatıcılar var bir yıla yaydığım. Doğumgünleri bayramlar vergi dönemleri falan. Ancak bir tane hatırlatıcı vs. eklerken tekrar bölümünde günlük, haftalık ve aylık seçenekleri mevcut ancak her yıl seçeneği yok. Mesela 2009 yılındaki hatırlatıcılarımın hiçbiri 2010 yılında gözükmüyor. Herşeyi baştan girmem gerekti. Bunun bir yolu yordamı yokmudur arkadaşlar.

    Yardımcı olursanız sevinirim.



    Yokmu yardımcı olacak bir arkadaş
  • bende aynı dertden muzdaripim ama yapacak bişey yok sanırm :)
  • arkadaslar ajanda adam akıllı ajanda olsa bir seyler yapılırdıda, tekrar girmeniz gerekiyor sanırım...
  • off yha offf x800 üm yine bozuldu. Ses karsıya çok kısık gidiyor..tam bitti geçti derken yine. Vazgeçmek yok istanbuldan baslayıp, ankara, izmir vs bütün basarı servislerine tek tek göndereceğim. X800 ü bu urda feda edeceğim bakalım ilk hedef istanbul. Sorunu halletmiyorsun bari kasayı ekranı filan değiştir basarı yha
  • Benimkinin son 3 günü hala işlem yok :) İstanbul Kadıköy e yolla. Benimki 3 güne hurdaya çıkar:) Benim ekranı yeniledir ama hiç kullanılmadı senin tele takarlar :)
  • @Repstar

    Aynı arızadan 3 farklı arızalardan 5 kere servise gönderdiginde ürün degişimi veya ücret iadesi talep edebilirsin. sikayetvar.com‘a da yaz sikayetlerini kesinlikle etkisi oluyo
  • Ayni arizadan 3 kere yollarsan da degisiyorlar benim öle oldu tel hic acilmiyodu 2 kere yolladim 3. Bozuldunda da degistiler simdi masallah tikir tikir calisio ama simdi de n79 um bozuldu o da garantide yapmislar bakalim ne zaman gececek elime..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: handsame_

    Ayni arizadan 3 kere yollarsan da degisiyorlar benim öle oldu tel hic acilmiyodu 2 kere yolladim 3. Bozuldunda da degistiler simdi masallah tikir tikir calisio ama simdi de n79 um bozuldu o da garantide yapmislar bakalim ne zaman gececek elime..


    quote:

    Orijinalden alıntı: Scorpion_tr
    Aynı arızadan 3 farklı arızalardan 5 kere servise gönderdiginde ürün degişimi veya ücret iadesi talep edebilirsin. sikayetvar.com‘a da yaz sikayetlerini kesinlikle etkisi oluyo


    wala bu 3.gönderişim olacak ama soruna garanti dısı diyorlar. Bende belki insafa gelirlerde çözüm bulurlar diye gönderiyorum. Dediğim gibi istanbul, ankara dolastıracağım tlfonu. Yaptılar yaptılar olmadı multimedya cihazı olarak kullanırım artık.




  • @repstar33

    Senin sorunun garanti dışı falan degil sikayetvar.com‘a üye olup bu sorununu oraya yaz seninle iletişime gecer başarı ve sıka sıka tamir ederler. Sen sikayetvar.com‘a mutlaka yaz ama..
  • 
Sayfa: önceki 322323324325326
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.