Şimdi Ara

Pick-up karşılaştırması (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
35.071
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yeni d-max fiyat listesi olan bile varmı acaba
  • Beyler bu Ford un sitesinde tanıtılan yeni Ranger ın satışına başlandımı,fiyatları açıklandımı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halog

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pyromania.

    Öncelikle Volkswagen'i sevmeme rağmen araçları ele alarak objektif bir şekilde bakmaya çalıştım.

    Tasarım olarak (ki bu şahsi fikrim lütfen bundan olay çıkarmayın) Volkswageni diğer ikisinden daha çok beğendim.Ford Ranger 2. sırada ve malesef dmax 3. sırada.Dmaxin önü bana çok kaba geldi.

    Yakıt sarfiyatı olarak Volkswagenin yakıt sarfiyatı az olduğundan bu konuda da oyumu Volkswagenden yana kullanıyorum (tabi Isuzununkinden emin değilim)

    Performans olarak Volkswagen bana daha atik ve hızlı geldi

    birde güvenlik açısından bu araçların euroncap testlerini bulabilen olursa benide bilgilendirirse sevinirim.

    ben Amarok derim.

    Forumda tartışma çıkmaması adına benim bu yorumlarıma zıt şeyler söyleyen arkadaşlar olursa cevap vermeyeceğim.


    Çok ilginç bir "Objektif Yaklaşım Örneği".
    Ha ben de amarok diyorum o ayrı.
    Baktım demedim yahu bakmaya çalıstım dedim :) Tabi hatalarim olabilir ben görüşlerimi belirtmek istedim,rahatsız olan olduysa affola.. :)




  • Merhabayın

    Bu üç araç içerisinde seçim yapmak gerekirse çok zor

    Sağlamlık istenirse kesinlike İsuzu ya da Ford dan şaşmamak lazım.Ancak ilk planda gösterişli ve etiketi olan bir araç istiyorsanız o zaman Amarok.

    Yakıt konusuna gelince Amarok 2.0 Lt motorlu ancak bu tip çift kabin araçların hepsi şehir içinde 9-11 LT arasında tüketir.

    Amaroka binmediğim için bir şey diyemiyorum ancak şu anda yeni satışa sunulanı bilmemekle beraber D-max yakıtı en iyi olan araç diye biliyorum.

    Son olarak 12 yıldır Mazda çift kabin kullanan biri olarak söyleyebilirim , Mazdanın yakıtı ki şu anda 2005 model b 2500 var aldığımzdan beri uzun yol 8 LT şehir içi 10 LT dir.

    Sağlamlığına ben söyleyecek söz bulamıyorum küçük bir örnekleme gerekirse araç 300.000 km yi geçmek üzere motorla ya da turbo ile ilgili hiç bir sorun yaşamadık çok şükür ve bence en bomba olanı biz bu aracı bildiğiniz Eşşek niyetine kullanıyoruz ama ön takımında daha vida değişmedi bunula birlikte hiç bir sorun da yok.

    Zaten japonların sağlamlığı malumdur.

    Biz de şu dönemde Mazda yı değiştirmeyi düşünüyoruz ve Amaroku direk olarak listeden çıkardık, yeni kasa Bt 50 yi ve d maxi kıyaslıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-


    bu arada yanlış anlamayın, amacım araç almak değil -ki zaten alamam daha 14 yaşındayım - sadece sizin fikirlerinizi almak istedim. ayrıca d-max kısa süre önce lansmanı yapılan yeni kasa, bunu da belirteyim dedim

    helal olsun ahmet sana.
    Buraya gelip fake fail konu açıp forumu bulandıran troller yerine aslanlar gibi fikir sormuş yaşını belirtmişsin.
    Alnından öptüm.

    eyvallah abi sağolasın böyle bir teşekkür beklemiyordum gerçekten

    kendi aracımızın incelemesine beklerim nazar değmesin diye resim atmadım http://resim.donanimhaber.com/m_60545974/mpage_1/f_/key_//tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ernn93


    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-


    quote:

    Orijinalden alıntı: fortune1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: ernn93

    D-max ve ranger carpisma testlerinde sinifta kaldi navarada ayni sekilde ama amarok'u bilmiyorum. Amarokuda inceleyin oyle karar verin.

    bilmeden konuşmak böyle birşey sanırım

    cehalet başa bela

    bu arada yanlış anlamayın, amacım araç almak değil -ki zaten alamam daha 14 yaşındayım - sadece sizin fikirlerinizi almak istedim. ayrıca d-max kısa süre önce lansmanı yapılan yeni kasa, bunu da belirteyim dedim

    Listeye Hilux, Navara ve L200'ü de eklersek peki? (pcye geçince donanımları yazacağım)

    Cehaletle ne alakasi var? Sen bosver ranger'in kac puan aldigini falan bence gidipte bisikletlerin carpisma testlerini bi incele yada istersen akulu arabalarla bi carpisma testi yap eglenmis olursun. Senin cevabina ancak boyle bi cevap yakisirdi rangerin puanini bilmemenin cehaletle ne ilgisi var? Foruma goz atarken gordum ve yazdim yeni ranger oldugunu unutarak rangerin carpisma testine gitti kafam kisaca karistirdim nokta.

    tamam abi özür diliyorum senden kusurumuza bakma




  • modelleri güncelledim, karşılaştırmalarımızı buna göre yaparsak sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lifeisoneday -- 24 Haziran 2012; 10:16:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    Bahsettiğim modeller benzer motor performanslarına sahipler.

    Yeni Isuzu D-MAX 2.5 TD (Çift Turbolu Dizel) 163 ps (400 Nm tork)
    V-Cross 4x4 Çift Kabin
    6-ileri düz ve 5-ileri otomatik şanzıman seçenekleri
    Şehiriçi 10.1 lt, şehirdışı 7.3 lt, ortalama 8.4 lt yakıt tüketimi (100 km'de)

    Yeni Ford Ranger XLT 4x2 2.2 TDCi 150 ps (375 Nm)
    6-ileri manuel ve 6-ileri otomatik şanzıman seçenekleri
    manuel vitesli modelde ortalama 8.3 lt yakıt tüketimi (100 km'de)

    (Wildtrak 3.2 motor olduğu için adaletsiz olur diye yazmadım)

    Yeni Volkswagen Amarok Highline 4x4
    2.0 BiTDI (Çift Turbolu Dizel) 163 ps (400 Nm)
    6-ileri manuel şanzıman
    Şehiriçi 9.6 lt, şehirdışı 6.9 lt, ortalama 7.8 lt yakıt tüketimi (100 km'de)

    Nissan Navara 4x4 SE
    2.5 TDI 190 hp (450 Nm)
    6-ileri manuel ve 5-ileri otomatik şanzıman seçenekleri
    manuelde ş.içi 10.7 lt, ş.dışı 7.2 lt, ortalama 8.5 lt yakıt tüketimi
    otomatikte ş.içi 11.7 lt, ş.dışı 7.5 lt, ortalama 9 lt yakıt tüketimi

    Yeni Toyota Hilux 4x4 Elegant 3.0 D-4D 171 hp (360 Nm) - 4x4 Adventure 2.5 D-4D 144 hp (343 Nm)
    Adventure'de 5-ileri manuel, Elegant'ta 5-ileri otomatik şanzıman
    Adventure'de ş.içi 8.6, ş.dışı 6.6, ortalama 7.3 lt
    Elegant'ta ş.içi 10.9, ş.dışı 7.3, ortalama 8.6 lt yakıt tüketimi (100 km'de)

    Mitsubishi L200 4x4 Instyle 2.5 D-ID 178 hp (400 Nm)
    5-ileri manuel şanzıman
    (yakıt tüketimi bulunamadı)

    Mazda BT-50 4x4 Energy 3.0 Turbo Dizel 156 hp (380 Nm)
    5-ileri otomatik şanzıman
    şehiriçi 12.6, şehirdışı 8.9, ortalama 10.2 lt yakıt tüketimi (100 km'de)


    edit: ekleme ve düzeltme.

    pek adaletli bir karşılaştırma olmadı, mazur görün


    Bunlara ve genel donanım seviyelerine bakılırsa hangisi alınabilir?
    Merak ettiğimden soruyorum, amacım polemik oluşturmak da değil ayrıca Yanlışım varsa düzeltebilirsiniz


    arazide d-max üstündür...

    ayrıca makasları yumuşak olduğu için sarsıntı olayı rakiplerine göre acayip bir konfor sağlar...

    ama yakıt tüketiminde ve yedek parça fiyatında sahibinin canını sıkar...


    en iyi alternatifi toyota hilux..




  • ayrıca şunu eklemek istiyorum...

    şehir içinde suv türü araçlara parası yetişmeyen ve bu egosunu genelde 4x2 yüksek şasi bazende 4x4 alıp her yerine parlak dandik mikelanj ile süsleyen hatta 20 inc jant takan kişiliklerin altındaki araçlara aldanıp kıyaslama yapmayın lütfen...( genelde navara ve l200 bu konuda önde )


    bir 4x4 pick up a kar lastiği ve extra makas ile yükseltilmedikçe binek arabadan çokta farkı yoktur...bilginize...hele arakaya az yük attınız mı karda çamurda bu araçlar çok kolay askıda kalır...en nefret ettim şey...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-


    quote:

    Orijinalden alıntı: fortune1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: ernn93

    D-max ve ranger carpisma testlerinde sinifta kaldi navarada ayni sekilde ama amarok'u bilmiyorum. Amarokuda inceleyin oyle karar verin.

    bilmeden konuşmak böyle birşey sanırım

    cehalet başa bela

    bu arada yanlış anlamayın, amacım araç almak değil -ki zaten alamam daha 14 yaşındayım - sadece sizin fikirlerinizi almak istedim. ayrıca d-max kısa süre önce lansmanı yapılan yeni kasa, bunu da belirteyim dedim

    Listeye Hilux, Navara ve L200'ü de eklersek peki? (pcye geçince donanımları yazacağım)

    Helal olsun be dürüstlüğüne.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: clb12


    quote:

    Orijinalden alıntı: ernn93

    D-max ve ranger carpisma testlerinde sinifta kaldi navarada ayni sekilde ama amarok'u bilmiyorum. Amarokuda inceleyin oyle karar verin.

    hocam yapmayın allahskına ranger bu sınıfta 5 yıldız alan tek araç.

    rangerın 2 senelik avantajı var bence çok önemli bir olay ... amarok 2010 ranger 2012
  • Bende Amarok derim daha düzenli ve toplu bir araç tipi abartılmamış şekilde sade ve güzel bir araç ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halog

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-


    quote:

    Orijinalden alıntı: fortune1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: ernn93

    D-max ve ranger carpisma testlerinde sinifta kaldi navarada ayni sekilde ama amarok'u bilmiyorum. Amarokuda inceleyin oyle karar verin.

    bilmeden konuşmak böyle birşey sanırım

    cehalet başa bela

    bu arada yanlış anlamayın, amacım araç almak değil -ki zaten alamam daha 14 yaşındayım - sadece sizin fikirlerinizi almak istedim. ayrıca d-max kısa süre önce lansmanı yapılan yeni kasa, bunu da belirteyim dedim

    Listeye Hilux, Navara ve L200'ü de eklersek peki? (pcye geçince donanımları yazacağım)

    Helal olsun be dürüstlüğüne.

    estağfirullah abi, sayenizde de kendimi hakikaten bir şey zannedeceğim ha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    ayrıca şunu eklemek istiyorum...

    şehir içinde suv türü araçlara parası yetişmeyen ve bu egosunu genelde 4x2 yüksek şasi bazende 4x4 alıp her yerine parlak dandik mikelanj ile süsleyen hatta 20 inc jant takan kişiliklerin altındaki araçlara aldanıp kıyaslama yapmayın lütfen...( genelde navara ve l200 bu konuda önde )


    bir 4x4 pick up a kar lastiği ve extra makas ile yükseltilmedikçe binek arabadan çokta farkı yoktur...bilginize...hele arakaya az yük attınız mı karda çamurda bu araçlar çok kolay askıda kalır...en nefret ettim şey...


    Bilmeden denemeden sahip olmadan yorum yapmak artik ne kadar yayginlasti.
    1. 4x4 pickup lara arazi performansini artirmak icin kar lastigi degil camur lastigi takilir (mud-terrain)
    2. extra makas eklenerek yukseltilmez. bunlar icin satilan iki farkli tip ozel yukseltme kitleri vardir o seklide yukseltilir.
    3. yukseltmenin buyuk lastik takmak ve yaklasma uzaklasma acilarini iyilestirmekten baska arazi performansina hicbir etkisi olmaz.
    4. bunlar yapilmadan da binek aractan arazi performansi olarak coooook buyuk farki vardir 4x2 olsa bile.
    5. arkaya yuk atmak aracin hafif olan arkasinin daha iyi tutunmasini sagladigi icin yol tutus ve arazi performansini yukseltir sizin soylediginiz gibi azaltmaz. biz pickup kullanicilarin buyuk bir cogunlugu arkada ekstra ozel olarak yaptirilmis 100 kg agirlikla gezeriz arac daha iyi yol tuttugu icin.
    6. askida kalmak tabiri aracin bir yukselti gecisinde gobeginin yukseltiye oturmasi anlamina gelir ve arkadaki agirlikla hic bir alakasi yoktur.

    tek bir cumlede 6 adet yanlis. Tebrikler...




  • ağır şartlarda kullanılacaksa japon araçlarını seçmenizede yarar var önerim hilux navara l200 olurdu fakat l200 kasa hacmi biraz daha küçüktür
  •  Pick-up karşılaştırması



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Draqonn -- 19 Ağustos 2012; 19:03:44 >
  • Yeni model araçlara her zaman temkinli yaklaşırım. VW amarok yeni bir model . Sınıfında kendini kanıtlamaya henüz zamanı olmadı ve zamanla kanıtlaması beklenecektir. Sınıfında kendini kanıtlamış araçlar varken amarok tercih etmem. Ve Tercihim Navarra ya da Ranger olurdu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    ayrıca şunu eklemek istiyorum...

    şehir içinde suv türü araçlara parası yetişmeyen ve bu egosunu genelde 4x2 yüksek şasi bazende 4x4 alıp her yerine parlak dandik mikelanj ile süsleyen hatta 20 inc jant takan kişiliklerin altındaki araçlara aldanıp kıyaslama yapmayın lütfen...( genelde navara ve l200 bu konuda önde )


    bir 4x4 pick up a kar lastiği ve extra makas ile yükseltilmedikçe binek arabadan çokta farkı yoktur...bilginize...hele arakaya az yük attınız mı karda çamurda bu araçlar çok kolay askıda kalır...en nefret ettim şey...


    Bilmeden denemeden sahip olmadan yorum yapmak artik ne kadar yayginlasti.
    1. 4x4 pickup lara arazi performansini artirmak icin kar lastigi degil camur lastigi takilir (mud-terrain)
    2. extra makas eklenerek yukseltilmez. bunlar icin satilan iki farkli tip ozel yukseltme kitleri vardir o seklide yukseltilir.
    3. yukseltmenin buyuk lastik takmak ve yaklasma uzaklasma acilarini iyilestirmekten baska arazi performansina hicbir etkisi olmaz.
    4. bunlar yapilmadan da binek aractan arazi performansi olarak coooook buyuk farki vardir 4x2 olsa bile.
    5. arkaya yuk atmak aracin hafif olan arkasinin daha iyi tutunmasini sagladigi icin yol tutus ve arazi performansini yukseltir sizin soylediginiz gibi azaltmaz. biz pickup kullanicilarin buyuk bir cogunlugu arkada ekstra ozel olarak yaptirilmis 100 kg agirlikla gezeriz arac daha iyi yol tuttugu icin.
    6. askida kalmak tabiri aracin bir yukselti gecisinde gobeginin yukseltiye oturmasi anlamina gelir ve arkadaki agirlikla hic bir alakasi yoktur.

    tek bir cumlede 6 adet yanlis. Tebrikler...

    ne yanlışı var bn anlamadım?

    ön kısım süspansiyonsa kit ile yükseltilebilir ama 4 noktadan makaslı ise ex. makas atarak araç yükselmezmi?...ayriyeten yükselmenin arazi performansı adına etkisi olmaz demişsin ama ben motor gücü yada tekerleklerinin tutunma durumunu falan göz etmedim sadece çukurlarda yada kar da 90 derece yada daha keskin dönüşlerde gövdenin az sürtünmesiyle daha iyi performans sağlanır demek istedim...sonuçta kıçı yerde bir pick up ile aynı sonucu elde edemezsin...

    6. askida kalmak tabiri aracin bir yukselti gecisinde gobeginin yukseltiye oturmasi anlamina gelir ve arkadaki agirlikla hic bir alakasi yoktur.( ağırlık koyunca araç sabit mi yani ne demek bu?)

    3. yukseltmenin buyuk lastik takmak ve yaklasma uzaklasma acilarini iyilestirmekten baska arazi performansina hicbir etkisi olmaz. ( o zaman ince yanaklı kar lastiği ile, 30-40 cm derinliğindeki kar iz yolundan gitsek aracın gövdesi sürtünmeyle araç zorlanmaz mı? )


    arkada yük olmasının performans açısından katkısı büyük olduğu doğru sonuçta boş kasa ile asfaltta da arazide de hop hop hopladığı için araç savrulma söz konusu ve dolasıyla performans alınamıyor..ama biz mesala gsm ile uğraşıyoruz arkaya jeneratör akü falan konuluyor şimdi onları koyunca araç baya bir oturuyor haliyle...yani extra makas atmanın yada geniş yanaklı lastik kullanmanın hiç mi faydası yok burada?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    ayrıca şunu eklemek istiyorum...

    şehir içinde suv türü araçlara parası yetişmeyen ve bu egosunu genelde 4x2 yüksek şasi bazende 4x4 alıp her yerine parlak dandik mikelanj ile süsleyen hatta 20 inc jant takan kişiliklerin altındaki araçlara aldanıp kıyaslama yapmayın lütfen...( genelde navara ve l200 bu konuda önde )


    bir 4x4 pick up a kar lastiği ve extra makas ile yükseltilmedikçe binek arabadan çokta farkı yoktur...bilginize...hele arakaya az yük attınız mı karda çamurda bu araçlar çok kolay askıda kalır...en nefret ettim şey...


    Bilmeden denemeden sahip olmadan yorum yapmak artik ne kadar yayginlasti.
    1. 4x4 pickup lara arazi performansini artirmak icin kar lastigi degil camur lastigi takilir (mud-terrain)
    2. extra makas eklenerek yukseltilmez. bunlar icin satilan iki farkli tip ozel yukseltme kitleri vardir o seklide yukseltilir.
    3. yukseltmenin buyuk lastik takmak ve yaklasma uzaklasma acilarini iyilestirmekten baska arazi performansina hicbir etkisi olmaz.
    4. bunlar yapilmadan da binek aractan arazi performansi olarak coooook buyuk farki vardir 4x2 olsa bile.
    5. arkaya yuk atmak aracin hafif olan arkasinin daha iyi tutunmasini sagladigi icin yol tutus ve arazi performansini yukseltir sizin soylediginiz gibi azaltmaz. biz pickup kullanicilarin buyuk bir cogunlugu arkada ekstra ozel olarak yaptirilmis 100 kg agirlikla gezeriz arac daha iyi yol tuttugu icin.
    6. askida kalmak tabiri aracin bir yukselti gecisinde gobeginin yukseltiye oturmasi anlamina gelir ve arkadaki agirlikla hic bir alakasi yoktur.

    tek bir cumlede 6 adet yanlis. Tebrikler...

    ne yanlışı var bn anlamadım?

    ön kısım süspansiyonsa kit ile yükseltilebilir ama 4 noktadan makaslı ise ex. makas atarak araç yükselmezmi?...ayriyeten yükselmenin arazi performansı adına etkisi olmaz demişsin ama ben motor gücü yada tekerleklerinin tutunma durumunu falan göz etmedim sadece çukurlarda yada kar da 90 derece yada daha keskin dönüşlerde gövdenin az sürtünmesiyle daha iyi performans sağlanır demek istedim...sonuçta kıçı yerde bir pick up ile aynı sonucu elde edemezsin...

    6. askida kalmak tabiri aracin bir yukselti gecisinde gobeginin yukseltiye oturmasi anlamina gelir ve arkadaki agirlikla hic bir alakasi yoktur.( ağırlık koyunca araç sabit mi yani ne demek bu?)

    3. yukseltmenin buyuk lastik takmak ve yaklasma uzaklasma acilarini iyilestirmekten baska arazi performansina hicbir etkisi olmaz. ( o zaman ince yanaklı kar lastiği ile, 30-40 cm derinliğindeki kar iz yolundan gitsek aracın gövdesi sürtünmeyle araç zorlanmaz mı? )


    arkada yük olmasının performans açısından katkısı büyük olduğu doğru sonuçta boş kasa ile asfaltta da arazide de hop hop hopladığı için araç savrulma söz konusu ve dolasıyla performans alınamıyor..ama biz mesala gsm ile uğraşıyoruz arkaya jeneratör akü falan konuluyor şimdi onları koyunca araç baya bir oturuyor haliyle...yani extra makas atmanın yada geniş yanaklı lastik kullanmanın hiç mi faydası yok burada?



    Soyle cevaplamaya calisayim.
    su an adi gecen araclarin hepsinde onde suspansiyon arkada makas var ssangyang haric.
    suspansion dan yukseltme; suspansiyonla amortisor kulesi arasina yerlestirilen bir parca ve buna yardimci aktarma elemanlari ile (or:acili yada uzun wishbone) yardimiyla gerceklesir.
    ikinci bir yukseltme teknigi olan body lift ise aracin sasesiyle kabin arasina yerlestirilen yukseltme takozlariyla olur.
    2 yukseltme seklinde de aracin dingilleri yerden yukselmez sadece aracin kabini yerden yukselir. dingil yukselmeyince uzerinden gecilen engele aracin en alcak kismi olan dingil ve diferansiyellerin mesafesi ayni kalir. bu nedenden oturu arac yukseltmek sadece yakinlasma uzaklasma acilarini daraltir.
    Peki faydasi nedir; Bu yukseltmeler araca (capi) daha buyuk lastik takma imkani saglar ve, ancak lastik capi buyudukce aracin dingili yerden yukselir ama bu yukselme ekstrem lastikler kullanilip bunlari cevirebilmesi icin dingilde ve ayna maruti oranlarinda degisiklik yapilmadiktan sonra 2-3 cm i gecmez.
    Bu suspansiyon yukseltmesiydi.

    Makas yukseltmesi ise ekstra makas takarak olmaz cunku takilacak ekstra makas aracin suspansiyon (yaylanma) grafiklerini tamamen degistirir genellikle sertlestirir ve bu arkasi zaten hafif olan pickuplar icin yol tutusu kabul edilemez tehlikeli duzeylere ceker ayni zamanda tum makaslarin egim acilari degistirilmedikten sonra gozle gorulur bir yukseklik saglamaz. Bu nedenden oturu makaslar ile alt baglanti elemanlari arasina takoz konulup amortisorler uzatilarak arka tarafin yukseltilmesi islemi yapilir.


    6. askida kalmak tabiri aracin bir yukselti gecisinde gobeginin yukseltiye oturmasi anlamina gelir ve arkadaki agirlikla hic bir alakasi yoktur.( ağırlık koyunca araç sabit mi yani ne demek bu?)
    aracin tahtravalli gibi bir pozisyona gelmesi anlamina gelir askida kalmak. askida kalmanin aracin arkasindaki agirlikla bi alakasi yok demeye calistim.

    son sorunuza yanit ise: genis yanakli lastik araci kullandiginiz zemine gore faydali yada zararli olur. sert kaygan zeminlerde ince yanak yumusak kaygan zeminlerde ise kalin yanak tercih edilir. zemin sartlarina gore lastik kalinliginizi kendiniz belirleyin.

    isterseniz daha detayli aciklayabilirim




  • L200 yakıt tuketımı hakkında

    Yakıt Türü Dizel
    Şehir İçi Tüketim 10.3 lt
    Şehir Dışı Tüketim 6.9 lt
    Ortalama Tüketim 8.1 lt
    Km Başı Tüketim 34 Krş
    Yakıt Deposu 75 lt
    Silindir Hacmi 2477 cc
    Beygir Gücü 136 hp
    Maksimum Tork 314 nm
    Maksimum Hız 167 km
    0-100 Km Hızlanma 15.0 sn
    Şanzıman Tipi Düz Vites
    Vites Sayısı 5 ileri
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.