Şimdi Ara

PİLDE PERFORMANS DÜŞÜŞÜ BATARYA KONNEKTORU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.545
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba beyler . iPhone 6 telefonumun maksimum pil kapasitesinde ciddi düşüş farkettim şarj 1/1.5 saat içinde bitiyordu . Ayarlardan Pil e girince maksimum kapasitesinin 100 yada biraz altında olmasını beklerken %51 görünce şok oldum. Apple desteğe başvurdum cihazın pil değişiminin ilk sefer olacağı için ücretsiz olacağını söyledi ilk sefer garanti kapsamında . Her neyse cihazı ANKARA daki TELESERVİCE adlı firmaya gönderdim cihaz takipten baktığımda bana batarya KONNEKTORU mekanik hasarlı yazmışlar arizaya . Telefon herhangi bir sert darbe alması mümkün değil cihazın garantisi yok göstermişler 178 TL gibi bir ücret talep ediyorlar . Cihazı pil değişimi için yolladım böyle bir sorun çıktı? Tekrar Apple destekle konuştum cihazin fotoğraflarını servisten aldılar Apple'ın mühendisleri kontrol edecekmiş felan cart curt. Cihazın içi hiç açılmadı garanti süresinin bitmesine 1 yıl daha var . Cihazimi garanti dışı gösterip ücret istemesi normal mi ? Düşüncelerinizi merak ediyorum .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D. B. Cooper -- 2 Eylül 2018; 16:11:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Garanti devam ediyorsa hiç ücret sahi ödemeden apple ile şikayetci olucagini mahkemeye başvurucagini dile getirip durman daha faydali ücreti kabul etmeni önermem bence peşini birakma kronik sorun olmuştur 1 yil da o sorun cikmadi imkansiz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşin tuhaf tarafı konnektör arızalı olsa cihaz ya şarj almaz ya da şarj sırasında temazsizlik olur öyle bir sorun olmadığına eminim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihazini teleservice denen dandik dolandirici servisten al ve başka servise ver. kvk genpa başarı bunlardan birine ver. teleservice garanti dişi birakip ücret istediği cihazimi başari sifir ile değişmişti zamaninda. teleservice pişmanliktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tür sorunlarında GENPA daha iyi al cihazı genpaya ver

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazın garantisi yok demişsiniz bir alt cümlede garantinin bitmesine daha 1 yıl var demişsiniz. Ben anlamadım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirSupport

    Cihazın garantisi yok demişsiniz bir alt cümlede garantinin bitmesine daha 1 yıl var demişsiniz. Ben anlamadım.
    Bence adamın cümlesini iyi oku. Adam garanti yok dememiş. Teleservice garanti olmasına rağmen garanti yok yazmış demiş.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Şarjlı pil ve voltaj
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Ken Block43 kullanıcısına yanıt
    Aynen cihazın garantisi yok yazmış ama 1 yıl garantisi vardı. Cihazı garanti dışı gösterip ücret talep etti. Teleservice nin rezilliklerindenmiş. Garanti dışı gösterip ücret talep ediyor insanlardan . Bende Apple destekle görüştüm konuyu sonra ne olduysa talep ettikleri ücreti kaldırıp tekrar garanti var gostermişler mevzu bu . :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D. B. Cooper -- 11 Eylül 2018; 9:43:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son durum nedir şuan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam haftasonu olduğu için bir gelişme olmadı işte. Cuma günü fiyatı kaldırıp garanti var göstermişler. şuan pazartesi bu hafta içinde belli olur ne olup ne olmadığı bakalım bekliyorum .
  • Sağ olsun Apple destekten kıdemli danışman çok yardımcı oldu. Cihaz garanti kapsamı içinde tamir edilecekmiş kendisi bildirdi. Bende haber vereyim dedim sizlere .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.