Şimdi Ara

Pilot Garage Ekspertiz Rezilliği (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
1
Favori
4.850
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
65 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Tsi belgeli ve bu işten binlerce lira kazanan bi işletmenin tabikide sorumlulugu var. İnsanlar bu firmalara güvenerek parasını vererek mal alıyorlar. Eğer bu işten ekmek yiyolarsa işlerini düzgün yapcaklar. Yapmıyolarsada hatalarının bedelini ödicekler. İnsanlar mahkeme vs uğraşmak istemedikleri için dava açmıyorlar. Mahkeme süreci başladı zaman içinde oluşan gelişmeleride burdan paylaşıcam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yetkili servise bir defa ekspertiz yaptırdım, aracı aldığım gün lastik değişimine gittiğimde ön takımda kusur çıktı, servise gidip yaptır, sonra tekrar rot yapılacak dedi. Gittim aynı servise, aracın motoru güzel, kaportası güzel vs. diyor, sorumluluğu sıfır. Bu arada sorun servisin ilk bakması gereken kısımlardan, renault megane 2 lerde direksiyon aşırı yumuşak, sona geldiğinde sert vurduğu için kolay bozulan bir parça (çok zaman geçti, parçayı unuttum, rot ile alakalı birşey).


    Pilot garage ile alıcı olarak 4 defa işim oldu, her seferinde memnun kaldım (ikisi alınmadı, ikisi alındı araçların) fakat kurumu savunmak için söylemiyorum, alınan araçlar zaten sıfırdan servis bakımlı, ilk sahibinden araçlardı. Almadıklarımda da kaportada boya cihazı olan herkesin göreceği hatalar vardı.


    Google yorumları vs. çok fikir vermiyor, özellikle küçük yerlerde fake hesaplarla kolayca oynuyorlar.


    Özetle ekspertizlere sorumluluk/cezai yaptırım verilmedikçe; mesleki yeterlilik aranmadıkça fikir vermekten öte bir işlevi yok.





  • Pilot Garage Antalya Muratpaşa Oto Ekspertiz firmasından şikayetçiyim. İlgili firma 20.12.2023 tarihinde araç alımım öncesinde yapmış olduğu hatalı ekspertiz ile beni mağdur etmiştir. Vermiş olduğu raporda aracın tüm parçalarının boyasız ve orijinal olduğunun bilgisini ve raporunu vermiştir. Ben de bu rapora istinaden araç alımına karar vererek TC. Antalya 24. Noterliğinden yapmış olduğum araç alım işlemi ile bu aracı satın aldım. Daha sonra ikamet ettiğim şehir olan İstanbul’a döndüm. Burada Mercedes Benz Koluman Sancaktepe yetkili servisinde 27.12.2023 tarihinde yaptırmış olduğum ekspertiz sonucunda aracın sağ arka iç çamurluk lokal boya olduğu bilgisine ulaştım. Daha sonra bu bilgiyi Pilot Garage Antalya Muratpaşa sahibi ile cep telefonu görüşmesi ile ve Pilot Garage Müşteri Hizmetleri ile paylaştım. Her 2 tarafta beni kendilerinin İstanbul’daki Sancaktepe Lavender şubesine yönlendirdiler. 29.12.2023 tarihinde burada yapılan yeni ekspertiz sonrasında da aracın sağ arka iç çamurluk lokal boya olduğu bilgisi teyit edildi Ayrı tarihte bu bilgi hem Pilot Garage müşteri hizmetleri hem de hatalı ekspertiz yapan ve maddi manevi kaybıma sebep olan ilgili bayi ile paylaşıldı. Pilot Garage Antalya Muratpaşa Oto Ekspertiz firma sahibi bana Genel Müdürlüğü ile görüşüp döneceğini iletti. 02.1.2024 saat 10.21 tarihinde kendi cep telefonundan beni arayarak bana 7.000 TL teklif etti. Kendisine bu tutarın çok düşük olduğunu sadece aracın yeni ekspertizi için 4.000 TL ödediğimi ilettim. 03.01.2024 saat 11.13 tarihinde bayiyi tekrar arayarak hatasını maddi olarak telafi etmesi gerektiğinin bilgisini verdim. Buna rağmen herhangi bir ödeme yapmayacağını iletti. Özetle; Pilot Garage beni maddi ve manevi olarak mağdur etmiştir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Onderyksl O kullanıcısına yanıt

    Mahkemeniz devam ediyor mu? Son durum nedir?

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.