Tarih : 27 Ağustos 2013 Pilot tarafından Uçağın arıza defterine yazılan ve cevap verilen bu espriler daha öncede yazılmıştı ama yeni nesil havacılar belki duymamışlardır diye tekrarlamakta fayda var.
P = Pilotun arıza bildirimi. T = Teknisyenin tamir sonrası notu. ***** P: Sol iç tekerleğin kısmen değiştirilmesinde fayda var. T: Sol iç tekerlek kısmen değiştirildi.
P: Test uçuşu OK, fakat otomatik iniş biraz sert. T: Bu uçakta otomatik iniş sistemi yok.
P: Kokpitte bir şey gevşemiş. T: Kokpitte bir şey sıkıştırıldı.
P: Ön camda ölü böcek var. T: Canlı böcek sipariş edildi.
P: Otomatik pilotu sabit yükseklik uçuşuna ayarlayınca dakikada 100 metre alçalıyor. T: Böyle bir problem gözlenmedi. (uçak yerdeyken test edilmiş)
P: Sağ tekerlek hidroliğinde yağ kaçağı olduğunu gösteren bir yağ birikintisi var. T: Yağ birikintisi temizlendi.