Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (336. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
947.288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 334335336337338
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: redirect

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: redirect

    PRİNHA SATIŞ SONRASI SIFIR DESTEK VE REZİLLİK.

    Prinha store den ürün aldım. Ödemesini yaparken açılamaya kargo şubesinden teslim almak istediğimi, bu konu için gerekirse kargoyu göndermeden önce aramaları gerekirse arayın diye yazdım. Çok ilgili oldukları için armamışlar direk adrese teslim göndermişler. Evde değildim, eşim almış kargoyu aradı beni tamam ellemeden kaldır dedim kenara. Çünki ben şubeye gidip kontrol edipte alıcaktım ürünü. Neyse açtım paketi cihazın ekranının sağ alt köşesinde catlak var. Müşteri hizmetlerini aradım dedim böyle böyle, dedilerki gönderin değişim talebi için yazın üstüne diye. TAM 15 GÜN OLACAK her aradığımda 2 gün içinde haber vereceğiz diyorlar ve ne arayan var ne soran. Değişim için gönderilen cihazın ekranına bakmak bu kadar zor mu ? 19 ocak da teslim alınmış bu ürün sizin tarafınızdan. 10 gün almış daha cihaz hakkında 1 kişi bilgi veremiyor.

    Sayın redirect,

    Lütfen bu durumuhttp://piranha.com.tr/destek/client_services.php adresinden müşteri temsilcilerine iletin. Bire bir bu tip konularda bilgi ve yetki sahibi olmadığım için buradan bu tip konularda size yardımcı olamıyorum.

    Kolay gelsin.


    Sıkıntı da tam olarak burada zaten. Link verdiğiniz bölüm,yer artık her ne ise 12 gündür görüşüyorum hep aynı yalanlar. Ne iş yaptıklarından haberleri yok. Kendilerine geri gelmiş üründen haberleri yok. Yetkiniz yoksa da yetkili birine ulaşmaya yetkiniz vardır sanırım burada bu kadar yazdığınıza göre. Tekrar söylüyorum REZİLLİK HAT SAFHADA. Prinhadan ürün aldığınızda şansınıza ürün sorunsuz çıkarsa ne ala, yok sorunlu çıkarsa yandınız. Durmadan ararsınız, karşınızda muhattab bulamazsınız, her aradığınızda aynı yalanları duyarsınız vs. vs.


    Sayın redirect,

    Lütfen bu durumu yazılı olarak aynen müşteri temsilcilerimizede iletin. Gerek buradan gerekse diğer forum sitelerinden gelen şikayet ve önerileri yöneticilere mutlaka iletiyorum bunu bilmenizi isterim. Bu tip durumlarda bende sizin kadar zor durumda kalabiliyorum çünkü yazılım yada teknik destek ile ilgili bir konu olsa benim işim ve olaya hakimim her türlü yardımcı olmaya çalışırım, forumu incelerseniz göreceksiniz. Ancak servis kargo müşteri temsilcisi v.b gibi durumlarda bire bir yetki ve bilgi sahibi olmadığım için yardımcı olamıyorum. Şikayetleri ilgili bölümlere ve yöneticilere bildiriyorum ancak olası aksiliklerde olaya kişisel olarak ben hakim olmadığımdan müşteriye karşı mahçup duruma düşebiliyorum. Yani müşteriye bu konularda bire bir söz veremiyorum. Şikayetinizi tekrar iletiyorum.

    Kolay gelsin.

    Bu cevap ne ki

    Aşağıdaki mesajı yazdım ;

    Ocak 14 de aldığım ürünü tarafıma gönderdiniz. Ürünü şube teslim almak istediğimi belirttim. Bu göndermiş olduğunuz faturanın üstünde de yazılı. Fakat siz adrese teslim göndermişsiniz. Eşim evdeydi aldı kargoyu. Fazla anlamdığı için bu tur cihazlardan alıp kenara koymasını söyledim. Akşam geldiğimde kargoyu açtım. Cihazın sol alt tarafında ekranda çatlak vardı. Ertesi gün içine değişim talebi belirterek bir not yazdım ve size gönderdim. 19 ocak 2015 de teslim aldığınız üründen haber yok. Sanırım kendiniz bile ürünün nerede olduğunu bilmiyorsunuz. Müşteri hizmetleriniz tam bir fiyasko, aradığım her gün ayrı bir yalan söylüyorlar. 1 gün sonra cevap vericez, 2 gün sonra cevap vericez tam 12 gün oldu hala yalan. Bir cihaza bakacak bir tane adam yok mu orda. Ben sıfır aldığım üründe sizin iş ile alakasız olmanız yüzünden ben mağdur olmak zorundamıyım ? Bir tane yetkili ? Yok. Müşteri hizmetlerinde duranlar tam bir ukala. Arkadaşım diyorum benim sorunumu çözemiyorsunuz bağlayın yetkili birine; diyorki yetkili benim. Benden başkası yok. Utanmaz insan babanın şirketi mi prinha. Çözemiyorsan çözen insanı bulacak yönlendireceksin. Hiç mi ürün alırken sorun yaşamadım bugüne kadar ? Evet yaşadım ama böyle değil, böyle rezil bir müşteri hizmetleri satış sonrası rezillik görmedim. Burdan da yetkili biri varsa oralarda eğer ona sesleniyorum. Bu cihazı anlayan biri varsa orada gösterin ona ve bir sonuça ulaşın artık. Garanti bankasından mtv ödedikten sonra. Tarafıma gelen store.prinha.com dan mtv yi garantiden ödediğiniz için indirim kazandınız mesajı gelmeseydi açmasaydım keşke. Yaptığınız bu rezil hizmet bi insanı bu kadar dertlendirir mi ? Evet dertlendiriyormuş demek ki. Verdiğim 165 tl nin içine sıçayım. Madem ürünleriniz kaliteli değil hiç olmazsa elemanlarınızı kaliteli seçin ki aradaki fark kapansın.

    Bunu yazdım. Ama yüzsüzlük hat safhada. Ama ne olucak bu forumda tutunda , shifdelete olsun vb. diğer teknoloji sitelerinde bir kere bu yazılarımı paylaşıcam. ben 1 olurum benimle 10 olur 10 ile 100 olur. Hizmette kalitesizliğin bir firmaya neler kaybettireceğini bugün olmazsa yarın elbet öğreneceklerdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redirect -- 30 Ocak 2015; 2:07:28 >




  • Piranha Destek P kullanıcısına yanıt
    piranha safari ultra black cihazımı uzun zamandır kullanmıyordum, bugün açmaya çalıştım açılmadı cihaz, şarj kablosunu takınca cihazı görüyor müzikleri atabiliyrum ama ortadaki düğmeye uzun uzun basmama rağmen açamaım bir türlü, neden olabilir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osman13

    piranha safari ultra black cihazımı uzun zamandır kullanmıyordum, bugün açmaya çalıştım açılmadı cihaz, şarj kablosunu takınca cihazı görüyor müzikleri atabiliyrum ama ortadaki düğmeye uzun uzun basmama rağmen açamaım bir türlü, neden olabilir ?

    Sayın osman13,

    Cihazı 40dk şarjda beklettikten sonra tekrar deneyin çalışacaktır.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatofist

    Merhaba,

    İnfiniti HD white model mevcut. "Application mobileNavigator.exe....." şeklinde hata veriyordu. "MobileNavigator" isimli klasörü vermiş olduğunuz linkten indirip kopyaladım. Şimdi de "Invalid database version" şeklinde hata veriyor. Tekrar yazılımı yükledim ama değişen bir şey olmadı. ID numarasını özelden yazıyorum. Yardımcı olur musunuz?

    Sayın fatofist,

    MobileNavigator klasörün içinde .exe ile biten dosya isminide MobileNavigator.exe olarak değiştirmelisiniz. Ayrıca sys.txt dosyasındaki ekran ölçülerini doğru girin çalışacaktır.

    Kolay gelsin.
  • Piranha IQ Akıllı Telefon Kısa Tanıtım Videosunuhttps://www.youtube.com/watch?v=HP2RWgTomCo adresinden izleyebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: osman13

    piranha safari ultra black cihazımı uzun zamandır kullanmıyordum, bugün açmaya çalıştım açılmadı cihaz, şarj kablosunu takınca cihazı görüyor müzikleri atabiliyrum ama ortadaki düğmeye uzun uzun basmama rağmen açamaım bir türlü, neden olabilir ?

    Sayın osman13,

    Cihazı 40dk şarjda beklettikten sonra tekrar deneyin çalışacaktır.

    Kolay gelsin.

    daha uzun süre beklettim yalnız halen bir gelişme yok, başka bir yöntemi varmıdır ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatofist

    Merhaba,

    İnfiniti HD white model mevcut. "Application mobileNavigator.exe....." şeklinde hata veriyordu. "MobileNavigator" isimli klasörü vermiş olduğunuz linkten indirip kopyaladım. Şimdi de "Invalid database version" şeklinde hata veriyor. Tekrar yazılımı yükledim ama değişen bir şey olmadı. ID numarasını özelden yazıyorum. Yardımcı olur musunuz?

    Sayın fatofist,

    MobileNavigator klasörün içinde .exe ile biten dosya isminide MobileNavigator.exe olarak değiştirmelisiniz. Ayrıca sys.txt dosyasındaki ekran ölçülerini doğru girin çalışacaktır.

    Kolay gelsin.
    Teşekkürler. Ama yine olmadı. exe ile biten dosya ve sys.txt dosyası mevcut değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatofist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatofist

    Merhaba,

    İnfiniti HD white model mevcut. "Application mobileNavigator.exe....." şeklinde hata veriyordu. "MobileNavigator" isimli klasörü vermiş olduğunuz linkten indirip kopyaladım. Şimdi de "Invalid database version" şeklinde hata veriyor. Tekrar yazılımı yükledim ama değişen bir şey olmadı. ID numarasını özelden yazıyorum. Yardımcı olur musunuz?

    Sayın fatofist,

    MobileNavigator klasörün içinde .exe ile biten dosya isminide MobileNavigator.exe olarak değiştirmelisiniz. Ayrıca sys.txt dosyasındaki ekran ölçülerini doğru girin çalışacaktır.

    Kolay gelsin.
    Teşekkürler. Ama yine olmadı. exe ile biten dosya ve sys.txt dosyası mevcut değil.

    Sayın fatofist,

    kullandığınız bilgisayarda virüs olabilir bu nedenle MobileNavigator.exe ve sys.txt dosyası silinmiştir. Dosyaları yeniden indirip deneyin.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osman13

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: osman13

    piranha safari ultra black cihazımı uzun zamandır kullanmıyordum, bugün açmaya çalıştım açılmadı cihaz, şarj kablosunu takınca cihazı görüyor müzikleri atabiliyrum ama ortadaki düğmeye uzun uzun basmama rağmen açamaım bir türlü, neden olabilir ?

    Sayın osman13,

    Cihazı 40dk şarjda beklettikten sonra tekrar deneyin çalışacaktır.

    Kolay gelsin.

    daha uzun süre beklettim yalnız halen bir gelişme yok, başka bir yöntemi varmıdır ?

    Sayın osman13,

    bu durumda bataryada sorun olabilir cihazı teknik servise göndermeniz gerekecektir.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatofist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatofist

    Merhaba,

    İnfiniti HD white model mevcut. "Application mobileNavigator.exe....." şeklinde hata veriyordu. "MobileNavigator" isimli klasörü vermiş olduğunuz linkten indirip kopyaladım. Şimdi de "Invalid database version" şeklinde hata veriyor. Tekrar yazılımı yükledim ama değişen bir şey olmadı. ID numarasını özelden yazıyorum. Yardımcı olur musunuz?

    Sayın fatofist,

    MobileNavigator klasörün içinde .exe ile biten dosya isminide MobileNavigator.exe olarak değiştirmelisiniz. Ayrıca sys.txt dosyasındaki ekran ölçülerini doğru girin çalışacaktır.

    Kolay gelsin.
    Teşekkürler. Ama yine olmadı. exe ile biten dosya ve sys.txt dosyası mevcut değil.

    Sayın fatofist,

    kullandığınız bilgisayarda virüs olabilir bu nedenle MobileNavigator.exe ve sys.txt dosyası silinmiştir. Dosyaları yeniden indirip deneyin.

    Kolay gelsin.

    Rıdvan Bey indirdiğim dosyada sys.txt bulunmuyor. İndirebileceğim bir link verir misiniz?




  • Sayın Osman13

    Eğer cihazı servise göndermeye karar verirseniz önce cihazınızla vedalaşın, en az 15 gün cevap alamayacaksınız. Maillerinize geri dönüş yapma tenezzülünde bile bulunmayacaklar. Artık yapsanızda yapmasanızda gönderin diyeceksiniz fakat onlar bile cihazın nerde olduğunu bulamayacak.
  • Merhaba,
    Aristo 9.7 3G tabletimi hiçbir pc görmüyor, farklı kablo ve pc'lerde denedim, hiçbiri görmedi, sebebi ne olabilir?
    Sitenizde windows sürücüleri bulamıyorum bu arada.
    Cevap bekliyorum, teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redirect

    Sayın Osman13

    Eğer cihazı servise göndermeye karar verirseniz önce cihazınızla vedalaşın, en az 15 gün cevap alamayacaksınız. Maillerinize geri dönüş yapma tenezzülünde bile bulunmayacaklar. Artık yapsanızda yapmasanızda gönderin diyeceksiniz fakat onlar bile cihazın nerde olduğunu bulamayacak.

    Sayın redirect,

    hangi linkten indiriyorsunuz linki bana iletebilir misiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: l0stc0ntr0l

    Merhaba,
    Aristo 9.7 3G tabletimi hiçbir pc görmüyor, farklı kablo ve pc'lerde denedim, hiçbiri görmedi, sebebi ne olabilir?
    Sitenizde windows sürücüleri bulamıyorum bu arada.
    Cevap bekliyorum, teşekkürler.



    Sayın l0stc0ntr0l,

    USB kablo ile bilgisayar bağlantısını yapın, bildirim çubuğunu açın, USB depolama seçeneğine tıklayın, açılan menüden USB depolamayı aç seçeneğine tıkayın, bilgisayarımdan cihazın dahili hafızasını çıkarılabilir disk olarak görebileceksiniz. bu işlemden sonu alamazsanız cihazın USB portunda sorun olabilir b durumda cihazı teknik servise göndermeniz gerekecektir.

    Kolay gelsin.
  • merhabalar, aracımda bir yıldır kullandığım piranha encore 7 inç cihazımdan çok memnunum. memnundum. iki haftadır iki sorunu çözemedim. yardımınızı bekliyorum.
    1. geri vitese geçtiğim zaman kameraya geçiyor fakat vitesi ileri aldığım zaman artık menüye dönmüyor ve sinyal yok uyarısı veriyor.
    2. navigasyon artık aradığım hiç bir adresi bulamıyor.
    şimdiden teşekkürler kolay gelsin.
  • Yakinima grande almistim ekranin cami catladi. Bu durumla karsilasan arkadaslar, serviste cami ne kadara degistiriyolar.. Ve cihazin aliexpreste birebir kopyasinin adini bilen varmi. Ordanda 10-20 liraya siparis verip Kendim degistirebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: redirect

    Sayın Osman13

    Eğer cihazı servise göndermeye karar verirseniz önce cihazınızla vedalaşın, en az 15 gün cevap alamayacaksınız. Maillerinize geri dönüş yapma tenezzülünde bile bulunmayacaklar. Artık yapsanızda yapmasanızda gönderin diyeceksiniz fakat onlar bile cihazın nerde olduğunu bulamayacak.

    Sayın redirect,

    hangi linkten indiriyorsunuz linki bana iletebilir misiniz.

    Rıdvan bey bana yazdınız galiba?

    Linki şimdi bulamıyorum. donanımhaberde "MobileNavigator.exe" şeklinde arama yapmıştım. çıkan sayfaların birinde link vardı, oradan indirmiştim.




  • Merhaba Zoom 2 tab almayı düşünüyorum direkt hdmi üzerinden tableti TV ye baglayabilir miyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatofist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatofist

    Merhaba,

    İnfiniti HD white model mevcut. "Application mobileNavigator.exe....." şeklinde hata veriyordu. "MobileNavigator" isimli klasörü vermiş olduğunuz linkten indirip kopyaladım. Şimdi de "Invalid database version" şeklinde hata veriyor. Tekrar yazılımı yükledim ama değişen bir şey olmadı. ID numarasını özelden yazıyorum. Yardımcı olur musunuz?

    Sayın fatofist,

    MobileNavigator klasörün içinde .exe ile biten dosya isminide MobileNavigator.exe olarak değiştirmelisiniz. Ayrıca sys.txt dosyasındaki ekran ölçülerini doğru girin çalışacaktır.

    Kolay gelsin.
    Teşekkürler. Ama yine olmadı. exe ile biten dosya ve sys.txt dosyası mevcut değil.

    Sayın fatofist,

    kullandığınız bilgisayarda virüs olabilir bu nedenle MobileNavigator.exe ve sys.txt dosyası silinmiştir. Dosyaları yeniden indirip deneyin.

    Kolay gelsin.

    Yeniden indirdim. Şimdi oldu açılıyor ama önceki menüsünden farklı ve Türkçe dil seçeneği yok. Sadece Arapça. Çözünürlüğü de düşük gibi geldi. Halbuki sys 800X480 yaptım.

    Ne yapmam gerekir acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatofist -- 3 Şubat 2015; 12:42:05 >




  • piranha cougar aldım ürün gayet hoşuma gitti fakat mp4 video lar olmasına rağmen videoları açmadı. bazılarını sadece ses olarak açıyor bazılarını hiç açmıyor.
    video için hangi tür video olarka convert etmem gerekiyor.
    mp3 dinlerken sonraki mp3 geçmiyor bi sorun var sanırım bu noraml bir durummu benim cihazımda problemmi var ?
  • 
Sayfa: önceki 334335336337338
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.