Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (335. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
947.316
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 333334335336337
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PaRaDoXPoYRaZ

    merhaba piranha. arıza yapan encore cihazımı garantiye yolladım 6 gün sonra cihaza yetkisiz müdahele diye mesaj geldi.
    2 defa aynı arızayı yapan cihaza birde 180 tl ek ücretmi çıkarılıyor?
    yetkisiz müdahele yapılmış diyor zaten daha önce de garantiye gitti bu cihaz aynı arızadan dolayı.
    garantisi olan cihaza neden müdahale yapılsın mantıklımı sizce bu ?
    bu sorunumu en aciliyetinden nasıl giderebilirm?


    gelen cevap bu;
    Y100-Ü:ÜRÜNÜNÜZE ÜCRET ÇIKMIŞTIR.180 TL YE KULLANIM KAYNAKLI HASAR GÖRMÜŞ EKRAN VE EKRAN PCB KART İÇİN; ÜCRET ONAYINIZ İLE SERVİS HİZMETİ VERİLECEKTİR.

    Sayın PaRaDoXPoYRaZ,

    Lütfen konuyu müşteri temsilcilerimize yazılı olarak
    piranha.com.tr
    Müşteri Hizmetleri - Piranha Destek Merkezi
    http://piranha.com.tr/destek/client_services.php
    adresinden iletin. Bire bir servis ile ilgili durumlara müdahale etme şansım olmadığından müşteri temsilcilerimize yönlendirmek zorundayım. Yazılım yada teknik bir konu olsaydı buradan size yardımcı olurdum.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ElectricBlue

    Rıdvan Bey merhaba,
    Yine ben :)
    Navigasyonun aydınlatması her zaman açık olarak ayarlı olmasına rağmen birkaç saniye sonra kendiliğinden aydınlatma azalıyor.
    Bir de varış zamanını ,tarih ve saat ayarlı olmasına rağmen, tam 1 saat erken gösteriyor.

    No traffic S type.

    Sayın ElectricBlue,

    Ayarlardan ışık ayarlarını yapın düzelecektir. Saati GPS uydu saatine göre otomatik olarak ayarlıyor bu nedenle 1 saat farkı bulunuyor.

    Kolay gelsin.
  • Merhaba, piranha breva için son çıkan harita hangi tarihli acaba?

    Güncel haritayı özelden yollayabilirmisiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LiveForSpeed -- 27 Ocak 2015; 23:10:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    Değerli Piranha Kullanıcıları,

    Firmamız, bilişim teknolojileri alanında ihtiyaç duyulan teknik servis hizmetlerini; müşteri istek ve memnuniyetini ön planda tutarak, en kısa sürede, kaliteli, ekonomik, yaygın, verimli ve planlı bir biçimde sağlamaktır. Kullanıcılarımızdan gelen soru, şikayet ve önerileri müşteri memnuniyeti ve sorunların çözümü konusunda bundan sonra donanım haber üzerinden de destek vermeye çalışacağız. Ayrıca adresinden SSS lara ulaşabilir, adresinden mail yoluyla müşteri temsilcilerimize sorunlarınızı iletebilirsiniz.



    hocam piranha cougar ürünüm var. güncelleme yapmak istiyorum. destek.piranha sitesinden cihazıma uygun piranhaextra programını indirmek için girince sürücüler kısmından cihazı buluyorum ama sadece rom dosyası çıkıyor. piranha extra çıkmıyor

    piranha.com.tr
    Piranha Cougar - Araç içi Entegre Navigasyonlar - Piranha Destek Merkezi
    http://piranha.com.tr/destek/product.php?product_id=276&active_tab=drivers

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86


    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    Değerli Piranha Kullanıcıları,

    Firmamız, bilişim teknolojileri alanında ihtiyaç duyulan teknik servis hizmetlerini; müşteri istek ve memnuniyetini ön planda tutarak, en kısa sürede, kaliteli, ekonomik, yaygın, verimli ve planlı bir biçimde sağlamaktır. Kullanıcılarımızdan gelen soru, şikayet ve önerileri müşteri memnuniyeti ve sorunların çözümü konusunda bundan sonra donanım haber üzerinden de destek vermeye çalışacağız. Ayrıca adresinden SSS lara ulaşabilir, adresinden mail yoluyla müşteri temsilcilerimize sorunlarınızı iletebilirsiniz.



    hocam piranha cougar ürünüm var. güncelleme yapmak istiyorum. destek.piranha sitesinden cihazıma uygun piranhaextra programını indirmek için girince sürücüler kısmından cihazı buluyorum ama sadece rom dosyası çıkıyor. piranha extra çıkmıyor

    piranha.com.tr
    Piranha Cougar - Araç içi Entegre Navigasyonlar - Piranha Destek Merkezi
    http://piranha.com.tr/destek/product.php?product_id=276&active_tab=drivers


    Sayın volkann86,

    PiranhaExtra programını
    yadi.sk
    PiranhaExtra_1.1.14_Win32.zip — Yandex.Disk
    https://yadi.sk/d/hbplfF7IHeEZg
    adresinden indirebilirsiniz.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LiveForSpeed

    Merhaba, piranha breva için son çıkan harita hangi tarihli acaba?

    Güncel haritayı özelden yollayabilirmisiniz?

    Sayın LiveForSpeed,

    Sitemizde güncelleme SSS inceleyip cihazı kendiniz güncelleyin. Göndereceğim harita dosyası cihazınızdaki linsan ile uyuşmayacağından çalışmacaktır.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86


    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    Değerli Piranha Kullanıcıları,

    Firmamız, bilişim teknolojileri alanında ihtiyaç duyulan teknik servis hizmetlerini; müşteri istek ve memnuniyetini ön planda tutarak, en kısa sürede, kaliteli, ekonomik, yaygın, verimli ve planlı bir biçimde sağlamaktır. Kullanıcılarımızdan gelen soru, şikayet ve önerileri müşteri memnuniyeti ve sorunların çözümü konusunda bundan sonra donanım haber üzerinden de destek vermeye çalışacağız. Ayrıcahttps://piranha.com.tr/support/index.php adresinden SSS lara ulaşabilir, https://piranha.com.tr/support/client_services.php adresinden mail yoluyla müşteri temsilcilerimize sorunlarınızı iletebilirsiniz.



    hocam piranha cougar ürünüm var. güncelleme yapmak istiyorum. destek.piranha sitesinden cihazıma uygun piranhaextra programını indirmek için girince sürücüler kısmından cihazı buluyorum ama sadece rom dosyası çıkıyor. piranha extra çıkmıyor

    http://piranha.com.tr/destek/product.php?product_id=276&active_tab=drivers

    Sayın volkann86,

    PiranhaExtra programınıhttps://yadi.sk/d/hbplfF7IHeEZg adresinden indirebilirsiniz.

    Kolay gelsin.

    eywallah hallettim.

    bi de şeyi soracaktım,

    pirahna iq+ telefonu nerelerde inceleyebiliriz? teknosa gold vatan gibi teknoloji marketlere gelecek mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86


    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    Değerli Piranha Kullanıcıları,

    Firmamız, bilişim teknolojileri alanında ihtiyaç duyulan teknik servis hizmetlerini; müşteri istek ve memnuniyetini ön planda tutarak, en kısa sürede, kaliteli, ekonomik, yaygın, verimli ve planlı bir biçimde sağlamaktır. Kullanıcılarımızdan gelen soru, şikayet ve önerileri müşteri memnuniyeti ve sorunların çözümü konusunda bundan sonra donanım haber üzerinden de destek vermeye çalışacağız. Ayrıcahttps://piranha.com.tr/support/index.php adresinden SSS lara ulaşabilir, https://piranha.com.tr/support/client_services.php adresinden mail yoluyla müşteri temsilcilerimize sorunlarınızı iletebilirsiniz.



    hocam piranha cougar ürünüm var. güncelleme yapmak istiyorum. destek.piranha sitesinden cihazıma uygun piranhaextra programını indirmek için girince sürücüler kısmından cihazı buluyorum ama sadece rom dosyası çıkıyor. piranha extra çıkmıyor

    http://piranha.com.tr/destek/product.php?product_id=276&active_tab=drivers

    Sayın volkann86,

    PiranhaExtra programınıhttps://yadi.sk/d/hbplfF7IHeEZg adresinden indirebilirsiniz.

    Kolay gelsin.

    eywallah hallettim.

    bi de şeyi soracaktım,

    pirahna iq+ telefonu nerelerde inceleyebiliriz? teknosa gold vatan gibi teknoloji marketlere gelecek mi?

    Sayın volkann86,

    Önümüzdeki hafta içerisinde mağazalarda satışa sunulacaktır. Bimeks, Vatan Gold gibi mağazalarda inceleyebilirsiniz.




  • PRİNHA SATIŞ SONRASI SIFIR DESTEK VE REZİLLİK.

    Prinha store den ürün aldım. Ödemesini yaparken açılamaya kargo şubesinden teslim almak istediğimi, bu konu için gerekirse kargoyu göndermeden önce aramaları gerekirse arayın diye yazdım. Çok ilgili oldukları için armamışlar direk adrese teslim göndermişler. Evde değildim, eşim almış kargoyu aradı beni tamam ellemeden kaldır dedim kenara. Çünki ben şubeye gidip kontrol edipte alıcaktım ürünü. Neyse açtım paketi cihazın ekranının sağ alt köşesinde catlak var. Müşteri hizmetlerini aradım dedim böyle böyle, dedilerki gönderin değişim talebi için yazın üstüne diye. TAM 15 GÜN OLACAK her aradığımda 2 gün içinde haber vereceğiz diyorlar ve ne arayan var ne soran. Değişim için gönderilen cihazın ekranına bakmak bu kadar zor mu ? 19 ocak da teslim alınmış bu ürün sizin tarafınızdan. 10 gün almış daha cihaz hakkında 1 kişi bilgi veremiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redirect

    PRİNHA SATIŞ SONRASI SIFIR DESTEK VE REZİLLİK.

    Prinha store den ürün aldım. Ödemesini yaparken açılamaya kargo şubesinden teslim almak istediğimi, bu konu için gerekirse kargoyu göndermeden önce aramaları gerekirse arayın diye yazdım. Çok ilgili oldukları için armamışlar direk adrese teslim göndermişler. Evde değildim, eşim almış kargoyu aradı beni tamam ellemeden kaldır dedim kenara. Çünki ben şubeye gidip kontrol edipte alıcaktım ürünü. Neyse açtım paketi cihazın ekranının sağ alt köşesinde catlak var. Müşteri hizmetlerini aradım dedim böyle böyle, dedilerki gönderin değişim talebi için yazın üstüne diye. TAM 15 GÜN OLACAK her aradığımda 2 gün içinde haber vereceğiz diyorlar ve ne arayan var ne soran. Değişim için gönderilen cihazın ekranına bakmak bu kadar zor mu ? 19 ocak da teslim alınmış bu ürün sizin tarafınızdan. 10 gün almış daha cihaz hakkında 1 kişi bilgi veremiyor.

    Sayın redirect,

    Lütfen bu durumu
    piranha.com.tr
    Müşteri Hizmetleri - Piranha Destek Merkezi
    http://piranha.com.tr/destek/client_services.php
    adresinden müşteri temsilcilerine iletin. Bire bir bu tip konularda bilgi ve yetki sahibi olmadığım için buradan bu tip konularda size yardımcı olamıyorum.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: redirect

    PRİNHA SATIŞ SONRASI SIFIR DESTEK VE REZİLLİK.

    Prinha store den ürün aldım. Ödemesini yaparken açılamaya kargo şubesinden teslim almak istediğimi, bu konu için gerekirse kargoyu göndermeden önce aramaları gerekirse arayın diye yazdım. Çok ilgili oldukları için armamışlar direk adrese teslim göndermişler. Evde değildim, eşim almış kargoyu aradı beni tamam ellemeden kaldır dedim kenara. Çünki ben şubeye gidip kontrol edipte alıcaktım ürünü. Neyse açtım paketi cihazın ekranının sağ alt köşesinde catlak var. Müşteri hizmetlerini aradım dedim böyle böyle, dedilerki gönderin değişim talebi için yazın üstüne diye. TAM 15 GÜN OLACAK her aradığımda 2 gün içinde haber vereceğiz diyorlar ve ne arayan var ne soran. Değişim için gönderilen cihazın ekranına bakmak bu kadar zor mu ? 19 ocak da teslim alınmış bu ürün sizin tarafınızdan. 10 gün almış daha cihaz hakkında 1 kişi bilgi veremiyor.

    Sayın redirect,

    Lütfen bu durumuhttp://piranha.com.tr/destek/client_services.php adresinden müşteri temsilcilerine iletin. Bire bir bu tip konularda bilgi ve yetki sahibi olmadığım için buradan bu tip konularda size yardımcı olamıyorum.

    Kolay gelsin.


    Sıkıntı da tam olarak burada zaten. Link verdiğiniz bölüm,yer artık her ne ise 12 gündür görüşüyorum hep aynı yalanlar. Ne iş yaptıklarından haberleri yok. Kendilerine geri gelmiş üründen haberleri yok. Yetkiniz yoksa da yetkili birine ulaşmaya yetkiniz vardır sanırım burada bu kadar yazdığınıza göre. Tekrar söylüyorum REZİLLİK HAT SAFHADA. Prinhadan ürün aldığınızda şansınıza ürün sorunsuz çıkarsa ne ala, yok sorunlu çıkarsa yandınız. Durmadan ararsınız, karşınızda muhattab bulamazsınız, her aradığınızda aynı yalanları duyarsınız vs. vs.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redirect

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: redirect

    PRİNHA SATIŞ SONRASI SIFIR DESTEK VE REZİLLİK.

    Prinha store den ürün aldım. Ödemesini yaparken açılamaya kargo şubesinden teslim almak istediğimi, bu konu için gerekirse kargoyu göndermeden önce aramaları gerekirse arayın diye yazdım. Çok ilgili oldukları için armamışlar direk adrese teslim göndermişler. Evde değildim, eşim almış kargoyu aradı beni tamam ellemeden kaldır dedim kenara. Çünki ben şubeye gidip kontrol edipte alıcaktım ürünü. Neyse açtım paketi cihazın ekranının sağ alt köşesinde catlak var. Müşteri hizmetlerini aradım dedim böyle böyle, dedilerki gönderin değişim talebi için yazın üstüne diye. TAM 15 GÜN OLACAK her aradığımda 2 gün içinde haber vereceğiz diyorlar ve ne arayan var ne soran. Değişim için gönderilen cihazın ekranına bakmak bu kadar zor mu ? 19 ocak da teslim alınmış bu ürün sizin tarafınızdan. 10 gün almış daha cihaz hakkında 1 kişi bilgi veremiyor.

    Sayın redirect,

    Lütfen bu durumuhttp://piranha.com.tr/destek/client_services.php adresinden müşteri temsilcilerine iletin. Bire bir bu tip konularda bilgi ve yetki sahibi olmadığım için buradan bu tip konularda size yardımcı olamıyorum.

    Kolay gelsin.


    Sıkıntı da tam olarak burada zaten. Link verdiğiniz bölüm,yer artık her ne ise 12 gündür görüşüyorum hep aynı yalanlar. Ne iş yaptıklarından haberleri yok. Kendilerine geri gelmiş üründen haberleri yok. Yetkiniz yoksa da yetkili birine ulaşmaya yetkiniz vardır sanırım burada bu kadar yazdığınıza göre. Tekrar söylüyorum REZİLLİK HAT SAFHADA. Prinhadan ürün aldığınızda şansınıza ürün sorunsuz çıkarsa ne ala, yok sorunlu çıkarsa yandınız. Durmadan ararsınız, karşınızda muhattab bulamazsınız, her aradığınızda aynı yalanları duyarsınız vs. vs.


    yok abicim benimde bozulan araç içi navigasyon teibimi garantiye gönderdim yetkisiz müdahale diye ücret istiyorlar 180 tl. bu piranha dan bişey aldığın zaman illaki eninde snunda pişman oluyorsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PaRaDoXPoYRaZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: redirect

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: redirect

    PRİNHA SATIŞ SONRASI SIFIR DESTEK VE REZİLLİK.

    Prinha store den ürün aldım. Ödemesini yaparken açılamaya kargo şubesinden teslim almak istediğimi, bu konu için gerekirse kargoyu göndermeden önce aramaları gerekirse arayın diye yazdım. Çok ilgili oldukları için armamışlar direk adrese teslim göndermişler. Evde değildim, eşim almış kargoyu aradı beni tamam ellemeden kaldır dedim kenara. Çünki ben şubeye gidip kontrol edipte alıcaktım ürünü. Neyse açtım paketi cihazın ekranının sağ alt köşesinde catlak var. Müşteri hizmetlerini aradım dedim böyle böyle, dedilerki gönderin değişim talebi için yazın üstüne diye. TAM 15 GÜN OLACAK her aradığımda 2 gün içinde haber vereceğiz diyorlar ve ne arayan var ne soran. Değişim için gönderilen cihazın ekranına bakmak bu kadar zor mu ? 19 ocak da teslim alınmış bu ürün sizin tarafınızdan. 10 gün almış daha cihaz hakkında 1 kişi bilgi veremiyor.

    Sayın redirect,

    Lütfen bu durumuhttp://piranha.com.tr/destek/client_services.php adresinden müşteri temsilcilerine iletin. Bire bir bu tip konularda bilgi ve yetki sahibi olmadığım için buradan bu tip konularda size yardımcı olamıyorum.

    Kolay gelsin.


    Sıkıntı da tam olarak burada zaten. Link verdiğiniz bölüm,yer artık her ne ise 12 gündür görüşüyorum hep aynı yalanlar. Ne iş yaptıklarından haberleri yok. Kendilerine geri gelmiş üründen haberleri yok. Yetkiniz yoksa da yetkili birine ulaşmaya yetkiniz vardır sanırım burada bu kadar yazdığınıza göre. Tekrar söylüyorum REZİLLİK HAT SAFHADA. Prinhadan ürün aldığınızda şansınıza ürün sorunsuz çıkarsa ne ala, yok sorunlu çıkarsa yandınız. Durmadan ararsınız, karşınızda muhattab bulamazsınız, her aradığınızda aynı yalanları duyarsınız vs. vs.


    yok abicim benimde bozulan araç içi navigasyon teibimi garantiye gönderdim yetkisiz müdahale diye ücret istiyorlar 180 tl. bu piranha dan bişey aldığın zaman illaki eninde snunda pişman oluyorsun.

    Tercih ettiğimiz için affınıza sığınıyorum eşşeklik bizde o zaman desenize.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redirect

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: redirect

    PRİNHA SATIŞ SONRASI SIFIR DESTEK VE REZİLLİK.

    Prinha store den ürün aldım. Ödemesini yaparken açılamaya kargo şubesinden teslim almak istediğimi, bu konu için gerekirse kargoyu göndermeden önce aramaları gerekirse arayın diye yazdım. Çok ilgili oldukları için armamışlar direk adrese teslim göndermişler. Evde değildim, eşim almış kargoyu aradı beni tamam ellemeden kaldır dedim kenara. Çünki ben şubeye gidip kontrol edipte alıcaktım ürünü. Neyse açtım paketi cihazın ekranının sağ alt köşesinde catlak var. Müşteri hizmetlerini aradım dedim böyle böyle, dedilerki gönderin değişim talebi için yazın üstüne diye. TAM 15 GÜN OLACAK her aradığımda 2 gün içinde haber vereceğiz diyorlar ve ne arayan var ne soran. Değişim için gönderilen cihazın ekranına bakmak bu kadar zor mu ? 19 ocak da teslim alınmış bu ürün sizin tarafınızdan. 10 gün almış daha cihaz hakkında 1 kişi bilgi veremiyor.

    Sayın redirect,

    Lütfen bu durumuhttp://piranha.com.tr/destek/client_services.php adresinden müşteri temsilcilerine iletin. Bire bir bu tip konularda bilgi ve yetki sahibi olmadığım için buradan bu tip konularda size yardımcı olamıyorum.

    Kolay gelsin.


    Sıkıntı da tam olarak burada zaten. Link verdiğiniz bölüm,yer artık her ne ise 12 gündür görüşüyorum hep aynı yalanlar. Ne iş yaptıklarından haberleri yok. Kendilerine geri gelmiş üründen haberleri yok. Yetkiniz yoksa da yetkili birine ulaşmaya yetkiniz vardır sanırım burada bu kadar yazdığınıza göre. Tekrar söylüyorum REZİLLİK HAT SAFHADA. Prinhadan ürün aldığınızda şansınıza ürün sorunsuz çıkarsa ne ala, yok sorunlu çıkarsa yandınız. Durmadan ararsınız, karşınızda muhattab bulamazsınız, her aradığınızda aynı yalanları duyarsınız vs. vs.


    Sayın redirect,

    Lütfen bu durumu yazılı olarak aynen müşteri temsilcilerimizede iletin. Gerek buradan gerekse diğer forum sitelerinden gelen şikayet ve önerileri yöneticilere mutlaka iletiyorum bunu bilmenizi isterim. Bu tip durumlarda bende sizin kadar zor durumda kalabiliyorum çünkü yazılım yada teknik destek ile ilgili bir konu olsa benim işim ve olaya hakimim her türlü yardımcı olmaya çalışırım, forumu incelerseniz göreceksiniz. Ancak servis kargo müşteri temsilcisi v.b gibi durumlarda bire bir yetki ve bilgi sahibi olmadığım için yardımcı olamıyorum. Şikayetleri ilgili bölümlere ve yöneticilere bildiriyorum ancak olası aksiliklerde olaya kişisel olarak ben hakim olmadığımdan müşteriye karşı mahçup duruma düşebiliyorum. Yani müşteriye bu konularda bire bir söz veremiyorum. Şikayetinizi tekrar iletiyorum.

    Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Piranha Destek -- 29 Ocak 2015; 10:50:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PaRaDoXPoYRaZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: redirect

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: redirect

    PRİNHA SATIŞ SONRASI SIFIR DESTEK VE REZİLLİK.

    Prinha store den ürün aldım. Ödemesini yaparken açılamaya kargo şubesinden teslim almak istediğimi, bu konu için gerekirse kargoyu göndermeden önce aramaları gerekirse arayın diye yazdım. Çok ilgili oldukları için armamışlar direk adrese teslim göndermişler. Evde değildim, eşim almış kargoyu aradı beni tamam ellemeden kaldır dedim kenara. Çünki ben şubeye gidip kontrol edipte alıcaktım ürünü. Neyse açtım paketi cihazın ekranının sağ alt köşesinde catlak var. Müşteri hizmetlerini aradım dedim böyle böyle, dedilerki gönderin değişim talebi için yazın üstüne diye. TAM 15 GÜN OLACAK her aradığımda 2 gün içinde haber vereceğiz diyorlar ve ne arayan var ne soran. Değişim için gönderilen cihazın ekranına bakmak bu kadar zor mu ? 19 ocak da teslim alınmış bu ürün sizin tarafınızdan. 10 gün almış daha cihaz hakkında 1 kişi bilgi veremiyor.

    Sayın redirect,

    Lütfen bu durumuhttp://piranha.com.tr/destek/client_services.php adresinden müşteri temsilcilerine iletin. Bire bir bu tip konularda bilgi ve yetki sahibi olmadığım için buradan bu tip konularda size yardımcı olamıyorum.

    Kolay gelsin.


    Sıkıntı da tam olarak burada zaten. Link verdiğiniz bölüm,yer artık her ne ise 12 gündür görüşüyorum hep aynı yalanlar. Ne iş yaptıklarından haberleri yok. Kendilerine geri gelmiş üründen haberleri yok. Yetkiniz yoksa da yetkili birine ulaşmaya yetkiniz vardır sanırım burada bu kadar yazdığınıza göre. Tekrar söylüyorum REZİLLİK HAT SAFHADA. Prinhadan ürün aldığınızda şansınıza ürün sorunsuz çıkarsa ne ala, yok sorunlu çıkarsa yandınız. Durmadan ararsınız, karşınızda muhattab bulamazsınız, her aradığınızda aynı yalanları duyarsınız vs. vs.


    yok abicim benimde bozulan araç içi navigasyon teibimi garantiye gönderdim yetkisiz müdahale diye ücret istiyorlar 180 tl. bu piranha dan bişey aldığın zaman illaki eninde snunda pişman oluyorsun.

    Sayın PaRaDoXPoYRaZ,

    Lütfen bu durumları müşteri temsilcimizede yazılı olarak aynen iletin. Kişisel olarak forumlarda ve sanal ortamda rastladığım şikatyetleri yöneticilere iletiyorum. Ancak bire bir benimle ilgili bir durum olmadığından müşteriye yardımcı olamıyorum. Teknik yada yazılımsal bir konu olsaydı her şekilde size yardımcı olurdum forumdaki çoğu müşterimiz bilir gerek telefonlar arar, uzaktan başlanır istediği dosyları gönderir v.s her alanda yardımcı olurum. (Farklı markalardan soru soran çözüm arayan insanlara dahi özelden yardımcı olurum. Forumu incelerseniz bu sadece bu konuda yetkiliyim geriye kalan konuları sadece yöneticilere bildiririm ve müşterilerede söz veremem çünkü olası aksiliklerde forumda muhattap olarak ben varım.

    Kolay gelsin.




  • Merhaba,
    Piranha Notraffic model navigasyon cihazları için sayfasında yayınlanan infotech TURKEY 14Q3 güncellemesi ne zaman piranha için sygic'e konulacak öğrenebilir miyim? Olmayan yollara yönlendirmesi sonucu kör döngülere girmekten bıktım artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: memo20yorga

    Merhaba,
    Piranha Notraffic model navigasyon cihazları içinhttp://update.infonav.com.tr/infonav/faces/user/mireoUpdater.jspx sayfasında yayınlanan infotech TURKEY 14Q3 güncellemesi ne zaman piranha için sygic'e konulacak öğrenebilir miyim? Olmayan yollara yönlendirmesi sonucu kör döngülere girmekten bıktım artık.

    Sayın memo20yorga,

    Geçen hafta konu ile ilgili firma ile görüştük bir kaç gün içerisinde bize kesin bir tarih bildirilecek. Bu bilgiyi forumda paylaşırım.

    Kolay gelsin.




  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deltesil0432 -- 14 Nisan 2021; 2:36:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Goodkinq

    Sayin Piranha Destek
    Ben Piranha Business III 10.1 tabletime business II 9 romunu yukledim daha dogrusu yüklemeye çalıştim. Şimdi tabletim açılmıyor ürün garanti dışı kalmıs mıdır

    Sayın Goodkinq,

    Orjinal yazılımını tekrar geri yükleyerej sorunu çözebilirsiniz. Servise göndermenize gerek yok. USB tanınmadı hatası alırsanız cihazı resetleyip yeniden yazılım yüklemeyi deneyin yazılım yüklemeye başlıyacaktır.

    Kolay gelsin.
  • Merhaba,

    İnfiniti HD white model mevcut. "Application mobileNavigator.exe....." şeklinde hata veriyordu. "MobileNavigator" isimli klasörü vermiş olduğunuz linkten indirip kopyaladım. Şimdi de "Invalid database version" şeklinde hata veriyor. Tekrar yazılımı yükledim ama değişen bir şey olmadı. ID numarasını özelden yazıyorum. Yardımcı olur musunuz?
  • 
Sayfa: önceki 333334335336337
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.