Şimdi Ara

Pıyasa SUV tarzı arac pazarınamı dönecek ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
1
Favori
3.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • B-suw araclar gayet kullanışlı ve ekonomik 4 cekerden bahseden off road araci baksin sehir icinde harcasin cebindeki parayı benzine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Max_Kolesne kullanıcısına yanıt
    Yanılıyorsun. ABD piyasası ile Avrupa'nın farklı olduğunu da bilmen gerek. Avrupa'da küçük araçlara daha çok talep olur. Yollar dar yerleşim eskidir. ABD ise tam tersi ayni Türkler gibi tüketim eğilimi vardır. Asya piyasasi da Avrupa piyasasi gibidir.

    Ben Türkiye piyasasına gore araba yapilir dedigimi hatırlamıyorum. Anlattiklarimi biraz carpitiyorsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam dediklerinizi yanlış anlamış olabilirim, ancak Tesla’nın Türkiye fiyatından bahsettiğinizde Türkiye piyasasından bahsettiğinizi düşünmüştüm.

    Dediğinize katılıyorum, Avrupa'da küçük araçlara daha çok talep olur. Yollar dardır, yerleşim eskidir, evet. Ona rağmen, Avrupa'da bile SUV satışları toplam araç satışlarının yüzde 34ünü oluşturmuş 2018'de, ve bu rakam 2016'da yüzde 25miş. Avrupa'da da SUV talebi artıyor, küçük araba talebi ise azalıyor. Kaynağı da aşağı ekledim. SUVler için olan talep tüm dünyada her geçen gün artıyor, yollar darsa B-SUV çıkıyor yine o kıvraklığı sağlıyorlar.

    BMW i3 ile ilgili attığınız video bence çok bir şey ifade etmiyor. Bir konsept araç videosu şu an piyasada satışta olan ve marjinal satış rakamlarına ulaşan bir aracın sadece emisyon kurallarına uymak için piyasaya sürülmediği anlamına gelmez sonuçta.

    Belli ki bir fikir birliğine varamayacağız. Gelecekte de ne olacağına dair ikimizin de farklı tahminleri var. Bekleyip göreceğiz. Size iyi günler dilerim.
    Automotive News Europe
    Europe's SUV sales boom despite flat market in 2018
    https://europe.autonews.com/sales-segment/europes-suv-sales-boom-despite-flat-market-2018




  • Max_Kolesne kullanıcısına yanıt
    Rica ederim, yalnız urban suite konsept değil 2020 modeli bahsettiğim konsepti vurguluyor.

    Ama concept isterseniz elimde bir volvo bir de audiconcept videosu var ben de paylaşayım.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 4 Şubat 2020; 22:22:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Suv çok işlevsel. Geniş, büyük bagaj, yüksek sürüş pozisyonu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneyy1905

    Müddei iddiasını ispatla mükelleftir, crossover diye bir şey olmadığına dair ispatın ne? Ben diyorum ki bu arabaların şasisi SUV şasisi değil, merdiven şasi yok, AWD nadiren var 4WD yok, yükseltme kiti yok, çeki demiri, makara, MS lastik, hiçbir şey yok bu araçlarda arazi ile ilgili. Sıradan C segment aracı alıyorlar, az biraz yükseltip çakıyorlar, siz de SUV zannediyorsunuz Sen eğer öyle değil diyorsan, segmentte en çok satan 5 aracın şasisini aç göster, görelim SUV miymiş neymiş ortaya çıksın.

    Ben ilerleyen dönemde her segmentte crossover olmayacak diye bir şey de yazmadım, okuduğunu anla biraz. SUV başka senin SUV sandıkların başka şeydir dedim.

    Alıntıları Göster
    Araçların aynı platformu kullanmaları onları birbirinin aynı araçlar yapmaz. XC90 ile S90 aynı platformda üretilen araçlar. "SPA" "Scalable Product Architecture" yani "Ölçeklenebilir Ürün Mimarisi" Sallarken biraz araştırın da sallayın. Bir çok marka da bunun benzeri bir durum vardır.




  • orbitmach kullanıcısına yanıt
    Sen önce okuduğunu anla, o mental kapasiteye gel, sonrasında beni sallamakla itham edersin. İkisi aynı araçlar yazmıyor orada dikkatini çektiyse. SUV ve aynı şasiyi kullanan A-B-C-D segment sedan/hatchback arasında arazi koşullarında farka dair bir vurgu var. İngilizce yazınca haklı olunacaksa ben sana yazayım hemen bir essay, kendine gel.

    Hem senin titrin ne ki beni araştırmamakla itham ediyorsun?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneyy1905

    Sen önce okuduğunu anla, o mental kapasiteye gel, sonrasında beni sallamakla itham edersin. İkisi aynı araçlar yazmıyor orada dikkatini çektiyse. SUV ve aynı şasiyi kullanan A-B-C-D segment sedan/hatchback arasında arazi koşullarında farka dair bir vurgu var. İngilizce yazınca haklı olunacaksa ben sana yazayım hemen bir essay, kendine gel.

    Hem senin titrin ne ki beni araştırmamakla itham ediyorsun?
    Sizin gibi büyük şahsiyeti üzdüysem çok özür dilerim. Kim olduğunuzu şimdi anladım. Baştan fark edememişim. Bilsem hiç yazmazdım. Lütfen bağışlayın forumdaki diğer arkadaşlar.
  • Büyük ihtimal dönecek evet. Önden çekişli, yerden yükseltilmiş taksiler şeklinde ama.

    4x4 falan yok, arazi vitesi vs yok, sadece yerden yükseltilmiş taksi.
  • Millet tutturmuş offroad da offroad. Şase de şase. 4*4 de 4*4. Yav kardeşim insanlar bu arabaları araziye girmek için almıyor ki zaten. Araziye girmek isteyen gider L200 alır gider Navara alır modifiyesini yapar paşalar gibi girer. Qashqai gibi araç alanların amacı boyutları bir sedana göre daha kısa fakat sedana göre çok daha kullanışlı , yollarda çukura düşünce sıkıntı yaşatmayacak , gerektiğinde de toprak yolda rahat rahat gidebilecek görünüşü de güzel bir araç almaktır. Her SUV alan ben bu araçla araziye gireyim diye almıyor ki. 100 kiş bu araçları alıyorsa taş çatlasın 5'i böyle düşünüyodur. Ne saçma düşünce yav arazi vitesi olacakmış. Sanki arazi vitesi olan araçlar da her gün araziye giriyor. Senede 1-2 kere araziye çıkacak diye bu tarz şeyler beklemek de çok mantıksız bence ki zaten günümüzde arazi vitesi gibi donanımlar pek çok gerçek suv sayılan araçta kalmadı. Günümüzde çok satan 3008 , Qashqai , Tiguan gibi araçlar bal gibi de SUV'dur.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.