Şimdi Ara

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS (Arşivlendi, Diğer Konudan Devam) (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
962
Cevap
10
Favori
45.221
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KAPTAN3K

    https://youtu.be/9hM9RFcfkhI?t=1537

    Şu videodaki olaya bi çözüm bulsalar süper olacak.
    Her zaman yaşıyorum dellenmemek elde değil.

    dünde benzer birşey başıma geldi. arkadaşımın iddiasına göre pompiş ile iki kez vurduğunu söyledi. bende arkasından koştum. can basması imkansız... arkadasından takip ettim. evin içinde girdim. merdivenlerden kaçarken arkasından scar L ile 3 kez vurdum ama nafile ölmedi. sonrasında ump yi elime aldım üst katta 2 kez daha vurdum ancak o şekilde öldü. 2 pompiş + 3 scar + 2 ump mermisi ancak öldürdü adamı. artık nasıl bir canı varsa. bu olayada çözüm bulmalılar. videodaki adam tamamen haklı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UnLimiteD.

    Dün aldım oyunu çok hoşuma gitti. Optimizasyon sorunu çözülürse, çok sağlam olur. Bu tarzı ilk defa oynadım, h1z1 nasıldır arkadaşlar. Önerir misiniz ?

    h1z1 den şahsi fikrimce çok daha güzel. yani tarzı sevdiysen pubg tercih etmen daha yerinde bir karar olur. tabi zevk meselesidir.
  • artık bu sorun bug mu bılmıyorum mesela oncekı aksam sole bısı oldu adam benı kar la kafamdan vurdu sv3 kask var mermı kafama gırdı onu da gordum ızı de kaldı zaten canda dustu 15 20 lere fakat kaska baktım 0 hasar.

    aynı gun senın basına gelende geldı yere ındık elımde cıfte var 2 kere yakın yumruk mesafesınden adamı vurdum olmedı benı yumrukla oldurdu pesıne arkadas ump ıle zar zor oldurdu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UnLimiteD.

    Dün aldım oyunu çok hoşuma gitti. Optimizasyon sorunu çözülürse, çok sağlam olur. Bu tarzı ilk defa oynadım, h1z1 nasıldır arkadaşlar. Önerir misiniz ?

    H1Z1 daha casual fakat optimizasyonu çok daha iyi. Haritaları daha küçük, vuruş hissi daha az.
  • UnLimiteD. kullanıcısına yanıt
    İlk bakışta mantık h1z1 pubg aynı gibi dursada çok farklı mekaniklere sahip oyunlar. PUBG tek geçerim lag ve optimizasyon sorunu çözülürse daha müthiş olacak.
  • H1z1 ile bu oyun karşı karşıya gelse h1z1 diz çöker tövbe ister

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Man in the Suit kullanıcısına yanıt
    su lag ve fps sıkıntısı cozulurse her turlu yurur gıder kı zaten gıdıyoda yenı anımasyonlar falan da mutıs olmus zıplamalkar takedownlar
  • Ekledim hocam
  • Güncelleme detayları açıklandı, oldukça büyük bir güncelleme olacak gibi duruyor.


    http://steamcommunity.com/games/578080/announcements/detail/1271550628459839077
  • Erken Erişim 2. Ay Güncelleme Notları

    23 Mayıs, 2017
    2. ay güncellemesi youna 25 Mayıs sabahı saat 11.00'da gelecek.


    İstemci Performansı

    Çitlerin işlenme performansı geliştirildi.
    Çimlerin işlenme performansı geliştirildi.
    Uzaktan görünen silahlar ve eklentilerin işlenme performansı geliştirildi.
    Belirli silah ve araç efektlerinin uzaktan gereksiz yere işlenmesi değiştirilerek, genel işleme performansı arttırıldı.
    Karakter animasyon performansı arttırıldı.
    Efekt performansı arttırıldı.
    Takım oyununda, takım oyuncularının isim plakaları, harita ve mini-haritanın performansı geliştirildi.

    İçerik

    VSS eklendi. 9mm mermi kullanan, susturuculu ve kalıcı 4x dürbüne sahip bir keskin nişancı tüfeği. Bu yeni silah sadece yardım paketlerinde bulunabilecek ve oldukça nadir görülecek.
    Motosiklet eklendi.

    Oynanış

    Oyun sonundaki çatışmaların kalitesini arttırmak için, son iki oyun alanı daralmasının hareket hızı düşürüldü.
    Bir oyuncu oyundan düştüğünde hayatta kalanlar sayısının da düşmesi düzeltildi. Artık hayatta kalanlar sayısı sadece bir oyuncu öldüğünde düşecek.
    Aşağıdaki silahlarda dengeleme yapıldı:
    Vector: Mermi başına verilen hasar hafifçe düşürüldü ve silah sapması arttırıldı.
    Winchester/S686/S12K: Mermi başına verilen hasar hafifçe düşürüldü.
    AKM: Mermi başına verilen hasar hafifçe yükseltildi.

    Silahlar

    Oyuncular artık aşağıdaki silahlara adı geçen eklentileri takabilecekler:
    SKS: Keskin Nişancı Tüfeği için Yanak Dayanağı
    Vector: Taktik Kundak




  • patch notlarıyla alakalı goruslerınız nedır beyler fps artarmı dusermı
  • render performansı artacak gibi işlemciye yük bindiren ve drop olmasına sebebiyet veren unsurlar üzerinde çalışmışlar belli ki.

    Fps artacak ve droplarda azalacak büyük ihtimalle eğer iyi bir çalışma yaptılarsa

    ayrıca son 2 gazın daha yavaş daralma olayı iyi olmuş çünkü safe zone'da kalanlara çok büyük avantaj sağlıyordu hızlı küçülmesi
  • ALLAHSIZLAR SLI EKLEYİN ARTIK KAFAMIZ RAHAT ETSİN YA
  • FPS konusunu görücez 25mayısta ama genel optimizasyon yapıldı diye bi yazı görmedim. Bakalım neler olacak.
  • Ayrıca fps çözselerde aşağıdaki gibi lagı çözmedikten sonra oyun yine oynanmaz olacak.
    https://youtu.be/DlQM46oSp5s?t=88
  • vss'i olan kazanacak gibi. 4x ve susturucuyla geliyor zaten. bence yakın mesafedeki silah sesleri düşürülmeli. adam habersiz sıkıyor 10 metre ileriden, havaya zıplıyorum korkudan.
  • Çok nadir droptan düşecek ama hasarı fazla olmayacak bildiğim kadarıyla görücez bakalım :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KAPTAN3K

    FPS konusunu görücez 25mayısta ama genel optimizasyon yapıldı diye bi yazı görmedim. Bakalım neler olacak.

    çok iyi sistemlerde +50 çok kötü sistemlerde de +15 artacak diye tahmin ediyorum .. ortalama 15 ile 50 fps tahminim var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tonyukuk

    vss'i olan kazanacak gibi. 4x ve susturucuyla geliyor zaten. bence yakın mesafedeki silah sesleri düşürülmeli. adam habersiz sıkıyor 10 metre ileriden, havaya zıplıyorum korkudan.

    aynen bezen ödüm patlıyor benimde.
  • Oyunu şimdi aldım. Bu gece indiririm. Bakalım
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.