Şimdi Ara

PlayStation 5 | PS5 Slim | ANA KONU | En İyi Oyun Platformu | (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
188.606
Cevap
1.609
Favori
10.310.163
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
353 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackzeros

    son tasarim boyle olmaz ama su v yapisinin korunacagina kesin gozuyle bakiyorum sogutma performansi acisindan.
    son zamanda yuksek dogruluk seviyesine sahip olabilecek birkac sızıntı var.

    -resetera forumlarında eski bir oyun haber editoru hem ps5 hem onun uzerinde arkadasinin calistigi oyun hakkında bilgi verdi.

    -net bir rakam verilmedi ama hem yeni xbox hem ps5'in gucu iki haneli rakamlarda yani 10+ tf gucunde, ps5 cok az bir farkla daha guclu (xbox one-one s ornegi verdi aralarında %7 fark var).

    -bu gecen hafta cikan haber 2000 mhz 9,2 tf haberi en azindan tahmin edilen gucuyle ilgili.40 cu 200 mhzde 10,24 tf yapiyor ki reseterada ki kaynak bununda olmadigini soylemisti, bundan sonra olabilecek 44 cu 2000 mhz var o 11,26 tf yapiyor.bu muhtemelen ps5'in 11 tf civarlarında olabilecegini gosteriyor.daha guclu olabilir mi? belki ama cok dusuk ihtimal maliyetleri vs dusununce.

    -10 tf rdna hesabiyla 2080e yakın bir performans verir 11 tf ise 2080 supere yakın, yani oldukca guclu olacak yeni konsollar.

    -su anda ki pro ila kiyaslamak gerekirse 10tf navi 14 tfbir polarisle benzer performans gosteriyor. 11 tf yaklasık 15,5 tf polarisle gibi performans gostericek demektir bu.yaklasık 3.5 katlik bir artis demektir bu.ps4 acisindan baktigimizda ise yakalsık 8 kat guclu bir gpu ile karsi karsiyayiz.
    Ben işlemci olarak büyük farklar bekliyorum. En azından, mevcut konsollardaki aşırı derecede zayıf, jaguar cpusu ile aralarında ciddi fark olacaktır. Böylelikle gpu asıl performansını, dar boğaza düşmeden gerçekleştirecektir. Umarım bir daha 30 fps oyunlar görmeyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GT_55

    Ben işlemci olarak büyük farklar bekliyorum. En azından, mevcut konsollardaki aşırı derecede zayıf, jaguar cpusu ile aralarında ciddi fark olacaktır. Böylelikle gpu asıl performansını, dar boğaza düşmeden gerçekleştirecektir. Umarım bir daha 30 fps oyunlar görmeyiz.

    Alıntıları Göster
    işlemci onemli ama 30 fps kacinilmaz mesala bu resetera bilgileri soyleyen kisinin verdigi bilgiye gore oyun 30 fpslerde.Acik dunya , cizim mesafesi ve grafik olarak oyun inanilmaz duruyormus.

    burda gelistiriclerin yapmasi gereken secenek sunmak olmali native 4k 30 fps oyun yapabilirsin ama atiyorum checkboard 4k 60 fps de sunarsin oyunu, kim ne isterse onu oynar.

    konsol 16 cekirdek 20 tfde olsa 30 fps olayi her zaman olacaktir cunku birileri grafiklerin daha guzel gorunmesini fpsye tercih edecektir.

    oyun turude onemli sinamtik oyunda 60 fpsye cok gerek oldugunu dusunmuyorum ben, mesala bir death strandingte 60 fps olamsindansa 30 fps guzel grafikle oynamayi tercih ederim ama fps,yaris,spor

    oyunları gibi oyunlarda 60 fps hatta belki 120 fps daha mantıklı.ben herkesin aksine bu konsolda 8k veya 120 fps oyunlar gorecegimizi dusunuyorum.




  • Sulu Çor Kağan kullanıcısına yanıt
    1tb ssd fiyatları halen uçuk ki oyun boyutları da arttı. 1tb bile yetmeyecek yakında.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya bu 8K olayına inanıyor musunuz cidden?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozcan

    Ya bu 8K olayına inanıyor musunuz cidden?
    şu anda ps4 pro'da native 4k calisan oyunlari bu guc skalasina baktigimiz zaman yeni konsolda 8k gormememiz icin bir neden yok,
    bunun bir kac nedeni var;

    -cikacak bircok crossgen oyunun satilacagi esas kitle eski konsollar olacak, yani simdi ara nesil cikti ama oyunlar hala yapilirken ps4e gore dizayn ediliyor, coguda 1080p cozunurlugunde.
    simdi burda 3 nesil konsol olacak , 2021 sonunda 200 milyonsa satilan toplam konsol rakami bunun belki 50 milyonu ara nesil 20 milyonu yeni nesil olacak, oynu satan alan esas kitle en cok eski nesilde olacak muhtemelen.

    -su anda fifasi ,nbai,pesi 4k 60 fpsde calistiriyor zaten ara nesil , sen yeni nesilde yine aynı hesabi uygularsan bu guc farkiyla iki farklı oyun yapman lazım, gpusu 3.5 kat cpusu 4-5 kat guclu olacak bir nesilden bahsediyoruz.bu durumda yapilacak en kolay sey cozunurlugu arttirmak olacaktir yapimci icin.

    -bu konsolların satın alan genel kitle 60 fpsye cok bakan bir kitle değil zaten adam gidicek 8k tv gorecek magazada bu konsol 8k konsolu yanına birde bunu alayım diycek veya 8k konsol aliyorum 8k tvde almaliyim diye dusunecek.ozellikle sony tarafında ps4 pronun native olmasa bile 4k tvlere icerik adina cikarilmasında onemli bir neden oldugunu dusunuyorum cunku 4k tvler cikti icerik yoktu, insanlari almaya tesvik edecek birsey yoktu aynı durumda kalmak istemeyecekler bana kalirsa.

    su an en ucuz 8k tv samsungta 3000 dolara satiliyor, seneye 2000e 2,5 yil sonra 1000 dolara kadar inecektir bu,3 bine 75-85 inch 8k tvler satilacak, bunlara en kolay icerik konsollarla gelebilir.bunun pazarlamasini mutlaka dusunuyordur bu adamlar.yanilirsam etiketleyin beni burada bu konsolların tanıtımında veya gelecek e3 te "8k oyun" lafini mutlaka duyucaz.




  • Daniel Ahmad @ZhugeEX

    PS5'in o kadar güçlü olduğunu duydum ki Chrome'u aynı anda 3 sekme açık, gecikmesiz veya yavaşlama olmadan çalıştırabileceksiniz.



  • Codemasters da çalışan birinin bu sızan tasarımı doğruladı ve ayrıca PS5'in bu tasarımın son aşaması yani bu haliyle de çıkabileceğini söyledi.




  • blackzeros B kullanıcısına yanıt
    Pronun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agahefendi10 -- 17 Ocak 2020; 23:59:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunlar icin hala 8k ya inanalar var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bağımsız geliştirici, PlayStation 5'in GPU'su hakkında konuştu

    PlayStation 5 | PS5 Slim | ANA KONU | En İyi Oyun Platformu |


    Bu jenerasyonda bağımsız geliştiricilere desteğini esirgemeyen Sony, PlayStation 4'ün kütüphanesine onlarca bağımsız oyun eklenmesine neden oldu. PC platformunda ünlenen bağımsız oyunların sonrasında konsollarda da oynanabilir olması, bağımsız geliştiricileri oldukça güçlendirdi. Şimdi ise son dönemlerde çıkmış sevilen macera oyun Sparklite'ın geliştiricisi, yabancı basınla yeni nesil konsollar üzerine röportaj yaptı. Red Blue Games'ten Lucas Rowe, PlayStation 5'in kullanacağı SSD'nin oldukça kullanışlı olduğunu ve oyunlara büyük katkı sağlayacağını söyledi. Ancak SSD'nin yanı sıra konsolu kullanacağı grafik işlemcisine de değinen Rowe, PS5'te bulunacak GPU'nın belleğinin oyunların grafiklerinde çağ atlatacağına inanıyor.


    Grafik anlamında 8K'ya kadar çıkacağı söylenen PS5'in arkasından aynı şekilde yeni Xbox gelecektir. Ray Tracing benzeri teknolojisiyle PC'den de ilham alan yeni nesil konsolların kaç para olacağı ise başka bir merak konusu olmuş durumda. Diğer bir yandan geçtiğimiz günlerde Crytek, PlayStation 5'in oyunları 120 FPS seviyesinde oynatabileceğini belirtmişti. Ayrıca özel üretim SSD'nin konsollara çok büyük katkı sağlayacağına inanan Crytek, yükleme ekranlarının adeta tarih olacağını açıklamıştı.

    MK.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: agahefendi10

    Pronun
    one x'te 6tf polaris mimarili bir kart var, yeni nesil konsollar bunun gpu olarak yaklasık 2.5 kati gucune denk gelecek, islemcide 4 katina.rdr 2 one x'te native 4k 30 fps calisiyor proda ise yari cozunurlukte.

    nba,fifa,pes 4k 60 fps calisiyor proda....

    bak bu spor oyunlarinda 8k görecegimizden nerdeyse eminim upscale bile olsa tabi bunu soylerler mi tanıtım yapilirken hic sanmiyorum 8k deyip gececekler.

    -su anda dinamik cozunurluk, checkboard rendering gibi cesitli teknikler kullanılıp 4kya upscale ediliyor oyunlar ara nesilde , yeni nesildede bu gecis donemi oyunları 4k'dan belki biraz daha yuksek cozunurlukte veya 5k,6k gibi ara degerlerde calisitirlip upscale edilecektir benim tahminim.

    ha yeni nesil gelcek oyunlar boyle olur mu yeni bir horizon,god of war,spiderman muhtemelen native 4k'ye gore hazirlanip yapilacaktir, grafikler veya fps kisilip 8k'ya upscale calisirlar mi ekstra olarak dersen bence bu secenegi koyacaklar oyunlara.




  • blackzeros B kullanıcısına yanıt
    Ben



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agahefendi10 -- 17 Ocak 2020; 23:58:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • agahefendi10 A kullanıcısına yanıt
    ray tracing isi muamma eger nvidia daki cozum gibi olursa bu cozunukler hayal olur, tum isiklandırma efektlerini beklemek hayalcilik 4k'da, amd ray tracign vizyonunda rdna icin secilebilir isik efektleri yazıyordu , ray tracing tek bir efektten olusmuyor bunlardan elde ki gucu fazla zorlamayanlari koyacaklardir veya amdnin cozumu nvidaya gore gpuya daha az yuk bindiriyor olabilir.
    nvidaki kartlar bu isin icin ilk cozumlerdi ,zamanla yeni cikacak kartlar ve yeni gelistireck algoritmalar sayesinde bu is gpuya daha az darbe vuracak seviyeye indirelecektir mutlaka.
    -oyunda ray tracing var mı var ama ne kadar var bilmiyoruz.bu sekilde de gelebilir.

    ben zaten bu grafikleriyle one cikan oyunlarda yaris ve fps oyunlari haric 4k 60 fps standarti beklemiyorum, 4k 30 fps olacaktir benim tahminim oncelik, ama upscale 4k 60 fpsde bir secenek olarak sunulur veya daha fazlasi. proda bazı oyunlarda sundular bunu kalite ve performans modu olarak.yalnız bu orta neslin islemcisi yuksek cozunurlukler icin yetersiz kaldi, islemci baya gucleniyor bu sefer, bunun faydasını mutlaka goreceklerdir.




  • Geriye dönük uyumlu olacağı için remaster oyunlardan kurtuluruz inşallah.
  • 6 tane dizayn arasından 1 tanesi buymuş:

    1 HDMI 2.0 [HDMI 2.1'de olabilir]
    2 USB 3.0 (A)
    2 USB 4.0 (Type-C 2.0)
    1 PS Camera
    1 Optical
    4K HDR Blu-Ray player

    PlayStation 5 | PS5 Slim | ANA KONU | En İyi Oyun Platformu |

    PlayStation 5 | PS5 Slim | ANA KONU | En İyi Oyun Platformu |

    Kaynak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Doom -- 3 Eylül 2019; 0:26:9 >




  • Sonunda saçma sapan fan çizimi olmayan, estetik görünüşlü bir konsol.
    Ben sevdim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Levenbreh -- 3 Eylül 2019; 0:30:54 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doom

    6 tane dizayn arasından 1 tanesi buymuş:

    1 HDMI 2.0 [HDMI 2.1'de olabilir]
    2 USB 3.0 (A)
    2 USB 4.0 (Type-C 2.0)
    1 PS Camera
    1 Optical
    4K HDR Blu-Ray player





    Kaynak
    Ps5 in bu kadar küçük ve ince gelmesine imkan yok.Prodan daha büyük bir kasayla gelecektir. Buna eminim.Yoksa cihaz kendini soğutamaz.Hayal kurmayın boşuna




  • Çok heyecanlı ve umutluyum bu nesil için. Zaman olarak da 2020 harika bir tarih. Çünkü seri şeklinde çıkan oyunlar artık baymaya başladı. Gelişim göstermiyor grafik anlamında. FIFA, NBA, tarzı oyunlar resmen son 3 senedir aynı. 10 yeni animasyon ekleyip kadrolar güncellenip önümüze veriliyor.

    RDR, GTA tarzı büyük / open-world oyunların 4K native 30 FPS ile çalışacağını düşünmekteyim. Ki; ben de öyle isterim açıkçası. 60 FPS olsun diye kasıp arada 55 FPS'lere drop görüp düşük grafik kalitesi görmektense 30 FPS fix'lensin.

    8K olayını video izlerken ve PS arayüzünde görebiliriz. Belki bazı düşük grafikli indie oyunlarda da 8K 60 FPS görülebilir. Bu da sırf Sony'nin 8K TV satma isteğinden olur.

    Spor, FPS ve tek düze ilerlenen oyunlarda 4K 60 FPS oynatır grafikler yine yüksek şekilde.

    SSD konusuna gelecek olursak, ben de yükleme menülerinin tarih olacağını düşünmüyorum. Spider-man örneği çok uçuk. 18 saniyeden 1 sn altına düşmesi normal çünkü oyun bu neslin. Yeni oyunların da grafikleri ona göre abanılmış olacak, yine uzun sürecek yüklemeler. Belki God of War'daki gibi minik hilelerle yok edilebilir tabii. Ama kesinlikle en az 3-4 kat hızlı olacaktır PS4'ten. 30 saniye değil de 9-10 saniye olur.

    Acaba dualshock nasıl olacak? Ben oldum olası ortadaki pad'ten memnun değilim. Elim hâlâ select - start tuşlarını arıyor. Oyunlar zorunlu tutmadıkça kullanmıyorum. Scoreboard'a falan bakmak için koca pad'i kullanmak aşırı saçma geliyor bana. Eski düzene dönülmeli.

    Ve en çok istediğim şey; Left Analog düğmesinin Xbox controller'ındaki gibi sol üst kısma konulması. Umarım yaparlar. PC'de Xbox gamepad kullanırken saatlerce sorunsuz oynayabiliyorum. Ama PS'te 2 saat aralıksız oyun oynadığınızda sol baş parmağınız ağrıyor artık. Ergonomoik değil kesinlikle.

    Materyal olarak da PS4 Pro'daki gibi full mat bir malzemedne yapılmasını dilerim. Alet toz tutsa bile belli olmuyor. Piyano kasa, parlak materyaller tozu hem çok gösteriyor hem de sildiğinizde bir süre sonra üzerinde tozların yarattığı çizikler kalıyor.

    Uçuk bir dileğim daha var; geçmişteki tüm nesil oyunlarının da çalıştırılabilir olması. PS Store'a özel PS1,2,3,4 başlıkları açılıp oyunların satışa sunulması. PS1 oyunlarını 10$, 2 oyunlarını 20$ gibi fiyatlara satarlarsa çok para harcarım diye düşünüyorum :)

    Konsolun arayüzü yine PS4 benzeri olacaktır. Ben PS2'de yaptıkları gibi bir tema kullansınlar isterim. Temadan kastım background müzikleri, button sesleri vs. O karanlık PS evreni müthişti. Tüylerimi diken diken ederdi. Acayip bir evrene giriş yaptığını hissettirirdi. PS3 ve PS4 menüleri, müzikleri maalesef insanı aşırı bayıyor.

    Her ne yapılırsa yapılsın, PS1'den PS2'ye geçişteki gibi bir çağ atlama göremeyeceğiz. PS2 benim için gelmiş geçmiş en iyi oyun konsolu olarak kalacak. Ve döneminde sahip olamadığım için de ufak bir yara olarak kalacak :)




  • Asimetrik analog imkansız, ancak 3. parti firmalar ile gelir. Bence simetrik hali daha güzel.
  • High-end character graphics using LUMINOUS ENGINE [CEDEC 2019]

    https://www.gamer.ne.jp/news/201909050085/

    Ayrıntılı Bilgiler mevcut Yeni Nesil için. Ray Tracing'in önemi ve bakış açıları mevcut.


    "Pretty sure this is a WIP look at the character creator features for their next-gen game, looks like an evolution of the character creator in FFXV Comrades.

    They started developing the path-tracing demo in June this year. At first it only ran at 5fps, but now they brought it up to 30fps.
    Also, regarding ray-tracing on next-gen consoles:

    "Since the Back Stage demo has been developed as a demo that runs on Windows, in order to implement real-time ray tracing, it is necessary to install "DirectX Raytracing" (hereinafter DXR), a real-time ray tracing framework for Windows 10.

    However, Luminous Productions must also consider compatibility with stationary game machines other than Windows PCs. Moreover, the next-generation Playstation and the next-generation Xbox “ Project Scarlett” have been predicted to support ray tracing.

    As with the current Xbox One series, the next-generation PlayStation is expected to adopt its own real-time ray tracing framework, apart from Project Scarlett, which is sure to be based on Windows x DirectX.

    Therefore, Aramaki says that Luminous Engine has intentionally abstracted the functional blocks that perform ray-tracing processing without using DXR-only specifications. In other words, the Luminous Engine side defines the API and functions for ray tracing processing and controls the DXR from here. Now, for example, in order to support the next generation PlayStation, the same graphics can be drawn just by replacing the abstraction layer."​"


    “Back Stage” Ray Tracing Tech Demo - Created By Luminous Productions







  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.