Şimdi Ara

Polo 1.0 DSG Comfort - Pejo 308 1.2 Allure Sport - En mantıklı sıfır araçlar ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
61
Cevap
1
Favori
3.370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Doymadın ...

    Polo 1.0 DSG Comfort - Pejo 308 1.2 Allure Sport - En mantıklı sıfır araçlar ?

    Liste fiyatı 157 binmiş.


    yanı kasa değiştirecek 308 in daha en az 3-4 yıl güncel olacak Polo ile aynı piyasaya sahip olacağına inanıyorsan hayatta başarılar dilerim.


    zaten poloyu düşük fiyatlı ilanlar koyup, 308 i en yüksek ilanlardan birini koyan insana çok da laf anlatmaya çalışmamak lazım.


    Ha bu arada Polo 1.0 TSİ confortlıne modeli vw nin özel fiyatlı modeli. Bundan dolayı fiyatı uygun. Pejo kasa değiştireceği için uygun fiyatlı. 3 gün sonra kasa değiştirince alanın zararına ortak olursun işallah. Bu mertliğini o zamanda görmek isteriz.


    şimdi çıkar rionu pazara bakalım 190 a sıfır Polo varken kaça satabileceksin. Polo en azından stok sorunu vs olduğundan liste fiyatına yakın gidiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 308 alınır. Ağzı olan konuşur denilenlere çok kulak asmayın. Ne alırsanız şimdiden hayırlı olsun.

  • 3 yıl T7 kasa 308 kullanmış ve bir yıldır A3 kullanıcısı olarak yorumluyorum: kesinlikle Polo alma. 308 her şartta daha iyi.


    pejo hakkındaki olumsuz algılar çok yakında tersine dönecek. yakın zamanda PSA grubu VAG'ın yerini alacak. Bunu ben değil, otomobil uzmanları söylüyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 4 Ocak 2021; 14:24:35 >
  • Aynı şeyleri tekrar tekrar yapıp, farklı sonuçlar beklemek...

    Yani vw antifqnboyluğu level atlamış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni 308 böyle olacak ise auww diyebilirim :)



    Polo 1.0 DSG Comfort - Pejo 308 1.2 Allure Sport - En mantıklı sıfır araçlar ?


    Polo 1.0 DSG Comfort - Pejo 308 1.2 Allure Sport - En mantıklı sıfır araçlar ?




  • Forumdaki pejo fanboylari ile az sayidaki vw fanboylari arasında geçecek bu savaşı kola cekirdek alıp izliyorum 308 in polo ile karşılaştırılması bile pejonun aslinda forumda abartıldığı kadar gerçek hayatta iyi bir seçenek olmadığının göstergesidir cünkü kimse size 3 kuruşa 5 köfte vermez.

    Polo 308 karşılaştırılmasında 308 bir çok disiplinde daha iyi olsada polo sürüş pozisyonu ve hissiyati olarak daha iyiyken konfor ergonomide denk geri kalan çoğu şeyde 308 bariz üstündür ama şöyle bir gerçek var vw daha kalitesiz parça kullansa bile tasarım dilinden dolayi daha kaliteliymis hissiyati verdiği için bunun ekmegini yiyor pejo ise sorunsuzlukla alakali ciddi problemler yaşatan uretim ve kalite kontrol departmani iyi çalışamayan bir firma fakat dış tasarimiyla işi götürüyor

    Polo-208 kiyasinda muhtemel galip polo olsada iş 308 olunca haksizlik oluyor poloya ne kadar b segmenti boyutları buyusede

    Psa grubu eğer kaliteli altyapi ve sorunsuz elektronik motor aksami uretirse 10 sene icerisinde vw ni tahtindan eder. Sert yay koyup bazı standartlari saglamak işin kolayi mühim olan daha yumuşak rafine bir sürüşle yoltutusu standardini karsilamaktir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polestar191 -- 4 Ocak 2021; 15:35:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82

    Kesinlikle 308.Bi kere psa yani sorunsuzluk ve ekonomi.İkinci olarak motor ödüllü ve harika .Görüntü olsun ikinci eli olsun mekanik ve özellikle elektroniginin problemsiz oluşu ve tipinin de beni bendenalmasi olsun 308 alırdım en az 7 yıl sorunsuz binersin 

    Sorunsuzluk diyor adam ya trolluyorsan komik değil haberin olsun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Sorunsuzluk diyor adam ya trolluyorsan komik değil haberin olsun



    Alıntıları Göster

    Birader hafıza zayıf sanırım ikimizde yerle bir edildik gomulduk 1.2 308 konusunda .İroni yapip duruyorum her yerde niye anlamıyorsunuz yahu biz de biliyoruz pejonun ne olduğunu Polo 1.0 DSG Comfort - Pejo 308 1.2 Allure Sport - En mantıklı sıfır araçlar ? 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt

    Fanboy diye bana diyorsan Toyota’ya biniyorum. Herhangi bir markanın fanboyu değilim. Araç alacak olsam hangisi uygunsa onu alırım ki suan vw uygun.


    benim söylediğim pejo 30 bin pahalı. Bir çok açıdan biraz daha iyi bir araç. Yanı b ve C segmenti arasında güncel modellerde birinden inip diğerine binince ata bindim yada esege bindim demezsin.


    simdi sırf o biraz daha iyi olan kısım icin 30 bini harcıyorsun. İkinci elde dönüşü olmayacak. Bu en azından benim bildiğim 20-30 yıldır böyle. Şimdi pejo fanboylari “yok artık, öyle değil” diyor.


    olay bu. Konu sahibinin içini rahat ettirmeyende bu. 308 in polodan iyi olduğunu herkes biliyor.


    bu memlekette arabaya verdiğin parayı alacağın iki araç Polo ve civictir. Fanboyluk o kadar fazlaki ikinci eli Polodan iyi olur diyorlar. Adam kia ya polodan iyi ikinci eli var dedi. Yap ordan hesabı.


    ekleme: 235 verecek olsam galeriden pejo parasına cam tavanlı corolla hb kovalardım. Baştan yeni süspansiyon sisteminin rahatlığı ve tutuşu pejonun çok üstünde.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5A1BF912D -- 4 Ocak 2021; 16:52:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: silverusta

    Fanatikliği bırakarak cevap yazarsanız sevinirim.


    2 araç arasında 30 bin tl civarında bir fark mevcut, lütfen bunu göz önüne alın.


    İkincisi alt üst sınıf neden karşılaştırılmasın, hele bir taraftaki araç polo ve öteki tarafta ömrünün sonuna gelmiş, imajı en azından bu ülkede daha kötü olan bir araç ise.


    Papağan gibi aynı şeyleri söylemeden, araçları kullandıysanız yorum yaparak, artı eksi yönlerinden bahesederek cevap yazarsanız sevinirim.

    Merhabalar,


    Mesajınızda beni kastediyorsanız, üslubunuzu doğru bulmadım. Değer kaybı korkunuz varsa VW grup araçlar sizin için daha uygun. Araçları kullandım içiniz rahat olsun. Polo B sınıfı olduğu için iç hacim gerçekten dar ve ergonomiyi bozuyor. Bu durum şehir içinde fark edilemeyebilir ama uzun yolda daha iyi anlıyorsunuz. Aynı kararsızlık 208 ile Astra olsaydı, 30 bin fark için Astra derdim.


    Burada size hitap eden yönünün ne olduğu önemli. 2.el mi, performans mı, yakıt mı, donanım mı?


    Ben donanım, f/p olarak 308 kullanıyorum. Golf ve ya Astra da tercih edebilirdim ama oyuncak diye tabir edilen donanım bana daha cazip geliyor. Hatta size şöyle bir örnek vereyim; Peugeot bayisinde 0 km 208 kullandıktan sonra B sınıfından vazgeçip 2.el C sınıfı aldım.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: silverusta

    Fanatikliği bırakarak cevap yazarsanız sevinirim.


    2 araç arasında 30 bin tl civarında bir fark mevcut, lütfen bunu göz önüne alın.


    İkincisi alt üst sınıf neden karşılaştırılmasın, hele bir taraftaki araç polo ve öteki tarafta ömrünün sonuna gelmiş, imajı en azından bu ülkede daha kötü olan bir araç ise.


    Papağan gibi aynı şeyleri söylemeden, araçları kullandıysanız yorum yaparak, artı eksi yönlerinden bahesederek cevap yazarsanız sevinirim.

    Polo ile 308'i kıyaslıyorsan ve Polo'nun daha iyi olabileceğini düşünüyorsan o zaman git Polo al. 30 bin lira cebinde kalsın. Zaten Polo kral araba, tam sana göre, heleki dsg'si müthiş akıcı 2 salisede vites atıyor manuelden az yakıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 4 Ocak 2021; 17:21:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • defiant82 kullanıcısına yanıt

    Aynen öyle vallahi ama bunu gercek sanacak çok fanboy var beni bile düşünürsün tuzaga🖐️ 😂


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Açıkçası şu an Polo önde gidiyor, 203 bin sunrooflu comfort mavi renk. Neden 308 değil, 1. İmajı ikincisi ikinci eli.

    Yoksa elbette 308 daha iyi bir araç, ne yazık ki bu ülkede daha iyi olan yada istediğimiz şeyleri alamıyoruz başka faktörler yüzünden.

    Alma zamanı Şubat ayı olacak, o zamana bu ülkede neler olur tabi belli olmaz.

    Not: scala da radara girmiştir 1.2 corolla ile birlikte.

    Herşey nasip, tekno gri sport allure iyi fiyata denk gelirse alıp geçilebilir elbette.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektronik el freni İstanbul içinde büyük bir konfor.
  • 308 tabiki. Buzdolabi ile kiyaslanmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sakiiin S kullanıcısına yanıt

    Tahminimce autohold özelliği icin bunu diyorsunuz. Zira elektronik el freni sadece el freninin düğmeli hali.


    autohold özelliği ise gaza basana kadar araca durduğu yerde fren yapmaya devam eden özellik.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunuzu objektif olarak kendi yaşadıklarım üzerinden cevaplayayım.

    1.5 sene mk3 1.2 dsg Leon, 1 sene 1.2 comf mk7 golf ve 1 sene 1.4 tsi cfline b7 passat variant kullandım.Kendim de eski bir vw fanboyuyum itiraf ediyorum.

    2015 yılının mayıs ayında işyerimde 308 sahibi bir arkadaşın "abi çok güzel araç bir ara sen de düşün" demesine burun kıvırıp vag grubu araçlara binmeye başlamıştım.O zamanlar vag grubu araçlar cidden çok hoşuma gidiyordu.İlk olarak seat leon 1.2 tsi led paket aracı sıfır olarak avek otomotivden almıştım mayıs 2015 te.Fiyatı da söyleyeyim 61200₺ ye.Sonra bu aracı 26000 km de 1.5 sene sonra 63.500₺ ye sattım.Satış sebebim de başka bir arkadaşımın Golf Mk7 sine binmem ve araca hayran olmamdı.Leona göre çok daha iyi bir iç mekana sahipti ve sürüşü de Leona göre D segmenti gibi hissettiriyordu.

    2015 model ışık paketli 14000km de boyasız hatasız ışık+sürüş paketli golf aracımı da 71500₺ ye 2016 sonunda almıştım.Aracın dsg kavraması benden önceki sahibinde değişmişti.Garantisi de devam ediyordu.Araçtan çok keyif almıştım ilk zamanlarda ama benzer bir araç olduğu için açıkçası ondan da kısa bir süre sonra sıkıldım.Ve yaklaşık 9 ay sonra (sol arka çamurluk kazadan boyandı) golfü de 73500₺ ye 23000 km de iken sattım.

    Daha sonra segment değiştirmeye karar verdim.Aklım uzun zamandır passat variant modellerdeydi.B8 kasalar çok pahalı olduğu için b7 kasa 2012 model 120.000 kmdeki 1.4 125 hp tsi aracı da 73500 ₺ ye aldım.(Golften sonra Passattan önce vag grubu olmayan 1-2 araç daha aldım kullandım sattım)

    Fakat en son kullandığım b7 passatta baya sorunlar yaşadım.Radyatör, ön burçlar, turbo radyatörü bujiler vs vs hepsini değiştirmem gerekti aracı aldığımda.Bunları aracı kötülemek için söylemiyorum elbette.Sonuçta Km yüksek yaşlı bir araçtı.Neyse baktım eski kullanılmış araç bana sürekli problem ve masraf çıkarıcak dedim bari üzerine biraz ekleyip şanzıman motor sorunsuz uygun bir araç alayım.Bu sefer dizel alayım dedim.O dönemde en uygun sıfıra yakın araç 1.6 bluehdi 308 active idi.2019 şubatta 3000 km deki 2018 model 308 active paket aracı 100.000₺ ye aldım.

    Aracı ilk aldığım anda önyargılarımı kırdı diyebilirim.Şanzıman dsg kadar olmasa da keyifliydi, motor atik ve az yakıyordu, vag grubu araçlardan sonra kalite olarak da oldukça hoşuma gitmişti araç.Zaten kısa bir süre sonra küçük direksiyon simidine ve aracın keyifli sürüşüne alışmış önceki araçlarımın hepsinden daha çok sevdiğimi düşünmeye bile başlamıştım.

    Araca sevgim her gün daha da arttı.Sağolsun araç da neredeyse 2 sene boyunca1 kere bile en ufak bir arıza çıkarmadan bana ve aileme hizmet etti.

    Fakat 308'den soğumamı neden olan önemli eksiklikler vardı.Aracı ne yazık ki en baz donanım paketi olan active paket olarak almıştım.Ve boş araç kullanmak aracı çok sevsem de canımı sıkmaya başlamıştı.Bu düşünceler içindeyken pejo 308 de allure sport gibi dolu bir donanımı da ithal etmeye başlamasıyla emektar 308 imi satışa koydum.Çok da uğraşmadan sağ ön kapısı boyalı 25 bin km deki active aracımı 200.000₺ ye 2019 kasım ortasında satıp allure sport için kaporamı verdim.

    Kasım ortasında 240 bin ₺ ye anlaştığım aralık ortası teslim 308 allure sport aracım için bayinin sürekli teslimat tarihini ötelemeye başlamasıyla aracı çok istememe rağmen beklememek için iptal etmeyi düşündüm ve iptal etmeden başka araçlara bakmaya başladım.

    Önce eski dostum golfe bakayım dedim.Aman Allahım o ne??!! 240 bine ancak 2 yaşında, garantisi dolmuş, cam tavan, led far, hayalet ekran, anahtarsız grş çlş olmayan orta paket bir golf alabiliyordum.Hem o multimedyanın konumu ve aracın kabini de hiç dikkatimi çekmemişti.Yani özlemişimdir diye düşündüğüm golf ilanlarına bakınca aracı hiç ama hiç özlemediğimi anlamam uzun zaman almadı.Evet güzel araçtı ama 308 den sonra çok daha fazla verip kullanılmış, boş donanımlı dsg gibi saatli bombalı bir golf almak beni hiç cezbetmedi.

    Neyse daha sonra leona bakayım dedim.Leon fotoğraflarına bakınca da Leonu pek özlemediğimi ve özellikle trim seslerini ve aracın kazık kadar sert olduğunu hatırlayıp ondan da vazgeçtim.

    Bu şekilde abartısız 240-250 bine alabileceğim tüm araçları tek tek elden geçirdim.

    Sonuç ne mi oldu.308 allure sport aracımı beklemeye karar verdim.Aracı 2 sene kullanmış olmama rağmen sıkılmadığımı aksine donanımlı versiyonundan daha çok keyif alarak kullanacağımı düşünerek aracımı zor da olsa bekledim.Ve aralığın son iş gününde de aracımı teslim aldım.Bayi zorunlu olarak dayattığı 9000₺ lik bakım paketi dayatmasından da vazgeçti ve tekno gri allure sport aracım 231.000₺ ye bana mal olmuş oldu.

    Şimdi neden bu kadar uzun uzun anlattım ona geleyim.Ünlü bir deyiş vardır "Önyargıları kırmak atomu parçalamaktan zordur derler."Ben tesadüfen fransız araçlarına olan önyargılarımı kırdım ve sonuç olarak daha fazla keyif alarak kullandığım bir araca vag grubu araçlarından çok daha az para vererek sahip oldum.Bu demek değildir vag grubu araçlardan daha iyi psa araçları.308 in üstün olduğu konular olduğu gibi golfün de üstün olduğu disiplinler var.Onları uzun uzun yazmayayım.Fakat şunu söyleyebilirim.231 bine aldığım allure sportun donanım olarak muadili bir golf almak için 100.000₺ daha fazla vermek gerekiyordu.Kesinlikle DEĞMEZ.Hatta aynı fiyat olsa bile 308 tercih ederim bunu içtenlikle söyleyebilirim.İçten olduğuma ve objektif olduğuma inanmanız için maceramı uzun uzun yazdım.Aslında 308 iyiki de çok tutulmayan bir araç.Siz de yazmışsınız ya imajı aynı değil diye.İmajı aynı olsaydı 308 allure sportu da 300.000₺ gibi fiyatlara alabilirdim.Bu sebeple 308'in tr de tutmamasında emeği geçen vatandaşlara teşekkürü borç bilirim.

    Sonuç olarak 308 polo ile kıyas kabul etmez, Golf ile bile 308 kafa kafaya bir araç.Fiyatlar sizi yanıltmasın, imaj da.Kullanırsanız memnun kalacağınız bir araç.Başkalarının ne dediğini önemsemeden paranızla ne alacağınıza bakarak araç almanızı tavsiye ederim.Buraya yüzü ve teknolojisi eskimiş allure sport 308 imden (!) bir foto paylaşarak yazımı sonlandırayım.
    Polo 1.0 DSG Comfort - Pejo 308 1.2 Allure Sport - En mantıklı sıfır araçlar ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kancello -- 10 Ocak 2021; 23:4:39 >




  • Benim tercihim VW den yana olurdu.Zira Fransız arabalarının sıfır bile alsanız sağından solundan ses geliyor. Kaportaları bezle silerken bile içeri göçüyor. Ama yakışıklı araba yapıyorlar ve zengin donanım standartlarıyla aradaki farkı dengelemeye çalışıyorlar. Mesela üstte bir arkadaş peugeot iç mekan resmi yollamış,koltukların dikişleri falan yamuk yumuk gözüme çarpıyor benim. Alman arabaları (bu başlıkta Vw oluyor) ise donanım ve aksesuar da cimri ama araba olarak bakarsan "bu araba tamamdır" dedirtiyor. Zaten o yüzden adamların mottosu "das auto" Aslına bakarsan bu tercih meselesi. Yani sadece senin karar verebileceğin bir dilemma. Neye ihtiyacın varsa onu alacaksın. Ben tekim. Çoluk,çocuk,karı yok.İstanbul'un göbeğinde yaşadığım için polo 1.2 tsi aldım.Gayet mutluyum.


    Çelik yeleğimi giydim,anti-vwleri bekliyorum...

  • silverusta S kullanıcısına yanıt

    Polo almanızı tavsiye ederim.


    Değer kaybetmez dsg yi forum dışında herkes beğenir.


    Fiyat farkını benzinde yersiniz.


    Polo demek Wv Vw demek

    Polo demek prim demek .


    Polo demek imaj prestij demek.


    Polo ile 308 yan yana dursun millet oo poloya bak der 308 nedir ne değildir forum dışında kimse bilmez ^^




    ben 308 alırdım ama size poloyu tavsiye ediyorum.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.