Şimdi Ara

Polo 1.2 TSI BMT 90 PS alınır mı?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
829
Cevap
21
Favori
209.178
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba;

    Açıkcası yaş 30'a geldi ve sağolsun iş yerinde bulunan arkadaşların baskısı sonuçu önce ehliyete yazıldım, şimdi de araba almanın peşine düştüm. Bu yaşa kadar arabaya karşı herhangi bir ilgim ya da alakam yoktu. Arabadan da hala da hiç anlamam. Sadece Alman üreticisine güvendiğimden dolayı Polo'yu tercih ederim diye düşünüyorum. Firma çalışanlarımızdan birinde 2013 1.2 dizel modelinden var ve oldukça arabadan memnun. Arabaya bindiğim zaman nedense bana bir sağlamlık ve güven hissi veriyor. Yakın rakamlarda olan Clio 4 modeline de bindim bana oyuncak araba gibi geldi. Tabi bu rakamlar arasında bir de Ford var ama o da bana çekici gelmedi.

    Yıl da ortalama en fazla 10bin km yaparım, üstüne çıkamayacağım garanti bu sebepten dolayı benzinli almak benim için daha mantıklı mıdır? Ya da yeni çıkan 2014 model Polo 1.2 TSI BMT 90 PS mi almalıyım.

    Konu hakkında ustaların yardımlarını bekliyorum.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    1,2 tsı polomu almadan önce ibiza ile bayağı ilgilendim,
    fiyat ve hp farkı cezbedici,
    ama 2, el değeri ve iç dizayn beni polo ya daha fazla ödeme yapıp almama neden oldu...

    iyiki polo almışım,

    hemaz yakıyor hemde çok şık olmuş.
    90 hp polo
    105 hp ibiza

    arasında çok fark yok
    ben ikisinide kullandım,
    farkı anlayamadım
    tsı 90 bmt ,

    çook başarılı.
    tavsiye ederim...
    polo şehir içi tüketim:1,2tsı 90hp
    ortalama...
     Polo 1.2 TSI BMT 90 PS alınır mı?
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Volkswagen Polo 1.2 TSI BMT 90 PS: Kapsamlı Bir Bakış

    Volkswagen Polo 1.2 TSI BMT 90 PS, kompakt hatchback segmentinde popüler bir seçenektir. İşte bu model hakkındaki önemli bilgiler:

    Motor ve Performans

    Polo 1.2 TSI BMT 90 PS, 90 beygir güç ve 160 Nm tork üreten 1,2 litrelik turboşarjlı bir benzinli motora sahiptir. Bu motor, 100 km/sa hıza yaklaşık 10,8 saniyede ulaşabilmektedir.

    Yakıt Verimliliği

    BMT (Yakıt Tasarruflu Mavi Hareket) teknolojisi sayesinde Polo 1.2 TSI BMT 90 PS, yakıt verimliliği açısından oldukça başarılıdır. Ortalama yakıt tüketimi WLTP standartlarına göre 5,1-5,6 litre/100 km aralığındadır.

    Konfor ve Özellikler

    Comfortline donanım seviyesinde sunulan Polo 1.2 TSI BMT 90 PS, otomatik klima, hız sabitleyici ve elektrikli camlar gibi bir dizi konfor özelliğine sahiptir. Ayrıca, opsiyonel olarak navigasyon sistemi ve panoramik sunroof gibi özellikler de mevcuttur.

    Güvenlik

    Polo 1.2 TSI BMT 90 PS, çarpışma uyarı sistemi, şerit takip asistanı ve yorgunluk algılama gibi bir dizi güvenlik özelliğiyle donatılmıştır. Bu özellikler, sürüş sırasında güvenliğini sağlar.

    Sonuç

    Volkswagen Polo 1.2 TSI BMT 90 PS, yakıt verimliliği, performans ve güvenlik özelliklerinin dengeli bir karışımını sunan sağlam bir hatchback'tir. Kompakt boyutları ve uygun fiyatıyla günlük kullanım ve şehir içi sürüş için ideal bir seçenek haline gelmektedir.

    Kullanıcı Yorumları

    Kullanıcı yorumlarına göre Polo 1.2 TSI BMT 90 PS, özellikle yakıt verimliliği, kullanım kolaylığı ve güvenilirliği ile öne çıkmaktadır. Ancak bazı kullanıcılar, aracın iç mekanının biraz küçük olduğunu ve yol gürültüsünün yüksek olabileceğini bildirmektedir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nusabem

    Merhaba;

    Açıkcası yaş 30'a geldi ve sağolsun iş yerinde bulunan arkadaşların baskısı sonuçu önce ehliyete yazıldım, şimdi de araba almanın peşine düştüm. Bu yaşa kadar arabaya karşı herhangi bir ilgim ya da alakam yoktu. Arabadan da hala da hiç anlamam. Sadece Alman üreticisine güvendiğimden dolayı Polo'yu tercih ederim diye düşünüyorum. Firma çalışanlarımızdan birinde 2013 1.2 dizel modelinden var ve oldukça arabadan memnun. Arabaya bindiğim zaman nedense bana bir sağlamlık ve güven hissi veriyor. Yakın rakamlarda olan Clio 4 modeline de bindim bana oyuncak araba gibi geldi. Tabi bu rakamlar arasında bir de Ford var ama o da bana çekici gelmedi.

    Yıl da ortalama en fazla 10bin km yaparım, üstüne çıkamayacağım garanti bu sebepten dolayı benzinli almak benim için daha mantıklı mıdır? Ya da yeni çıkan 2014 model Polo 1.2 TSI BMT 90 PS mi almalıyım.

    Konu hakkında ustaların yardımlarını bekliyorum.

    Yilda en fazla 10 bin km yaptiginiz icin dizel almaniza gerek yok. Makyajli polo 1.2 tsi 90 manualin 45700 fiyati var. Arac tsi motor ve bmt oldugu icin diger benzinli rakiplerine gore en az yakan modeldir. Sehir ici 6,0 sehir disi 4,0 lt tuketim degerleri gercekten etkileyici. Bu rakamlari yakalamak zor olsa da yarim litre fazlasini yakmak mumkun.
    Dsg versiyonu da 50900. VW de ilk defa manual ve Dsg farki bu kadar az. Normalde 10 bin lira fark olur. O yuzden biraz daha verip Dsg almanizi tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lebron86


    quote:

    Orijinalden alıntı: nusabem

    Merhaba;

    Açıkcası yaş 30'a geldi ve sağolsun iş yerinde bulunan arkadaşların baskısı sonuçu önce ehliyete yazıldım, şimdi de araba almanın peşine düştüm. Bu yaşa kadar arabaya karşı herhangi bir ilgim ya da alakam yoktu. Arabadan da hala da hiç anlamam. Sadece Alman üreticisine güvendiğimden dolayı Polo'yu tercih ederim diye düşünüyorum. Firma çalışanlarımızdan birinde 2013 1.2 dizel modelinden var ve oldukça arabadan memnun. Arabaya bindiğim zaman nedense bana bir sağlamlık ve güven hissi veriyor. Yakın rakamlarda olan Clio 4 modeline de bindim bana oyuncak araba gibi geldi. Tabi bu rakamlar arasında bir de Ford var ama o da bana çekici gelmedi.

    Yıl da ortalama en fazla 10bin km yaparım, üstüne çıkamayacağım garanti bu sebepten dolayı benzinli almak benim için daha mantıklı mıdır? Ya da yeni çıkan 2014 model Polo 1.2 TSI BMT 90 PS mi almalıyım.

    Konu hakkında ustaların yardımlarını bekliyorum.

    Yilda en fazla 10 bin km yaptiginiz icin dizel almaniza gerek yok. Makyajli polo 1.2 tsi 90 manualin 45700 fiyati var. Arac tsi motor ve bmt oldugu icin diger benzinli rakiplerine gore en az yakan modeldir. Sehir ici 6,0 sehir disi 4,0 lt tuketim degerleri gercekten etkileyici. Bu rakamlari yakalamak zor olsa da yarim litre fazlasini yakmak mumkun.
    Dsg versiyonu da 50900. VW de ilk defa manual ve Dsg farki bu kadar az. Normalde 10 bin lira fark olur. O yuzden biraz daha verip Dsg almanizi tavsiye ederim.

    Öncelikle yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim.

    Açıkcası dizel ve benzinli arasında ortalama 7-8 milyar olduğu için bu yönde karar verdim. Almışken otomatik vitesli al diyenler de çok ancak ben araba kullanmayı yeni öğrendim. Kullanımı ilerletmem açısından manuel almam daha sağlıklı mı olur?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nusabem

    quote:

    Orijinalden alıntı: lebron86


    quote:

    Orijinalden alıntı: nusabem

    Merhaba;

    Açıkcası yaş 30'a geldi ve sağolsun iş yerinde bulunan arkadaşların baskısı sonuçu önce ehliyete yazıldım, şimdi de araba almanın peşine düştüm. Bu yaşa kadar arabaya karşı herhangi bir ilgim ya da alakam yoktu. Arabadan da hala da hiç anlamam. Sadece Alman üreticisine güvendiğimden dolayı Polo'yu tercih ederim diye düşünüyorum. Firma çalışanlarımızdan birinde 2013 1.2 dizel modelinden var ve oldukça arabadan memnun. Arabaya bindiğim zaman nedense bana bir sağlamlık ve güven hissi veriyor. Yakın rakamlarda olan Clio 4 modeline de bindim bana oyuncak araba gibi geldi. Tabi bu rakamlar arasında bir de Ford var ama o da bana çekici gelmedi.

    Yıl da ortalama en fazla 10bin km yaparım, üstüne çıkamayacağım garanti bu sebepten dolayı benzinli almak benim için daha mantıklı mıdır? Ya da yeni çıkan 2014 model Polo 1.2 TSI BMT 90 PS mi almalıyım.

    Konu hakkında ustaların yardımlarını bekliyorum.

    Yilda en fazla 10 bin km yaptiginiz icin dizel almaniza gerek yok. Makyajli polo 1.2 tsi 90 manualin 45700 fiyati var. Arac tsi motor ve bmt oldugu icin diger benzinli rakiplerine gore en az yakan modeldir. Sehir ici 6,0 sehir disi 4,0 lt tuketim degerleri gercekten etkileyici. Bu rakamlari yakalamak zor olsa da yarim litre fazlasini yakmak mumkun.
    Dsg versiyonu da 50900. VW de ilk defa manual ve Dsg farki bu kadar az. Normalde 10 bin lira fark olur. O yuzden biraz daha verip Dsg almanizi tavsiye ederim.

    Öncelikle yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim.

    Açıkcası dizel ve benzinli arasında ortalama 7-8 milyar olduğu için bu yönde karar verdim. Almışken otomatik vitesli al diyenler de çok ancak ben araba kullanmayı yeni öğrendim. Kullanımı ilerletmem açısından manuel almam daha sağlıklı mı olur?

    Polo tsi en dogru secim olacaktir. Yeni tsi motor ve makyajla birlikte Polo nun eksi yonleri giderildi. Manual vites kullaniminizi gelistirmek icin manual vites alinmaz. Sehir ici trafigindeki rahatligiyla ve seri vites gecisleriyle Dsg keyfini yasamaniz icin eger imkaniniz varsa kesinlikle Tsi+Dsg kombinasyonunu alin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lebron86


    quote:

    Orijinalden alıntı: nusabem

    quote:

    Orijinalden alıntı: lebron86


    quote:

    Orijinalden alıntı: nusabem

    Merhaba;

    Açıkcası yaş 30'a geldi ve sağolsun iş yerinde bulunan arkadaşların baskısı sonuçu önce ehliyete yazıldım, şimdi de araba almanın peşine düştüm. Bu yaşa kadar arabaya karşı herhangi bir ilgim ya da alakam yoktu. Arabadan da hala da hiç anlamam. Sadece Alman üreticisine güvendiğimden dolayı Polo'yu tercih ederim diye düşünüyorum. Firma çalışanlarımızdan birinde 2013 1.2 dizel modelinden var ve oldukça arabadan memnun. Arabaya bindiğim zaman nedense bana bir sağlamlık ve güven hissi veriyor. Yakın rakamlarda olan Clio 4 modeline de bindim bana oyuncak araba gibi geldi. Tabi bu rakamlar arasında bir de Ford var ama o da bana çekici gelmedi.

    Yıl da ortalama en fazla 10bin km yaparım, üstüne çıkamayacağım garanti bu sebepten dolayı benzinli almak benim için daha mantıklı mıdır? Ya da yeni çıkan 2014 model Polo 1.2 TSI BMT 90 PS mi almalıyım.

    Konu hakkında ustaların yardımlarını bekliyorum.

    Yilda en fazla 10 bin km yaptiginiz icin dizel almaniza gerek yok. Makyajli polo 1.2 tsi 90 manualin 45700 fiyati var. Arac tsi motor ve bmt oldugu icin diger benzinli rakiplerine gore en az yakan modeldir. Sehir ici 6,0 sehir disi 4,0 lt tuketim degerleri gercekten etkileyici. Bu rakamlari yakalamak zor olsa da yarim litre fazlasini yakmak mumkun.
    Dsg versiyonu da 50900. VW de ilk defa manual ve Dsg farki bu kadar az. Normalde 10 bin lira fark olur. O yuzden biraz daha verip Dsg almanizi tavsiye ederim.

    Öncelikle yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim.

    Açıkcası dizel ve benzinli arasında ortalama 7-8 milyar olduğu için bu yönde karar verdim. Almışken otomatik vitesli al diyenler de çok ancak ben araba kullanmayı yeni öğrendim. Kullanımı ilerletmem açısından manuel almam daha sağlıklı mı olur?

    Polo tsi en dogru secim olacaktir. Yeni tsi motor ve makyajla birlikte Polo nun eksi yonleri giderildi. Manual vites kullaniminizi gelistirmek icin manual vites alinmaz. Sehir ici trafigindeki rahatligiyla ve seri vites gecisleriyle Dsg keyfini yasamaniz icin eger imkaniniz varsa kesinlikle Tsi+Dsg kombinasyonunu alin.

    Artık marka ve model olarak seçimi mi yaptım. Sadece aklımda bir kaç soru var. Dizel ya da benzinli tercihi ya da dsg benzinli. Şuan için bankaların faiz oranları yüksek bir süre beklemeye düşünüyorum bir çok bankadan faiz oranlarının düşeceğine dair bilgi aldım. İki abinin bankacı olması işime yaradı ilk defa :) Polo artık vazgeçilmez oldu başka araçları kesinlikle beğenmiyorum. Polosu olan müşterilerimiz sağolsun her konuda da yardımcı oluyor. Şikayet edenini duymadım sadece fiyatlar biraz daha uygun olabilirdi diyorlar. Hayırlısı artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nusabem


    quote:

    Orijinalden alıntı: lebron86


    quote:

    Orijinalden alıntı: nusabem

    quote:

    Orijinalden alıntı: lebron86


    quote:

    Orijinalden alıntı: nusabem

    Merhaba;

    Açıkcası yaş 30'a geldi ve sağolsun iş yerinde bulunan arkadaşların baskısı sonuçu önce ehliyete yazıldım, şimdi de araba almanın peşine düştüm. Bu yaşa kadar arabaya karşı herhangi bir ilgim ya da alakam yoktu. Arabadan da hala da hiç anlamam. Sadece Alman üreticisine güvendiğimden dolayı Polo'yu tercih ederim diye düşünüyorum. Firma çalışanlarımızdan birinde 2013 1.2 dizel modelinden var ve oldukça arabadan memnun. Arabaya bindiğim zaman nedense bana bir sağlamlık ve güven hissi veriyor. Yakın rakamlarda olan Clio 4 modeline de bindim bana oyuncak araba gibi geldi. Tabi bu rakamlar arasında bir de Ford var ama o da bana çekici gelmedi.

    Yıl da ortalama en fazla 10bin km yaparım, üstüne çıkamayacağım garanti bu sebepten dolayı benzinli almak benim için daha mantıklı mıdır? Ya da yeni çıkan 2014 model Polo 1.2 TSI BMT 90 PS mi almalıyım.

    Konu hakkında ustaların yardımlarını bekliyorum.

    Yilda en fazla 10 bin km yaptiginiz icin dizel almaniza gerek yok. Makyajli polo 1.2 tsi 90 manualin 45700 fiyati var. Arac tsi motor ve bmt oldugu icin diger benzinli rakiplerine gore en az yakan modeldir. Sehir ici 6,0 sehir disi 4,0 lt tuketim degerleri gercekten etkileyici. Bu rakamlari yakalamak zor olsa da yarim litre fazlasini yakmak mumkun.
    Dsg versiyonu da 50900. VW de ilk defa manual ve Dsg farki bu kadar az. Normalde 10 bin lira fark olur. O yuzden biraz daha verip Dsg almanizi tavsiye ederim.

    Öncelikle yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim.

    Açıkcası dizel ve benzinli arasında ortalama 7-8 milyar olduğu için bu yönde karar verdim. Almışken otomatik vitesli al diyenler de çok ancak ben araba kullanmayı yeni öğrendim. Kullanımı ilerletmem açısından manuel almam daha sağlıklı mı olur?

    Polo tsi en dogru secim olacaktir. Yeni tsi motor ve makyajla birlikte Polo nun eksi yonleri giderildi. Manual vites kullaniminizi gelistirmek icin manual vites alinmaz. Sehir ici trafigindeki rahatligiyla ve seri vites gecisleriyle Dsg keyfini yasamaniz icin eger imkaniniz varsa kesinlikle Tsi+Dsg kombinasyonunu alin.

    Artık marka ve model olarak seçimi mi yaptım. Sadece aklımda bir kaç soru var. Dizel ya da benzinli tercihi ya da dsg benzinli. Şuan için bankaların faiz oranları yüksek bir süre beklemeye düşünüyorum bir çok bankadan faiz oranlarının düşeceğine dair bilgi aldım. İki abinin bankacı olması işime yaradı ilk defa :) Polo artık vazgeçilmez oldu başka araçları kesinlikle beğenmiyorum. Polosu olan müşterilerimiz sağolsun her konuda da yardımcı oluyor. Şikayet edenini duymadım sadece fiyatlar biraz daha uygun olabilirdi diyorlar. Hayırlısı artık

    1.4 Tdi 90 PS ile 1.2 Tsi arasinda 10 bin lira fark var. DSG li modeller arasindaki fark ta keza ayni. Yillik yapacaginiz km ye gore Tsi yi, keyfiniz icin de Dsg yi tercih edin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lebron86


    quote:

    Orijinalden alıntı: nusabem


    quote:

    Orijinalden alıntı: lebron86


    quote:

    Orijinalden alıntı: nusabem

    quote:

    Orijinalden alıntı: lebron86


    quote:

    Orijinalden alıntı: nusabem

    Merhaba;

    Açıkcası yaş 30'a geldi ve sağolsun iş yerinde bulunan arkadaşların baskısı sonuçu önce ehliyete yazıldım, şimdi de araba almanın peşine düştüm. Bu yaşa kadar arabaya karşı herhangi bir ilgim ya da alakam yoktu. Arabadan da hala da hiç anlamam. Sadece Alman üreticisine güvendiğimden dolayı Polo'yu tercih ederim diye düşünüyorum. Firma çalışanlarımızdan birinde 2013 1.2 dizel modelinden var ve oldukça arabadan memnun. Arabaya bindiğim zaman nedense bana bir sağlamlık ve güven hissi veriyor. Yakın rakamlarda olan Clio 4 modeline de bindim bana oyuncak araba gibi geldi. Tabi bu rakamlar arasında bir de Ford var ama o da bana çekici gelmedi.

    Yıl da ortalama en fazla 10bin km yaparım, üstüne çıkamayacağım garanti bu sebepten dolayı benzinli almak benim için daha mantıklı mıdır? Ya da yeni çıkan 2014 model Polo 1.2 TSI BMT 90 PS mi almalıyım.

    Konu hakkında ustaların yardımlarını bekliyorum.

    Yilda en fazla 10 bin km yaptiginiz icin dizel almaniza gerek yok. Makyajli polo 1.2 tsi 90 manualin 45700 fiyati var. Arac tsi motor ve bmt oldugu icin diger benzinli rakiplerine gore en az yakan modeldir. Sehir ici 6,0 sehir disi 4,0 lt tuketim degerleri gercekten etkileyici. Bu rakamlari yakalamak zor olsa da yarim litre fazlasini yakmak mumkun.
    Dsg versiyonu da 50900. VW de ilk defa manual ve Dsg farki bu kadar az. Normalde 10 bin lira fark olur. O yuzden biraz daha verip Dsg almanizi tavsiye ederim.

    Öncelikle yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim.

    Açıkcası dizel ve benzinli arasında ortalama 7-8 milyar olduğu için bu yönde karar verdim. Almışken otomatik vitesli al diyenler de çok ancak ben araba kullanmayı yeni öğrendim. Kullanımı ilerletmem açısından manuel almam daha sağlıklı mı olur?

    Polo tsi en dogru secim olacaktir. Yeni tsi motor ve makyajla birlikte Polo nun eksi yonleri giderildi. Manual vites kullaniminizi gelistirmek icin manual vites alinmaz. Sehir ici trafigindeki rahatligiyla ve seri vites gecisleriyle Dsg keyfini yasamaniz icin eger imkaniniz varsa kesinlikle Tsi+Dsg kombinasyonunu alin.

    Artık marka ve model olarak seçimi mi yaptım. Sadece aklımda bir kaç soru var. Dizel ya da benzinli tercihi ya da dsg benzinli. Şuan için bankaların faiz oranları yüksek bir süre beklemeye düşünüyorum bir çok bankadan faiz oranlarının düşeceğine dair bilgi aldım. İki abinin bankacı olması işime yaradı ilk defa :) Polo artık vazgeçilmez oldu başka araçları kesinlikle beğenmiyorum. Polosu olan müşterilerimiz sağolsun her konuda da yardımcı oluyor. Şikayet edenini duymadım sadece fiyatlar biraz daha uygun olabilirdi diyorlar. Hayırlısı artık

    1.4 Tdi 90 PS ile 1.2 Tsi arasinda 10 bin lira fark var. DSG li modeller arasindaki fark ta keza ayni. Yillik yapacaginiz km ye gore Tsi yi, keyfiniz icin de Dsg yi tercih edin

    Büyük olasılık tericim 1,2 benzinliden yana olacak. Açıkcası benim için daha uygun olan bu diye düşünüyorum.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SEAT LEON 1.6 TDİ ALINIR MI?
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nusabem

    quote:

    Orijinalden alıntı: lebron86


    quote:

    Orijinalden alıntı: nusabem


    quote:

    Orijinalden alıntı: lebron86


    quote:

    Orijinalden alıntı: nusabem

    quote:

    Orijinalden alıntı: lebron86


    quote:

    Orijinalden alıntı: nusabem

    Merhaba;

    Açıkcası yaş 30'a geldi ve sağolsun iş yerinde bulunan arkadaşların baskısı sonuçu önce ehliyete yazıldım, şimdi de araba almanın peşine düştüm. Bu yaşa kadar arabaya karşı herhangi bir ilgim ya da alakam yoktu. Arabadan da hala da hiç anlamam. Sadece Alman üreticisine güvendiğimden dolayı Polo'yu tercih ederim diye düşünüyorum. Firma çalışanlarımızdan birinde 2013 1.2 dizel modelinden var ve oldukça arabadan memnun. Arabaya bindiğim zaman nedense bana bir sağlamlık ve güven hissi veriyor. Yakın rakamlarda olan Clio 4 modeline de bindim bana oyuncak araba gibi geldi. Tabi bu rakamlar arasında bir de Ford var ama o da bana çekici gelmedi.

    Yıl da ortalama en fazla 10bin km yaparım, üstüne çıkamayacağım garanti bu sebepten dolayı benzinli almak benim için daha mantıklı mıdır? Ya da yeni çıkan 2014 model Polo 1.2 TSI BMT 90 PS mi almalıyım.

    Konu hakkında ustaların yardımlarını bekliyorum.

    Yilda en fazla 10 bin km yaptiginiz icin dizel almaniza gerek yok. Makyajli polo 1.2 tsi 90 manualin 45700 fiyati var. Arac tsi motor ve bmt oldugu icin diger benzinli rakiplerine gore en az yakan modeldir. Sehir ici 6,0 sehir disi 4,0 lt tuketim degerleri gercekten etkileyici. Bu rakamlari yakalamak zor olsa da yarim litre fazlasini yakmak mumkun.
    Dsg versiyonu da 50900. VW de ilk defa manual ve Dsg farki bu kadar az. Normalde 10 bin lira fark olur. O yuzden biraz daha verip Dsg almanizi tavsiye ederim.

    Öncelikle yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim.

    Açıkcası dizel ve benzinli arasında ortalama 7-8 milyar olduğu için bu yönde karar verdim. Almışken otomatik vitesli al diyenler de çok ancak ben araba kullanmayı yeni öğrendim. Kullanımı ilerletmem açısından manuel almam daha sağlıklı mı olur?

    Polo tsi en dogru secim olacaktir. Yeni tsi motor ve makyajla birlikte Polo nun eksi yonleri giderildi. Manual vites kullaniminizi gelistirmek icin manual vites alinmaz. Sehir ici trafigindeki rahatligiyla ve seri vites gecisleriyle Dsg keyfini yasamaniz icin eger imkaniniz varsa kesinlikle Tsi+Dsg kombinasyonunu alin.

    Artık marka ve model olarak seçimi mi yaptım. Sadece aklımda bir kaç soru var. Dizel ya da benzinli tercihi ya da dsg benzinli. Şuan için bankaların faiz oranları yüksek bir süre beklemeye düşünüyorum bir çok bankadan faiz oranlarının düşeceğine dair bilgi aldım. İki abinin bankacı olması işime yaradı ilk defa :) Polo artık vazgeçilmez oldu başka araçları kesinlikle beğenmiyorum. Polosu olan müşterilerimiz sağolsun her konuda da yardımcı oluyor. Şikayet edenini duymadım sadece fiyatlar biraz daha uygun olabilirdi diyorlar. Hayırlısı artık

    1.4 Tdi 90 PS ile 1.2 Tsi arasinda 10 bin lira fark var. DSG li modeller arasindaki fark ta keza ayni. Yillik yapacaginiz km ye gore Tsi yi, keyfiniz icin de Dsg yi tercih edin

    Büyük olasılık tericim 1,2 benzinliden yana olacak. Açıkcası benim için daha uygun olan bu diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    bu 1.2 tsi eminim ki yılın en çok satan aracı olacaktır. ki vw önceki polodaki çoğu eksiği gidermiş fakat fiyatına eklememiş. ama en yakın zamanda zam gelir. comfort dsg sini 1000 tl indirimle veriyorlar
    alacaksanız kaçırmayın
    golf 1.2 tsi aracım var aynı motor sayılır yakıt tüketiminden memnunum ki polo da bmt olduğu için iyi olacaktır. ki dizeli çok km yapmayacaksanız düşünmeyin. tsi gerçekten iyi bir motor dizele kıyasla gereksiz tork yok dizelde gittiğini zannedersin o torkla ama 0-100 de bi bakarsın millet sana 3 -4 sn fark atmış

    dizelin hırıltısı yok çok sessiz bir motor

    hiç düşünülmeden şartlarınız elverdiği sürece dsg si alınır ki led far ve sürüş konfor paketi eklenerek




  • Param el verirse 1.2 benzinli dsg almayı düşünüyorum biraz sınırları zorlayacağız artık. Araç beni bir çok açıdan memnun etti. Yerinde inceleyip görsükten sonra büyük olasılıkla alacağım sonuçta bayilerin banka kredisi anlaşmaları daha uygun oluyor. Tabi bir tanıdık bulmaya çalışıyorum bulursam fiyat konusunda ufakda olsa yardımcı olabiliyorlar:) allah kaza bela vermezse ortalama 3-5 yıl arasıda satmayı düşünmüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nusabem

    Param el verirse 1.2 benzinli dsg almayı düşünüyorum biraz sınırları zorlayacağız artık. Araç beni bir çok açıdan memnun etti. Yerinde inceleyip görsükten sonra büyük olasılıkla alacağım sonuçta bayilerin banka kredisi anlaşmaları daha uygun oluyor. Tabi bir tanıdık bulmaya çalışıyorum bulursam fiyat konusunda ufakda olsa yardımcı olabiliyorlar:) allah kaza bela vermezse ortalama 3-5 yıl arasıda satmayı düşünmüyorum.
    Bende sizin gibi kararsızım. Benimde ilk arabam olacak. Polo istiyorum. 3 aydır araştırmaktayım.Bu araç ile 2.El 1.6 TDİ kasa arasında gidip geliyorum? Yeni kasada TDİ bana çok pahalı geldi. Şuan 2.el Dodlarda 2103 model 12 bin civarı comfortline 43 Bin tL civarında. Pazarlık ve yeni çıkan kasalarla beraner 1-2 TL inidirm olur belki. . Yada bu şekilde yapacağım yada tutup yeni çıkan 1.2 bu aracı alacağım. 45.700 TL'ye. Benim için en önemli yakışı, benimde ilk aracım olacak. Sizce 1.2 TFSI ile 1.6 TDİ arasında şehir içi ne kadar fark eder yakış oalrak. Ben öyle hız yapacak, aşırı performans bekleyecek biri değilim. Bursa'da oturuyorum. öyle aman aman sürekli araba üstünde bende gezmiyecem ama her zaman dizel ekonomik olması beni düşündürüyor. Ama yeni çıkan bu kasadada eksikliklerin giderilmesi cazip kılıyor. Yukarıda şehir içi 6.0 denmiş? şuanki mevcut 1.4 TDİ iler nekadar yakıyor şehir içinde bilen varmı?AYrıca 1.2 BMT nin fotoları varmı? Görebilirmiyiz.

    Bu arada banka kredilerde indiirm ne zamanoalcak? Ve kesinmi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Opinion

    Bende sizin gibi kararsızım. Benimde ilk arabam olacak. Polo istiyorum. 3 aydır araştırmaktayım.Bu araç ile 2.El 1.6 TDİ kasa arasında gidip geliyorum? Yeni kasada TDİ bana çok pahalı geldi. Şuan 2.el Dodlarda 2103 model 12 bin civarı comfortline 43 Bin tL civarında. Pazarlık ve yeni çıkan kasalarla beraner 1-2 TL inidirm olur belki. . Yada bu şekilde yapacağım yada tutup yeni çıkan 1.2 bu aracı alacağım. 45.700 TL'ye. Benim için en önemli yakışı, benimde ilk aracım olacak. Sizce 1.2 TFSI ile 1.6 TDİ arasında şehir içi ne kadar fark eder yakış oalrak. Ben öyle hız yapacak, aşırı performans bekleyecek biri değilim. Bursa'da oturuyorum. öyle aman aman sürekli araba üstünde bende gezmiyecem ama her zaman dizel ekonomik olması beni düşündürüyor. Ama yeni çıkan bu kasadada eksikliklerin giderilmesi cazip kılıyor. Yukarıda şehir içi 6.0 denmiş? şuanki mevcut 1.4 TDİ iler nekadar yakıyor şehir içinde bilen varmı?AYrıca 1.2 BMT nin fotoları varmı? Görebilirmiyiz.

    Bu arada banka kredilerde indiirm ne zamanoalcak? Ve kesinmi?

    Banka kredisi için görüştüğüm insanlar bir kaç ay sonra faiz oranlarının düşeceğinden bahsettiler. Aceleci olma bekle dediler ben de bu arada bekliyorum. Ben 1.2 benzinli modelini almayı düşünüyorum yılda 10bin km bile yapmayacağım. Majyajlı kasa bir çok açıdan önceki modele göre avantajlı olarak görünüyor. Hiç olmadan tamamen boş bir araç olArak görünmüyor. İstediğim özellikler bir önceki kasada olsa tercih edebilirdim eps yokuş kalkış desteği iç döşemesi gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nusabem

    quote:

    Orijinalden alıntı: Opinion

    Bende sizin gibi kararsızım. Benimde ilk arabam olacak. Polo istiyorum. 3 aydır araştırmaktayım.Bu araç ile 2.El 1.6 TDİ kasa arasında gidip geliyorum? Yeni kasada TDİ bana çok pahalı geldi. Şuan 2.el Dodlarda 2103 model 12 bin civarı comfortline 43 Bin tL civarında. Pazarlık ve yeni çıkan kasalarla beraner 1-2 TL inidirm olur belki. . Yada bu şekilde yapacağım yada tutup yeni çıkan 1.2 bu aracı alacağım. 45.700 TL'ye. Benim için en önemli yakışı, benimde ilk aracım olacak. Sizce 1.2 TFSI ile 1.6 TDİ arasında şehir içi ne kadar fark eder yakış oalrak. Ben öyle hız yapacak, aşırı performans bekleyecek biri değilim. Bursa'da oturuyorum. öyle aman aman sürekli araba üstünde bende gezmiyecem ama her zaman dizel ekonomik olması beni düşündürüyor. Ama yeni çıkan bu kasadada eksikliklerin giderilmesi cazip kılıyor. Yukarıda şehir içi 6.0 denmiş? şuanki mevcut 1.4 TDİ iler nekadar yakıyor şehir içinde bilen varmı?AYrıca 1.2 BMT nin fotoları varmı? Görebilirmiyiz.

    Bu arada banka kredilerde indiirm ne zamanoalcak? Ve kesinmi?

    Banka kredisi için görüştüğüm insanlar bir kaç ay sonra faiz oranlarının düşeceğinden bahsettiler. Aceleci olma bekle dediler ben de bu arada bekliyorum. Ben 1.2 benzinli modelini almayı düşünüyorum yılda 10bin km bile yapmayacağım. Majyajlı kasa bir çok açıdan önceki modele göre avantajlı olarak görünüyor. Hiç olmadan tamamen boş bir araç olArak görünmüyor. İstediğim özellikler bir önceki kasada olsa tercih edebilirdim eps yokuş kalkış desteği iç döşemesi gibi

    Alıntıları Göster
    1.2 tsı comf. uzun süredir beklenen bir araçtı sanıyorum tek eksiği hzı sabitleyici oda opsiyonla alınabilir, ve start/stop oluşu şehir içi dur kalk trafiğinde yakıt tasarrufunu artıracaktır . ancak fiyatı bana göre hala yüksek 40-42 arası bekiyordum,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xarax77

    1.2 tsı comf. uzun süredir beklenen bir araçtı sanıyorum tek eksiği hzı sabitleyici oda opsiyonla alınabilir, ve start/stop oluşu şehir içi dur kalk trafiğinde yakıt tasarrufunu artıracaktır . ancak fiyatı bana göre hala yüksek 40-42 arası bekiyordum,

    Alıntıları Göster
    Bugün Polo ile gelen bütün müştrilerin aracına binip muhabbet ettim ve genel olarak %90 memnuniyet söz konusu :)
  • bu aracı simdi almak gerekimi yoksa 2 hafta bekleyip haziran ayı kampanyasini mi beklemek gerekir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pgdnBREAK

    bu aracı simdi almak gerekimi yoksa 2 hafta bekleyip haziran ayı kampanyasini mi beklemek gerekir

    Fiyatlarda çok fazla oynama olacağını düşünmüyorum istrseniz bekleyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nusabem

    quote:

    Orijinalden alıntı: pgdnBREAK

    bu aracı simdi almak gerekimi yoksa 2 hafta bekleyip haziran ayı kampanyasini mi beklemek gerekir

    Fiyatlarda çok fazla oynama olacağını düşünmüyorum istrseniz bekleyin.

    Alıntıları Göster
    1.2tsi 90 beygir yine yurt dışında satılmayan modeli ülkemizde satmaya çalışıyorlar.
    3 ay bekleyin 105 beygirini alın birde arabada sis farı hala opsiyonel farların plastiklerini anlamsız derecede ince yapmışlar dandik olmuş. ayrıca vites kolu çok aşağıda ve vites kolunun önünde ne olduğunu anlayamadığım bir saklama yeri yapmışlar karanlık koyduğunuz eşyayı bulamazsınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekelok

    1.2tsi 90 beygir yine yurt dışında satılmayan modeli ülkemizde satmaya çalışıyorlar.
    3 ay bekleyin 105 beygirini alın birde arabada sis farı hala opsiyonel farların plastiklerini anlamsız derecede ince yapmışlar dandik olmuş. ayrıca vites kolu çok aşağıda ve vites kolunun önünde ne olduğunu anlayamadığım bir saklama yeri yapmışlar karanlık koyduğunuz eşyayı bulamazsınız

    Alıntıları Göster
    Biraz geç gördüm konuyu lakin, maddi olarak zorlanacaksanız ibiza da bakabilirsiniz. tabi zevk meselesi. Bende 2011 1.2 tsi dsg 105 hp sytle donanım versiyonu var.




  • ilhanwolf kullanıcısına yanıt
    1,2 tsı polomu almadan önce ibiza ile bayağı ilgilendim,
    fiyat ve hp farkı cezbedici,
    ama 2, el değeri ve iç dizayn beni polo ya daha fazla ödeme yapıp almama neden oldu...

    iyiki polo almışım,

    hemaz yakıyor hemde çok şık olmuş.
    90 hp polo
    105 hp ibiza

    arasında çok fark yok
    ben ikisinide kullandım,
    farkı anlayamadım
    tsı 90 bmt ,

    çook başarılı.
    tavsiye ederim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    1,2 tsı polomu almadan önce ibiza ile bayağı ilgilendim,
    fiyat ve hp farkı cezbedici,
    ama 2, el değeri ve iç dizayn beni polo ya daha fazla ödeme yapıp almama neden oldu...

    iyiki polo almışım,

    hemaz yakıyor hemde çok şık olmuş.
    90 hp polo
    105 hp ibiza

    arasında çok fark yok
    ben ikisinide kullandım,
    farkı anlayamadım
    tsı 90 bmt ,

    çook başarılı.
    tavsiye ederim...
    polo şehir içi tüketim:1,2tsı 90hp
    ortalama...
     Polo 1.2 TSI BMT 90 PS alınır mı?




  • tekelok T kullanıcısına yanıt
    1,290ile 1,2 105hp arasında sadece yazılım farkı var,
    motor aynı...
    ben kullanıyorum,
    hiç bi sıkıntı yaşamadım...
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.