Şimdi Ara

Polo 1.6 TDI 90 PS Comfortline vs Polo GTI 1.4 TSI 180 PS Tiptr. GTI (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
51
Cevap
0
Favori
4.209
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurcandmt
    ASR EDL ESP yok ama kaza anında Polo' dan sağ kurtulma şansınız daha fazladır benim de savunduğum nokta bu.

    neye dayanarak söylüyorsunuz bunu hocam bir markaya bu kadar nasıl bağlanılır yahu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahkbjk

    quote:

    Orijinalden alıntı: onurcandmt
    ASR EDL ESP yok ama kaza anında Polo' dan sağ kurtulma şansınız daha fazladır benim de savunduğum nokta bu.

    neye dayanarak söylüyorsunuz bunu hocam bir markaya bu kadar nasıl bağlanılır yahu

    Ben fanatik değilim aksine VW' nin fiyat politikasına karşıyımdır hatta bunu bir çok postumda da belirtmişimdir ama konuyu herkes saptırıyor demek istediğimi çok basit bu da fanatiklik değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurcandmt

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahkbjk

    quote:

    Orijinalden alıntı: onurcandmt
    ASR EDL ESP yok ama kaza anında Polo' dan sağ kurtulma şansınız daha fazladır benim de savunduğum nokta bu.

    neye dayanarak söylüyorsunuz bunu hocam bir markaya bu kadar nasıl bağlanılır yahu

    Ben fanatik değilim aksine VW' nin fiyat politikasına karşıyımdır hatta bunu bir çok postumda da belirtmişimdir ama konuyu herkes saptırıyor demek istediğimi çok basit bu da fanatiklik değil.

    hocam yapmayın Allah aşkına 2 hava yastığı olan bi araçtan sağ çıkma ihtimalı hangi araçtan daha fazla olur




  • Yıl 2012 olmuş güvenlik hala kaporta sacıyla ölçülüyor
  • aveo dizel o bahsettiğin araçlardan hem daha az yakar hem 1.6 90hp den daha iyi performans verir ,hem daha donanımlıdır hem daha ucuzdur...
  • Eger guvenlik sadece sac kalinligi ile olsaydi butun otomobil firmalari cek sac i kullanirdi bu kadar masraf edip guvenlik donanimi gelistirmeye calismazlardi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aveo sinifinin en guvenli araci secilmedi mi? Bi bitmedi vw ezer buker muhabbetleri. Hala kaportayi tokatla arac saglamligi olcenler var hey yarabbim ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bikackere yazdim foruma; 98'de meganimiz vardi hesapta sinifinin en guvenlisiydl tek 4 yildizliydi sora golf4 aldi 4 yildiz ben merakliyim kazali meganlara bakiyorum arabalar pert.bikere haberde cikti megana bariter onden giriyo soforude aliyo bagajdan cikiyo.arkadaslarda opel astra cardi bizdede vectra b kasada vardi 2.0 gls ama vw olsun opel olsun kaportalari tas gibiydi kazali opellere bakiyordum gayette kabin sapasaglam kaliyordu gorduklerim. demek istedigin o ki yil 2012 hala kaportayla saglamligi olcenler var diyen arkadaslara yuh diyorum. bariyerlere carptiginizda arabadaki 100 havayastigi tutar bariyeri! susurluktaki s320'yi hatirlayin 230'la kamyona carpmislardi nooldu araba on direge kdr girdi demekki kaporta onemli. aveoda 100 havayastigi olsa ne olur kaporta zayif olduktan sonra! vag dergilere para yediriyo diyosunuz ne malum chevynin( daewoo) nunda ncap'a yedirmedigini? Son olarak ben bnm ( hanimin yani) 195/50/16 lastikli standart polo'yla hicte ucma tehlikesi veya yolda durmama gibi bisey atlatmadim o sizin surus tekniginizin zayifligindan olmasin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Guvenli arac dagilmayan arac degildir icindekileri en iyi sekilde koruyan aractir. Icindekileri korumak icin de araba kismen dagilmak zorundadir yoksa icindekiler dagilir. Momentum bir sekilde korunmak zorundadir. Lise fizik dersi. Araca onden bariyer sokarsan da yapacak bisey yok zaten. Google gorsellerden yapilan saglamlik incelemesi de euroncaptan cok daha guvenilir zaten baska bisey demiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meganers

    bikackere yazdim foruma; 98'de meganimiz vardi hesapta sinifinin en guvenlisiydl tek 4 yildizliydi sora golf4 aldi 4 yildiz ben merakliyim kazali meganlara bakiyorum arabalar pert.bikere haberde cikti megana bariter onden giriyo soforude aliyo bagajdan cikiyo.arkadaslarda opel astra cardi bizdede vectra b kasada vardi 2.0 gls ama vw olsun opel olsun kaportalari tas gibiydi kazali opellere bakiyordum gayette kabin sapasaglam kaliyordu gorduklerim. demek istedigin o ki yil 2012 hala kaportayla saglamligi olcenler var diyen arkadaslara yuh diyorum. bariyerlere carptiginizda arabadaki 100 havayastigi tutar bariyeri! susurluktaki s320'yi hatirlayin 230'la kamyona carpmislardi nooldu araba on direge kdr girdi demekki kaporta onemli. aveoda 100 havayastigi olsa ne olur kaporta zayif olduktan sonra! vag dergilere para yediriyo diyosunuz ne malum chevynin( daewoo) nunda ncap'a yedirmedigini? Son olarak ben bnm ( hanimin yani) 195/50/16 lastikli standart polo'yla hicte ucma tehlikesi veya yolda durmama gibi bisey atlatmadim o sizin surus tekniginizin zayifligindan olmasin?

    Esp özelliği olmayan arabaya binip, bariyerlere karşı kaportasından medet umuyorsan sana hayatta başarılar.
    100 hava yastığı diye dalga geçtiğin araba da çarpışmalarda en önemli güvenlik ekipmanlarından olan güçlendirilmiş yekpare çelik şaseye sahip tek b sınıfı araç.
    Dergilerde yazılan yorumlar her zaman için kişiseldir %100 ispatı hiç bir zaman yoktur. Adı üstünde "yorum".
    Ama euroncap' te her araç aynı engele aynı hızla çarpıyor. Her şey videolarda apaçık ortada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meganers
    aveoda 100 havayastigi olsa ne olur kaporta zayif olduktan sonra!

    kaportasının neresi zayıf pardon ??
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.