Şimdi Ara

Polo BlueMotion (1.2 TDI, 6R) (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.881
Cevap
54
Favori
648.508
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: racert

    youngeagle kardes gorustugun kısı muzaffer beydı dogru mu ben de bakalım kısmetse mavı ıstıyorum geldı kendıyle baglantıya gectık kredı falan hallettık ama odemede sorun cıkar mı cıkmaz mı bılmıyorum alıp almamakta kararsızım yalnız bu ay ıcınde almak ısteyen varsa son 2 gun belkı de zam gelecek araclara kac para olabılır kı b segmentı bır arac 40 da gecemez ya



    Bu araçlara daha yeni zam gelmedi mi? Yanlış hatırlamıyorsam son bir ayda 37.200'den 38.500'e çıktı...
  • askala kardes vw cok enterasan bır fıyat polıtıkası guduyor neden dersen mesela gıttın ya bayıye 4 ay sonra gelecek arabanın tam parasını bıle versen sana fıyat garantısı vermıyorlar cunku neden ne zaman araba ıner o zaman kı fıyatlar gecerlı bu arada sen de arac olarak ne var
  • askala aynen öyle ben de kararsızım kaporayı geri verir misiniz diye sordum veririz dediler zaten araç gelir gelmez satılır burada diyorlar bende corsaya baktım ama ısınamadım astra 1.3 classic 3 e baktım onunda kasa değişti kullananlar genelde motordan şikayetçi net karar vermedim dedim ki 45000 e çıkayım golf alayım o zaman da aracın donanımı yok bir karar veremedim bir türlü zam konusuna gelince kesin değil dedi benim görüştüğüm bayan olursa da yüzda 1 civarı olur dedi o da 400 falan eder herhalde sıfır araba almak ne zor imiş insan karar veremiyor
  • hakikaten 0 araba almak zordur
    eğer 45 vereceksen neden octavia, Leon gibi araçları düşünmüyorsun???
    hem dizel Hem VW
    bence bir düşün
    Bu arada Corsa 75 bglere ne kadar diyorlar şu anda Opelde
  • ben poloyu yakıt ekonomisinden dolayı istiyorum leon da çok hoşuma gidiyor ama 2. eli nasıldır satarken çok zarar etmek istemiyorum
  • corsanın bayi de fiyatını sormadım içime sinmediği için
  • almak ısteyen arkadas varsa hemen yardımcı olurum ıstanbulda youngeagle senın konustugun kısı muzaffer bey mıydı zam gelmeden almak ısteyen var mı
  • hayır hocam bayandı benim konuştuğum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: askala


    quote:

    Orijinalden alıntı: youngeagle86

    manuel değil araç polo bazında full araç kredi konusunda ben 10000 tl istedim hemen onaylandı sadece ikametgah istediler


    Sayın "youngeagle86" cevap için çok teşekkür ettim.

    Aslında bu soruyu sormamdaki amaç şu, bugün Corsa 1.3 dti start stop modelini incelemeye gittik ve arka camların manuel olduğunu gördük, araçların ikiside hemen hemen aynı fiyat ve donanım, Bluemotion'dan soğutan tek şey bayinin burnundan kıl aldırmama tavırları, ister al ister alma havasındalar, araç buraya indiği anda 2 saat içinde satılır diyorlar ama Opel'de bu hava yok. Ayrıca yine ufak bir ayrıntı daha Bluemotion'da jantlar kapaklı, Corsa'da değil. Fakat yakıt ekonomisi ve kalite açısından bana göre Bluemotion daha ağır basıyor.


    bende iki aracı da inceledim ama aşağıdaki farklar beni poloya yöneltti.. ayrıca yakıt ekonomisinde polo önde, teknik veriler:
    polo yakıt=2.9/3.4/4.0lt
    corsa yakıt=3.2/3.6/4.3lt(corsanın biraz performans üstünlüğü var)

    bluemotionda corsaya ek olarak şunlar bulunmaktadır:
    -Deri el freni ve vites topuzu
    -6 J x 15 'Greenland' Alüminyum alaşımlı jantlar(kapak dediğiniz ufak bi eklenti, o olmadan da kullanılabiliyor, o olmayınca farklı bi görüntü oluyor, zevk meselesi, ama jantlar Greenland' Alüminyum alaşımlı)
    -Elektrikli ve ısıtmalı yan aynala
    -Far yükseklik ayarı
    -Spor ön/arka tampon(cidden normal polodan farklı ve güzel gözüküyor araç)
    -Soğutmalı torpido gözü

    ve geldik en önemli farklara:
    -Elektronik patinaj önleme sistemi (ASR)
    -Elektronik diferansiyel kilidi (EDL)
    -Elektronik stabilizasyon programı (ESP)
    -Hill hold (eğimde kalkış asistanı)
    -Lastik basınç sensörü ve Lastik tamir kiti(stepne yok çünkü)

    ayrıca son bi düzeltme, polo sınıfının en ağır aracı diye biliyorum, stepne bile yokken ağırlık azaltmak için ağırlığı=1150kg
    corsa=1124kg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mm0nst3r -- 29 Mayıs 2011; 20:02:18 >




  • Sağolasın racert hem ankaradayım şu an istanbula gelmem zor hem de yeni aldığım aracı satmam etmem filan baya zarar ettirir beni.
    artık 1-2 sene sonra bakıcam gerekirse o zaman alırım. hem o zamana biraz borçları filan kolaylamış olurum inşallah.

    youngeagle86 eğer ikinci elde zarar etmeyim diyorsan özellikle OPEL ve VW olmak üzere FORD ile beraber bu üçü bana kalırsa en güzel seçenekler.
    Eğer Seat Leon alırsan, modifiye falan filan yaptırmayıp efendi kullanıp satmak istersen VWde OPEL de satabileceğin zararlara satabilirsin. Yani VWde edeceğin kadar filan zarar edersin. Bu arabaların ikinci el piyasası çok yoğun değil ama sağlam malına her zaman iyi fiyata satıcı bulursun. Ha nolur 1 haftada değil de 2-3 haftada satılır. Ama istediğin fiyata satılır.

    Bu arada Octavia'nın ikinci eli iyi. Ondan yana korkma. Hem VW grubu, hem 4 kapı, hem sedan hem de dizel. Satmaya çık araba temiz olduğu sürece hemen satarsın. Bence dolu bir octavia boş bir Jetta'dan iyidir.
    Saygılar




  • Ne yalan söyliym ben de POLOyu alırdım :))))
    şimdi Corsam var ama
    Bu arada ikisinin fiyat karşılaştırması nasıl
    quote:

    Orijinalden alıntı: mm0nst3r
    bende iki aracı da inceledim ama aşağıdaki farklar beni poloya yöneltti.. ayrıca yakıt ekonomisinde polo önde, teknik veriler:
    polo yakıt=2.9/3.4/4.0lt
    corsa yakıt=3.2/3.6/4.3lt(corsanın biraz performans üstünlüğü var)

    bluemotionda corsaya ek olarak şunlar bulunmaktadır:
    -Deri el freni ve vites topuzu
    -6 J x 15 'Greenland' Alüminyum alaşımlı jantlar(kapak dediğiniz ufak bi eklenti, o olmadan da kullanılabiliyor, o olmayınca farklı bi görüntü oluyor, zevk meselesi, ama jantlar Greenland' Alüminyum alaşımlı)
    -Elektrikli ve ısıtmalı yan aynala
    -Far yükseklik ayarı
    -Spor ön/arka tampon(cidden normal polodan farklı ve güzel gözüküyor araç)
    -Soğutmalı torpido gözü

    ve geldik en önemli farklara:
    -Elektronik patinaj önleme sistemi (ASR)
    -Elektronik diferansiyel kilidi (EDL)
    -Elektronik stabilizasyon programı (ESP)
    -Hill hold (eğimde kalkış asistanı)
    -Lastik basınç sensörü ve Lastik tamir kiti(stepne yok çünkü)






  • corsa=38300
    polo=38500idi ben aldığımda, ki bu durumda fiyat inmemekte bence pek de haksız sayılmazlar, corsayla karşılaştırırsak..
    quote:

    Orijinalden alıntı: ppzrg


    Ne yalan söyliym ben de POLOyu alırdım :))))
    şimdi Corsam var ama
    Bu arada ikisinin fiyat karşılaştırması nasıl
    quote:

    Orijinalden alıntı: mm0nst3r
    bende iki aracı da inceledim ama aşağıdaki farklar beni poloya yöneltti.. ayrıca yakıt ekonomisinde polo önde, teknik veriler:
    polo yakıt=2.9/3.4/4.0lt
    corsa yakıt=3.2/3.6/4.3lt(corsanın biraz performans üstünlüğü var)

    bluemotionda corsaya ek olarak şunlar bulunmaktadır:
    -Deri el freni ve vites topuzu
    -6 J x 15 'Greenland' Alüminyum alaşımlı jantlar(kapak dediğiniz ufak bi eklenti, o olmadan da kullanılabiliyor, o olmayınca farklı bi görüntü oluyor, zevk meselesi, ama jantlar Greenland' Alüminyum alaşımlı)
    -Elektrikli ve ısıtmalı yan aynala
    -Far yükseklik ayarı
    -Spor ön/arka tampon(cidden normal polodan farklı ve güzel gözüküyor araç)
    -Soğutmalı torpido gözü

    ve geldik en önemli farklara:
    -Elektronik patinaj önleme sistemi (ASR)
    -Elektronik diferansiyel kilidi (EDL)
    -Elektronik stabilizasyon programı (ESP)
    -Hill hold (eğimde kalkış asistanı)
    -Lastik basınç sensörü ve Lastik tamir kiti(stepne yok çünkü)








  • quote:

    Orijinalden alıntı: ppzrg


    Ne yalan söyliym ben de POLOyu alırdım :))))
    şimdi Corsam var ama
    Bu arada ikisinin fiyat karşılaştırması nasıl



    sizin aracınız 95bg ecoflex modeli mi
  • Youngeagle benim anladigim kadariyla sen de kararsizsin yine de sen bilirsin ama mavi cok yakisiyor bu araca
  • quote:

    Orijinalden alıntı: racert

    Youngeagle benim anladigim kadariyla sen de kararsizsin yine de sen bilirsin ama mavi cok yakisiyor bu araca


    racert neden kararsız kaldınız acaba
  • yok benimki 75 bg...
    ben 95lik için gittim 37000e anlaştım sonra oradaki adam 1500 daha ver astra classic cdti al dedi. ok dedim sonradan ona da. hatta alıyodum astrayı. sonra internetten araştırınca çok problemli olduğunu okdum. bi de yakıtı daha fazlaydı.
    en sonunda astradan da vazgeçtim 95likten de. Çünkü start stopun benim için hiç bir esprisi yok. Astra da dediğim sebepten dolayı içime sinmedi. Sabahları iş ev arası gittiği yol toplam 5km gelmez. Artı trafik de yok yolda. bir de elektronik arttıkça çekindim. Bizde bir Passat vardı 2006 TDI DSG comfortline illallah dedirtmişti artık. yetiyo bana. Ankarada yaşıyor olsaydım 95liğe yönelirdim. Veya şu aralar almış olsaydım Polo bluemotion a yönelirdim.

    Yav bilmiyorum da Fiat Bravo veya Punto evo ları neden düşünmüyorsunuz. fiyat daha uygun, malzeme işçilik güzel, araba oldukça dolu... Tamam fiat biraz itici geliyor olabilir ama....

    Yalnız Corsa'nın da duruşu jantları filan bir başka yavvv.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ppzrg -- 29 Mayıs 2011; 20:35:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ppzrg

    yok benimki 75 bg...
    ben 95lik için gittim 37000e anlaştım sonra oradaki adam 1500 daha ver astra classic cdti al dedi. ok dedim sonradan ona da. hatta alıyodum astrayı. sonra internetten araştırınca çok problemli olduğunu okdum. bi de yakıtı daha fazlaydı.
    en sonunda astradan da vazgeçtim 95likten de. Çünkü start stopun benim için hiç bir esprisi yok. Astra da dediğim sebepten dolayı içime sinmedi. Sabahları iş ev arası gittiği yol toplam 5km gelmez. Artı trafik de yok yolda. bir de elektronik arttıkça çekindim. Bizde bir Passat vardı 2006 TDI DSG comfortline illallah dedirtmişti artık. yetiyo bana. Ankarada yaşıyor olsaydım 95liğe yönelirdim. Veya şu aralar almış olsaydım Polo bluemotion a yönelirdim.

    Yav bilmiyorum da Fiat Bravo veya Punto evo ları neden düşünmüyorsunuz. fiyat daha uygun, malzeme işçilik güzel, araba oldukça dolu... Tamam fiat biraz itici geliyor olabilir ama....

    Yalnız Corsa'nın da duruşu jantları filan bir başka yavvv.



    yukarıda belirttiğim donanımların çoğunu opsiyonel olarak sunuyorlar, start storp- esp-sis farı falan... punto evoyu da düşündüm, bu donanımların tamamını ekleyince araba 35-36 lira oldu, siz olsanız hangisini seçerdiniz bu durumda..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racert

    askala kardes vw cok enterasan bır fıyat polıtıkası guduyor neden dersen mesela gıttın ya bayıye 4 ay sonra gelecek arabanın tam parasını bıle versen sana fıyat garantısı vermıyorlar cunku neden ne zaman araba ıner o zaman kı fıyatlar gecerlı bu arada sen de arac olarak ne var


    Bende 2010 fiorino emotion sahibiyim ancak adı üstünde kamyonet, yakıtta da çok sakin kullanım olmasına rağmen 6 lt/100km düzeyinde...

    Bir de aklıma takılan bir soru daha var, start stop özelliği yoğun şehir içi trafikte tartışmasız ekonomi sağlıyor fakat bu özellik fabrika verilerine bakıldığında şehir dışı tüketiminde de eksi yönde avantaj sağlıyor, start stoplu motorun şehir dışı tüketiminde ne gibi farkılılığı olabilir?
  • Tabii ki de polo
    ben o kadar cikacagini tahmin etmemistim
    bayinin son verdigi fiyat mi bu???
    quote:

    Orijinalden alıntı: mm0nst3r
    yukarıda belirttiğim donanımların çoğunu opsiyonel olarak sunuyorlar, start storp- esp-sis farı falan... punto evoyu da düşündüm, bu donanımların tamamını ekleyince araba 35-36 lira oldu, siz olsanız hangisini seçerdiniz bu durumda..
  • Sanırım tek fark start stop değil. Enjeksiyon sistemleri ve yağlama sistemlerinde de değişiklikler yapılmış
    Doalyısı ile şehirlerarası fabrika verilerinde de farklılıklar var.
    quote:

    Orijinalden alıntı: askala
    Bende 2010 fiorino emotion sahibiyim ancak adı üstünde kamyonet, yakıtta da çok sakin kullanım olmasına rağmen 6 lt/100km düzeyinde...
    Bir de aklıma takılan bir soru daha var, start stop özelliği yoğun şehir içi trafikte tartışmasız ekonomi sağlıyor fakat bu özellik fabrika verilerine bakıldığında şehir dışı tüketiminde de eksi yönde avantaj sağlıyor, start stoplu motorun şehir dışı tüketiminde ne gibi farkılılığı olabilir?
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.