Şimdi Ara

Porsche Cayenne’e kardeş: Yeni Macan. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
3.915
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Önemli olan Profit, pazarı sırf başkalarına bırakmak istemezler almanya fiyatı 40.000€ başlaması tahmin ediliyor şık bi araç olur bence
  • her devrin bir sonu vardır yakında bu da geçer
  •  Porsche Cayenne’e kardeş: Yeni Macan.

    ne hale geldi marka
  • ya bende aracı görecem diye girdim videoda en sonunda karakalem saçma sapan birşey var. ayrıca ismide geyiğe açık

    mesela

    -macan salamı

    -bizim elimizden bir uçan birde macan kurtulur

    gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: VIP Race

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Porsche,Jipiyle hatta dizel jipiyle namusunu kirletti bi defa artık herºey beklenir kötü yola düºtü bi defa.

    yav ne namusmus be en ufak birseyde kirleniyor..en elit suvları porsche uretıyor suan.

    Neye göre kime göre ? Cayenne'nin Mercedes ML'den (GL demiyorum bile ) nesi üstün kalitesi mi konforu mu ?
    Veya X6 M'den performansı mı üstün?

    Geçiniz sadece ismi var.


    farkı söyliyim.bmw nin 555 hp ile yaptığı iºi porsche 500 hp ile yapıyor,hatta daha fazlasını.sonuçta bir spor otomobil üreticisi.ayrıca porsche kalitesini tartıºmaya bile gerek yok.

     Porsche Cayenne’e kardeş: Yeni Macan.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: ULTIMATE93

     Porsche Cayenne’e kardeş: Yeni Macan.

    ne hale geldi marka

    ne hale gelmiş?fotoğrafta bir kusur göremedim?
  • Eğer piyasada kalmak istiyorsanız, çok kısıtlı elit bir takıma hitap etmek ile bu işi yürütemezsiniz. Daha geniş bir kesime hitap etmek gerekir. Bunun için Porsche önce Cayenne, ardından Panamera ve şimdi de Macan'ı yollara çıkarıyor. Bence bunda anormal bir şey yok. Sadece spor otomobil yaparak işi götürmek cidden zor. Ekonomik şartlardan dolayı insanların tercihlerinde değişiklikler olduğu zaman üreticiler de ona göre planlarını çiziyorlar. Avrupa ve Amerika'daki ekonomik kriz herkesi, her kurumu etkiledi. Bu kriz olmasaydı, belki Porsche, Panamera'ya dizel motor bile koymayacaktı..

    Bakalım VW, Lamborghini ile de değişik bir rota çizecek mi, yoksa Ferrari'ye direk rakip olarak safkan mı bırakacak? Bunu da zaman gösterecek..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon

    Eğer piyasada kalmak istiyorsanız, çok kısıtlı elit bir takıma hitap etmek ile bu işi yürütemezsiniz. Daha geniş bir kesime hitap etmek gerekir. Bunun için Porsche önce Cayenne, ardından Panamera ve şimdi de Macan'ı yollara çıkarıyor. Bence bunda anormal bir şey yok. Sadece spor otomobil yaparak işi götürmek cidden zor. Ekonomik şartlardan dolayı insanların tercihlerinde değişiklikler olduğu zaman üreticiler de ona göre planlarını çiziyorlar. Avrupa ve Amerika'daki ekonomik kriz herkesi, her kurumu etkiledi. Bu kriz olmasaydı, belki Porsche, Panamera'ya dizel motor bile koymayacaktı..

    Bakalım VW, Lamborghini ile de değişik bir rota çizecek mi, yoksa Ferrari'ye direk rakip olarak safkan mı bırakacak? Bunu da zaman gösterecek..

    +1
    Panamera ve özellikle Cayenne çıkmasaydı belki de Porsche iflas edip kapanacaktı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon

    Eğer piyasada kalmak istiyorsanız, çok kısıtlı elit bir takıma hitap etmek ile bu işi yürütemezsiniz. Daha geniş bir kesime hitap etmek gerekir. Bunun için Porsche önce Cayenne, ardından Panamera ve şimdi de Macan'ı yollara çıkarıyor. Bence bunda anormal bir şey yok. Sadece spor otomobil yaparak işi götürmek cidden zor. Ekonomik şartlardan dolayı insanların tercihlerinde değişiklikler olduğu zaman üreticiler de ona göre planlarını çiziyorlar. Avrupa ve Amerika'daki ekonomik kriz herkesi, her kurumu etkiledi. Bu kriz olmasaydı, belki Porsche, Panamera'ya dizel motor bile koymayacaktı..

    Bakalım VW, Lamborghini ile de değişik bir rota çizecek mi, yoksa Ferrari'ye direk rakip olarak safkan mı bırakacak? Bunu da zaman gösterecek..

    +1
    Panamera ve özellikle Cayenne çıkmasaydı belki de Porsche iflas edip kapanacaktı.

    bence panamera çok dogru bir araç oldu bu segmentte panameradan başka 4 kapılı ultra spor araç başka varmı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat2580

    quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon

    Eğer piyasada kalmak istiyorsanız, çok kısıtlı elit bir takıma hitap etmek ile bu işi yürütemezsiniz. Daha geniş bir kesime hitap etmek gerekir. Bunun için Porsche önce Cayenne, ardından Panamera ve şimdi de Macan'ı yollara çıkarıyor. Bence bunda anormal bir şey yok. Sadece spor otomobil yaparak işi götürmek cidden zor. Ekonomik şartlardan dolayı insanların tercihlerinde değişiklikler olduğu zaman üreticiler de ona göre planlarını çiziyorlar. Avrupa ve Amerika'daki ekonomik kriz herkesi, her kurumu etkiledi. Bu kriz olmasaydı, belki Porsche, Panamera'ya dizel motor bile koymayacaktı..

    Bakalım VW, Lamborghini ile de değişik bir rota çizecek mi, yoksa Ferrari'ye direk rakip olarak safkan mı bırakacak? Bunu da zaman gösterecek..

    +1
    Panamera ve özellikle Cayenne çıkmasaydı belki de Porsche iflas edip kapanacaktı.

    bence panamera çok dogru bir araç oldu bu segmentte panameradan başka 4 kapılı ultra spor araç başka varmı

    aston martin rapide.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat2580

    bence panamera çok dogru bir araç oldu bu segmentte panameradan başka 4 kapılı ultra spor araç başka varmı

    Aston Martin Rapide'e ek olarak :

    Maserati Quattroporte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon

    Bakalım VW, Lamborghini ile de değişik bir rota çizecek mi, yoksa Ferrari'ye direk rakip olarak safkan mı bırakacak? Bunu da zaman gösterecek..

    Açıkçası VAG grubu Lamborghini'yi satın aldığından beridir en büyük korkum bu.

    Umarım Lambo'yu da mundar etmezler.

    Aventador ile müthiş bir iş çıkardılar, umarım böyle bozmadan devam eder.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    q5 ile ne farkı olucak çok merak ediyorum.

    audi nin imajı kötü mü ki ya da yeterince sportif olamıyor mu da gidip böyle bir audi türevi yaratıyorsun.

    2 yıl sonra da seat muºmulo diye üretirsin elinde patlar piyasadan çekersin

    Saçmalığın daniskası işte.
    Elinin altında bir ton marka varken neden gidip bu modelleri Porsche markası altında üretip de böyle efsane bir markayı milletin ağzına sakız yapıyorsun?
    Gözlerini para bürümüş.

    Keşke Porsche'yi bozmadan Maserati - Ferrari ilişkisi gibi devam etselerdi.
    Ferrari safkan spor üretirken Maserati spor araçların yanında 4 kapılı modeller üretiyor (mesela Quattroporte).
    Yakında Ferrari fabrikasından da SUV çıkacak, fakat yine Maserati markası altında.

    Gerçi Ferrari de FF ile sapıtma yoluna girdi ama bakalım zaman gösterecek.

    Gerçi her marka dönem dönem böyle sapıtma devrelerinden geçiyor sanırım.
    Geçmişe bakarsak mesela Porsche 914, Ferrari Mondial bence bu markaların yüz karaları.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 21 Şubat 2012; 17:06:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rstknksl

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    q5 ile ne farkı olucak çok merak ediyorum.

    audi nin imajı kötü mü ki ya da yeterince sportif olamıyor mu da gidip böyle bir audi türevi yaratıyorsun.

    2 yıl sonra da seat muºmulo diye üretirsin elinde patlar piyasadan çekersin

    Saçmalığın daniskası işte.
    Elinin altında bir ton marka varken neden gidip bu modelleri Porsche markası altında üretip de böyle efsane bir markayı milletin ağzına sakız yapıyorsun?
    Gözlerini para bürümüş.

    Keşke Porsche'yi bozmadan Maserati - Ferrari ilişkisi gibi devam etselerdi.
    Ferrari safkan spor üretirken Maserati spor araçların yanında 4 kapılı modeller üretiyor (mesela Quattroporte).
    Yakında Ferrari fabrikasından da SUV çıkacak, fakat yine Maserati markası altında.

    Gerçi Ferrari de FF ile sapıtma yoluna girdi ama bakalım zaman gösterecek.

    Gerçi her marka dönem dönem böyle sapıtma devrelerinden geçiyor sanırım.
    Geçmişe bakarsak mesela Porsche 914, Ferrari Mondial bence bu markaların yüz karaları.

    bunu unutmamak lazım, aston martin in yüz karası.

     Porsche Cayenne’e kardeş: Yeni Macan.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.