Şimdi Ara

Porsche Macan 2.0 litre (237HP 350Nm) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
0
Favori
11.346
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Audi R8, Mercedes SLS, BMW M ön adlı bir sürü model üretiyor, ama hepsi Lamborghini'ye imaj açısından sıradan. Burada kastettiğim şey modellerin gücü, şekli, tasarımı değil; markanın müşteri gözündeki imajı.
  • oneyy1905 kullanıcısına yanıt
    Musterilerin gozundeki imaji satis rakamlari gosterir. Porsche satis rekorlari kiriyor her sene.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle bir araba için 0-100 ve yakıt tüketimi çok başarılı. Bir de gösterişli olunca, baya bir satar bu.
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Bir markanın satış rekorları kırıyor olması imaj olarak çok iyi bir firma olduğunu da göstermez. Örneğin Toyota, ilk çeyrekte 2.58 Milyon satış yapmış ama marka imajı olarak hiçbir zaman 58,945 satış yapan Cadillac gibi bir imaja sahip olamaz Amerika'da. Aynı şekilde Fiat da milyonlarca satar, ama müşteri gözündeki imajı Ferrari kadar olamaz.
  • Doğuş sıraya yazmaya başlamıştır bile.
  • 125 bin Euro ya Honda Hrv alır gerisini bankaya yatırırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu aracın 125.000 € olması çok garip
    sırf Porsche markası için mi böyle ?
    bir üst SUV selefleri bu fiyatlara hatta Cayenne bile alırsın az daha koysan üstüne
    Cayenne satışlarını baltalamassa iyidir.
  • oneyy1905 kullanıcısına yanıt
    Musteri memnunki porsche satislari artiyor. Cayenne ciktiginda satis rekorlari kirdi. Bu markanin prestijini artirdi. Demekki porsche dogru yapmis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Musteri memnunki porsche satislari artiyor. Cayenne ciktiginda satis rekorlari kirdi. Bu markanin prestijini artirdi. Demekki porsche dogru yapmis.

    Porsche ticari açıdan doğru olanı yaptı, imaj açısından değil. Sapla samanı karıştırıyorsun.

    Hermes 2000-3000 euroluk çantalarının yanında 400 euroya çanta yapsa herkes kapışır, ticari açıdan başarı sağlar, karlılığı artar ve ekonomik büyüme gösterir. Ancak seçkinliği ve yüksek imajı kolay ulaşılabilirlik neticesinde erozyona uğrar. Yani bunu imajından taviz vererek yapar.

    Porsche'nin durumu da bu şekilde. Bu seni rahatsız etmiyorsa sorun yok, gayet normal, ancak beni rahatsız etmiyor diye başkalarını etmesin mantığı ile ekonomik başarı ile prestiji karıştırıp çorba etmenin lüzumu yok.




  • 3-4 ay önce DH forumdan yakın bir arkadaşım 120 bin TL ye Subaru Forester XT 2.0 Turbo araç satın aldı.

    CVT Tam otomatik modda (6 ileri) 0-100km/h kalkış 7.5sn

    Aynı araç direksiyondaki tek tuşla Sport Sharp moda alınınca (8 ileri) 0-100km/h kalkış 6.2sn de tamamlıyor.

    Subaru ile 3 te 1 fiyatına Macan 2.0 Turbo ile oyun oynamak sanırım zevkli olur.

    (Burda kesinlikle malzeme kalitesini işçiliği tartışmıyorum ama arazi kabiliyeti 400 bin TL ye satılan Porsche Macan'dan iyidir.)

    http://www.motortrend.com/oftheyear/suv/1312_2014_suv_of_the_year_subaru_forester/

     Porsche Macan 2.0 litre (237HP 350Nm)


     Porsche Macan 2.0 litre (237HP 350Nm)  Porsche Macan 2.0 litre (237HP 350Nm)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 24 Nisan 2014; 18:10:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Iki araci bir tutamazsan mantikta arayamazsin. Birbirinin dengi iki aracta mantik aranir.

    Peki bu macan'ın rakipleri kimler kimlerle karşılaştırılmalı yoksa sınıfında rakipsiz mi? kafamda deli sorular
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Musteri memnunki porsche satislari artiyor. Cayenne ciktiginda satis rekorlari kirdi. Bu markanin prestijini artirdi. Demekki porsche dogru yapmis.

    Porsche ticari açıdan doğru olanı yaptı, imaj açısından değil. Sapla samanı karıştırıyorsun.

    Hermes 2000-3000 euroluk çantalarının yanında 400 euroya çanta yapsa herkes kapışır, ticari açıdan başarı sağlar, karlılığı artar ve ekonomik büyüme gösterir. Ancak seçkinliği ve yüksek imajı kolay ulaşılabilirlik neticesinde erozyona uğrar. Yani bunu imajından taviz vererek yapar.

    Porsche'nin durumu da bu şekilde. Bu seni rahatsız etmiyorsa sorun yok, gayet normal, ancak beni rahatsız etmiyor diye başkalarını etmesin mantığı ile ekonomik başarı ile prestiji karıştırıp çorba etmenin lüzumu yok.

    Benim düşündüğümü düşünmüş, yazacağımı yazmışsın. Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Yok satıcak.

    Tespit doğru
  • Mercedes c180 gibi olmazsa iyi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu aracı alan adam zaten araziye çıkmak için almıyor. araziye çıkmak için duster, niva vs. gibi acımayacağın araçlar alırsın. kimse 300-400 bin verilen aracın çizilmesine, bir yerinin yamulmasına dayanamaz arazide.
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Hocam iyi hoş da bu markalar ne kadar prestijli olursa olsun en nihayetinde seri üretim yapan markalar.

    Yani bir Koenigsegg bir Pagani veya bir Wiesmann değilseniz piyasayı takip etmek zorundasınız.

    Bana göre seri üretimin en prestijli markalarından biri olan Aston Martin bile önce Rapide'i üretti, şimdi de Lagonda'ya hazırlanıyor.

    Veya Maserati; Quattroporte ve Ghibli üretiyor.Levante ne durumda bilmiyorum.

    Bentley; SUV üretimi için hazırlık yapıyor.EXP 9 F konseptini hazırladılar.

    Lamborghini; Urus isimli SUV konseptleri var.Üretim tarihi tartışılıyor.

    Rolls Royce; SUV üretsem mi diye düşünüyor.Eli mahkum mecbur üretecek.

    Ferrari; kullanışsız 599'un ardından gerçek 4 kişilik ve günlük kullanıma fazlasıyla uygun bir Ferrari olarak FF'i sundu.

    Elitlik ve karakter konusunda belki de dünyanın en sağlam markaları böylesine sürpriz hamleler yapıyorsa Porsche'nin yaptığında bir yanlış yok bence.

    Kaldı ki Panamera Porsche için bir ilk değil.Daha önceleri de kriz döneminde 4 kapılı bir 911 hazırlamışlardı ama Boxster şirketi kurtarınca üretime geçmediler.




  • En iyi SUV Maserati olucak bence.

    Hem de acik ara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Hocam iyi hoş da bu markalar ne kadar prestijli olursa olsun en nihayetinde seri üretim yapan markalar.

    Yani bir Koenigsegg bir Pagani veya bir Wiesmann değilseniz piyasayı takip etmek zorundasınız.

    Bana göre seri üretimin en prestijli markalarından biri olan Aston Martin bile önce Rapide'i üretti, şimdi de Lagonda'ya hazırlanıyor.

    Veya Maserati; Quattroporte ve Ghibli üretiyor.Levante ne durumda bilmiyorum.

    Bentley; SUV üretimi için hazırlık yapıyor.EXP 9 F konseptini hazırladılar.

    Lamborghini; Urus isimli SUV konseptleri var.Üretim tarihi tartışılıyor.

    Rolls Royce; SUV üretsem mi diye düşünüyor.Eli mahkum mecbur üretecek.

    Ferrari; kullanışsız 599'un ardından gerçek 4 kişilik ve günlük kullanıma fazlasıyla uygun bir Ferrari olarak FF'i sundu.

    Elitlik ve karakter konusunda belki de dünyanın en sağlam markaları böylesine sürpriz hamleler yapıyorsa Porsche'nin yaptığında bir yanlış yok bence.

    Kaldı ki Panamera Porsche için bir ilk değil.Daha önceleri de kriz döneminde 4 kapılı bir 911 hazırlamışlardı ama Boxster şirketi kurtarınca üretime geçmediler.

    Para sıkıntısı böyle maymun eder, koca koca markaları da, en basit bir insanı da.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Hocam iyi hoş da bu markalar ne kadar prestijli olursa olsun en nihayetinde seri üretim yapan markalar.

    Yani bir Koenigsegg bir Pagani veya bir Wiesmann değilseniz piyasayı takip etmek zorundasınız.

    Bana göre seri üretimin en prestijli markalarından biri olan Aston Martin bile önce Rapide'i üretti, şimdi de Lagonda'ya hazırlanıyor.

    Veya Maserati; Quattroporte ve Ghibli üretiyor.Levante ne durumda bilmiyorum.

    Bentley; SUV üretimi için hazırlık yapıyor.EXP 9 F konseptini hazırladılar.

    Lamborghini; Urus isimli SUV konseptleri var.Üretim tarihi tartışılıyor.

    Rolls Royce; SUV üretsem mi diye düşünüyor.Eli mahkum mecbur üretecek.

    Ferrari; kullanışsız 599'un ardından gerçek 4 kişilik ve günlük kullanıma fazlasıyla uygun bir Ferrari olarak FF'i sundu.

    Elitlik ve karakter konusunda belki de dünyanın en sağlam markaları böylesine sürpriz hamleler yapıyorsa Porsche'nin yaptığında bir yanlış yok bence.

    Kaldı ki Panamera Porsche için bir ilk değil.Daha önceleri de kriz döneminde 4 kapılı bir 911 hazırlamışlardı ama Boxster şirketi kurtarınca üretime geçmediler.

    maserati levante 2015 mart avrupa tanıtımı




  • Ben Porscheyi en Son spor hatırlıyordum(caynnela bile)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.