Şimdi Ara

Power off or use phone

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
745
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar telefonum şöyle bir sorunla karşılaşıyorum karşılaşıyorum orjinal ROM a dönmeme rağmen hala daha bu var.Bu sadece fabrika ayarlarına döndüğümde yada yeni ROM yüklediğimde ilk sefer karşıma çıkıyor bi daha gelmiyor ama garantilik durum olduğunda garanti bunu görüp garanti dışı bırakır diye korkuyorum yoksa kullanımı hiç engellemiyor.
    Sizce bu sorunu nasıl halledebilirim?Bootloader ım kilitli sadece root var.Root olmasa bile karşıma çıkıyor bu her türlü wipeyi yapmış olmama rağmen hala daha var.
     Power off or use phone







  • quote:

    Orijinalden alıntı: -DevAdam-

    Arkadaşlar telefonum şöyle bir sorunla karşılaşıyorum karşılaşıyorum orjinal ROM a dönmeme rağmen hala daha bu var.Bu sadece fabrika ayarlarına döndüğümde yada yeni ROM yüklediğimde ilk sefer karşıma çıkıyor bi daha gelmiyor ama garantilik durum olduğunda garanti bunu görüp garanti dışı bırakır diye korkuyorum yoksa kullanımı hiç engellemiyor.
    Sizce bu sorunu nasıl halledebilirim?Bootloader ım kilitli sadece root var.Root olmasa bile karşıma çıkıyor bu her türlü wipeyi yapmış olmama rağmen hala daha var.
     Power off or use phone

    Stock ROM'a döndüysen zaten root gitmiştir. Sanırım yeni cihazların çoğunda işlem kaydı tutuluyor garanti kapsamı için. Samsung'da da Odin modunda Current : 1 yazıyor telefon ile oynandığında. Düzeltebileceğini sanmıyorum. Ama yine de XDA'yde araştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marquis-de-Sade`

    quote:

    Orijinalden alıntı: -DevAdam-

    Arkadaşlar telefonum şöyle bir sorunla karşılaşıyorum karşılaşıyorum orjinal ROM a dönmeme rağmen hala daha bu var.Bu sadece fabrika ayarlarına döndüğümde yada yeni ROM yüklediğimde ilk sefer karşıma çıkıyor bi daha gelmiyor ama garantilik durum olduğunda garanti bunu görüp garanti dışı bırakır diye korkuyorum yoksa kullanımı hiç engellemiyor.
    Sizce bu sorunu nasıl halledebilirim?Bootloader ım kilitli sadece root var.Root olmasa bile karşıma çıkıyor bu her türlü wipeyi yapmış olmama rağmen hala daha var.
     Power off or use phone

    Stock ROM'a döndüysen zaten root gitmiştir. Sanırım yeni cihazların çoğunda işlem kaydı tutuluyor garanti kapsamı için. Samsung'da da Odin modunda Current : 1 yazıyor telefon ile oynandığında. Düzeltebileceğini sanmıyorum. Ama yine de XDA'yde araştır.

    Peki Stock ROM'a döndüğümde garanti devam eder mi kaydı tutulsa bile?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -DevAdam-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Marquis-de-Sade`

    quote:

    Orijinalden alıntı: -DevAdam-

    Arkadaşlar telefonum şöyle bir sorunla karşılaşıyorum karşılaşıyorum orjinal ROM a dönmeme rağmen hala daha bu var.Bu sadece fabrika ayarlarına döndüğümde yada yeni ROM yüklediğimde ilk sefer karşıma çıkıyor bi daha gelmiyor ama garantilik durum olduğunda garanti bunu görüp garanti dışı bırakır diye korkuyorum yoksa kullanımı hiç engellemiyor.
    Sizce bu sorunu nasıl halledebilirim?Bootloader ım kilitli sadece root var.Root olmasa bile karşıma çıkıyor bu her türlü wipeyi yapmış olmama rağmen hala daha var.
     Power off or use phone

    Stock ROM'a döndüysen zaten root gitmiştir. Sanırım yeni cihazların çoğunda işlem kaydı tutuluyor garanti kapsamı için. Samsung'da da Odin modunda Current : 1 yazıyor telefon ile oynandığında. Düzeltebileceğini sanmıyorum. Ama yine de XDA'yde araştır.

    Peki Stock ROM'a döndüğümde garanti devam eder mi kaydı tutulsa bile?

    Garanti devam etmez. Log tutuluyor , bu telefonda işlem yapılıp yapılmadığı öyle anlaşılıyor. Keşke araştırsaydınız başlamadan önce.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marquis-de-Sade`

    quote:

    Orijinalden alıntı: -DevAdam-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Marquis-de-Sade`

    quote:

    Orijinalden alıntı: -DevAdam-

    Arkadaşlar telefonum şöyle bir sorunla karşılaşıyorum karşılaşıyorum orjinal ROM a dönmeme rağmen hala daha bu var.Bu sadece fabrika ayarlarına döndüğümde yada yeni ROM yüklediğimde ilk sefer karşıma çıkıyor bi daha gelmiyor ama garantilik durum olduğunda garanti bunu görüp garanti dışı bırakır diye korkuyorum yoksa kullanımı hiç engellemiyor.
    Sizce bu sorunu nasıl halledebilirim?Bootloader ım kilitli sadece root var.Root olmasa bile karşıma çıkıyor bu her türlü wipeyi yapmış olmama rağmen hala daha var.
     Power off or use phone

    Stock ROM'a döndüysen zaten root gitmiştir. Sanırım yeni cihazların çoğunda işlem kaydı tutuluyor garanti kapsamı için. Samsung'da da Odin modunda Current : 1 yazıyor telefon ile oynandığında. Düzeltebileceğini sanmıyorum. Ama yine de XDA'yde araştır.

    Peki Stock ROM'a döndüğümde garanti devam eder mi kaydı tutulsa bile?

    Garanti devam etmez. Log tutuluyor , bu telefonda işlem yapılıp yapılmadığı öyle anlaşılıyor. Keşke araştırsaydınız başlamadan önce.

    Samsungla Sony nin farklı oluyor diye biliyorum ben hatta tirangle away o yüzdn sadece Samsungları destekliyor. BL açılmadığı sürece garanti devam ediyor diye biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Update service ile baştan yazılım kur bakalım düzelecek mi ? Garanti resmen şans işi Bootloader kilidi kapalı olması büyü avantaj hocam root için daha cihazı garanti dışı kalan görmedim sony de .
  • ouzqan kullanıcısına yanıt
    Denemiştim o da fayda etmedi nereden geldi bu hiç anlamıyorum.Garantisi sağlam olsun diye 300tl fazladan verdim bi de.Delta da vardı sadece onun hakkındaki şikayetler gözümü korkuttu resmi garantili aldım o yüzden
  • Birde Pc Companion dene hatta tüm verilerim sıfırlansın de . Olmazsa başka rom kur yine düzelmezse zaten yapacak bir şey yok .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ouzqan

    Birde Pc Companion dene hatta tüm verilerim sıfırlansın de . Olmazsa başka rom kur yine düzelmezse zaten yapacak bir şey yok .

    Başka ROM kurmuştum da yine de fayda etmedi.Ben sigorta yaptırdım bi de 1yıllık,acaba garanti dışına çıksa bile ilk yıl onlardan mı karşılanır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -DevAdam-


    quote:

    Orijinalden alıntı: Marquis-de-Sade`

    quote:

    Orijinalden alıntı: -DevAdam-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Marquis-de-Sade`

    quote:

    Orijinalden alıntı: -DevAdam-

    Arkadaşlar telefonum şöyle bir sorunla karşılaşıyorum karşılaşıyorum orjinal ROM a dönmeme rağmen hala daha bu var.Bu sadece fabrika ayarlarına döndüğümde yada yeni ROM yüklediğimde ilk sefer karşıma çıkıyor bi daha gelmiyor ama garantilik durum olduğunda garanti bunu görüp garanti dışı bırakır diye korkuyorum yoksa kullanımı hiç engellemiyor.
    Sizce bu sorunu nasıl halledebilirim?Bootloader ım kilitli sadece root var.Root olmasa bile karşıma çıkıyor bu her türlü wipeyi yapmış olmama rağmen hala daha var.
     Power off or use phone

    Stock ROM'a döndüysen zaten root gitmiştir. Sanırım yeni cihazların çoğunda işlem kaydı tutuluyor garanti kapsamı için. Samsung'da da Odin modunda Current : 1 yazıyor telefon ile oynandığında. Düzeltebileceğini sanmıyorum. Ama yine de XDA'yde araştır.

    Peki Stock ROM'a döndüğümde garanti devam eder mi kaydı tutulsa bile?

    Garanti devam etmez. Log tutuluyor , bu telefonda işlem yapılıp yapılmadığı öyle anlaşılıyor. Keşke araştırsaydınız başlamadan önce.

    Samsungla Sony nin farklı oluyor diye biliyorum ben hatta tirangle away o yüzdn sadece Samsungları destekliyor. BL açılmadığı sürece garanti devam ediyor diye biliyorum

    Farklı ama yöntem aynı. Eski cihazlarda anlaşılmıyordu garanti kapsamına giriyordu şu an çoğu şirket log tutuyor ümitsizce konuşmak istemem ama istediğiniz yöntemi deneyin döneceğini sanmıyorum. Ben Beykoz'da teknik servis elemanıyım , sırf şu log tutma olayından dolayı kaçtane cihaz garanti dışı kaldı Samsung tarafından. IMEI bile yazamaz oldum. Sigorta varsa karşılar bakmaz öyle şeylere.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marquis-de-Sade`

    quote:

    Orijinalden alıntı: -DevAdam-


    quote:

    Orijinalden alıntı: Marquis-de-Sade`

    quote:

    Orijinalden alıntı: -DevAdam-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Marquis-de-Sade`

    quote:

    Orijinalden alıntı: -DevAdam-

    Arkadaşlar telefonum şöyle bir sorunla karşılaşıyorum karşılaşıyorum orjinal ROM a dönmeme rağmen hala daha bu var.Bu sadece fabrika ayarlarına döndüğümde yada yeni ROM yüklediğimde ilk sefer karşıma çıkıyor bi daha gelmiyor ama garantilik durum olduğunda garanti bunu görüp garanti dışı bırakır diye korkuyorum yoksa kullanımı hiç engellemiyor.
    Sizce bu sorunu nasıl halledebilirim?Bootloader ım kilitli sadece root var.Root olmasa bile karşıma çıkıyor bu her türlü wipeyi yapmış olmama rağmen hala daha var.
     Power off or use phone

    Stock ROM'a döndüysen zaten root gitmiştir. Sanırım yeni cihazların çoğunda işlem kaydı tutuluyor garanti kapsamı için. Samsung'da da Odin modunda Current : 1 yazıyor telefon ile oynandığında. Düzeltebileceğini sanmıyorum. Ama yine de XDA'yde araştır.

    Peki Stock ROM'a döndüğümde garanti devam eder mi kaydı tutulsa bile?

    Garanti devam etmez. Log tutuluyor , bu telefonda işlem yapılıp yapılmadığı öyle anlaşılıyor. Keşke araştırsaydınız başlamadan önce.

    Samsungla Sony nin farklı oluyor diye biliyorum ben hatta tirangle away o yüzdn sadece Samsungları destekliyor. BL açılmadığı sürece garanti devam ediyor diye biliyorum

    Farklı ama yöntem aynı. Eski cihazlarda anlaşılmıyordu garanti kapsamına giriyordu şu an çoğu şirket log tutuyor ümitsizce konuşmak istemem ama istediğiniz yöntemi deneyin döneceğini sanmıyorum. Ben Beykoz'da teknik servis elemanıyım , sırf şu log tutma olayından dolayı kaçtane cihaz garanti dışı kaldı Samsung tarafından. IMEI bile yazamaz oldum. Sigorta varsa karşılar bakmaz öyle şeylere.

    Teknik servis elemanıysanız daha iyi anlarsınız şansıma küseyim o zaman...Bişey sormak istiyorum,mesela bu sene cihazım arızalandı garantiye gönderdim garanti dışına aldılar sigortaya götürmem için ne yapmam gerekiyor?Teknosada sigortalattım ve çoğu şikayette cihaz sigorta şirketine 5gün içinde gelmiyor diye sigorta karşılamıyor yazıyordu.Zaten garantide en az 15gün kalıyor bir cihaz.O işi nasıl halledebilirim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FerDeLance34 -- 18 Nisan 2014; 12:12:38 >




  • Şöyle söyleyeyim cihazı sigortalatırsan sadece kırılan , bozulan parçaları tamir ederler. Ama board kırılması , kronik sorunlara , sadece board değiştirerek çözülecek işlere bakmazlar. Yedek boarda sahip olan yerler dist.lerdir. Geri kalan servis , sigorta vs.de bulunmaz , temin edilebilecek bir şey değil. Garanti kapsamına girmemişse boarddaki bir sıkıntıdan kaynaklıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marquis-de-Sade`

    Şöyle söyleyeyim cihazı sigortalatırsan sadece kırılan , bozulan parçaları tamir ederler. Ama board kırılması , kronik sorunlara , sadece board değiştirerek çözülecek işlere bakmazlar. Yedek boarda sahip olan yerler dist.lerdir. Geri kalan servis , sigorta vs.de bulunmaz , temin edilebilecek bir şey değil. Garanti kapsamına girmemişse boarddaki bir sıkıntıdan kaynaklıdır.

    Teşekkürler,ama tekno garantinin sorumluluklarında ani voltaj değişiminden kaynaklanan sorunlar için destek sağlanır gibi bir şey diyor.
    Son bir sorum olacak mesela telefonun içine veya kameraya toz kaçtı(başına gelen var) usb giriş jack giriş yerlerinden biri bozuldu veya kamera arızalandı vs o tip donanımsal sorunlarda garantim 2yıl devam edecek mi?Sonuçta rootla hiç bir alakası yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -DevAdam-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Marquis-de-Sade`

    Şöyle söyleyeyim cihazı sigortalatırsan sadece kırılan , bozulan parçaları tamir ederler. Ama board kırılması , kronik sorunlara , sadece board değiştirerek çözülecek işlere bakmazlar. Yedek boarda sahip olan yerler dist.lerdir. Geri kalan servis , sigorta vs.de bulunmaz , temin edilebilecek bir şey değil. Garanti kapsamına girmemişse boarddaki bir sıkıntıdan kaynaklıdır.

    Teşekkürler,ama tekno garantinin sorumluluklarında ani voltaj değişiminden kaynaklanan sorunlar için destek sağlanır gibi bir şey diyor.
    Son bir sorum olacak mesela telefonun içine veya kameraya toz kaçtı(başına gelen var) usb giriş jack giriş yerlerinden biri bozuldu veya kamera arızalandı vs o tip donanımsal sorunlarda garantim 2yıl devam edecek mi?Sonuçta rootla hiç bir alakası yok.

    Board üzerinde arızalanan entegreleri falan değişirler buna garanti veriyorlardır.
    Şöyle söyleyeyim bazı yerler var telefonun vidalarını söksemene rağmen , cihazın orjinal yazılımıyla oynamana rağmen garanti kapsamına sokuyorlar bu tip yerler genelde telefon başına komisyon yiyen yerler marka olarak LG bunlardan bir tanesi sıvı temaslı cihazları bile alıyorlar komisyonunu şirketten alıyorlar , sıvı teması da düzeltebilirlerse satıyorlar 2.el niyetine telefonculara yüklü miktarlarda. Bazı yerlerde senin gibi yazılımında ufak bir değişiklik bile farketseler tüm garanti koşullarından men ediyorlar iPhone'un yetkili servisleri de bunlardan bir tanesi. Bu tamamen oranın insafına görüşüne kalmış ama tahminen böyle durumlarda garanti kapsamına alırlar diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marquis-de-Sade`

    quote:

    Orijinalden alıntı: -DevAdam-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Marquis-de-Sade`

    Şöyle söyleyeyim cihazı sigortalatırsan sadece kırılan , bozulan parçaları tamir ederler. Ama board kırılması , kronik sorunlara , sadece board değiştirerek çözülecek işlere bakmazlar. Yedek boarda sahip olan yerler dist.lerdir. Geri kalan servis , sigorta vs.de bulunmaz , temin edilebilecek bir şey değil. Garanti kapsamına girmemişse boarddaki bir sıkıntıdan kaynaklıdır.

    Teşekkürler,ama tekno garantinin sorumluluklarında ani voltaj değişiminden kaynaklanan sorunlar için destek sağlanır gibi bir şey diyor.
    Son bir sorum olacak mesela telefonun içine veya kameraya toz kaçtı(başına gelen var) usb giriş jack giriş yerlerinden biri bozuldu veya kamera arızalandı vs o tip donanımsal sorunlarda garantim 2yıl devam edecek mi?Sonuçta rootla hiç bir alakası yok.

    Board üzerinde arızalanan entegreleri falan değişirler buna garanti veriyorlardır.
    Şöyle söyleyeyim bazı yerler var telefonun vidalarını söksemene rağmen , cihazın orjinal yazılımıyla oynamana rağmen garanti kapsamına sokuyorlar bu tip yerler genelde telefon başına komisyon yiyen yerler marka olarak LG bunlardan bir tanesi sıvı temaslı cihazları bile alıyorlar komisyonunu şirketten alıyorlar , sıvı teması da düzeltebilirlerse satıyorlar 2.el niyetine telefonculara yüklü miktarlarda. Bazı yerlerde senin gibi yazılımında ufak bir değişiklik bile farketseler tüm garanti koşullarından men ediyorlar iPhone'un yetkili servisleri de bunlardan bir tanesi. Bu tamamen oranın insafına görüşüne kalmış ama tahminen böyle durumlarda garanti kapsamına alırlar diye düşünüyorum.

    Evet o konuda haklısınız yani daha çok garantiyi saglayan şirketle alakalı bu.Ama birazcık müşteri memnuniyetini düşünüyorlarsa,azıcık onurları varsa bence kabul ederler. Çünkü sırf yazılımı değişti diye böyle bi işlem yaparlarsa çok çok saçma olur. Umarım garantiyle işim olmaz.Cevaplarınız için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -DevAdam-


    quote:

    Orijinalden alıntı: Marquis-de-Sade`

    quote:

    Orijinalden alıntı: -DevAdam-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Marquis-de-Sade`

    Şöyle söyleyeyim cihazı sigortalatırsan sadece kırılan , bozulan parçaları tamir ederler. Ama board kırılması , kronik sorunlara , sadece board değiştirerek çözülecek işlere bakmazlar. Yedek boarda sahip olan yerler dist.lerdir. Geri kalan servis , sigorta vs.de bulunmaz , temin edilebilecek bir şey değil. Garanti kapsamına girmemişse boarddaki bir sıkıntıdan kaynaklıdır.

    Teşekkürler,ama tekno garantinin sorumluluklarında ani voltaj değişiminden kaynaklanan sorunlar için destek sağlanır gibi bir şey diyor.
    Son bir sorum olacak mesela telefonun içine veya kameraya toz kaçtı(başına gelen var) usb giriş jack giriş yerlerinden biri bozuldu veya kamera arızalandı vs o tip donanımsal sorunlarda garantim 2yıl devam edecek mi?Sonuçta rootla hiç bir alakası yok.

    Board üzerinde arızalanan entegreleri falan değişirler buna garanti veriyorlardır.
    Şöyle söyleyeyim bazı yerler var telefonun vidalarını söksemene rağmen , cihazın orjinal yazılımıyla oynamana rağmen garanti kapsamına sokuyorlar bu tip yerler genelde telefon başına komisyon yiyen yerler marka olarak LG bunlardan bir tanesi sıvı temaslı cihazları bile alıyorlar komisyonunu şirketten alıyorlar , sıvı teması da düzeltebilirlerse satıyorlar 2.el niyetine telefonculara yüklü miktarlarda. Bazı yerlerde senin gibi yazılımında ufak bir değişiklik bile farketseler tüm garanti koşullarından men ediyorlar iPhone'un yetkili servisleri de bunlardan bir tanesi. Bu tamamen oranın insafına görüşüne kalmış ama tahminen böyle durumlarda garanti kapsamına alırlar diye düşünüyorum.

    Evet o konuda haklısınız yani daha çok garantiyi saglayan şirketle alakalı bu.Ama birazcık müşteri memnuniyetini düşünüyorlarsa,azıcık onurları varsa bence kabul ederler. Çünkü sırf yazılımı değişti diye böyle bi işlem yaparlarsa çok çok saçma olur. Umarım garantiyle işim olmaz.Cevaplarınız için teşekkür ederim

    Rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu bana iyi forumlar.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.