Şimdi Ara

Powershift DSG gibi çöp mü? Patlar mı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
7.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    Ben 5 yıl toyota kullandım cvt o dönemde kimsede şikayet duymadım fakat ford bi ara dizellere koydu, tork dayanımı düşük bi şanzıman için hata idi buna rağmen ömür boyu şanzıman garantisi var. Arkadaşımın 2nci el aldığı garantisi bitmiş focus un şanzımanı arıza sonrası sorgusuz sualsiz değişti. Nissanlarda kullanılan cvt de biraz narinmiş fakat toyota ve honda bu konuda iyiler.



    Yinede cvt dsg eat6 kullanmış birisi olarak eat6 daki kararlılık ve sürüş duyarlılığını hiç bi şanzımanda bulamadım. Şimdiye kadar kullandığım en güzel otomatik eat6 diyebilrim.

    Alıntıları Göster
    DSG kararsız EAT6 kararlı öyle mi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    DSG kararsız EAT6 kararlı öyle mi

    Alıntıları Göster
    İkisinide uzun süre kullandım kullanıyorum, sizin tecrübeniz varsa sizde aktarın bilelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Buharkentli

    Arkadaşlar volvo s60 düşünüyorum powershift şanzıman var. Peki powershift nasıl iyi midir yoksa DSG gibi masraf açar mı oda?

    Hem DSG hem de Powershift aynı mantıkla çalıştıgı için ikisininde sorun çıkarma olasılıgı hemen hemen aynıdır.

    4-5 yılda bir kavrama değişimi gerekebilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    CVT de sağlam değil ki, gözü kapalı bütün CVT'ler sağlam diyemeyiz. Subaru belki iyi yapıyordur fakat mesela Multitronic'in ipi ABD'deki önü alınamaz şikayetler yüzünden çekildi.

    Alıntıları Göster
    cvt+ düşük tork sorun çıkarmıyor
    zamanında ford dizel araçlara cvt koydu
    baktı ki şanzımanlar kucakta
    vazgeçti cvt den
    ama benzinli cvt alıpta sorun yaşayan görmedim forumda
  • 2015 Model focusum vardı. Yeni sattım. Powershift şanzımandı. Bugüne kadar hep özenle kullandım. 3 yıl içinde 1 kere bile vites değiştirdiğini hissetmedim.



    Aynı özenle dsg de kullansam sanırım yine sıkıntı yaşamazdım.



    Dsg sorunları biraz da kullanan yüzünden oluyor bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıfır aldığım benzinli araçta 4,5 yıl 55.000 km' dir kuru kavrama Powershift kullanıyorum herhangi bir arıza vermedi.
  • Fiesta aracımda powetshift vardı inanılmaz ama 20 bin km de titretmeye başladı garantiden de hiçbir değişim olmadı bunların karakteri böyle yazılım vs vs diye 2 defa oyaladılar araçtan soğudum ve sattım. Powershift Amerikada davalı bir şanzımandır ve bu sıkıntıdan dolayı birçok araçtan çekildi (yeni fiesta örneğin)
  • Powershift dsg kadar pürüssüz de değil oysa, ama Doğuş bile Ford Otosan'dan iyidir eline düşenler bilir. İyi niyeti filan olmaz diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melodychups

    Fiesta aracımda powetshift vardı inanılmaz ama 20 bin km de titretmeye başladı garantiden de hiçbir değişim olmadı bunların karakteri böyle yazılım vs vs diye 2 defa oyaladılar araçtan soğudum ve sattım. Powershift Amerikada davalı bir şanzımandır ve bu sıkıntıdan dolayı birçok araçtan çekildi (yeni fiesta örneğin)
    Benzinli modellerde old gibi Kuru tipse arıza daha çok yapiyo.
    Islak tipse 1.5 dizeldeki gibi onlar da çok arıza duymadim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Çift kavrama şanzımanlarin yağlı veya ıslak olanlari daha uzun ömürlü sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg gibi değil tabi ki volvo daha temiz öper

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eğer dsg gibiyse her türlü alınır.

    Ben 6 yıldır 2012 model olan dsg li Golfü kullanıyorum. Hem düşük yakıt tüketimi hem sarsıntısız vites geçişi hem de performanstan çalmıyor ve tüm bunları yaparken bunca zamanda en ufak bir sorun yaşatmadı ne bir uyarı ne bir tekleme, bakım da yaptırmadık yağ değişimi vs

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melikşah_38

    Eğer dsg gibiyse her türlü alınır.

    Ben 6 yıldır 2012 model olan dsg li Golfü kullanıyorum. Hem düşük yakıt tüketimi hem sarsıntısız vites geçişi hem de performanstan çalmıyor ve tüm bunları yaparken bunca zamanda en ufak bir sorun yaşatmadı ne bir uyarı ne bir tekleme, bakım da yaptırmadık yağ değişimi vs

    Hangi şehirdesiniz?

  • tefennili kullanıcısına yanıt

    Kayseri

  • Çift kavramaların kaderi arızadır. Risk alıp almamak size kalmış.

  • DSG gerçekten başarılı bir şanzıman,lakin kırılgan ve çabuk bozulan yapısı nedeniyle başarısı törpüleniyor.Çift kavramalara baktığımızda zaten çoğunun kırılgan yapıda olduğunu görüyoruz,güçlü motorlarda kullanılan yağlı tipler genelde daha sağlam oluyor.Powershift,DSG kadar bozulmayan fakat DSG kadar da hızlı olmayan bir şanzıman.Hiç fena bir şanzıman değil bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.