Şimdi Ara

Powershift DSG gibi çöp mü? Patlar mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
7.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Genel anlamda dsg ve diğerleri durumu yok. Hepsi aynı sisteme sahip ama bunlar arasında yağlı ise edc ve powershift normal ömürlerinde bitiyorlar.



    Yani çift kavrama dediğimiz zaman altın nokta yağlı olması,eğer yağlı sisteme sahipse kuru şanzımana tercih edilir.



    Ve şanzımanı kod numarasına göre araştırın aynı isim altında motora göre farklı tipler mevcut olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsi aynı b.kun laciverti. Ortalık telef olmuş s60 cılardan geçilmiyor. Hiçbir çift kavrama güvenilir değildir.



    2.0 tdi ve üzerindeki yağlı kavrama dsg ler gene hepsinden bir nebze iyi. Ama onlarda bir zf8 ömrünü sunmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Powershift çşft kavrana yarı otomatiktir. Mümkünse tam otomatik şanzımanlı t3 motor S60 düşünebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Sydney Morning Herald
    Ford ordered to pay $10 million fine for 'unconscionable conduct'
    https://www.smh.com.au/business/consumer-affairs/ford-ordered-to-pay-10-million-fine-for-unconscionable-conduct-20180426-p4zbrc.html




    Bu habere göre Avustralya'da 2015ten beri satilan Ford marka Powershift şanzımana sahip her 100 araçtan 37si en az bir defa problem yaşamış, baskı balata değiştirmiş. Avustralya mahkemesi 10milyon dolar ceza kesmiş forda bu sebeple.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kiralık Focus Sedan 7000kmde şanzıman yolda bıraktırmıştı açıkçası almadan düşünmek lazım bir kere daha
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    Ben 5 yıl toyota kullandım cvt o dönemde kimsede şikayet duymadım fakat ford bi ara dizellere koydu, tork dayanımı düşük bi şanzıman için hata idi buna rağmen ömür boyu şanzıman garantisi var. Arkadaşımın 2nci el aldığı garantisi bitmiş focus un şanzımanı arıza sonrası sorgusuz sualsiz değişti. Nissanlarda kullanılan cvt de biraz narinmiş fakat toyota ve honda bu konuda iyiler.



    Yinede cvt dsg eat6 kullanmış birisi olarak eat6 daki kararlılık ve sürüş duyarlılığını hiç bi şanzımanda bulamadım. Şimdiye kadar kullandığım en güzel otomatik eat6 diyebilrim.

    Alıntıları Göster
    zf kullandınız mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdfg112

    https://www.smh.com.au/business/consumer-affairs/ford-ordered-to-pay-10-million-fine-for-unconscionable-conduct-20180426-p4zbrc.html



    Bu habere göre Avustralya'da 2015ten beri satilan Ford marka Powershift şanzımana sahip her 100 araçtan 37si en az bir defa problem yaşamış, baskı balata değiştirmiş. Avustralya mahkemesi 10milyon dolar ceza kesmiş forda bu sebeple.
    Mahkeme dediğin öyle olur işte. Bizde ise iyi niyet ayağından 10-15 bin cebinizden baymanız gerekir. 2 ülke arası fark.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Azstek

    zf kullandınız mı?

    Alıntıları Göster
    Kullanmadım fakat o da tam otomatik. Mazda' nın tam otomatiğide gayet iyi bu arada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çöp demek yanlış olur fakat çift kavrama olduğundan mütevellit elbet arıza verecektir.



    MK 3.5 1.5 TDCi Focuslardaki nispeten yeni ve yağlı kavrama olduğu için arıza ihtimali daha düşük ve daha uzun ömürlü. Fakat Volvo’larda S60, S80 ve V40lardaki 1.6 115 BGlik motorda kombine edilen PowerShift’te sabıkalı bir şanzıman.



    Saygıdeğer The Division Bell üstadımızın bir sözü vardır;



    “Her DSG bir gün arızayı tadacaktır” diye, bu söze DSG’nin yanına bir virgül koyup PowerShifti de ekleyebiliriz



    Şikayetvar.com’dan aratıp sorun yaşayanların şikayetlerine bakmanızı tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Powershift şanzımanın çalışma prensibi olarak DSG den bir farkı yoktur.
  • powershift ile dsg arasındaki fark şöyle.

    dsg öldürür, powershift süründürür.
  • Pederde 2012 Mondeo 2.0 TDCI 163 lük powershift mondeo vardı. 100.000 km de kavrama kaçırmaya başladı. Servis 9000 tl fiyat çıkardı. Dsg gibi de değil kavramayı dışarıdan temin edemiyorsun mecbur servise bağımlısın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • w.antilles W kullanıcısına yanıt
    Sanıyorum dsg daha yaygın olduğundan dolayı özel servisler de tamir işine girdi. Powershift henüz o kadar yaygın değil veya o kadar arıza çıkarmıyor olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Forumda cift kavrama sanzimanlar epey gomuldu fakat mazi cabuk unutuluyor cok degil 7-8 sene oncesine kadar tork konvertorlu sanzimanlar icinde cok problemli ve sorunlu deniyordu evet cift kavramalar tork konvertorlu sanzimanlara gore daha sorunlu olsada burda abartildigi kadar sorunlu degiller en azindan gercek hayatta oyle degil



    Powershift olayina gelirsek neredeyse 2012 den 2016 ya kadar satilan s60 larin %80 ni d2 powershift ve arada sorun yasayan araclarin cikmasi cok normal bir dsg kadar sorunlu olmasada iyi bir tork konvertor kadarda sorunsuz degil hatta eb sorunsuz cift kavrama denilebilir son olarak volvo araclari genelde cok yuksek kilometrelere kadar kullanilir malum siteyede bakarsaniz genelde sinif ve model standardindan yuksek kilometrelerde bulursunuz e ciftkavramalarinda omru 150-160 bin km sorun cikarma olayi otamatikman yukseliyor ama abrtildigi kadar degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Evet bayrami tanirim sagolsun baya ilgiliydi kapatmislar volani simdi en azindan yetkili servis degil. Volvonun s60 ve s80 icin konusursak 2005 e kadar urettigi tork konvertorlu sanzimanlarda epey sorunluydu en azindan powershiftler o kadar sorunlu degil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polestar191 -- 15 Mayıs 2018; 15:19:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: integral77

    Powershift çşft kavrana yarı otomatiktir. Mümkünse tam otomatik şanzımanlı t3 motor S60 düşünebilirsiniz.
    t3 motor dediğin benzinli mi? benzinli değilse dizeli varsada sanırım 105 bine bulamam?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Evet bayrami tanirim sagolsun baya ilgiliydi kapatmislar volani simdi en azindan yetkili servis degil. Volvonun s60 ve s80 icin konusursak 2005 e kadar urettigi tork konvertorlu sanzimanlarda epey sorunluydu en azindan powershiftler o kadar sorunlu degil
    2005 mi dedin 2015 mi?
  • Buharkentli kullanıcısına yanıt
    Turbo benzinli 152 beygir 250NM torklu güzel bir motor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buharkentli kullanıcısına yanıt
    Yanlis yazmisim kardesim 2005 e kadar urettigi tok konvertorlu diye duzelttim evet dedigim gibi volvonun eski tork konvertorluleri powershiftten sorunludur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cift kavramali sanzimanlar yaramaz cocuk gibidir tamirci gorunce bende bende derler ;)

    uzun omur sorunsuz olsun istiyosaniz tork konvertorlu otomatik alin kafaniz rahat olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.