< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Columbia- -- 10 Ocak 2024; 22:52:43 > |
PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş (342. sayfa)
-
-
Genel bir arıza yoktur. Online işlem merkezi yada çağrı merkezi üzerinden lokasyon bazlı bir sorun varsa kontrol edebilirsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hat bilgisine genel bir kesinti olarak not kaydedilmiş admin bey, bilginize sunayım :)
" 2024011000142981637 nolu genel kesinti çalışması nedeniyle tahmini "2024-01-10-18:39" - "2024-01-11-10:40" zaman aralığında hizmet verilemeyecektir(SWITCH_NE KESIK)"
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Columbia- -- 10 Ocak 2024; 23:0:51 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
turk telekom altyapısı ile mi yurtdışına çıkıyor ? alt'daki lokal gibi mi yoksa kendi anlaşma yaptınız firma var mı yurtdışı çıkışlar için.
1 <1 ms <1 ms <1 ms hgw.local [192.168.1.1]
2 6 ms 5 ms 6 ms 10.33.0.1 [10.33.0.1]
3 * * 4 ms 81.212.73.65.static.turktelekom.com.tr [81.212.73.65]
4 4 ms 3 ms 4 ms 03-afyon-sr2s-t2-1---03-afyon-sr2s-t3-1.statik.turktelekom.com.tr [81.212.222.235]
5 10 ms 10 ms 10 ms 35-hatay-sr12e-t2-1---03-afyon-sr2s-t2-1.statik.turktelekom.com.tr [81.212.218.141]
6 10 ms 10 ms 10 ms 35-izmir-xrs-t2-1---35-hatay-sr12e-t2-1.statik.turktelekom.com.tr [81.212.212.240]
7 10 ms 10 ms 10 ms 35-ebgp-izmir-sr12e-k---35-izmir-xrs-t2-1.statik.turktelekom.com.tr [81.212.30.5]
8 23 ms 23 ms 23 ms 307-sof-col-2---35-ebgp-izmir-sr12e-k.statik.turktelekom.com.tr [212.156.104.162]
9 23 ms 23 ms 23 ms 142.250.168.28
10 22 ms 23 ms 22 ms 142.250.210.99
11 23 ms 23 ms 22 ms 209.85.242.141
12 21 ms 21 ms 21 ms dns.google [8.8.4.4]
-
Benim ile iletişime geçmeniz mümkün mü ? PM den iletişim bilgilerimi atabilirim. Dünden beri internet yok, müşteri hizmetleri bilgi sağlayamıyor. Bugün binada çalışan Türk Telekom teknisyenlerinin dediğine göre bina komple fiber geçmiş,vdsl hattım kullanılmayacakmış. Yahu, bugüne kadar hiç bi bilginiz yoktu bu işlemden ? Haber neden verilmiyor ?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba.
Türk Telekom altyapısı ile çıkış işlemi sağlanıyor. Bunun dışında özel bir yönlendirme yapılmamaktadır. İlettiğiniz route listesine göre bizden de yakın sonuçlar alacaksınızdır.
-
Bir önceki mesajınızda da ilettiğiniz üzere lokasyon bazlı bir çalışma olduğu gözüküyor. Bu çalışmada belirttiğiniz gibi fiber dönüşüm ile ilgili olabilir. Dönüşüm işlemi sonrası eğer vdsl hat kapatma talebi bize düşerse sizi bilgilendiririz. Bu aşamada yapılan dönüşümün sonuçlanmasını beklemeniz gerekmektedir. Süreç Türk Telekom altyapısı ile ilgili olduğu için direk müdahale sağlanamamaktadır. Gerekli bilgilendirmeleri yine hat bilgisi bölümünden ulaşabilirsiniz.
-
Merhaba geçen ay dükkan ve ev internetimi size taşıdım. Ama kolaylıkla ip değiştirememek canımı sıkıyor. Müşteri hizmetleri her değişiklikte dilekçe istiyor. Bu yüzden iss değişikliğine gideceğim. Bunun kolay yolu yok mudur? @PoyrazNET
-
19.1.2024 Vodafone ev interntim sözleşmem bitiyor.bu hafta poyraznet e başvuru yapsam ceza yermiyim?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba.
Network sistemleri gereğince kullanılan IP adresi modemi kapatıp açmanız sonrasında değişmemektedir. Eğer IP adresinizi değiştirmek isterseniz bunu bize yazılı olarak iletmeniz ve nedenini bildirmeniz gerekiyor. İlgili birimlerin incelemesi ardından onay gelirse IP adresiniz değişebilir. IP adresi değişmezse internete girişiniz ile ilgili önemli birsorun olmadıkça IP adresleri değişmemektedir. Ek olarak ilgili işlem bir ay içerisinde maksimum 3 kez yapılmaktadır.
-
Merhaba.
Bu işlem için aktif internet firmanızla görüşmeniz gerekmektedir. Biz maalesef bir bilgiye sizin adınıza ulaşamayız.
-
Fixnet kullanıyorum 2 ayı geçti interneti mi taşıyabilirmiyim? Belirli bir bekleme süresi var mı taşıma yapabilmek için. @PoyrazNET
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba.
Farklı firmadan geçiş yaptıysanız 3 ay bekleme süresi bulunuyor. Eğer yeni bir abonelik olarak aktif ettiyseniz ve firmanız ile herhangi taahhüt işleminiz yoksa firmamıza geçişinizde bir engel olmaması lazım fakat en doğru bilgiyi aktif firmanızdan öğrenmenizi tavsiye ederiz.
-
Farklı bir ISS firmasından mevcut zamlar nedeniyle geçiş yapmak istiyorum. Bazı şeyleri emin olmak için sormak istedim.
BBK: 3270424181
- Aktivasyon, abonelik v.s adı altında ücret talep ediliyor mu ? Benim kendi vdsl modemim var. Hazır takılı ve kullanıyorum. Herhangi bir bağlantı veya aktivasyon için birinin gelmesine ya da ayar yapmasına ihtiyacım yok.
- 100mbit vdsl ücreti sitenizde 180tl gözüküyor. 2024 için belirlenen güncel ücret bu mudur? geçiş yaptıktan 2 hafta sonra zam yapılmasını istemiyorum.
- Edevlet üzerinden başvurdugumda herhangi bir evrak falan göndermeden aynı gün işlemlere başlanıyor mu?
-
Merhaba.
- Farklı firmadan geçişlerde kurulum ve aktivasyon ücreti alınmamaktadır.
- 100Mbps tarife ücretimiz 180 TL'dir. 2 hafta sonra bir zam gelmeyecek fakat bir fiyat artışı olsa bile şuana kadar nasıl piyasa koşullarına göre uygun fiyatlı hizmet veriyorsak o günde uygun fiyatlı hizmete devam ediyor olacağız.
- İnternet sitemizden başvurduktan sonra e-Devlet onayı gerçekleştirmeniz halinde sizden herhangi bir evrak yada kimlik talebimiz olmayacaktır. e-Devlet onayınızın ardından 2 iş günü içinde aktif firmanızın onay vermesi beklenmektedir.
-
En son zam ne zaman yapıldı. 2 hafta sonra zam yapılma konusunu misal olarak vermiştim. 2024 için şuan için öngörülen/planlanan bir zam var mı? Geçiş yaptıktan 1 ay sonra forumda kötü olmayalım sayın bezmenler ;
Tele1youtube➤Katıl butonu üzerinden bize destek olabilirsiniz: www.youtube.com/tele1comtr/join Tele1 ᴴᴰ Canlı Yayın YouTube üzerinden 7/24 canlı olarak izleyebilirsiniz. ➤Tele1'e destek olmak için: https://www.tele1.com.tr/destek ➤Tele1 TV'ye Patreon üzerinden izleyici sponsoru olarak destek olabilirsiniz: https://www.patreon.com/tele1comtr Bizi takip edin: ➤Web Sitesi: https://www.tele1.com.tr ➤Resmi Twitter Hesabı: https://twitter.com/tele1comtr ➤Resmi Facebook sayfası: https://www.facebook.com/tele1comtr ➤Resmi Instagram Hesabı: www.instagram.com/tvtele1/ ➤Resmi Telegram Kanalı: https://t.me/tele1haberlerhttps://www.youtube.com/watch?v=qH5Bcf6Qsqw&t=16s -
Merhaba.
Son olarak temmuz 2023 tarihinde fiyat artışı yapıldı ve yine uygun fiyatlı hizmete devam ettik. Onun öncesinde ki fiyat atışlarında da yine fiyat artışı yapsak bile piyasa koşullarına göre uygun fiyatlıydık. Bir ay sonra yine bir fiyat artışı olsa bile yine piyasa koşullarına göre uygun fiyatlı hizmete devam edeceğimize emin olabilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba. Şu 3 ay olayı gerçek mi? 08.11.2023 te geçiş yaptığım firmadan size geçmek istiyorum. Bunun için 08.02.2024 ü yani 3 ayın dolmasını beklemek zorundamıyım? Nedir prosedür?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Cevap alabildin mi hocam firmadan? 3 ay dolmak zorunda mı?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba.
Farklı firmadan şuanki firmanıza geçiş yaptıysanız o firmadan başka bir firmaya 3 ay geçmeden geçiş yapmanız BTK kararları gereği olanaksızdır. Bu her firma için değişmez bir kuraldır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X