Şimdi Ara

PoyrazWiFi'den AtlantisNet'e Geçişler Başladı (73. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.775
Cevap
37
Favori
43.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Atlantis bey bizim kapanan hattımız ne zaman açılır 3 gündür kapalı evde çoluk çocuk habire sorup duruyor

    Benim gibi çok arkadaş var bı cevap alabilirniyiz

    3400162896


    Atlantis sorumu okudu bu sorun beni aşar dedi uzadı 😀




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mizan23 -- 4 Ekim 2024; 22:46:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • chaos32 kullanıcısına yanıt
    Çözüm sağlandı
  • Mizan23 kullanıcısına yanıt
    Cevap yazıldı
  • Kayı750 K kullanıcısına yanıt
    Merhaba şuan sorun var mı?
  • Sorun yaşayan varsa lütfen öm den ulaşın çözelim.
  • @AtlantisNet üstadim 3400154300 hizmet numaralı müşterinizim.

    Poyraz wifiden geçiş yaptım geçen hafta. P75 tarifesini kullanıyorudm.

    ortalama hızım 70-75 MB idi. alt yapım tam destekliyor.

    yıllardır bu hızda poyraz wifi yi kullandım. ancak sizin firmaya geçtiğimde çoğu siteye bağlanamıyorum bile.

    hızım 2-3 mblere düştü. modeme reset attım. ne yaptıysam eski hızımı alamadım max 4-5 mb Hız alıyorum. bu sorun düzelecek mi? düzelmediyse baska firmaya geçisime iizn vermenizi rica ediyorum.

    desteğe yazdım ancak 3 gündür cevap yok.

  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Şu an kesildi gibi sorun tşkr

  • RedMinner kullanıcısına yanıt

    Hayır. Memnunum. Arkadaşların internet kesik ve yavaş dediği günde internetle ilgili bir şikayetim olmadı. 3 gündür bilerek modeme reset atmadım, internet bağlantısı kesilmemiş. Şu an reset atıp tekrar sıkıntı yaşıyoruz dediklerinde de bir şikayet olmadı. Bu hız testini az önce Wi-Fi üzerinden yaptım.


    PoyrazWiFi'den AtlantisNet'e Geçişler Başladı
  • üstadim ayrıca müsteri hizmetleri türk telekom alt yapısında problem oldugunu aktardi. ancak karşı komsum ve üst komsularıma gidip bügün kendim test ettim ve ortalama hızları 60-75 arası. aksam üzeri tekrar test ettk gene hızlarda.

    yani alt yapıdan kaynaklı görünmüyor. lütfen yardımcı olur musunuz? 4 5 gündür bağlattiğimdan beri interneti kullanamıyoruz.

  • xmenxx X kullanıcısına yanıt
    Tabi kontrol sağlayalım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • teşekkürler cevabınızı bekliyoruz.

  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    3 ay dolmadı henüz bir kaç gün sanırım.

    Ayrıca sizin verdiğiniz bilgilere ile internete çıkış oldu sonraki.gunlerde kesildi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sürekli sıkıntı var internette kopma oluyor wifiden ağınız kararsız diyor videolar bir açılıyor bir açılmıyor film felan izlemek işkence oldu eğer bir çözümünüz yoksa ben farklı bir firmaya geçmek istiyorum.

  • Poyrazda üç aydan aşağı aboneliği olan üyelerin portları iptal ediliyor. Kardeşime ait 3400156685 numarali aboneliğin de portu iptal oldu. Bir kac gün önce port baglatacaginizi söylediniz, süreç ne durumdadır? Abonelige kayıtlı numaradan ulaşırsanız memnun kalırız. Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robotica -- 5 Ekim 2024; 11:41:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba,

    abone numaram 3400150983

    modemde internet ışığı normal yanmasına rağmen internete giremiyorum. Hiçbir cihazda (telefon, bilgisayar) hiçbir uygulama, site açılmıyor. Defalarca modemi kapatıp açmama, modemi resetlememe rağmen düzelme olmadı. Galiba poyraznetten geçenlerin genelinde bu sorun var. çözüm yoksa bizde yolumuza bakalım.

  • cadde_42 kullanıcısına yanıt

    Sorun sizin hatta Türk Telekom'da veya modeminizde olabilir. Öyle söylediğin kesintileri yaşamıyorum. Sizin benzer sorunu PoyrazNet'de yaşamıştım. Eski modemi takınca düzelmişti. Garantisi olan modemi gönderip yeniden yazılım atıp geri gönderdiler. Sorun düzelmişti.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SunSets -- 5 Ekim 2024; 12:11:42 >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt
    Modem açık, arıza kaydı 4 gün önce bıraktık, herhangi bir geri dönüş yada işlem yok. Her gün arayıp 38 kişi sıra beklemek gibi bir zamanımızda yok açıkcası. Durumun çözülmesi lazım yada sözleşmemizi iptal edin biz bakalım başımızın çaresine.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • robotica R kullanıcısına yanıt

    Benimde 3 aydan aşağı port iptal edilmiş 10 gün bekleyin diyorlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @AtlantisNet üstadim 3400154300 dünde yazmıştım size. sorun 4 gündür devam ediyor internet geçisim yapıldı 4 gündür aktif görünüyor ancak okadar yavaşki çoğu siteye bağlanamiyorum. reset dahil herşeyi yaptım. poyraz wifiden geçiş yaptım boyle sorunla daha önce hiç karsılasmadım. lütfen yardım edin artıki. 3 gündür destekte beklyen konum var geri dönüş yapmıyorlar.

  • xmenxx X kullanıcısına yanıt

    Sorun yaşıyorsunuz madem yaşadığınız şehri söyleyin o bölgede mi sorun var ve kaç kişi aynı şehirde sorun yaşıyor görmüş olur. Mesela benim şehirde yok problem.




    Speedtest.net



    PoyrazWiFi'den AtlantisNet'e Geçişler Başladı



    Fast.com



    PoyrazWiFi'den AtlantisNet'e Geçişler Başladı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SunSets -- 5 Ekim 2024; 13:24:42 >




  • 
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.