Şimdi Ara

PoyrazWiFi'den AtlantisNet'e Geçişler Başladı (75. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.775
Cevap
37
Favori
43.564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VeterözeR kullanıcısına yanıt
    Zorla geçin denen başka abone varmı burda varsa bilgi verin lütfen. Varsada bizi bağlamaz çünkü bizim hiçbir müşteri temsilcimiz bize geçmek zorundasın demedi.

    Poyraz sizi gümlettikten sonra farklı operatöre geçmek için yeterince süreniz vardı. 3 ay muhabbetinden mecbur kaldık size diyeceksen oda bizim sorunumuz değil be kardeşim.

    Arızanız varsa ilgilenmedikmi ? Bu süreçleri çok kolay biranda olacak sanıyorsan yanılıyorsun. Olağan akışta 4 ayda alacağımız aboneyi 10 günde almaya çalışıyoruz bunun biçok boyutu var müşteri hizmetleri teknik servis network ekipmanları. Bunları 2 günde hazırlamak mümkünmü sence ? Biz bunu yapmaya çalıştık burda. Aksayan şeyler varmı tabiki var bundan sonra aksarmı tabiki aksar. Mesela haftaiçi yine kesecez internetleri planlı çalışma var. Bu aboneleri topladık bi cihaza doldurduk. Bunları dağıtmaya başlayacaz şimdi sen şimdi yine çıkıp internet gitti diyeceksin. Ama gidecek bu işin başka çaresi yok hocam bu işler bir anda toplarlanacak işler değil. Bunun farkında olmanı rica ederim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt
    Sen değil miydin "bizim patronlar anlaşmış(poyraz+atlnts)" diye yazan, arattırma şimdi postları??? Bu size sorumluluk vermez mi??

    3 ayım dolduğu gün bye...

    Hafta içi de internet gidecek diyorsun, yine buradayız desene....

    10bin abone geldi diyorsun, yiyemeyeceğin... derler amiyane tabirle.

    Sana bişey dediğimiz yok, ama patronuna özel sevgi dolu mesajlarımı iletiyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VeterözeR -- 5 Ekim 2024; 19:9:46 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • VeterözeR kullanıcısına yanıt
    Postu aramana gerek yok ben söylediğimin arkasındayım. İki taraf anlaşmış doğru ama bu anlaşma ne şekilde sağlanmış burda yine söyledim atlantisin bu fiyatlarda paketi yok hiç olmadı olamazda burdaki kayıplar poyrazdan tahsil edilecek. 3 ay hakkı dolmamış abonelerin kurulum aktivasyon bedelleri poyraza fatura edilecek. Fatura ödemesini yeni gerçekleştirmiş abonelerin faturaları poyrazdan tahsil edilecek. Anlaşma bu yönde biz sorumluluklarımızın tamamını yerine getirmeye devam ediyoruz. Hiçbi konuda çamur yapmıyoruz. Şunu tekrar belirteyim bu süreç sancılı abonede sancı çekti bizde poyrazda. Bu işin kazananı yok herkes madur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • PoyrazWiFi'den AtlantisNet'e Geçişler Başladı

    Haklı olduğunuz kısım mavi kısım; talepte bulunmak aboneye ait. Fakat talepde bulunmama seçeneğide yok ya da çok az gibi. Burada sizi bağlayan bir durum yok.

    Kırmızı kısım ise sizi bağlıyor gibi. Kesinti, kayıp olayı her firmada olan veya olma ihtimali yüksek bir durum.

    Aynı şekilde arkadaşlara da size; siz de anlaşma yapmak zorunda değildiniz; bunu siz tercih ettiniz, bu bizi bağlamaz deme hakkı doğar gibi.

    Konunun ilk sayfasına; geçiş sürecinde bazı sıkıntılar olabileceği, bunun çözümü içinde belirli süre gerekli olabileceği, tercihde bulunan arkadaşların bunu dikkate alması gerektiği, talep edenlerin işlemlerinin gerçekleştirileceği konusunda uyarı notu konulsaydı daha faydalı olur gibiydi.





  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt
    Allah şahit poyrazdan mesaj geldiği anda euronet geçiş başvuru formlarını doldurdum, adamların e-devlet geçiş sistemi kurulu olmadığından firmaya sordum, kargo telekom onayı vs yetişmez , mağdur olmayın o firmalara geçin dediler. İsteyene WhatsApp yazışmalarını da atarım. Kim ister 20 bin kişinin yığıldığı bi firmaya başvurmak? Bu süreç zaten poyraz ve Atlantis zorlaması. Şimdi onların istediği curcunada hizmet bekliyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VeterözeR -- 5 Ekim 2024; 19:32:2 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Poyraz herşeyi ayarlamış anlaşmaları yapmış süreyi tüketmiş kalmış 2 gün başka seçenek kalmamış başka bı yerede gidebilirdiniz ama siz bizi seçtiniz şimdi bizim şartlarımız geçerli demek bir nevi minareyi çalıp kılıfını hazırlamaktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VeterözeR kullanıcısına yanıt

    Sen de haklısın; kişke E-devlet'ten onaylı firmalara baksaydın.PoyrazWiFi'den AtlantisNet'e Geçişler Başladı 

    Esas sorun 3 ay dolmayanlar. Onların geçiş seçeneğide yok.

    1 aya sistem oturur; belki daha da kısa sürede.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt
    Benim bildiğim firma euronetti, edevlette mevcut diğer issleri bilmiyordumki... Belki bundan da beter olurdum....

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • VeterözeR kullanıcısına yanıt

    Kişke sorsaydınız; mak. 1 ay belki daha kısa sürede sistem oturur. Biraz sabır etmekten başka çare yok ne yazık ki.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt
    Bu sitenin linkini paylaşır mısın hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • VeterözeR kullanıcısına yanıt

    Neyin linkini?

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt
    ISS bilgilerinin bulunduğu bi post atmışsın; alıntıladığım mesajda görünen bilgiler. Kaç kullanıcısı var vs Bir sitedir diye düşündüm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VeterözeR -- 5 Ekim 2024; 20:13:54 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • VeterözeR kullanıcısına yanıt
    PoyrazWiFi'den AtlantisNet'e Geçişler Başladıradar.cloudflare.com
    Just a moment...
    https://radar.cloudflare.com/quality/as204457
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt
    Hizmet no: 3400148352 Sorun: 5 gündür internet yok. Üst entrylerde de yazdım telefonla da 2 kez kayıt bıraktık, sonuç yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • _ornitorenk kullanıcısına yanıt
    Kontrol ediyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Şimdi kesildi gibi. Wifi değildi sorun anlık kırmızı ışığa düşüyordu modem. Tabi herşeyi de size fatura etmek istemem modemden de olabilir bilemem. Burada hazır ilgilenen bulunca buraya yöneldik ister istemez. Teşekkür ederim

  • Kayı750 K kullanıcısına yanıt
    Modemin kırmızı ışığa düşmesi dsl sinyaninin kopması gibi duruyor. Sorun devam ederse modem değişikliği veya türk telekoma arıza kaydı açmayı değerlendirebiliriz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kayı750 K kullanıcısına yanıt

    Modemden değerlere bakın; snr düşük, hat zayıflaması , crc hata sayısı yüksek mi diye.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SunSets kullanıcısına yanıt

    bu arkadaş atlantis net çalışanımı? adres verdik. hizmet numarası verdik internetimiz ilk bağlandığı günden beri yok diyoruz . cevap olarak ama bende sorun yok diyor ? bu aradaşın problemi nedir ? Alakası olamayan şeylere burnunu sokuyor.

    ben diyorum ki internetim yok oda diyor ki zorla mı Atlantise üye ettiler :D ne Alaka ? la internetim yok ? anlıyor musun internetim yok ? banane sende problem yoksa ? benmle ne ilgisi var? alt yapı ile modem ile hiç bir ilgisi olmayan Atlantis net ile alakalı bir problemden dolayı internetim yok diyorum . Bu arkadaş bende problem yok diyor .D


    Buraya çok güzel şeyler yazardımda böyle tam olarak beynini harakete geçirip 4 yaşında ki çocugun anlayacağı bir konuyu anlamadiğini anlatacak ama mağdurum ve tek sorumlusu bu firma . derdimi anlatmak zorundayım diye susuyorum.


    Atlantis net'i anlıyorum yoğunluğunu anlıyorum ancak Mesajlarda hiç bir kesinti hak kaybı olmayacak denirken şimdide bu kadar ucuz paketi atlantis netin olmadı vs vs. Kullanıcıları ilgilendiren tarafı nedir ?

    Baştan deseydiniz aksilkler olabilir günlerce internetsiz kalabilirsiniz? ozaman gider 50 tane firma var onlardan birine geçerdik.


    Neyse şu arkadaşa tekrar yaziyorum. Senin internetin T.C topraklarında ki en hızlı interneti ve en sorunsuz interneti olabilir. Hatta bu tamamen atlantis sayesinde olabilir bunda hemfikiriz.


    Ama bizim intenetimiz antantise geçtiğimizden beri yok . Altyapımız sağlam komşularımızın hepsinde internet var hemde onlarda böyle bölgesel firmalar olmasına rağmen. hiç bir kayıp kesinti yok.


    Sorun modemdede değil 50 kez kontreol ettik. test ettk. Sorun tamamen atlantiste arkadaşım. lütfen artık saçmalamayı kes. senn internetin bizim umrumuzda değil .





  • ya aradaş her şeyi anlarsında bu Atlantis net ile alakası olmayan bu kişilerin " Bende sorun yok" deyip sanki suçlu kullanıcılar gibi ima etmesi insanı deli ediyor ya .D bu insanlar ne içiyor bu kafaya geliyor D:

  • 
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.