Şimdi Ara

PoyrazWiFi'den AtlantisNet'e Geçişler Başladı (77. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.775
Cevap
37
Favori
43.564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7576777879
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SunSets kullanıcısına yanıt

    soruma neden cevap vermiosnz hocam? banane sizin bağlantınız varsa . ben diyorum ki internetim günlerce yok bunu cozebilir miyiz? siz Alakanız olmadiğini savundgunuz atlantis yerine Dalga gecer gibi bende sorun yok diosunz çözüm aradiği bu konu altında Benim sorunum yok demeniz okadar komik ki :D skfdşfşsjlf .

    Sebebi neydi ki.

  • xmenxx X kullanıcısına yanıt
    Özel mesajınızı görüntüleyemiyorum. Yarın gün içinde sizi arayacağım birlikte kontrol sağlayalım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • üstadim donanimhaber sitesinde problem var sanırım bende iletildi görünüyor. genede çok teşekkğür ederim

  • xmenxx X kullanıcısına yanıt

    Ben AtlantisNet çalışanı değilim neden benden çözüm bekliyorsunuz? Ben ancak modem kurulumunu, DNS ve altyapınızı kontrol edin diyebilirim. Bir de gözüm kanadı. Türkçe kurallarına uyum sağlayın. Şöyle "asdasd" "fıcıfsdıı" gibi kelimeler kullanmayın anlaşılmıyor ne demek istediğiniz. Noktalama işaretlerine uyum sağlayın. Noktadan sonra büyük harf özeni gösterin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SunSets -- 6 Ekim 2024; 2:54:0 >
  • Atlantis destek, özel mesajlarınıza bakar misiniz? Dün mesaj yolladım. Okunmamış görünüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Poyraz'ın başına gelenlerden (dolayısıyla benim başıma gelenlerden) sonra Atlantis'e ya da Vega'ya geçtim ama mağdur oldum diyenlrere:


    1) Eğer Poyraz'da 3 ayınızı doldurmadıysanız durumunuz sıkıntılı ama burada Atlantis'in de yapabileceği fazlaca bir çözüm yok gibi, zaman içinde gıdım gıdım yardımcı olmaya çalışıyorlar. Mecburen beklenecek; mağduriyetinizi Atlantis'e değil BTK denen o fevkalade üstün liyakatlilerin yönetimindeki kurumuna yapın. Bunları CİMER kanalıyla şikayet edin; az olasılıkla belki gelecekte faydası olur! En azından böyle "astığım astık, kestiğim kestik" durumlarında koydukları kuralı hafifletsinler diye. İyi ki 3 ay demişler de 6 ay dememişler o kuralı koyduklarında.


    2) 3 aydan daha eski aboneler ise: Poyraz kimseye illa ki Atlantis ve Vega'ya geçilsin empozesi yapmadı. Bu iki ISS'le özel anlaşma yapıldı, isteyenler geçebilirler mealinde bir mesaj yollandı. Gördüğüm kadarıyla Atlantis'e daha büyük yığılma gerçekleşti zira Atlantis birkaç şekilde mağdurlara daha yardımcı olmaya çalıştı ve çalışıyor. Bu başlıkta bir temsilci atamaları dahi buna işarettir. Vega'nın böyle bir girişimi oldu mu?


    Ben kendi hesabıma bu türden aksamaların illa ki olacağı düşüncesiyle E-Devlet üzerinden yarım saatte Fixnet'e geçtim. Burada Fixnet güzellemesi yapmak istemiyorum ama Poyraz'a ödediğim tarifenin aynısını (şimdilik) Fixnet'te bulabildiğim için. Üstelik Poyraz'daki FTTH aboneliğim İstanbul'da, ben işlemleri Bodrum'da yazlıktayken şıpın işi yapabildim... Poyraz'ın başına eninde sonunda birşeylerin getirileceği belliydi (sadece ben daha iyimser olarak bir yıldan önce birşey olmaz ümidindeydim...).


    "Ben E-Devlet'ten işlem yapan ISS bilmiyordum ki" demek mazeret sayılmaz. Araştıran bulabiliyor. Ama "yumurta piş, ağzıma düş" dememek koşuluyla! 





  • Avantajı ne bunların?


    500Mbps 1000TL diyor, ben Superonline'a 800TL ödüyorum artı yanında TV+ var.

  • Sizden yardım mı istedik :D Rabbim korusun ya .. hala yazım hatası o bu :D sizin derdiniz konuyu uzatmak . Ayrıca Siz atlantis çalışanısınız demedim ki :D Siz atlantis "firma saabı " gibi neden davranıyorsunuz diyorum? İnsanların sorunu var ken siz diyorsunuz ki " bende sorun yok"

    Bende diyorum ki banane sizde sorun yoksa ? :D

    Biz çözüm arıyoruz neden burnunuzu sokuyorsunuz ? Sizden yardım isteyen mi oldu? sadece karışmayın yardım isteyen insanlara . Sizde sorun yok diye sorun bizde mi ? bal gibi atlantis net'te sorun.

    Düzeltmeye çalışmaları taktire şayan. Problem sizsiniz. sanki insanlar kafalarına göre problem ortaya çıkartmış gibi " bende sorun yok konuya nasıl bi katkı sağlayacak ?

  • özel mesajla da sordum sitelerinden destek te açtım ama cevap alamadım. Faturalar ne zaman çıkıyor atlantiste ? poyrazda 1.inde ödüyordum 7 si oldu fatura borcum görünmüyor bilgisi olan var mı

  • Merhaba,

    Sahte hesap şüphesi varsa şikayet edebilirsiniz. Gerekli incelemeler yapılır. Neden bu kadar sahte hesap polemiği dönmüş; anlamış değilim. İlgili mercilere başvurmadan sahte hesap söylemleri yapmanın anlamı bulunmuyor. Bilakis özellikle de sahte hesap kullanımı mevcut değilse bu yersiz kalabalıktır. Zarardır. Önceliğinizi açıktan fiil yüklemek yerine şikayet etmeye çevirebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SunSets kullanıcısına yanıt

    İletişimi baskılamak istemeyiz ama çizginin aşıldığı durumlarda yetkilileri şikayet sistemi aracılığıyla devreye sokabilirsiniz. Örnek olarak size "ufaklık" denilen bir mesajı - kaldırdım ve gerekli işlemi icra ettim - şikayet etmemişsiniz ama edebilirmişsiniz. Bu kadar büyük ve kalabalık bir platformda açılan her bir konu ve atılan her bir mesajın tek tek kontrolü ne yazık ki mümkün olmamakta. Haliyle moderasyondan hakkıyla etkinlik bekliyorsanız şikayet sistemine başvurmalısınız.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternetim şuan düzelti TEŞEKKÜR EDERİM ATLANTİSNET.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xmenxx -- 7 Ekim 2024; 21:44:15 >
  • xdsl numaramızı nasıl öğreniyoruz sistemde göremedim

  • xmenxx X kullanıcısına yanıt

    Darısı biz 3 aylıkçı larin başına


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün itibari ile iptal etmek durumunda kaldık.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • son günlerde müşteri hizmetlerinden btk talebi nedeniyle churn belgesi ve sözleşmeye ıslak imza gerektiğinden bahisle ilgili belgeleri kargo ile göndereceklerine ve imzaladıktan sonra ücretsiz olarak tekrar kendilerine gönderilmesi istemine ilişkin aranan oldu mu?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rdlsln -- 8 Ekim 2024; 20:26:5 >
  • Nat Alianovna kullanıcısına yanıt

    Burada gereksiz üstüme gelindi, bazı kullanıcılar memnuniyetimi fake(sahte) hesap diye nitelendiler. Bazı arkadaşlar sorun yaşadıklarında ve yavaşlıktan bahsedince bende sorun olmadığını belki sizin bölgede veya başka bir nedenden sorun olabileceğini söyledim. Bu mesaj üzerine üzerime saldırı düzenlendi. Türkçe kurallara uyulmayarak çocukça tavır sergiliyorlar. Zaten birkaç sorunlu arkadaşların mesajlarını kaldırmışsınız. Bir daha aynı tavır sergileyen ve üslubu bozuk kullanıcı görürsem şikayet edeceğim. Burası çok baskılamadığı için şikayet edince bir şey değişmeyeceğini düşünmüştüm. Bazı forumlarda Türkçe kuralı ve bu tarz sert üsluba izin yok ama şikayet edince müdahale ettiğini öğrenmiş oldum. Teşekkür ederim.

  • Atlantis nette İnternet kesik, bir hafta içinde ikinci kez oluyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • rdlsln kullanıcısına yanıt
    Evet banada bugün göndermişler ne önceden bilgi verdiler ne sms falan geldi bi baktım kapıda kargo imzalayıp geri göndermek gerekiyormuş anlam veremedim tabi yetkili bu konuda açıklama yaparsa iyi olur @AtlantisNet

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • alfamet A kullanıcısına yanıt

    faturanızda yazar. mail adresinizi inceleyin illa ki bulursunuz.

  • 
Sayfa: önceki 7576777879
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.