merhaba poyraz Atlantisnet geçtim kimlik belgemi churn belgesi modem teslim tutağını e devlet onayı her şeyi yaptım ama Telekom ekibi gelecek 10 gün oldu işimi yürütemiyorum kendi cebimden internet paketine para veriyorum 3400163551 abone numaram 10 gündür telekomcu bekliyorum yardımcı olurmusunuz. |
PoyrazWiFi'den AtlantisNet'e Geçişler Başladı (79. sayfa)
-
-
poyrazın sözde anlaşma yaptıklarına hiç bakmayıp netgsm'e geçtim, sıfır sorun.
-
Reklamın iyisi, kötüsü olmaz.
Misal; bedavacı bu arkadaşımız gibi. 40 TL nelere kadir.
-
Siteden açmış olduğum taleplere neden hiçbir şekilde cevap yazılmıyor ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
varmı herhangi bir değişiklik yoksa aynı şekilde hala bağlantı beklemeye devam mı ?
-
Yok maalesef. Iki günde bir arıyorum. Aynı cevapları alıyorum. Türk Telekom'a başvurduk 10 is günü bulabilir bekleyin hallolacak. Onlarda bıkmış aynı sorulardan çok belli, ama biz de bıktık 7 gündür internet yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Türk Telekom Alibeyköy müdürlük bakıyor oturduğum yere daha onlara düşen bir iş emri yoktu. Ya çok fazla abone var bu şekilde onun yoğunluğu yada Türk Telekom yavaştan alıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Facebook ve instagramda fotoğraf ve video görüntüleyememe sorununu bir tek ben mi yaşıyorum ?
-
İyi dediğimiz 2 gün yaşamıyor. 17.30 dan beri net yok. Kesildi gelmiyor. Burdan konuyu açan destek arkadaşada dm attım oda çevrimiçi ama cevap vermiyor.
Edit : hala ne cevap ne internet var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ellidokuz -- 10 Ekim 2024; 20:13:7 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
20 dk bekleyip anca mh ne bağlandık. Can isminde biri açtı telefonu sesiniz gelmiyor dedi kapattı. Tekrar arıyorum önümde yine 6 kişi varmış. İnternet halen yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Burda destek arkadaş dm i görüp cevap yazmıyor. Telefonda 20 dk bekleyip bağlanıyorsun. Telefondaki sesiniz gelmiyor diyip kapıyor. Wp destek hattı cevap yazmıyor. En kısa sürede alternatif biryere geçmek şart oldu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ellidokuz -- 10 Ekim 2024; 21:2:55 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
uygulama üzerinden ticket açıyorum ama siliniyor ve cevap da verilmiyor sebebini öğrenebilir miyiz
-
Dün 17.30 da kesilen İnternetimiz sabah 7.30 itibariyle halen yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
TT tarafında genel arızanız var. Bizlik bir sorun yok. Modem ayarlarınıza dokunmayınız. -
Yoğunluk bitene kadar uygulama ticketlerini deaktif ettik. Pazartesi aktif edeceğiz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtlantisNet Destek -- 11 Ekim 2024; 9:0:11 > -
Farklı cihaz da ve mobil veri ile test edebilirsiniz. Eğer sorun varsa bize öm gönderebilirsiniz. Süreç takibi daha kolay olur. -
Ben edevlet üzerinden geçiş yaptım herhangi bir belge göndermem gerekiyormu yada siteye bir evrak yüklemem gerekli mi? @AtlantisNet Destek
-
Merhaba, çağrı merkezimiz de yoğunluk yok 0850 471 34 34 arayarak detaylı bilgi edinebilirsiniz. 34 lü hizmet numaranızı özelden gönderebilirseniz süreci takip edebilirim. -
geçiş işlemlerim 2 hafta önce tamamlandı internet bağlı arada kesinti oluyor onun dışında sıkıntı yok benim bir evrak felan vermem gerekiyormu onu merak ettim
-
Bana dün geldi Telekom 2 saat uğraştı mahalle kutusunda sonunda yaptı şimdilik sorun yok darısı başınıza
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X