Şimdi Ara

PoyrazWiFi'den AtlantisNet'e Geçişler Başladı (81. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.775
Cevap
37
Favori
43.564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7980818283
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Poyraz'dan geçiş yaptım. Ayın 3'ünde internetim kesildi. Poyraz'a son 2,5 ay önce geçiş yaptığım için portumu iptal etmişler. Atlantis müşteri hizmetleri, 10 gün içerisinde telekom ekiplerinin gelip portu aktif edeceğini söyledi. Bugün 10. gün. İnternet hala yok. Atlantisi aradığımda telekom ekibinin geldiğini ama kendi daireme giden telefon kablosunu kutudan bağlamam gerektiğini söylediler. Herhangi bir işaret yok, not yok, biz geldik diye bilgi veren yok. Tekrar bilgi verelim telekom ekipleri gelip bağlasınlar diyorlar. Ne zaman, belli değil... 10 gün daha telekom ekiplerini mi bekleyeceğim? Anlaşılan Atlantis'in Telekom ekipleri üzerinde bir etkisi yok. Ya da Telekom, yan hizmet veren diğer kuruluşları baltalamak için bilerek bu şekilde hizmet ver(m)iyor. Her durumda mağdur olan kullanıcı oluyor. Neticede Atlantis aboneliğimi başlamadan sonlandırmak zorunda kaldım. Başka bir operatörden devam edeceğim. Teşekkürler Atlantis (!)





  • Şimdi fatura kesilmiş 270 bu gelecek ayın mi yoksa kullandığımız geçen ayın mi
    Zira 10 gün kullanmadık ya o bakımdan soruyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PoyrazWiFi'den AtlantisNet'e Geçişler Başladı


    Bu SMS ne

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • VeterözeR kullanıcısına yanıt

    aynisi banada geldi arapca mesaj ne alaka yahu...odemeyi de yapamadim basarisiz dedi zaten. ne oluyor anlamadim

  • Poyrazdan atlantise geçtim. Maalesef çok pişmanım. Çok ilgisiz. Her gün hız veya kopma sorunu yaşıyorum. Hızım 70 mb teen 1-2 mb düşüyor her gün . Günde 3-4 kez internet tamamen kopuyor. Kopma ile ilgili arıza kaydı bıraktım 1 hafta önce,hala inceleyecekler ve geri dönüş yapacaklar, sıradaymışım. En büyük sorunum da geçiş yaptığımdan beri IPTV kullanamıyorum. bununla ilgili artık 2 defa müşteri temsilcisi ile görüştüm,4 gündür bir gelişme yok. Madem önceki gibi interneti kullanamayacaktık neden talip oldunuz ki poyraz net müşterilerine. Tam bir pişmanlık.

  • megaladon kullanıcısına yanıt
    Suriye parası ile mi istiyorlar ödemeyi acaba

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • VeterözeR kullanıcısına yanıt
    Poyrazdan geçiş yapan bazı abonelerimize arapça sms gittiği tespit edilmiştir. Firmamız Her abonenin talep ettiği dilde ingilizce,arapça,türkçe,rusça,fransızca ve farsça bilgilendirme smsleri göndermektedir. Poyrazwifi abonelerinin bir kısmında ise dil tercihi arapça olarak tanımlanmıştır.Konu hakkında teknik arkadaşlarımız gerekli kontrolleri sağlamaktadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtlantisNet Destek -- 13 Ekim 2024; 16:22:50 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • VeterözeR kullanıcısına yanıt

    cokomel parasi olabilir..

  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt
    Hee bunu da poyrazwifiye kilitleyin, ne sorun olursa sebebi poyraz zaten... 2 yılda bi 1 gün bile sorun yaşamadım poyrazda... Sizin sayenizde gün aşırı sinir katsayım artıyor. İyiki varsınız.....

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • VeterözeR kullanıcısına yanıt
    Sorun poyrazda demedimki poyrazdan gelen abonelere arapça mesaj gitti dedim neresini anlamadın sen bunun ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtlantisNet Destek -- 13 Ekim 2024; 16:27:23 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt
    Mesajı düzenlenmişsin de bir önceki mesajıma(2 3 post önce) ne diyeceksin..geriye doğru tarayalım mı atılan postları, teşekkür postu var mı bak bakalım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Portum 3-10-2024 ye iptal olduktan sonra 10-10-2024 yeniden bağlanmıştı. Çok akıllı türk Telekomcu arkadaş eski port bağlantısındaki isim kartını attığından, bugün yeni portla daireye giden uç bağlantısını yapmaya gelen yeni türk Telekomcu arkadaş apartman dışındaki kutuya dairemden giden ucu maalesef bulamamış. Ben de evde olmadığımdan eve girip ucun bana ait olmadığını bulamadılar. Yarın 4 gibi yeniden gelecekler sırf bunun için işten erken çıkıp bekleyeceğim.


    Asıl sorun kullanmadığımız ve halen offline olan internet için de tam fatura çıkarmışlar. Ben 3-10-2024 ten beri 10 gündür hala internet kullanamadım. Bu kullanmadığım sürenin ücretini diğer aydan düşecek misiniz?


    Ben 13-09-2024 ile 24-09-2024 arasında poyraz wifi den ve 24-09-2024 ile 3-10-2024 arasında Atlantis netten internet hizmeti aldım 270 TL lik tarifem doğrultsunda. Bunlar kabulüm borcumuzu inkar etmeyiz. Ama kullanmadığımıza neden fatura kesildi?


    Ayrıca bana da kısa mesaj arapça geldi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DONANIMLI ADAM D kullanıcısına yanıt
    Sistemde kullanım yapamadığınız günler kontrol edilerek fstura ödeme gününüz ötelenecektir bu konudaki talebinizi iletmeniz halinde arkadaşlarımız gereklinkontrolü sağlayarak düzenlemeyi yaparlar. Hiç merak etmeyin. Ayrıca poyrazdaki fatura ödeme gününüze görede orda kalan günleriniz vs varsa poyraz sisteminden kontrol edilip güncelleme sağlanacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtlantisNet Destek -- 13 Ekim 2024; 16:34:22 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Ödeme günü öteleme derken anlamadık. Geç ödeme de yapsak kullanmadığımız günü ödeyecek mıyız? 10 günü hiç kullanmadık ve hala yarın inşallah bağlanana kadar kullanamayacağım. Bu 10 günü önümüzdeki aydan düşmeniz gerekmez mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DONANIMLI ADAM D kullanıcısına yanıt
    Tabi bu şekildede düşebiliriz yada örneğin syın 15 inde internetiniz çalıştı bi dahaki ayın 15 inde ödeme yaparsınız.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Durduğu yerde düzeldi.

  • Mizan23 kullanıcısına yanıt

    Ben poyraznet giremedim msj falanda gelmedi zaten bişey gelmez herhalde eğer olsa msj vs atılır bilgi verildi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atlantisnetten arapça bir mesaj geldi fatura sanırım neden böyle bir mesaj geldi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnterStyle kullanıcısına yanıt
    Merhaba, firmamız her abonenin talep ettiği dilde ingilizce,arapça,türkçe,rusça,fransızca ve farsça bilgilendirme smsleri göndermektedir. Poyrazwifi abonelerinin bir kısmında ise dil tercihi arapça olarak tanımlanmıştır. Konuyu teknik ekimiz incelemektedir. SMS ler Türkçe olarak iletilecektir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
  • 
Sayfa: önceki 7980818283
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.