Şimdi Ara

PoyrazWiFi'den AtlantisNet'e Geçişler Başladı (82. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.775
Cevap
37
Favori
43.564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8081828384
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VeterözeR kullanıcısına yanıt

    poyraz'ın yönlendirmesi ile bulaştınız, yanlış bir seçimdi.

  • İnternetim geldi teşekkürler. Bu ayın tam faturasını ödeyeceğim. Ama 3-10-2024 ile 14-10-2024 arasında kullanamadığım internet tutarını önümüzdeki aydan düşülmesini de talep edeceğim.


    Saygılarımla.

  • DONANIMLI ADAM D kullanıcısına yanıt
    Rica ederiz. İyi günler
  • faturalar e-arsiv olarak nasıl alabiliriz ? destekten sordum cevap yok. İletişim kısmı biraz ağır işliyor sanki ?

  • moskogsm M kullanıcısına yanıt
    Faturalar oluştuktan sonra ödeme yapmanız için 10 gün süreniz var. Ödemenizi yaptıktan sonra e-arşiv faturanız muhasebe departmanının belirlediği haftanın belirli günlerinde toplu olarak kesilerek belirttiğiniz maile ve oiminize düşecektir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim.

  • moskogsm M kullanıcısına yanıt
    Rica ederiz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hocam bu abonelik süresi dolmadan kesilen tam faturalar ödendikten sonra nasıl bi davranış olucak ? aktiflik süresi (abonelik süresi değil) hesaplanıp kalan gün sayısı iade edilecek gün tanımlanacak gibi şeyler söyleniyor, tam olarak nasıl bir aksiyon alınacak bizleri aydınlatır mısınız, ona göre faturaları ödeyelim ?

  • Poyrazwifiden geçiş yaptık. Arapça sms ile fatura geldi onu da ödedik tamam ama poyrazdaki ödenmemiş kullanımımız atlantisnete mi geçti veya onlar mı tahsil edecek onu anlamadım. poyraznet tarafından hala bir ücret talebi olmadı.

  • davidddd kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arapça sms ler teknik bir hata sonucu iletildi. Sorunu düzelttik. Poyraz'dan yaptığınız kullanım ve borçlarınız oraya ödenir.
  • iSpeedy kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sistemde kullanım yapamadığınız günler kontrol edilerek fatura ödeme gününüz ötelenecektir. Bu konudaki talebinizi iletmeniz halinde arkadaşlarımız gerekli kontrolü sağlayarak düzenlemeyi yaparlar.
  • Aboneliğin süresi hesaplanarak düşüm sağlandı. Fatura kayboldu. Ötelenen gün sonunda sanırım tekrar kesilicek. Teşekkürler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iSpeedy -- 16 Ekim 2024; 22:26:4 >
  • Bugün tam 20 gün oldu poyrazwifiden geçtim inteenrti kullanamıyorum müşteri hizmetlerin arıyorum kimse yardım etmiyor sürekli oyalanıyorum.
    Son çare buraya yazayım dedim.bana yardımcı olacak mısınız? Başka bir yere geçmek istiyorum belli süre geçmesi gerekiyormuş benim suçum ne şimdi ben internet kullanamıyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SchrecK kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 34 lü hizmet no iletebilirseniz kontrol edelim.
  • SchrecK kullanıcısına yanıt
    Son 20 dk da 1.5 GB kullanım olmuş. İnternetiniz aktif. Anlık 15 MB kullanım var.
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt
    Senin internetin 15 20 dk kada bir kopuyorsa buna internet var diyebilir misiniz? Öncesine baktınızmı 20 gündür ne yazıyorum uygulamanız üzerinden.
    Hala aynı şeyi yapıyorsunuz tamamiyle kontrol etmeden bakmadan sorunu anlamadan çözmüş gibi gözüküp kenara çekiliyorsunuz

    Sürekli gidip geliyor
    Gittiğinde bekliyorum bir zaman sonra geliyor.

    Size soruyorum şimdi sorunu anlayıp çözmek istiyor musunuz?
    yoksa kenara çekilip ödeme günü gelmesinimi bekleyeceksiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt
    Poyrazwifide sorunum yoktu,
    Poyraz wifiden geçtiğim günden beri kaç defa kopma olmuş ben kaç defa aramışım ( 60dk bekledğim oldu 30 dk beklediğim oldu. Dakika paketim bitti.kendi internetini kullanmak zorunda kalıyorum ) kaç defa uygulama üzerinden bildirim göndermiştim ve sonuçta ne olmuş buraya yazarmısınız onuda bekliyorum size zahmet

    Ayrıca Rabia isminde bir hanımefendiye günlerdir konuşuyoruz ona sorun bakalım sorunum varmıymış yokmuymuş sonrasında muhtemelen anlayacaksınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SchrecK -- 17 Ekim 2024; 12:5:56 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SchrecK kullanıcısına yanıt
    20 gündür kullanamıyorum dediğinizde bizden kaynaklıymış gibi anlaşılıyor. Sorunun bizden kaynaklanmadığı görünüyor. TT tarafına sizin için arıza kayıt açılacağı bilgisi verilmiş ve açılmış. TT ekipleri de
    Kapama Kodu - Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi diyerek arızayı kapatmış. Evinizde farklı bir modem varsa öyle deneyebilirsiniz veya dışarıdan gelen kabloyu yenileyebilirsiniz. DSL kablosunun jack ında bile sorun olabilir. Porta kadar sorun yok. Ayrıca internet koptuğunda modem de neler yaşanıyor? DSL ışığı mı gidip geliyor? Modem mi kapanıp açılıyor?
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt
    Bende sorun yok nerde sorun var bilemem muhtemelen sorun sizde. Sizce sorun nerede? Poyrazda sorun yok size geçiyorum geçtiğim günden beri internet sorunlu.( Az önce kestirip attınız sorun yok dediniz ama neyse )

    modemde arıza olmadığını bildiğim halde modeme suç bulacağınızı bildiğim için başka modem alıp taktım gene aynı.

    Ben başka bir yere geçmek istiyorum çözüm bulamıyoruz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8081828384
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.