< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
PoyrazWiFi'den AtlantisNet'e Geçişler Başladı (84. sayfa)
-
-
Hocam poyrazdaki ödemenizi yapın. Bizde oluşan faturayı ilk kullanım yaptığınız günden itibaren olarak düzenleyebiliriz. O konuda sorun yok.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
13 Ağutos-13 Eylül arası fatura ödediğiniz; 13 Eylül'den geçiş yaptığınız tarihe kadar olan fatura ise, 13 Eylül-13 Ekim arası, 1 Ekim'de çıkması gereken fatura.
-
Başınızın çaresine bakın diyorsunuz yani
Ayrıca şöyle bi durum var madem böyle olacaktı neden poyrazwifiden gelenleri kabul ediyorsunuz?
İlgilenip çözmek göreviniz değilmi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SchrecK -- 17 Ekim 2024; 13:40:57 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben ne yapayım cevap pls.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Poyraznet'e 20 sinden önce faturayı ödemekte fayda var.
Atlantisnet üzerinden 24 Eylül'de çıkış olduysa (hat aktif olduysa); faturanız 24 Eylül'den başlar. Port iptalde olsa; aboneliğinizi iptal etmediğiniz sürece fatura çıkar.
Atlantisnet'te fatura dönemi; 1 inden 1 ne ise, kullan öde şeklinde, size 24 ünden 1 ne kadar kısmi fatura çıkması gerekir. Eylül ayı için.
1 in den 1 ne değil; hattın aktif olduğu tarihten ise, 24 Eylül'den 24 Ekim'e kadar olması lazım. 24 Ekim'e daha vakit olduğundan, Atlantisnet'in fatura çıkmaması lazım.
Yalnız sözleşmede; 96 saatten fazla kesinti durumunda hizmet sunulamayan günler iade edilir diyor. Sizin port iptali olduğu tarihe kadar faturalandırma ya da kullanılmayan sürenin iadesi gerekli gibi.
Tabii doğru bilgiyi; firma yetkilisi örneklerle anlatırsa daha doğru bilgi olur.
-
Çağrı merkezlerini aradım. Poyraz tarafındaki faturayı ödememi atlantise gectikten sonraki kısmın kesintiler dahil yeniden hesaplanacağı belirtildi. Bekliyorum bakalım. Poyraz tarafındakini ödedim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba hattımızda kesinti var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, başınızın çaresine bakın gibi bir söylemde bulunmamız mümkün değil. İptal edilmesini istemek ve farklı operatöre geçmek istememizde sizin talebinizdi. Biz bu konuda sizi yönlendirmedik. Madem böyle olacaktı konusunda belirttiğimiz gibi bizim kontrollerimizde kullanım yaptığınız ve online olduğunuz görünüyor. Hiçbir şekilde bağlantı düşmesi ve kesintiside görülemedi ama talebiniz üzere türk telekoma kayıt açtık onlarda bize aynı şeyi söylüyor abonenin kesintisi görüntülenmedi diyor ve hatta şöyle bir durumda var bizim türktelekoma açtığımız her arıza kaydı içinde türk telekoma ödeme yapıyoruz. Buna rağmen biz sizden herhangibir ücret talep etmiyoruz. Hatta kullanım yaptığınız günlerin ödemesini dahi istemeden farklı operatöre geçiş hakkınız var diyoruz. Özellikle şu konuda sizi bilgilendirmek isteriz türk telekom altyapılarında bizim müdahale alanımız kısıtlı türktelekom sistemlerinden kaynaklanma ihtimali olan bir arıza sebebiyle bizim elimiz kolumuz bağlandığında sizce bizim ne yapmamız gerek ? Haklı olarak sorunun çözümü için bişeyler yapın ne yaparsanız yapın diyorsunuz ama bizim yapabileceğimiz bişey yok. Defalarca telekoma konuyu ilettik her seferinde sorun yok deyip bize arıza faturası kesiyorlar. Sizin aboneliğiniz üzerinden türktelekoma fazlaca ödeme yaptık zaten bu konu artık sizi madur ettiği kadar bizide madur ediyor. Çözme imkanımız olsa zaten çözerdik bile isteye bunu sürdürmek ne bize nede size hiçbirşey kazandırmaz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Hizmet numarası nedir
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hizmet numaranızı iletin bizim taraftaki güncellemeyi sağlayalım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
3400162197@atlantisnet
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Abone ile görüşüldü. Abone fttb hizmet alıyor. Sabah saatlerinde mdu denilen bina elektrik odasındaki switch ile modem arasındaki bağlantının kesildiği tespit edilmiştir. Modem wan ışığı yanmıyor. Bu konuda hem aboneye bilgi verildi hemde türk telekoma arıza kaydı oluşturuldu.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
En iyisini yapmışsınız; sorununuzun en kısa sürede çözümünü temenni ederim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Özel mesaj olarak attım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam merhaba, Ben de 24 eylülde geçiş yapmıştım bana da son ödeme tarihi 21.10 olan tam fatura kesilmiş durumda. Eğer kullandığımız ayın ödemesini yapıyorsak bir yanlışlık var.
-
Poyraz Wifi tarafından da borç çıkabilir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar şimdi müşteri hizmetleri ile görüştüm. 24.09 tarihinde geçtiğim atlantis net ayın 23.10 son ödeme tarihli fatura çıkarmış. Bununla ilgili aldığım bilgiye göre,ay dolduğu anda parayı alıyorlarmış. Yani faturayı 10 gün önceden oluşturuyorlar ve o an için kullanmadığımız hizmetin, kullanacakmışız gibi tam ayın faturasını kesiyorlar. Bana bu açıklama hikaye gibi geldi. ama bunu ancak başka operatöre geçerken görebilecez. Son faturayı nasıl kesecekler bakalım. Yalnız benim anlamadığım 24.09 tarihini iki operatör de neden tahsil ediyor. 1 güne 2 günlük ücret ödüyoruz. uğradığımız bunca haksızlığın üzerine birde bu var. Ayrıca 10 gün oldu hala ıptv ve vpn sorunumu çözemediler. Kesinlikle uzak durulması gerektiğini düşünüyorum.
-
Orada 10 günlük fatura çıktı hocam. Ama burada bahsettiğim yanlışlık eğer 1 ay kulanım bedeliyse benim geçiş tarihim 24'ü iken fatura son ödeme tarihi bu ayın 21'i. Sizin mesaja verdiği cevabı alıntılayarak @AtlantisNet Destek'e yazmak istemiştim kusura bakmayın.
-
İlk fatura SMSi benimki gibi full arapça gönderilen başka arkadaş var mı? :D
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X