Şimdi Ara

PoyrazWiFi'den AtlantisNet'e Geçişler Başladı (84. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.775
Cevap
37
Favori
43.560
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8283848586
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    Poyraz tarafını bilmem ama bizim tarafta peşin ödemiyorsunuz hocam bunu baştan söyleyim size. Önce kullanıyorsunuz sonra ödeme yapıyorsunuz. Yani hizmetinizi iptal ettireceğiniz gün son kullandığınız günlerin parasını ödersiniz kavgamızı baştan yapalım. Sonra bizede peşin ödemiştik demeyin çünkü hiçbir poyraz abonesinden 20 gündür 1 lira almadık.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Camekan5 C kullanıcısına yanıt
    Hocam poyrazdaki ödemenizi yapın. Bizde oluşan faturayı ilk kullanım yaptığınız günden itibaren olarak düzenleyebiliriz. O konuda sorun yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 13 Ağutos-13 Eylül arası fatura ödediğiniz; 13 Eylül'den geçiş yaptığınız tarihe kadar olan fatura ise, 13 Eylül-13 Ekim arası, 1 Ekim'de çıkması gereken fatura.

  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt
    Başınızın çaresine bakın diyorsunuz yani
    Ayrıca şöyle bi durum var madem böyle olacaktı neden poyrazwifiden gelenleri kabul ediyorsunuz?
    İlgilenip çözmek göreviniz değilmi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SchrecK -- 17 Ekim 2024; 13:40:57 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben ne yapayım cevap pls.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Poyraznet'e 20 sinden önce faturayı ödemekte fayda var.

    Atlantisnet üzerinden 24 Eylül'de çıkış olduysa (hat aktif olduysa); faturanız 24 Eylül'den başlar. Port iptalde olsa; aboneliğinizi iptal etmediğiniz sürece fatura çıkar.

    Atlantisnet'te fatura dönemi; 1 inden 1 ne ise, kullan öde şeklinde, size 24 ünden 1 ne kadar kısmi fatura çıkması gerekir. Eylül ayı için.

    1 in den 1 ne değil; hattın aktif olduğu tarihten ise, 24 Eylül'den 24 Ekim'e kadar olması lazım. 24 Ekim'e daha vakit olduğundan, Atlantisnet'in fatura çıkmaması lazım.

    Yalnız sözleşmede; 96 saatten fazla kesinti durumunda hizmet sunulamayan günler iade edilir diyor. Sizin port iptali olduğu tarihe kadar faturalandırma ya da kullanılmayan sürenin iadesi gerekli gibi.



    PoyrazWiFi'den AtlantisNet'e Geçişler Başladı


    Tabii doğru bilgiyi; firma yetkilisi örneklerle anlatırsa daha doğru bilgi olur.





  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Çağrı merkezlerini aradım. Poyraz tarafındaki faturayı ödememi atlantise gectikten sonraki kısmın kesintiler dahil yeniden hesaplanacağı belirtildi. Bekliyorum bakalım. Poyraz tarafındakini ödedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Merhaba hattımızda kesinti var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SchrecK kullanıcısına yanıt
    Merhaba, başınızın çaresine bakın gibi bir söylemde bulunmamız mümkün değil. İptal edilmesini istemek ve farklı operatöre geçmek istememizde sizin talebinizdi. Biz bu konuda sizi yönlendirmedik. Madem böyle olacaktı konusunda belirttiğimiz gibi bizim kontrollerimizde kullanım yaptığınız ve online olduğunuz görünüyor. Hiçbir şekilde bağlantı düşmesi ve kesintiside görülemedi ama talebiniz üzere türk telekoma kayıt açtık onlarda bize aynı şeyi söylüyor abonenin kesintisi görüntülenmedi diyor ve hatta şöyle bir durumda var bizim türktelekoma açtığımız her arıza kaydı içinde türk telekoma ödeme yapıyoruz. Buna rağmen biz sizden herhangibir ücret talep etmiyoruz. Hatta kullanım yaptığınız günlerin ödemesini dahi istemeden farklı operatöre geçiş hakkınız var diyoruz. Özellikle şu konuda sizi bilgilendirmek isteriz türk telekom altyapılarında bizim müdahale alanımız kısıtlı türktelekom sistemlerinden kaynaklanma ihtimali olan bir arıza sebebiyle bizim elimiz kolumuz bağlandığında sizce bizim ne yapmamız gerek ? Haklı olarak sorunun çözümü için bişeyler yapın ne yaparsanız yapın diyorsunuz ama bizim yapabileceğimiz bişey yok. Defalarca telekoma konuyu ilettik her seferinde sorun yok deyip bize arıza faturası kesiyorlar. Sizin aboneliğiniz üzerinden türktelekoma fazlaca ödeme yaptık zaten bu konu artık sizi madur ettiği kadar bizide madur ediyor. Çözme imkanımız olsa zaten çözerdik bile isteye bunu sürdürmek ne bize nede size hiçbirşey kazandırmaz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Bay Birileri B kullanıcısına yanıt
    Hizmet numarası nedir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • DONANIMLI ADAM D kullanıcısına yanıt
    Hizmet numaranızı iletin bizim taraftaki güncellemeyi sağlayalım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    3400162197@atlantisnet


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bay Birileri B kullanıcısına yanıt
    Abone ile görüşüldü. Abone fttb hizmet alıyor. Sabah saatlerinde mdu denilen bina elektrik odasındaki switch ile modem arasındaki bağlantının kesildiği tespit edilmiştir. Modem wan ışığı yanmıyor. Bu konuda hem aboneye bilgi verildi hemde türk telekoma arıza kaydı oluşturuldu.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • DONANIMLI ADAM D kullanıcısına yanıt

    En iyisini yapmışsınız; sorununuzun en kısa sürede çözümünü temenni ederim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Özel mesaj olarak attım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Hocam merhaba, Ben de 24 eylülde geçiş yapmıştım bana da son ödeme tarihi 21.10 olan tam fatura kesilmiş durumda. Eğer kullandığımız ayın ödemesini yapıyorsak bir yanlışlık var.

  • æxen kullanıcısına yanıt

    Poyraz Wifi tarafından da borç çıkabilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar şimdi müşteri hizmetleri ile görüştüm. 24.09 tarihinde geçtiğim atlantis net ayın 23.10 son ödeme tarihli fatura çıkarmış. Bununla ilgili aldığım bilgiye göre,ay dolduğu anda parayı alıyorlarmış. Yani faturayı 10 gün önceden oluşturuyorlar ve o an için kullanmadığımız hizmetin, kullanacakmışız gibi tam ayın faturasını kesiyorlar. Bana bu açıklama hikaye gibi geldi. ama bunu ancak başka operatöre geçerken görebilecez. Son faturayı nasıl kesecekler bakalım. Yalnız benim anlamadığım 24.09 tarihini iki operatör de neden tahsil ediyor. 1 güne 2 günlük ücret ödüyoruz. uğradığımız bunca haksızlığın üzerine birde bu var. Ayrıca 10 gün oldu hala ıptv ve vpn sorunumu çözemediler. Kesinlikle uzak durulması gerektiğini düşünüyorum.

  • Orada 10 günlük fatura çıktı hocam. Ama burada bahsettiğim yanlışlık eğer 1 ay kulanım bedeliyse benim geçiş tarihim 24'ü iken fatura son ödeme tarihi bu ayın 21'i. Sizin mesaja verdiği cevabı alıntılayarak @AtlantisNet Destek'e yazmak istemiştim kusura bakmayın.

  • İlk fatura SMSi benimki gibi full arapça gönderilen başka arkadaş var mı? :D

  • 
Sayfa: önceki 8283848586
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.