|
PoyrazWiFi'den AtlantisNet'e Geçişler Başladı (86. sayfa)
-
-
Sabahtan beri modemin ışıkları yeşil yanıyor, bağlanınca cihaza bağlandı internet bağlantısı sağlanamıyor yazıyor. Sabahtan beri internet yok. Ne yapmam lazım?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, 34 lü hizmet no atabilir misiniz? Kontrol sağlayalım. -
Merhaba, çözüm sağlandı. Test edebilirsiniz. Kesinlikle hiç bir saatte bant daralması uygulamıyoruz. -
TT hattınızı resetledim ve cihazınızı yeniden başlattım. Test edebilir misiniz? -
Düzeldi teşekkür ederim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rica ederim, iyi akşamlar :) -
-
Kontrol sağlayalım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
sağlayabilindi mi
-
İnterneti giden var mı noldu yine yok 2 saattir
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
gece 12 gibi gitti internet yatıyordum umursamadım sabahleyin işe gelirken baktım hala yok modemi açıp kapattım ama internet gelmedi ışıklar yanıyor sorun yok gibi duruyor ama internet yok
-
Merhaba
25 Temmuzda Farklı sağlayıcıda olan abonelik taşımada Kabul görür mü bugün Tam 90.Günde
91.Gün mü olması gerekli .
-
Cihaza reset attım değişsen bişey olmadı. Cihaza bağlandı, internet bağlantısı sağlanamıyor yazıyor. Bütün ışıklar yeşil yanıyor. Ne yapayım ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba siteden açtığım destek taleplerine cevap alamıyorum. Sırf bu yüzden 3 ay sonra taşımayı düşünüyorum. Destek konusunda neden siteniz üzerinden dönüş yapmıyorsunuz ?
Faturam kesilmiş ama iki aboneliğimin de faturası ev adresine kesilmiş. Abonelik hangi adrese ait ise o adrese fatura kesilmesini rica ediyorum. Adres ev olduğu için kestiğiniz faturayı gider olarak gösteremiyorum.
3400163148 ve 3400155068 bu aboneliğime ait fatura adreslerinin abone adresleri ile güncellenmesini rica ediyorum.
-
Merhaba bugün internet tekrar gitmiş modemin bütün ışıklar yeşil yanıyor ama internet yok ilgilenir misiniz? @AtlantisNet Destek
Müşteri numarası:3400156545
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Az önce faturamı ödedim, sistemde son ödeme tarihi 23ü görünüyordu, fatura ödeme ekranında 22si görünüyordu. Hangi tarihi baz almalıyız?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
3400149532 bizde de İnternet yok .
İnternet olduğu zamanda çok yavaş. 65mbit almam gerekirken 35 anca alıyorum. Online işlemlerden de yazdım ilgilenen yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deníz -- 23 Ekim 2024; 18:44:55 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İşlem sağlanmış. 3-5 iş günü içinde ödeme yapılan karta iade gerçekleşecektir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X