Şimdi Ara

PoyrazWiFi'den AtlantisNet'e Geçişler Başladı (86. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.775
Cevap
37
Favori
43.560
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8485868788
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SchrecK kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Poyraz faturasına biz müdahale edemeyiz, onu poyraz ile görüşebilirsiniz. Atlantis'de interneti kullanmaya başladığınız günden itibaren hesaplanıyor.
  • Sabahtan beri modemin ışıkları yeşil yanıyor, bağlanınca cihaza bağlandı internet bağlantısı sağlanamıyor yazıyor. Sabahtan beri internet yok. Ne yapmam lazım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Camekan5 C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 34 lü hizmet no atabilir misiniz? Kontrol sağlayalım.
  • ellidokuz kullanıcısına yanıt
    Merhaba, çözüm sağlandı. Test edebilirsiniz. Kesinlikle hiç bir saatte bant daralması uygulamıyoruz.
  • Camekan5 C kullanıcısına yanıt
    TT hattınızı resetledim ve cihazınızı yeniden başlattım. Test edebilir misiniz?
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Düzeldi teşekkür ederim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Camekan5 C kullanıcısına yanıt
    Rica ederim, iyi akşamlar :)
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt
    4 poyraz aboneliğimizi de Atlantise taşıdık, sonrasında 2sini Vega kaptı. Vegaya taşınmış bi aboneliğe atlantisten de fatura çıkmış, arkadaş da karıştırıp ödemiş.
    PoyrazWiFi'den AtlantisNet'e Geçişler Başladı

    Nasıl iade alabiliriz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • VeterözeR kullanıcısına yanıt
    Kontrol sağlayalım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sağlayabilindi mi

  • İnterneti giden var mı noldu yine yok 2 saattir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • gece 12 gibi gitti internet yatıyordum umursamadım sabahleyin işe gelirken baktım hala yok modemi açıp kapattım ama internet gelmedi ışıklar yanıyor sorun yok gibi duruyor ama internet yok

  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Merhaba


    25 Temmuzda Farklı sağlayıcıda olan abonelik taşımada Kabul görür mü bugün Tam 90.Günde


    91.Gün mü olması gerekli .

  • Cihaza reset attım değişsen bişey olmadı. Cihaza bağlandı, internet bağlantısı sağlanamıyor yazıyor. Bütün ışıklar yeşil yanıyor. Ne yapayım ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba siteden açtığım destek taleplerine cevap alamıyorum. Sırf bu yüzden 3 ay sonra taşımayı düşünüyorum. Destek konusunda neden siteniz üzerinden dönüş yapmıyorsunuz ?


    Faturam kesilmiş ama iki aboneliğimin de faturası ev adresine kesilmiş. Abonelik hangi adrese ait ise o adrese fatura kesilmesini rica ediyorum. Adres ev olduğu için kestiğiniz faturayı gider olarak gösteremiyorum.


    3400163148 ve 3400155068 bu aboneliğime ait fatura adreslerinin abone adresleri ile güncellenmesini rica ediyorum.

  • Merhaba bugün internet tekrar gitmiş modemin bütün ışıklar yeşil yanıyor ama internet yok ilgilenir misiniz? @AtlantisNet Destek
    Müşteri numarası:3400156545

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce faturamı ödedim, sistemde son ödeme tarihi 23ü görünüyordu, fatura ödeme ekranında 22si görünüyordu. Hangi tarihi baz almalıyız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    3400149532 bizde de İnternet yok .

    İnternet olduğu zamanda çok yavaş. 65mbit almam gerekirken 35 anca alıyorum. Online işlemlerden de yazdım ilgilenen yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deníz -- 23 Ekim 2024; 18:44:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VeterözeR kullanıcısına yanıt
    İşlem sağlanmış. 3-5 iş günü içinde ödeme yapılan karta iade gerçekleşecektir.
  • 
Sayfa: önceki 8485868788
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.