internet gelmiş şikayetimizi nasıl iletiyorsak, memnuniyetimizide iletelim. Tek ricamız wp müşteri hizmetleri bot olmasın, poyraz nette direk müşteri hizmetleri temsilcisi ile görüşüyorduk. Konuyu açan admin arkadaşa buradan ulaşmak baya kolaylık oluyor ama dediğim gibi alternatif kanalları güçlendirirlerse seviniriz. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ellidokuz -- 11 Ekim 2024; 10:57:23 > |
PoyrazWiFi'den AtlantisNet'e Geçişler Başladı (80. sayfa)
-
-
Ben hala bekliyorum gelen giden yok. Senin başvurudan sonra kaçıncı gün geldiler. Benim şu an 8.günümdeyim. 3-10-2024 de port gitti. Bugün 11-10.2024.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Portum iptal olalı 8 gün oldu. 3-10-2024 ten beri internet yok. Ne zaman gelecekler acaba bekliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
8 gün sonra geldiler.. Sarıyer Telekom geldi iş yoğunluğunu öne sürüyorlar sizin Telekom sallıyor olmasın orayı sıkıştırın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Port bağlandı ama sağolsun Türk Telekom arkadaşlar portu açıp, kablo uçlarını açıp bırakıp gitmişler. Kendi dairemin içine giden uçları da karman çorman internet kutusunda bulamadım hangisi benim dairenin diye. Atlantise yazdık ya kendileri yada Türk Telekom dan ekip gelecek bakalım.
Daire içine duvardan içinden hat var. Sadece kutudaki açık uçlar birleştirilecek.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DONANIMLI ADAM -- 11 Ekim 2024; 18:48:16 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugünde 1 saattir yok.
Her günmü genel arıza oluyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hizmet numaranız nedir
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtlantisNet Destek -- 12 Ekim 2024; 11:2:31 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
3400154998
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İnternet az önce bir 10 saniye geldi yine gitti.
Kronik soruna dönüştü resmen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şuan kontrol sağlarmısınız. Abonelerimizin tamamını ilk geçişlerde daha hızlı aksiyon alabilmek adına istanbul sunucularımıza aktarmıştık. Şuan Yoğunluğumuz azaldığı için abonelerimizi kendi illerindeki sunucularımıza aktarmaya başladık kesintinizin sebebi bundan kaynaklanıyor. Sizi de bağlı bulınduğunuz ildeki sunucumuza aktardık. Tekrar test edin lütfen.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Destek hattından arkadaşlar aradı. Hallettiler sağ olsunlar. Şuan sorun ortadan kalktı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Port bağlandı ama sağolsun Türk Telekom arkadaşlar portu açıp, kablo uçlarını açıp bırakıp gitmişler. Kendi dairemin içine giden uçları da karman çorman internet kutusunda bulamadım hangisi benim dairenin diye. Atlantise yazdık ya kendileri yada Türk Telekom dan ekip gelecek bakalım.
Daire içine duvardan içinden hat var. Sadece kutudaki açık uçlar birleştirilecek.
Bu konu için ne zaman gelecekler. Atlantis ekibi yada Türk Telekom ekibi. İnternet hala yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İl ilçe olarak nerede yaşıyorsunuz?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
3400156685 hizmet numaram. Açık adresimi buradan görebilirsiniz. İstanbul Eyüp Sultan Alibeyköy.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Açık adresimi özel mesaj attım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İstanbul içi biz kendi ekibimizi gönderelim buna halletsinler sorunu.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Zaten telefonla arandığımda söylediler. Evin içine kadar hat çekilmiş ama sadece kutuya gelen uc bağlanmamış. O kadar karman çorman ki başkasının internetine zarar vermeyim dedim. Bulabilsem ucu kendim bağlayacaktım. Yapacakları sadece ucu bulup bağlamak. Lütfen bekliyorum teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ekip yönlendirmesi sağlıyoruz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X