Şimdi Ara

PREMIUM MARKALAR SATIŞ RAKAMLARI (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
1
Favori
3.848
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • McLaren64 kullanıcısına yanıt

    BMW nin yeni tasarım çizgisine sahip modeller ne kadar satış yaptı dur bakalım. 7 geçen sene sükse yapmadı mesela. 5 i bu yıl göreceğiz. BMW nin en çok sattığı modeller geleneksel tasarımlı modeller zaten. 3-4 serisi çok satıyor. Mercedes in tasarımında sorun yok eleştirilen konu agresif fiyat politikası, tedarik ve kalite problemleri. Satış sonrası hizmette de peoblemler var. Yeni CEO kötü gidiyor. Gözünü para hırsı bürümüş.

  • Zengin olup paranın haddi hesabı olmayan kişiler, bu ayrımları yapmazlar.


    Beğendiği marka yada model otomobili hemen satın alır yada nerede satılıyorsa getirtir.


    Sıkılana kadar kullanır ve sonra başka beğendiği otomobili alır ve kullanır.

  • haberelectro kullanıcısına yanıt

    Farkı zaten S Class, 7 Serisi, GLS, G, X7, XM gibi niş modeller oluşturmuyor ki.


    Farkı daima geleneksel ve ulaşılabilir modeller oluşturuyor.


    Lakin Mercedes son yıllarda başarısız. Üretim sorunları, kalite sorunları, tedarik sorunları vs. Bunları da çözemediler üstelik.


    Ayrıca EQ serisi gayet beğenilmedi. Yumurta gibi tipsiz, matruşka araçlar ortaya çıktı. Beklenen satışlar olmadı ve getirmesi gereken kar olanlarını yakalayamadı.


    Öte yandan Mercedes kalite konusunda da ciddi anlamda düşüşte.


    ABD'de yapılan bağımsız araştırmalarda premium markalar içinde en güvenilir ve sorunsuz olan BMW iken, Mercedes tam aksine en sorunlu ve güvenilmez markalardan birisi haline geldi.


    Mercedes 2010'lara kadar BMW'den daha sorunsuz bir markaydı. Lakin şimdi tam tersi durum var. BMW daha sorunsuz ve güvenli. Mercedes ise daha sorunlu bir marka.


    Mercedes'te CEO değişikliği şart. Pala bıyık bu konuda çıtayı arşa çıkarmıştı. Ola çapsızı 4 yılda işleri eline yüzüne bulaştırdı.


    BMW'de de Harald Kruger diye bir angut vardı, başarısız olunca BMW postaladı. Yeni CEO Oliver Zipse işleri yoluna koyup BMW'yi yine lider premium üreticisi haline getirdi.


    Mercedes'te yeniden yapılanma şart. Tüm sorunları giderecek, yeniden güven verecek bir CEO lazım. Aksi durumda Ola çapsızı markayı daha da geriye götürecek.


    Dieter Zetsche reyiz varken Mercedes F1'i bile domine ediyordu. Ola denilen yetersiz herif geldi takım orta sıra takımı oldu.


    Mercedes'in hızlıca aksiyon alması lazım. Yoksa rekabet bu kadar sıkıyken eskiden olduğu gibi Mercedes olsun çamurdan olsun demez kimse.





  • 2024 1. çeyrekte Mercedes %8 satış kaybı, BMW %2 artış kaydetti.


    PREMIUM MARKALAR SATIŞ RAKAMLARI
    PREMIUM MARKALAR SATIŞ RAKAMLARI

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • PREMIUM MARKALAR SATIŞ RAKAMLARI
    PREMIUM MARKALAR SATIŞ RAKAMLARI

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni e serisi de kurtaramamış mercedesi Almanya'da bile düşmüş satışları. Tasarımlarını gözden geçirmesi lazım

  • Mercedes Q1 2024 Satışlar


    Mercedes-AMG 29,000 (Q1 2023: 40,300)

    Mercedes-Maybach 5,200 (Q1 2023:6,700)

    S-Class 16,900 (Q1 2023: 26,700)

    GLS 18,400 (Q1 2023: 21,400)

    G-Class 9,200 (Q1 2023: 10,200)


    C-Class 81,500 (Q1 2023: 80,800)

    E-Class 52,700 (Q1 2023: 82,700)

    GLC 87,100 (Q1 2023: 54,200)

    GLE 59,100 (Q1 2023: 49,000)


    A-Class/CLA 53,200 (Q1 2023: 68,600)

    B-Class 4,300 (Q1 2023: 5,400)

    GLA 39,100 (Q1 2023: 45,300)

    GLB 34,600 (Q1 2023: 48,700)

  • AUDI Q1 2024




    PREMIUM MARKALAR SATIŞ RAKAMLARI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 7 Mayıs 2024; 9:52:47 >
  • BMW Q1 2024


    PREMIUM MARKALAR SATIŞ RAKAMLARI

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvo ve jaguar ne durumda

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes 2024 ilk yarı satışları



    PREMIUM MARKALAR SATIŞ RAKAMLARI



    BMW ilk yarı satışları



    PREMIUM MARKALAR SATIŞ RAKAMLARI




  • İlk yarı satışları 2024

    Mercedes-AMG 34,900 (Q2 2023: 38,000)
    Mercedes-Maybach 5,400 (Q2 2023: 6,500)
    A-Class 51,000 (Q2 2023: 60,700)
    B-Class 3,800 (Q2 2023:5,400)
    C-Class 84,100 (Q2 2023: 78,900)
    E-Class 77,600 (Q2 2023: 82,000)
    G-Class 8,800 (Q2 2023: 11,000)
    GLA 40,200 (Q2 2023:44,200)
    GLB 47,100 (Q2 2023: 48,000)
    GLC 90,500 (Q2 2023: 80,000)
    GLE 54,600 (Q2 2023: 51,600)


    PREMIUM MARKALAR SATIŞ RAKAMLARI

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 3. çeyrekte Mercedes in satışları %1, BMW nin satışları %11 düştü.



    PREMIUM MARKALAR SATIŞ RAKAMLARI


    PREMIUM MARKALAR SATIŞ RAKAMLARI




  • 2024 3. çeyrekte mercedes in kazancı %54, BMW nin kazancı %84 azaldı.




    Üçüncü çeyrek model bazında satışlar.


    A-Class/CLA 54,300 (Q3 2023: 54,200)

    B-Class 4,300 (Q3 2023:4,900)

    C-Class/CLE 88,800 (Q3 2023:82,000)

    E-Class 72,500 (Q3 2023: 84,200)

    G-Class 8,900 (Q3 2023:10,200)

    GLA 45,900 (Q3 2023:42,500)

    GLB 43,300 (Q3 2023:51,600)

    GLC 109,200 (Q3 2023: 83,700)

    GLE 47,500 (Q3 2023: 52,800)

    S-Class/GLS/EQS/EQS SUV 26,000 (Q3 2023: 36,100)

    Mercedes-AMG 32,300 (Q3 2023: 30,100)

    Mercedes-Maybach 5,100 (Q3 2023: 6,600)



    PREMIUM MARKALAR SATIŞ RAKAMLARI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 14 Ocak 2025; 11:55:30 >




  • Mercedes-Benz Cars satışları 2024'te çeyrek bazında 520.100 adede yükseldi ve bir önceki yılın seviyesine ulaştı. Dördüncü çeyrekte Almanya, Çin ve ABD'de iyi bir satış performansı, 2024'te 1.983.400 adetlik tam yıllık satışa yol açtı.


    Üst düzey araç satışları, özellikle ABD'deki güçlü talebin desteklediği Mercedes-AMG, S-Class ve G-Class satışlarının yönlendirmesiyle çeyrek bazında %34 artarak 82.800 adede ulaştı. G-Class, yepyeni elektrikli G-Class da dahil olmak üzere 2024'teki yeni model lansmanlarının ardından şimdiye kadarki en iyi satış çeyreğine ulaştı. Ayrıca, özellikle Mercedes-AMG GT ve Mercedes-AMG GLC modelleri için daha da iyileştirilen ürün bulunabilirliği ve müşteri talebi sayesinde, 4. çeyrekteki Mercedes-AMG satışları şimdiye kadarki en iyi çeyreğe ulaştı.


    Tam yıl Üst Düzey araç satışları 2023 seviyelerinin altında kaldı ve esas olarak Çin'deki pazar koşulları, model değişiklikleri ve zayıf EV talebinin etkisiyle 281.500 adede ulaştı. S-Serisi, tüm önemli bölgelerde yaklaşık %50'lik pazar payıyla segmentinde tartışmasız lider olmaya devam etti.


    Çekirdek segmentin satışları, E-Serisi ve en çok satan GLC modellerine olan iyi talep sayesinde 2024'te %6 artarak 1.167.100 araca ulaştı. Plug-In-Hybrid satışları tüm bölgelerde yıllık bazda %13 artarken, çekirdek pazarlarda EV'nin daha yavaş benimsenmesi 2024'te daha düşük bataryalı elektrikli araç satışlarına yol açtı.



    PREMIUM MARKALAR SATIŞ RAKAMLARI




  • Audi 2024 yılı satışları


    Dünya çapında 164.000'den fazla tamamen elektrikli araç teslim edildi



    PREMIUM MARKALAR SATIŞ RAKAMLARI
  • BMW Group, zorlu piyasa koşullarında 2024'te BEV büyüme yolunu sürdürdü


    BMW Group, 2024 yılında büyüme yolunu sürdürerek müşterilere toplam 426.594 adet tamamen elektrikli araç teslim etti ve +13,5% BEV satış büyümesi elde etti. Hem BMW hem de MINI markaları, sırasıyla 368.523 (+%11,6) ve 56.181 (+%24,3) tamamen elektrikli araç teslim ederek çift haneli BEV büyümesi kaydetti. Rolls-Royce markası da teslim edilen 1.890 BEV araçla (+%479,6) önemli bir büyüme kaydetti. BMW markası, Çin dışındaki tüm satış bölgelerinde tüm araç aktarma organlarında teslimatları artırmayı başardı.


    Elektrikli araçlar, 2024 yılında BMW Group'un toplam satışlarının %24,2'sini temsil ederken, müşterilere 593.215 adet teslim edildi. Tamamen elektrikli araçlar toplam satışların %17,4'ünü oluşturdu.


    2024 yılında müşterilere teslim edilen toplam 206.582 araçla M GmbH'nin satışları %2,1 oranında artarak yeni bir rekora ulaştı.



    PREMIUM MARKALAR SATIŞ RAKAMLARI




  • Audi'de çanlar çalıyor birileri için ama anlayana...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Audi bitmiş okeye dönüyor resmen.


    Üzülmüyorum bunlara. 2019'da PKK operasyonlarını bahane ederek Türkiye'ye yatırımı iptal etmişti VAG. Şimdi tel tel dökülüyorlar. Herhalde Skoda hariç tüm büyük VAG markaları satış ve pazar kaybediyor.


    Beter olsunlar açıkçası. Gelsin şimdi o savundukları, Türkiye'ye tercih ettikleri PKK kurtarsın VAG'ı.


    Aslında tüm Almanların canı cehenneme. Türkiye'ye karşı yürüttükleri açık düşmanlıktan dolayı hepsinin topu dikmesi açıkçası beni ziyadesiyle memnun eder.


    Artık Almanlar giderek rekabetçiliği kaybettiler. Yeşil enerji uğruna nükleer santralleri kapatmışlardı, ucuz Rus gazı da artık yok, Almanya resesyona girdi. Zaten teknolojide ABD ve Çin arayı giderek açtı ama otomotiv sektörü de krize girerse Almanya şimdiden patates yemeye hazırlansın. Yeşiller Partisi ve ABD mandası olmak Almanya'yı resmen içten içe bitirdi. Hitler görse kahrından ölürdü.  





  • McLaren64 kullanıcısına yanıt
    Bu adamlar 1 el arabası dolu parayla ekmek almaya gidiyordu 100 yıl önce
    80 yıl önce de bir çok ülkeye karşı neredeyse tek başına savaşıp elde harabe ülkeyle yeniden başladılar
    Gerisini anlatmaya gerek yok gibi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.