BMW nin yeni tasarım çizgisine sahip modeller ne kadar satış yaptı dur bakalım. 7 geçen sene sükse yapmadı mesela. 5 i bu yıl göreceğiz. BMW nin en çok sattığı modeller geleneksel tasarımlı modeller zaten. 3-4 serisi çok satıyor. Mercedes in tasarımında sorun yok eleştirilen konu agresif fiyat politikası, tedarik ve kalite problemleri. Satış sonrası hizmette de peoblemler var. Yeni CEO kötü gidiyor. Gözünü para hırsı bürümüş. |
PREMIUM MARKALAR SATIŞ RAKAMLARI (3. sayfa)
-
-
Zengin olup paranın haddi hesabı olmayan kişiler, bu ayrımları yapmazlar.
Beğendiği marka yada model otomobili hemen satın alır yada nerede satılıyorsa getirtir.
Sıkılana kadar kullanır ve sonra başka beğendiği otomobili alır ve kullanır.
-
Farkı zaten S Class, 7 Serisi, GLS, G, X7, XM gibi niş modeller oluşturmuyor ki.
Farkı daima geleneksel ve ulaşılabilir modeller oluşturuyor.
Lakin Mercedes son yıllarda başarısız. Üretim sorunları, kalite sorunları, tedarik sorunları vs. Bunları da çözemediler üstelik.
Ayrıca EQ serisi gayet beğenilmedi. Yumurta gibi tipsiz, matruşka araçlar ortaya çıktı. Beklenen satışlar olmadı ve getirmesi gereken kar olanlarını yakalayamadı.
Öte yandan Mercedes kalite konusunda da ciddi anlamda düşüşte.
ABD'de yapılan bağımsız araştırmalarda premium markalar içinde en güvenilir ve sorunsuz olan BMW iken, Mercedes tam aksine en sorunlu ve güvenilmez markalardan birisi haline geldi.
Mercedes 2010'lara kadar BMW'den daha sorunsuz bir markaydı. Lakin şimdi tam tersi durum var. BMW daha sorunsuz ve güvenli. Mercedes ise daha sorunlu bir marka.
Mercedes'te CEO değişikliği şart. Pala bıyık bu konuda çıtayı arşa çıkarmıştı. Ola çapsızı 4 yılda işleri eline yüzüne bulaştırdı.
BMW'de de Harald Kruger diye bir angut vardı, başarısız olunca BMW postaladı. Yeni CEO Oliver Zipse işleri yoluna koyup BMW'yi yine lider premium üreticisi haline getirdi.
Mercedes'te yeniden yapılanma şart. Tüm sorunları giderecek, yeniden güven verecek bir CEO lazım. Aksi durumda Ola çapsızı markayı daha da geriye götürecek.
Dieter Zetsche reyiz varken Mercedes F1'i bile domine ediyordu. Ola denilen yetersiz herif geldi takım orta sıra takımı oldu.
Mercedes'in hızlıca aksiyon alması lazım. Yoksa rekabet bu kadar sıkıyken eskiden olduğu gibi Mercedes olsun çamurdan olsun demez kimse.
-
-
-
Yeni e serisi de kurtaramamış mercedesi Almanya'da bile düşmüş satışları. Tasarımlarını gözden geçirmesi lazım
-
Mercedes Q1 2024 Satışlar
Mercedes-AMG 29,000 (Q1 2023: 40,300)
Mercedes-Maybach 5,200 (Q1 2023:6,700)
S-Class 16,900 (Q1 2023: 26,700)
GLS 18,400 (Q1 2023: 21,400)
G-Class 9,200 (Q1 2023: 10,200)
C-Class 81,500 (Q1 2023: 80,800)
E-Class 52,700 (Q1 2023: 82,700)
GLC 87,100 (Q1 2023: 54,200)
GLE 59,100 (Q1 2023: 49,000)
A-Class/CLA 53,200 (Q1 2023: 68,600)
B-Class 4,300 (Q1 2023: 5,400)
GLA 39,100 (Q1 2023: 45,300)
GLB 34,600 (Q1 2023: 48,700)
-
AUDI Q1 2024
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 7 Mayıs 2024; 9:52:47 > -
-
Volvo ve jaguar ne durumda
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Mercedes 2024 ilk yarı satışları
BMW ilk yarı satışları
-
-
3. çeyrekte Mercedes in satışları %1, BMW nin satışları %11 düştü.
-
2024 3. çeyrekte mercedes in kazancı %54, BMW nin kazancı %84 azaldı.
mercedes-benz mediaMercedes-Benz Mediahttps://media.mercedes-benz.com/article/e88bf198-dc43-413b-a759-070d7e7b0bb4bmw group pressclubBMW Group confirms adjusted full year guidancehttps://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0446175EN/bmw-group-confirms-adjusted-full-year-guidanceÜçüncü çeyrek model bazında satışlar.
A-Class/CLA 54,300 (Q3 2023: 54,200)
B-Class 4,300 (Q3 2023:4,900)
C-Class/CLE 88,800 (Q3 2023:82,000)
E-Class 72,500 (Q3 2023: 84,200)
G-Class 8,900 (Q3 2023:10,200)
GLA 45,900 (Q3 2023:42,500)
GLB 43,300 (Q3 2023:51,600)
GLC 109,200 (Q3 2023: 83,700)
GLE 47,500 (Q3 2023: 52,800)
S-Class/GLS/EQS/EQS SUV 26,000 (Q3 2023: 36,100)
Mercedes-AMG 32,300 (Q3 2023: 30,100)
Mercedes-Maybach 5,100 (Q3 2023: 6,600)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 14 Ocak 2025; 11:55:30 >
-
Mercedes-Benz Cars satışları 2024'te çeyrek bazında 520.100 adede yükseldi ve bir önceki yılın seviyesine ulaştı. Dördüncü çeyrekte Almanya, Çin ve ABD'de iyi bir satış performansı, 2024'te 1.983.400 adetlik tam yıllık satışa yol açtı.
Üst düzey araç satışları, özellikle ABD'deki güçlü talebin desteklediği Mercedes-AMG, S-Class ve G-Class satışlarının yönlendirmesiyle çeyrek bazında %34 artarak 82.800 adede ulaştı. G-Class, yepyeni elektrikli G-Class da dahil olmak üzere 2024'teki yeni model lansmanlarının ardından şimdiye kadarki en iyi satış çeyreğine ulaştı. Ayrıca, özellikle Mercedes-AMG GT ve Mercedes-AMG GLC modelleri için daha da iyileştirilen ürün bulunabilirliği ve müşteri talebi sayesinde, 4. çeyrekteki Mercedes-AMG satışları şimdiye kadarki en iyi çeyreğe ulaştı.
Tam yıl Üst Düzey araç satışları 2023 seviyelerinin altında kaldı ve esas olarak Çin'deki pazar koşulları, model değişiklikleri ve zayıf EV talebinin etkisiyle 281.500 adede ulaştı. S-Serisi, tüm önemli bölgelerde yaklaşık %50'lik pazar payıyla segmentinde tartışmasız lider olmaya devam etti.
Çekirdek segmentin satışları, E-Serisi ve en çok satan GLC modellerine olan iyi talep sayesinde 2024'te %6 artarak 1.167.100 araca ulaştı. Plug-In-Hybrid satışları tüm bölgelerde yıllık bazda %13 artarken, çekirdek pazarlarda EV'nin daha yavaş benimsenmesi 2024'te daha düşük bataryalı elektrikli araç satışlarına yol açtı.
-
Audi 2024 yılı satışları
Dünya çapında 164.000'den fazla tamamen elektrikli araç teslim edildi
-
BMW Group, zorlu piyasa koşullarında 2024'te BEV büyüme yolunu sürdürdü
BMW Group, 2024 yılında büyüme yolunu sürdürerek müşterilere toplam 426.594 adet tamamen elektrikli araç teslim etti ve +13,5% BEV satış büyümesi elde etti. Hem BMW hem de MINI markaları, sırasıyla 368.523 (+%11,6) ve 56.181 (+%24,3) tamamen elektrikli araç teslim ederek çift haneli BEV büyümesi kaydetti. Rolls-Royce markası da teslim edilen 1.890 BEV araçla (+%479,6) önemli bir büyüme kaydetti. BMW markası, Çin dışındaki tüm satış bölgelerinde tüm araç aktarma organlarında teslimatları artırmayı başardı.
Elektrikli araçlar, 2024 yılında BMW Group'un toplam satışlarının %24,2'sini temsil ederken, müşterilere 593.215 adet teslim edildi. Tamamen elektrikli araçlar toplam satışların %17,4'ünü oluşturdu.
2024 yılında müşterilere teslim edilen toplam 206.582 araçla M GmbH'nin satışları %2,1 oranında artarak yeni bir rekora ulaştı.
-
Audi'de çanlar çalıyor birileri için ama anlayana...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Audi bitmiş okeye dönüyor resmen.
Üzülmüyorum bunlara. 2019'da PKK operasyonlarını bahane ederek Türkiye'ye yatırımı iptal etmişti VAG. Şimdi tel tel dökülüyorlar. Herhalde Skoda hariç tüm büyük VAG markaları satış ve pazar kaybediyor.
Beter olsunlar açıkçası. Gelsin şimdi o savundukları, Türkiye'ye tercih ettikleri PKK kurtarsın VAG'ı.
Aslında tüm Almanların canı cehenneme. Türkiye'ye karşı yürüttükleri açık düşmanlıktan dolayı hepsinin topu dikmesi açıkçası beni ziyadesiyle memnun eder.
Artık Almanlar giderek rekabetçiliği kaybettiler. Yeşil enerji uğruna nükleer santralleri kapatmışlardı, ucuz Rus gazı da artık yok, Almanya resesyona girdi. Zaten teknolojide ABD ve Çin arayı giderek açtı ama otomotiv sektörü de krize girerse Almanya şimdiden patates yemeye hazırlansın. Yeşiller Partisi ve ABD mandası olmak Almanya'yı resmen içten içe bitirdi. Hitler görse kahrından ölürdü.
-
Bu adamlar 1 el arabası dolu parayla ekmek almaya gidiyordu 100 yıl önce
80 yıl önce de bir çok ülkeye karşı neredeyse tek başına savaşıp elde harabe ülkeyle yeniden başladılar
Gerisini anlatmaya gerek yok gibi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X