Şimdi Ara

PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
644
Cevap
2
Favori
81.015
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkezin kararına saygı duyarız ama soruya bakılınca bunun cevabının kocaman bir HAYIR olduğu ortada aslında. Prins standın da böyle bir açıklamayı yapan arakadaşımız olmadığını söyleyebiliriz.
  • Hocam bu LPG deposuna benzin kaciyor mu sorusunun cevabini net olarak bekliyoruz. Boyle bir soru ancak donusum kitinizin calisma mantigini anlayan biri tarafindan sorabilir.
    Benim konu ile ilgili sahsi yorumum;
    1 nci ihtimal : Geri kacma durumu BENZIN/LPG secici yakit sevk unitesi kaynakli olarak olusabilir. Ama bu noktada da; gelen LPG nin basinci yuksek, benzindeki basinc LPG ye oranla daha dusuk olacaktir. cunku benzin depodan motora aktarilmak icin bir pompa ile cekiliyor, motorun uzerinde bulunan yuksek basincli yakit pompasi ile basinclandiriliyor, benzin yuksek basincli yakit pompasina henuz ulasmadigi icin gaza oranla daha dusuk basincli olacagindan bu noktada karisma ihtimali cok dusuk.

    2 nci ihtimal : yuksek basincli benzin pompasi uzerinde yakit geri donus hatti var. bu hat motorun orijinal hatti mi ya da LPG donusum kiti sonrasi olusturulan bir hat mi o konuda bilgim yok. o hat da direk olarak LPG tankina gidiyor. muhtemel fazla olan yakiti LPG tankina geri besleme yapiyor. eger benzin akisi dogru zamanda kesilmezse buradan bi ihtimal LPG tankina benzin kacmasi ihtimali olabilir.

    *Boyle benzinin depoya geri kacma ihtimali varsa bile ancak kotu iscilik durumunda olabulicegini dusunuyorum. yapilan kaliteli iscilikle boyle bir sorun olmayacaktir.

    tekrar belirtiyorum Bunlar benim sahsi gorusumdur, konu ile ilgili herhangibir tecrubem yoktur.

     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI


     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muzafferkaratas -- 3 Nisan 2012; 15:21:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kk35

    quote:

    Orijinalden alıntı: kk35

    lpg tankına bir miktar benzin geri kaçıyor mu dedik, evet dediler

    hiç dile getirilmeyen bir sorun, acaba ne gibi sorunlara yol açar, prins yetkilileri açıklar herhalde !!??



    profesyonel Yandaş medya Sorusu

    sorun olduğunu nerden anladınız neye dayanarak sorun var diyorsunuz ??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AyOtogaz - RecepUsta -- 3 Nisan 2012; 18:45:20 >




  • lpg deposuna benzin kaçma durumu söz konusu değildir diye biliyoruz. zira türkiyede yapılan montajda benzin kaybı yaşanmamıştır.. eğer cüzzi bir şey söz konusuysa onu bilemiyorum ..dikkat edilmişse 2012 LPG CNG fuaRINDA en büyük ilgiyi PİRNS ALMIŞTIR. orda yetkili arkadaşlarımız yoğunluktan ötürü soruyu anlammış olabilir..

    olayın aslı tamamiyle şu.olabilir , ; aracı ilk çalıştırmada geri dönüş valfleri ve basınç pompasında ki genleşmiş olan lpg yi sistem kontak aç komutuyla beraber lpg deposuna geri dönüşten geri yollamaktadır..ki yüksek basınçlı yakıt pompasının içini sürekli liqit birakmak için.. yani benzin değil genleşmiş sistemde kalan genlemiş lpg geri dönüşten lpg deposuna gönderlilir.. saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmet_usta -- 3 Nisan 2012; 21:22:15 >
  • yanit icin tesekkurler hocamm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kk35

    quote:

    Orijinalden alıntı: kk35

    lpg tankına bir miktar benzin geri kaçıyor mu dedik, evet dediler

    hiç dile getirilmeyen bir sorun, acaba ne gibi sorunlara yol açar, prins yetkilileri açıklar herhalde !!??



    Evet benzini küçük bir miktar LPG tankına geri akacaktır! HP pompa için ayrı yayınımız var benzin ve lpg değişim üzerinde karıştırmak zorunda bu yüzden bir destek pompa ile orijinal yüksek basınç pompası kullanılarak ve anahtarlama edilir. sadece çok küçük bir miktar dan söz ediyoruz ve Lpg de çalışırken Benzin kullanıyor veya sorun oldu anlamına gelmez. DLM sistemin kendine özel çalışma prensipleri vardır. bu sistemin çalışma prensiplerinide Forumlarda acıklamamız dogru deyildir Çok bilmiş Bilgi açlığı olan rakiplerimize fikir vermek olur

    kusursuz bir sisteme Art niyetle sorun var demeniz bence yanlış.

    Fuarda böyle soruya böyle cevap vermeleri imkansız.

     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI



    Her Zaman Olduğu Gibi Prins'Çiler ve Prinsin Farkı Çok Yakında

     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI



     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI



     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI


     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI


     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AyOtogaz - RecepUsta -- 4 Nisan 2012; 9:09:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muzafferkaratas

    Hocam bu LPG deposuna benzin kaciyor mu sorusunun cevabini net olarak bekliyoruz. Boyle bir soru ancak donusum kitinizin calisma mantigini anlayan biri tarafindan sorabilir.
    Benim konu ile ilgili sahsi yorumum;
    1 nci ihtimal : Geri kacma durumu BENZIN/LPG secici yakit sevk unitesi kaynakli olarak olusabilir. Ama bu noktada da; gelen LPG nin basinci yuksek, benzindeki basinc LPG ye oranla daha dusuk olacaktir. cunku benzin depodan motora aktarilmak icin bir pompa ile cekiliyor, motorun uzerinde bulunan yuksek basincli yakit pompasi ile basinclandiriliyor, benzin yuksek basincli yakit pompasina henuz ulasmadigi icin gaza oranla daha dusuk basincli olacagindan bu noktada karisma ihtimali cok dusuk.

    2 nci ihtimal : yuksek basincli benzin pompasi uzerinde yakit geri donus hatti var. bu hat motorun orijinal hatti mi ya da LPG donusum kiti sonrasi olusturulan bir hat mi o konuda bilgim yok. o hat da direk olarak LPG tankina gidiyor. muhtemel fazla olan yakiti LPG tankina geri besleme yapiyor. eger benzin akisi dogru zamanda kesilmezse buradan bi ihtimal LPG tankina benzin kacmasi ihtimali olabilir.

    *Boyle benzinin depoya geri kacma ihtimali varsa bile ancak kotu iscilik durumunda olabulicegini dusunuyorum. yapilan kaliteli iscilikle boyle bir sorun olmayacaktir.

    tekrar belirtiyorum Bunlar benim sahsi gorusumdur, konu ile ilgili herhangibir tecrubem yoktur.

     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI


     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI






  • prins teeknik


    jetaa 1.4 tsı için prins ile görüşme sağladım. nisanın ortasında kendi araçlarına bağlayacaklarını, bunun test olmadığını artık piyasaya da 1 ay sonrada bağlanabilen araçlara bağlayacaklarını belirttiler. fiyat konusunda 5000 tl gibi olacak dediler. fiyat bana makul geldi, ben aracı 45.500 aldım dizeli o gün 51.000 tl idi.

    hem dizele vergi gelecek diyorlar , aynı zamanda işin mantığına baktığımda benim araç 7-8 litre yakıyor, dizelde 6,5 -7 litre yakıyor. lpg bağlanınca da aynı paraya gelecek dizelle . dizel her 10.000 km giderken ben 20.000 gidicem diye biliyorum.

    esas soru şu aslında . bu kitin diğer sıvı sistemle farkı ne , brc de yaptı mesela, yada lavato enjektörlü olrak yapmış.
  • Prins VSI-DI sistem ve Direct Liqui Max sistem Hakkında Tüketiçilerimiz Daha Net Bilgiye Sahip Olması İçin Test Araclarımızı Test Edebilirler istediği zaman

    Marmara Bölgesinde 7/24 Geziçi Mobil aracımız Golf TSİ 1.4 140 hp Prins VSI-DI system ( 0531 929 54 51 )

     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI


    Ankara Bölgesinde 7/24 Geziçi Mobil aracımız Audi A6 3.2 FSI Quattro Prins VSI-DI system ( 0533 714 94 12 )

     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI


    Kayseri Bölgesinde Prins Direct Liqui Max test aracımızda en kısa zaman içinde hazırlanacaktır VW Jetta 2012 1.4 TSI ( 0532 772 70 72 )

     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AyOtogaz - RecepUsta -- 4 Nisan 2012; 13:11:23 >




  • teşekkür ederim, hocam
  • Sayın Kadir bey,

    Lovato Easy Fast DI sistemi benzin/LPG karışık kullanıyor. ( BRC LDI'li sistem Hakkında Yorum yapmayı gerek Dahi duymuyorum )

    Bizim farkımızı yukarıda paylaştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AyOtogaz - RecepUsta -- 4 Nisan 2012; 14:09:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemDH

    fordclubtr.com forumundan sayın Çağlar Bayurdan alıntıdır. Hoşgörüsüne sığınarak paylaşıyorum..

    GASTURKEY 2012 fuarında Prins Standındaki diyalog aşağıda alıntı edilerek aktarılmıştır.

    Prins markası, tsi motorlara , sıvı lpg yi basmış, yakıt hattından çalışıyormuş, biraz irdeledik, lpg tankına bir miktar benzin geri kaçıyor mu dedik, evet dediler. 5000 TL ye tsi ları ekonomik kullanıma kavuşturuyorlarmış, Tv çekimine giriyorlardı , biz kaçtık:

     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI


    sn.prins-teknik
    konu yandaş medya olayı değildir, her şeyden önce ben sadece tüketiciyim ve sadece okuduğum bu mesajdan alıntı yapmıştım, bu şekilde cevap yazmak yerine forumdaki bu mesajı okumuş olsaydınız bu haksız iğnelemeyi yapmaya gerek duymazdınız,

    bu arada açıklamalarınız için teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: polocukadir

    prins teeknik


    jetaa 1.4 tsı için prins ile görüşme sağladım. nisanın ortasında kendi araçlarına bağlayacaklarını, bunun test olmadığını artık piyasaya da 1 ay sonrada bağlanabilen araçlara bağlayacaklarını belirttiler. fiyat konusunda 5000 tl gibi olacak dediler. fiyat bana makul geldi, ben aracı 45.500 aldım dizeli o gün 51.000 tl idi.

    hem dizele vergi gelecek diyorlar , aynı zamanda işin mantığına baktığımda benim araç 7-8 litre yakıyor, dizelde 6,5 -7 litre yakıyor. lpg bağlanınca da aynı paraya gelecek dizelle . dizel her 10.000 km giderken ben 20.000 gidicem diye biliyorum.

    esas soru şu aslında . bu kitin diğer sıvı sistemle farkı ne , brc de yaptı mesela, yada lavato enjektörlü olrak yapmış.



    Polocu kadire katılmıyorum onun parası bol olabilir ama eminim türkiyede lpg düşünenlerin kadir hariç yüzde 100 ü 5000 tl ye lpg taktırmaz... 3000-3500 aralığı bu sistem için en makul fiyat..

    Kimse kendini bulunmaz hint kumaşı sanmasın artık milleti de kandırmaktana vazgecsinler yapacaklarsa başlayacaklarsa artık başlasınlar montajlara..Bakarız prins 5000 derse bye deriz bakarız brc yüksek söylüyor bye deriz taktırırız 2500 e lovato ... firmalar ve ustaları burunlarından kıl aldırmamaktan da vazgeçer..Zaten yakından zavoli de başlayacank seneye fiyatlar yerlerde sürünür..




  • Dün LANDİ-RENZO bayii su anda Landi Renzo nun da direk enjeksiyon sistemin testlerini yaptığını söyledi.Ne kadar doğrudur bilemiyorum ama....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kk35

    quote:

    Orijinalden alıntı: erdemDH

    fordclubtr.com forumundan sayın Çağlar Bayurdan alıntıdır. Hoşgörüsüne sığınarak paylaşıyorum..

    GASTURKEY 2012 fuarında Prins Standındaki diyalog aşağıda alıntı edilerek aktarılmıştır.

    Prins markası, tsi motorlara , sıvı lpg yi basmış, yakıt hattından çalışıyormuş, biraz irdeledik, lpg tankına bir miktar benzin geri kaçıyor mu dedik, evet dediler. 5000 TL ye tsi ları ekonomik kullanıma kavuşturuyorlarmış, Tv çekimine giriyorlardı , biz kaçtık:

     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI


    sn.prins-teknik
    konu yandaş medya olayı değildir, her şeyden önce ben sadece tüketiciyim ve sadece okuduğum bu mesajdan alıntı yapmıştım, bu şekilde cevap yazmak yerine forumdaki bu mesajı okumuş olsaydınız bu haksız iğnelemeyi yapmaya gerek duymazdınız,

    bu arada açıklamalarınız için teşekkürler...

    Sayın kk35,

    hiç dile getirilmeyen bir sorun, acaba ne gibi sorunlara yol açar, prins yetkilileri açıklar herhalde !!?? sonuç olrak siz veya başkası fark etmez konu yandaş medya olayı !!

    benzin'den gaza gecerken benzini küçük bir miktar LPG tankına geri akacaktır! DLM sisteminin çalışma prensibi ve DLM dünyanın en sorunsuz çalışan sistemdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AyOtogaz - RecepUsta -- 6 Nisan 2012; 8:07:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lider75

    Dün LANDİ-RENZO bayii su anda Landi Renzo nun da direk enjeksiyon sistemin testlerini yaptığını söyledi.Ne kadar doğrudur bilemiyorum ama....

    Nerden çıkmış? Kim takmış Landi DI sistemi var saten benzin/LPG karışık kullanıyor. Sıvı Püskürtmeli sistemi yok. Sıvı Püskürtmeli sistem olduğunu iddia eden Firmalar neden Fuar Da yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AyOtogaz - RecepUsta -- 4 Nisan 2012; 20:21:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    Prins VSI-DI sistem ve Direct Liqui Max sistem Hakkında Tüketiçilerimiz Daha Net Bilgiye Sahip Olması İçin Test Araclarımızı Test Edebilirler istediği zaman

    Marmara Bölgesinde 7/24 Geziçi Mobil aracımız Golf TSİ 1.4 140 hp Prins VSI-DI system ( 0531 929 54 51 )

     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI


    Ankara Bölgesinde 7/24 Geziçi Mobil aracımız Audi A6 3.2 FSI Quattro Prins VSI-DI system ( 0533 714 94 12 )

     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI


    Kayseri Bölgesinde Prins Direct Liqui Max test aracımızda en kısa zaman içinde hazırlanacaktır VW Jetta 2012 1.4 TSI ( 0532 772 70 72 )

     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI


    38 :)kayseri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prins Lpg Kayseri

    quote:

    Orijinalden alıntı: PRINS ANKARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: tomeri

    quote:

    Orijinalden alıntı: Prins Lpg Kayseri

    Hangi konuda net cevaplar istiyorsunuz ? Biz yardımcı olabiliriz.

    LPG tankına benzin kaçırma olayı doğrumu?

    Kayserili arkadaşlar cevap verememiş!

    veremeyeceklerse biz verelim

    Prins Ankara


    o soruyu aslında size sormuştuk ??



    Hocam ,

    kusura bakmayın kim kime soru sormuş iyi inceleyin,eğer konuların detayını bilmiyorsanız,
    boşa sırf reklam olsun diye yazmak veya konu başlığı açmak bizce uygun değil!!!

    saygılarımızla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PRINS ANKARA -- 5 Nisan 2012; 1:00:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    lpg deposuna benzin kaçma durumu söz konusu değildir diye biliyoruz. zira türkiyede yapılan montajda benzin kaybı yaşanmamıştır.. eğer cüzzi bir şey söz konusuysa onu bilemiyorum ..dikkat edilmişse 2012 LPG CNG fuaRINDA en büyük ilgiyi PİRNS ALMIŞTIR. orda yetkili arkadaşlarımız yoğunluktan ötürü soruyu anlammış olabilir..

    olayın aslı tamamiyle şu.olabilir , ; aracı ilk çalıştırmada geri dönüş valfleri ve basınç pompasında ki genleşmiş olan lpg yi sistem kontak aç komutuyla beraber lpg deposuna geri dönüşten geri yollamaktadır..ki yüksek basınçlı yakıt pompasının içini sürekli liqit birakmak için.. yani benzin değil genleşmiş sistemde kalan genlemiş lpg geri dönüşten lpg deposuna gönderlilir.. saygılarımla

    kusura bakmayın ancak,
    siz hiçbirşeyi doğru bilmiyorsunuz,
    daha fazla Prins'le ilgili yazıp yıllarca bir yere getirdiğimiz markamıza zarar vermeyiniz...




  • sayın yetkili başka bir forumda bir arkadaş yazmış;

    Arkadaşlar hepinizin bildiği gibi akaryakıt fiyatları sol şeritten kapattı gidiyor. yani yakıt akmaz oldu, bende aracıma lpg yerine doğalgaz (CNG) dönüşümü yaptırmayı düşünüyorum.

    2 yıl garanti varmış ve85 metreküplük tüp takılıyormuş, depo yaklaşık 30 TL ye doluyormuş ve 300 km yol yapıyormuş, LPG ile kıyaslandığında gerçekten büyük fark var yarıdan fazla. dönüşüm fiyatı 2500 TL

    bilgisi olanlar yada kullananlar varmı CNG aracın çekişini nasıl etkiler ? ileride sorun yaparmı ? araç bu yakıtı kabul edermi ?

    şu endişeleri giderirsem direkt olarak gidip yaptırıcam dönüşümü.

    bu direct liqui max sistemine cng dolumu olabiliyor mu?? Bizi bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim..
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.