Şimdi Ara

PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
644
Cevap
2
Favori
81.015
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PRINS ANKARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    lpg deposuna benzin kaçma durumu söz konusu değildir diye biliyoruz. zira türkiyede yapılan montajda benzin kaybı yaşanmamıştır.. eğer cüzzi bir şey söz konusuysa onu bilemiyorum ..dikkat edilmişse 2012 LPG CNG fuaRINDA en büyük ilgiyi PİRNS ALMIŞTIR. orda yetkili arkadaşlarımız yoğunluktan ötürü soruyu anlammış olabilir..

    olayın aslı tamamiyle şu.olabilir , ; aracı ilk çalıştırmada geri dönüş valfleri ve basınç pompasında ki genleşmiş olan lpg yi sistem kontak aç komutuyla beraber lpg deposuna geri dönüşten geri yollamaktadır..ki yüksek basınçlı yakıt pompasının içini sürekli liqit birakmak için.. yani benzin değil genleşmiş sistemde kalan genlemiş lpg geri dönüşten lpg deposuna gönderlilir.. saygılarımla

    kusura bakmayın ancak,
    siz hiçbirşeyi doğru bilmiyorsunuz,
    daha fazla Prins'le ilgili yazıp yıllarca bir yere getirdiğimiz markamıza zarar vermeyiniz...




    ufuk taşkesen.. bak güzel kardeşim benimle bi problemin varsa numaram var sende ara söyle.. yalan karamalarla ona buna sataşmakla olmuyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmet_usta -- 5 Nisan 2012; 21:58:55 >




  • Forumda gerginlik istemiyoruz, kendi aranızda atışmayınız...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: PRINS ANKARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    lpg deposuna benzin kaçma durumu söz konusu değildir diye biliyoruz. zira türkiyede yapılan montajda benzin kaybı yaşanmamıştır.. eğer cüzzi bir şey söz konusuysa onu bilemiyorum ..dikkat edilmişse 2012 LPG CNG fuaRINDA en büyük ilgiyi PİRNS ALMIŞTIR. orda yetkili arkadaşlarımız yoğunluktan ötürü soruyu anlammış olabilir..

    olayın aslı tamamiyle şu.olabilir , ; aracı ilk çalıştırmada geri dönüş valfleri ve basınç pompasında ki genleşmiş olan lpg yi sistem kontak aç komutuyla beraber lpg deposuna geri dönüşten geri yollamaktadır..ki yüksek basınçlı yakıt pompasının içini sürekli liqit birakmak için.. yani benzin değil genleşmiş sistemde kalan genlemiş lpg geri dönüşten lpg deposuna gönderlilir.. saygılarımla

    kusura bakmayın ancak,
    siz hiçbirşeyi doğru bilmiyorsunuz,
    daha fazla Prins'le ilgili yazıp yıllarca bir yere getirdiğimiz markamıza zarar vermeyiniz...




    ufuk taşkesen.. bak güzel kardeşim benimle bi problemin varsa numaram var sende ara söyle.. yalan karamalarla ona buna sataşmakla olmuyor..

    Hocam,

    bizim kimse ile şahıs bazında problemimiz yok,
    ancak buralarda gerçekten bilmediğiniz konularda yorum yapıp ,sırf popüler olucam diye herkese yanlış bilgiler vermeyin

    okuyanlar yazdıklarınızı doğru sanacak,

    biz menfaat için işimize geleni yazmayız, bizce sizde yazmayın,

    Prins DLM sistemde yazdığın yanlış,

    motor benzinden lpg'ye geçerken bir miktar benzin lpg deposuna aktarılır,1 litrenin 4'te biri kadar,

    anlayamadığımız sen neden buralarda bilmediğin konularda biliyormuş gibi yorum yapıyorsun????????

    bizim görevimiz tüketiciyi doğru bilgilendirmek,sizinki ne anlyamadık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Forumda gerginlik istemiyoruz, kendi aranızda atışmayınız...

    ÇOK DOĞRU ÇOK ..
  • GAS TURKEY FUARI 2012 DEN PRINS VE LANDI DEN GÖRÜNTÜLER.




     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI
     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI
     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI
     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI
     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI
     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI




  • Fuarda bittti.... Hani fuardan sonra başlıyordunuz?? Yine mi yalan oldu :)
  • http://www.lpghaber.com/sektorel-haberler/lpg-cng-fuari-ipragaz-landi-prins-730171.html

    videoyu izlemenizi tavsiye ederim prins uçmuş :) 5-6 bin dio adam :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: watcherb

    http://www.lpghaber.com/sektorel-haberler/lpg-cng-fuari-ipragaz-landi-prins-730171.html

    videoyu izlemenizi tavsiye ederim prins uçmuş :) 5-6 bin dio adam :D

    Fiyatının pahalı olduğu soruyu sorduktan sonra" bu sistem terzi mantığıyla çalışıyor. Aracınıza özel kit getircez, şöyle olacak, böyle olacak..." demesinden belli zaten

    Ayrıca verdiği örnek çok spesifik. Sanki ix35'in benzin ile dizel motorları arasındaki fiyat farkı diğer markalar için geçerli olan ortalama bir fark.

    Aynı markanın i30'unun benzinlisi ile dizeli arasında 7500 tl gibi bir fark var. Buna ne diyecekler merak ediyorum doğrusu :)

    Aynı motor hacmindeki birbirine yakın güçlerdeki dizeli ile benzinlisi arasındaki fiyat farkını söyleyin.

    Bu tarz pazarlama taktikleri bilinçli tüketiciye işlemez.




  • bu fiyata bu ürünü satabileceklermi merak ediyorum ... yaklaşımları çok yanlış ix35 benzinli dizel farkından hareketle sistemine fiyat biçiyor, herşeyden önce ticari ahlaka da uygun bulmadım, sanki durumdan vazife çıkartır gibi bir hava sezdim... ayrıca açıklamalasında sürekli daha basit montaj kolay kullanılan malzeme az diyor, ama arge ye çok para verdik diyor .... anladığım kadarıyla argenin parasını çıkarmaya çalışıyorlar bu mantıkla çalışan bir mekanizmayla hayatta işim olmaz, durmak yok benzine devam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: watcherb

    http://www.lpghaber.com/sektorel-haberler/lpg-cng-fuari-ipragaz-landi-prins-730171.html

    videoyu izlemenizi tavsiye ederim prins uçmuş :) 5-6 bin dio adam :D

    Bu takılacak sistem 1.6 benzinli İX35' i 4x4 te yapıyor herhalde . Bunlar karşılarında dünyadan haberi olmayan uzaylılar var zannediyor herhalde . İnsanla dalga geçer gibi 5-6 bin diyor nasıl bir firmadır. Kendi araçlarına takıp teste devam ederler ancak bu fiyatlarla




  • @yaman06

    Aracınıza özel kit getircez, şöyle olacak, böyle olacak..."

    Teknik Açıklama

    DLM sıvı püskürtmeli LPG sistemidir''Araca Özel Kitlerin Sebebi Vardır" kullanılan parçaları Montajcı Kafasına göre montaj yaptı zaman Sistem çalışmaz Motorun ısı derecesinden dahi etkilenir!! sıvı olarak LPG yi tutmak gerekmektedir Parcaların konumu çok önemli olduğu gibi her araç için sistemi geliştirmek zorundalar nedeni budur.

    bilinçli tüketiciye biz anlatmaya çalışıyoruz Hollanda da 2004'den beri sistem test ediliyor. Prins Autogas Mühendislerinden fikir alarak Türkiye şartlarına göre Artsını eksini cıkarıyoruz.

    Turkey temperatures dont overcome 40degreeC . Is thata temperature problem occurs based on the LPG mixtue. In Turkey LPG market the LPG mixture in summer %30 propane and %70 Buthane, in the winter %50Prophane,%50 Buthane. Do you think that we might still have temperature problem.

    size bir soru sormak istiyorum??

    Yurt dışına üretilen 1.2 TSI Motorların Kodu CBZA Türkiye için üretilen 1.2 TSI Motorların Kodu CBZB !! ( 1.2 TSI CBZB Motor Kodu Audi A3, VW Golf, VW jetta Skoda Yeti Seat Leon. ( X marka Yurt dışında TSI 1.2 Ar-gesi yapıldını ve montaj yapacaklarını idda ediyor ) Prins Lpg Altenatif Yakıt Sistemleri Bölge Distribütörü Ufuk bey Türkiye'den 1.2 TSI CBZB Araç Hollanda ya gönderdi. DLM geliştirmesi için!! X marka nasıl Ar-ge yapıyor :) takıyor ??

    sistem Daha Türkiye'de Yokken 8 Ay Önceden Reklam yapıyorlardı ve sistemin daha nasıl çalışdını bilmeden anlatıyorlardı ve yalan beyan buluyorlardı.

    Bu tarz pazarlama taktikleri bilinçli tüketiciye işlemez. bence sizce ??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AyOtogaz - RecepUsta -- 7 Nisan 2012; 0:25:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: monder17

    quote:

    Orijinalden alıntı: watcherb

    http://www.lpghaber.com/sektorel-haberler/lpg-cng-fuari-ipragaz-landi-prins-730171.html

    videoyu izlemenizi tavsiye ederim prins uçmuş :) 5-6 bin dio adam :D

    Bu takılacak sistem 1.6 benzinli İX35' i 4x4 te yapıyor herhalde . Bunlar karşılarında dünyadan haberi olmayan uzaylılar var zannediyor herhalde . İnsanla dalga geçer gibi 5-6 bin diyor nasıl bir firmadır. Kendi araçlarına takıp teste devam ederler ancak bu fiyatlarla


    Tüketiçiler neden kaliteli araç alıyorlar??

    RENAULT Megane Aynı Özellikleri var?? yani 60 bin tl boşamı araç alıyorlar?? Sebebi Nedir 15 bin lik araç dururken neden 60 bin tl veriyorlar??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AyOtogaz - RecepUsta -- 7 Nisan 2012; 0:36:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChonDanger

    bu fiyata bu ürünü satabileceklermi merak ediyorum ... yaklaşımları çok yanlış ix35 benzinli dizel farkından hareketle sistemine fiyat biçiyor, herşeyden önce ticari ahlaka da uygun bulmadım, sanki durumdan vazife çıkartır gibi bir hava sezdim... ayrıca açıklamalasında sürekli daha basit montaj kolay kullanılan malzeme az diyor, ama arge ye çok para verdik diyor .... anladığım kadarıyla argenin parasını çıkarmaya çalışıyorlar bu mantıkla çalışan bir mekanizmayla hayatta işim olmaz, durmak yok benzine devam

    sizin için uygun olan nedir??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: monder17

    quote:

    Orijinalden alıntı: watcherb

    http://www.lpghaber.com/sektorel-haberler/lpg-cng-fuari-ipragaz-landi-prins-730171.html

    videoyu izlemenizi tavsiye ederim prins uçmuş :) 5-6 bin dio adam :D

    Bu takılacak sistem 1.6 benzinli İX35' i 4x4 te yapıyor herhalde . Bunlar karşılarında dünyadan haberi olmayan uzaylılar var zannediyor herhalde . İnsanla dalga geçer gibi 5-6 bin diyor nasıl bir firmadır. Kendi araçlarına takıp teste devam ederler ancak bu fiyatlarla


    Tüketiçiler neden kaliteli araç alıyorlar??

    RENAULT Megane Aynı Özellikleri var?? yani 60 bin tl boşamı araç alıyorlar?? Sebebi Nedir 15 bin lik araç dururken neden 60 bin tl veriyorlar??

    Ne demek istediğinizi anlayamadım . İnsanlar kaliteli araç alırken size mi soracak? Ya da kaliteli araç alıyorlar diye birilerinin uçuk fiyatlarla kendilerini kazıklamasına göz mü yumacaklar? Kendi aranızdaki tartışmayı bitirdiniz şimdi sıra düşüncelerini yazan insanlara mı geldi??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    @yaman06

    Aracınıza özel kit getircez, şöyle olacak, böyle olacak..."

    Teknik Açıklama

    DLM sıvı püskürtmeli LPG sistemidir''Araca Özel Kitlerin Sebebi Vardır" kullanılan parçaları Montajcı Kafasına göre montaj yaptı zaman Sistem çalışmaz Motorun ısı derecesinden dahi etkilenir!! sıvı olarak LPG yi tutmak gerekmektedir Parcaların konumu çok önemli olduğu gibi her araç için sistemi geliştirmek zorundalar nedeni budur.

    bilinçli tüketiciye biz anlatmaya çalışıyoruz Hollanda da 2004'den beri sistem test ediliyor. Prins Autogas Mühendislerinden fikir alarak Türkiye şartlarına göre Artsını eksini cıkarıyoruz.

    Turkey temperatures dont overcome 40degreeC . Is thata temperature problem occurs based on the LPG mixtue. In Turkey LPG market the LPG mixture in summer %30 propane and %70 Buthane, in the winter %50Prophane,%50 Buthane. Do you think that we might still have temperature problem.

    size bir soru sormak istiyorum??

    Yurt dışına üretilen 1.2 TSI Motorların Kodu CBZA Türkiye için üretilen 1.2 TSI Motorların Kodu CBZB !! ( 1.2 TSI CBZB Motor Kodu Audi A3, VW Golf, VW jetta Skoda Yeti Seat Leon. ( X marka Yurt dışında TSI 1.2 Ar-gesi yapıldını ve montaj yapacaklarını idda ediyor ) Prins Lpg Altenatif Yakıt Sistemleri Bölge Distribütörü Ufuk bey Türkiye'den 1.2 TSI CBZB Araç Hollanda ya gönderdi. DLM geliştirmesi için!! X marka nasıl Ar-ge yapıyor :) takıyor ??

    sistem Daha Türkiye'de Yokken 8 Ay Önceden Reklam yapıyorlardı ve sistemin daha nasıl çalışdını bilmeden anlatıyorlardı ve yalan beyan buluyorlardı.

    Bu tarz pazarlama taktikleri bilinçli tüketiciye işlemez. bence sizce ??


    Sisteminizin üzerinde büyük ar-ge yatırımları tabiki vardır. Kalitesine, Prins markasına birşey dediğimiz yok.

    BRC'nin, Vialle'nin ne yaptığını ben bilemem. Umarım onlar da büyük yatırımlarla isimlerine yakışır kitler geliştirmişlerdir.

    Ancak sistemin fiyatı sorulmuşsa ilk önce fiyatını duymak isterim. Orda cevaplayan arkadaş net olmalıydı. Teknik özellikleri sorulmadı ona.Elbette ki özel sistemdir, içerisinde son teknoloji vardır, mühendisler ciddi alınteri akıtmıştır.

    Ayrıca örnek olarak 4*2 1.6 gdi ix35 manuel ile 4*4 2.0 crdi ix35 otomatik'in fiyatları arasındaki uçurumu göstererek aslında Dlm kitinin devede kulak bir fiyata sahip olduğunu açıklaması bana göre hiç doğru bir yaklaşım değil. Size göre verilen örnek doğru olabilir.

    Fakat bu kiti aracına taktırmak isteyen birçok D sınıfı, C sınıfı araç sahipleri var (TSI kullanıcıları gibi) ve sizde iyi bilirsiniz ki bu sınıflarda aynı motor hacmine sahip aynı donanımdaki herhangi iki aracın beniznli ile dizeli arasındaki fiyat farkı ix35 örneğine hiç mi hiç benzemiyor.

    Örneğin Passat 1.4 TSI ile 1.6 TDI arasında yaklaşık 8 bin tl oynuyor. Bu kullanıcılar 6 bin tl vermek isteselerdi eminim TDI alma eğiliminde olurlardı.

    Benim anlatmak istediğim buydu. Soruları cevaplayan Prins yetkilisinin çok uç örnek verdiğini düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: monder17

    quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    quote:

    Orijinalden alıntı: monder17

    quote:

    Orijinalden alıntı: watcherb

    http://www.lpghaber.com/sektorel-haberler/lpg-cng-fuari-ipragaz-landi-prins-730171.html

    videoyu izlemenizi tavsiye ederim prins uçmuş :) 5-6 bin dio adam :D

    Bu takılacak sistem 1.6 benzinli İX35' i 4x4 te yapıyor herhalde . Bunlar karşılarında dünyadan haberi olmayan uzaylılar var zannediyor herhalde . İnsanla dalga geçer gibi 5-6 bin diyor nasıl bir firmadır. Kendi araçlarına takıp teste devam ederler ancak bu fiyatlarla


    Tüketiçiler neden kaliteli araç alıyorlar??

    RENAULT Megane Aynı Özellikleri var?? yani 60 bin tl boşamı araç alıyorlar?? Sebebi Nedir 15 bin lik araç dururken neden 60 bin tl veriyorlar??

    Ne demek istediğinizi anlayamadım . İnsanlar kaliteli araç alırken size mi soracak? Ya da kaliteli araç alıyorlar diye birilerinin uçuk fiyatlarla kendilerini kazıklamasına göz mü yumacaklar? Kendi aranızdaki tartışmayı bitirdiniz şimdi sıra düşüncelerini yazan insanlara mı geldi??

    Anlayamadınız bişeyden O cümleri nasıl böyle bir anlam çıkardınız onuda ben anlamadım

    insanların araç alırken ilk önce güvenlik derecesine bakar. ikinci olarak konforlu sürüş keyfi Böyle bunun gibi örnekler çok sonrada uzun yıllar kullanacak oldu için ilerde sorun çıkar mı sık sık servise gider miyim diye düşünür ve elinden geldiği kadar en güvenli ve kaliteli bir araç almayı tercih eder ve alır. Saten parası olsa 200.000 tl araç alır ne lpg ne dizelli benzini koyar devam eder yakıta vermiş oldu paraya bakmaz ( yanlışım varsa düzeltin )

    Prins'in Mühendisleri sistemi tasarlarken önce Güvenliğe önem vermişler Tank Multivalve Prins kendizi 12 tane Farkla günenlikle üretmiş!! ve Tank Dünyanın en kaliteli tankını ürettirmiş.

     PRINS DIRECT LIQUI MAX SISTEMI MONTAJ RESIMLERI


    Basınç pompasına önce Boch ürettirmiş Dondurucu Soğuklarda çok sıcıklarda Test etmiş Ülkelerde propane Buthane, farklarına bakmış. Boch senin üretmiş oldun Pompa yüksek basınca propane Buthane degerlerine göre ücret Boch'şun ürettirmiş oldu Pompa Sağlıklı değil demiş sizin pompalar olmaz demiş !! ( yıl 2005 )

    Japon Keihin Corp. gitmiş bana en kaliteli şekilde pompa üretimi yap Boch yaşadımız sorunlar bu Japonlar 2 yıl uğraşıyorlar %100 propan bile ve 60 degreeC Soğuklarda çok sıcıklarda Test etmiş hiçbir sorun yok.

    Elektronik Aksamını (master-slave mantığıyla çalışan) şekilde üretirmiş ECU ,Yakıt Seçici Anahtar Dokunmatik tuşla benzinden LPG’ye veya LPG’den benzine geçiş sağlayan ve aynı zamanda tanktaki yakıt seviyesinin izlenmesini sağlayan LED göstergeler içeren yakıt anahtarı farklı renk seçenekleri ( Philips ürettirmiş )

    Devire Göre Besleyıcı Fuel Supply Unit Fuel Return Unit ( Japon Keihin Corp. ) sistemin Kalitesini anlatmakla bitmez.

    Prins Lpg Altenatif Yakıt Sistemleri Distribütörlerine sistem bu Türkiye şartlarına kendi araçlarımızda test ediniz

    Türkiye Üretilen Araçlar Kodu Farklı cıkar Türkiyeden Hollandaya Ar-ge çalışması için araç gider Prins'çiler Cebinden 30.,000€ Araba alır 5.000 € para harcar iş sonrası 5 saat Yurt dışındaki Mühendislerle Konuşur teknik Mühendisler yurt dışına gider egtim alır.aylarca orda kalır Montaj servisleri Test araçı alır 7/24 Hizmet.

    Şimdi sizi Bu Kadar Adam Kazıklamaya Çalışıyor Yani

    Saygılarla,

    Recep Usta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AyOtogaz - RecepUsta -- 7 Nisan 2012; 3:57:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Prins-Teknik

    @yaman06

    Aracınıza özel kit getircez, şöyle olacak, böyle olacak..."

    Teknik Açıklama

    DLM sıvı püskürtmeli LPG sistemidir''Araca Özel Kitlerin Sebebi Vardır" kullanılan parçaları Montajcı Kafasına göre montaj yaptı zaman Sistem çalışmaz Motorun ısı derecesinden dahi etkilenir!! sıvı olarak LPG yi tutmak gerekmektedir Parcaların konumu çok önemli olduğu gibi her araç için sistemi geliştirmek zorundalar nedeni budur.

    bilinçli tüketiciye biz anlatmaya çalışıyoruz Hollanda da 2004'den beri sistem test ediliyor. Prins Autogas Mühendislerinden fikir alarak Türkiye şartlarına göre Artsını eksini cıkarıyoruz.

    Turkey temperatures dont overcome 40degreeC . Is thata temperature problem occurs based on the LPG mixtue. In Turkey LPG market the LPG mixture in summer %30 propane and %70 Buthane, in the winter %50Prophane,%50 Buthane. Do you think that we might still have temperature problem.

    size bir soru sormak istiyorum??

    Yurt dışına üretilen 1.2 TSI Motorların Kodu CBZA Türkiye için üretilen 1.2 TSI Motorların Kodu CBZB !! ( 1.2 TSI CBZB Motor Kodu Audi A3, VW Golf, VW jetta Skoda Yeti Seat Leon. ( X marka Yurt dışında TSI 1.2 Ar-gesi yapıldını ve montaj yapacaklarını idda ediyor ) Prins Lpg Altenatif Yakıt Sistemleri Bölge Distribütörü Ufuk bey Türkiye'den 1.2 TSI CBZB Araç Hollanda ya gönderdi. DLM geliştirmesi için!! X marka nasıl Ar-ge yapıyor :) takıyor ??

    sistem Daha Türkiye'de Yokken 8 Ay Önceden Reklam yapıyorlardı ve sistemin daha nasıl çalışdını bilmeden anlatıyorlardı ve yalan beyan buluyorlardı.

    Bu tarz pazarlama taktikleri bilinçli tüketiciye işlemez. bence sizce ??


    Sisteminizin üzerinde büyük ar-ge yatırımları tabiki vardır. Kalitesine, Prins markasına birşey dediğimiz yok.

    BRC'nin, Vialle'nin ne yaptığını ben bilemem. Umarım onlar da büyük yatırımlarla isimlerine yakışır kitler geliştirmişlerdir.

    Ancak sistemin fiyatı sorulmuşsa ilk önce fiyatını duymak isterim. Orda cevaplayan arkadaş net olmalıydı. Teknik özellikleri sorulmadı ona.Elbette ki özel sistemdir, içerisinde son teknoloji vardır, mühendisler ciddi alınteri akıtmıştır.

    Ayrıca örnek olarak 4*2 1.6 gdi ix35 manuel ile 4*4 2.0 crdi ix35 otomatik'in fiyatları arasındaki uçurumu göstererek aslında Dlm kitinin devede kulak bir fiyata sahip olduğunu açıklaması bana göre hiç doğru bir yaklaşım değil. Size göre verilen örnek doğru olabilir.

    Fakat bu kiti aracına taktırmak isteyen birçok D sınıfı, C sınıfı araç sahipleri var (TSI kullanıcıları gibi) ve sizde iyi bilirsiniz ki bu sınıflarda aynı motor hacmine sahip aynı donanımdaki herhangi iki aracın beniznli ile dizeli arasındaki fiyat farkı ix35 örneğine hiç mi hiç benzemiyor.

    Örneğin Passat 1.4 TSI ile 1.6 TDI arasında yaklaşık 8 bin tl oynuyor. Bu kullanıcılar 6 bin tl vermek isteselerdi eminim TDI alma eğiliminde olurlardı.

    Benim anlatmak istediğim buydu. Soruları cevaplayan Prins yetkilisinin çok uç örnek verdiğini düşünüyorum.





    Anlayışınız için teşekkürler,

    sizin ne demek istediğinizi anlıyorum benzinli araçlarla dizel araçların arasında fazla fark olmadığını anlatıyorsunuz Prins Direct Liqui Max sistemin montaj yapılacak araç listesine baktığımız zaman Mantıklı olarak dizel araçla benzinli araç arasındaki satış fiyat farkı baya var. ( Montaj Yapılacak araçların listesini kısa zaman içinde Paylaşacam )

    Fiyat Farkı fazla olmayan araçlar için Prins DI sistemi var

    Yakında Türkiye'de Özel Tüketim Vergisi de,''motor silindir hacmi ve emisyon salınımı'' baz alınarak tahsil edilecek.''Türkiye Avrupa Birliğine girmesi için Euro 5 standartlarına uygulaması lazım.

    Ben Okula Giderken 1 ci sınıfta Euro3 standart olan motorlar dersini gördum 2 ci sınıfta Euro3 standart motor 3 ci sınıfta Euro5-6 standart motor diyer motorlardan farklı boyutu var motorların tasarımı oranları patlama degerleri çalışma prensipleri.

    FSI (Fuel Stratified Injection) GDI ( Gasoline Direct Injection ) TSI (Turbo Supercharger Injection) ( Eco boost ) ( CGI ) ( THP ) Çalışma ve zamanlamaları farklı teknik buyutları baya var. dizel motorla açılımlarını yapmak baya zaman alır

    BRC Vialle İcom JTG FSI GDI TSI THP Eco boost CGI THP motorlara 4.500 tl Altı Kit Çıkaramaz ( sıvı püskürtmeli LPG sistemin Parçalarını ( Bosch Siemens Keihin Philips Stako Gibi firmalar Üretmekte. Zamanla Yerli Tank Felan cıkarsa Malıyet düşer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AyOtogaz - RecepUsta -- 7 Nisan 2012; 4:54:01 >




  • Yani 6 binlira verip aracin orjinalligini bozduracagima 2 fazlasini verip dizele binerim
  • Hali hazırda prins kullanıcısı olarak ve ürünü bekleyen birisi olarak yazıyorum.

    Aracımı yakın zamanda değiştirmeyi düşünüyorum. Alacağım yeni arabada, tercih sebeplerimin başında, motoru için üretilmiş likid sistem bulunması var(dı). Çevremde dizel araç alacaklara da ısrarla bu kitleri beklemeleri yönünde salık verip, telkinde bulunuyor(dum).

    Yalnız bu fiyatları duyunca hayal kırıklığına uğradığımı söyleyebilirim.

    Ürünü geliştirmek için ne kadar para harcanmış olursa olsun, iş yüksek arge ile üretilen ürünleri ulaşılabilir fiyatlar ile sunmaktır.

    Uzay teknolojisi veya prototip üretmiyorsunuz ki, arge'yi gözü kapalı yapıp, biz zilyon euro harcadık, e bunu da sizden çıkaracağız gibi bir yaklaşım sergileniyor.

    Yani halk tabiri ile atılan taş ürkütülen kuşa değmeli. Sonuçta bu ürün yakıt tasarrufu için takılıyor. Arabaya kanat takmıyor, yine yerde gidecek araç. Tasarruf için peşin 6000 tl verip, stepne çukurundan vaz geçip, araçta fazladan ağırlık taşımak ve yukarıda bir arkadaşın söylediği gibi aracın orijinalliğinden vaz geçmek.

    Hele de Türkiye gibi patlayan her tofaş arabadan sonra lpg kullanıcısı avına başlandığı, biraz yeni ve ortalamanın üstünde bir bir araç ile yakıt istasyonda lpg pompasına yaklaşana uzaylı gibi bakıldığı bir ülkede.

    Çok çok az kişinin tercih edeceğini düşünüyorum. Potansiyel bir müşteri olarak benim etmeyeceğimi kesin söyleyebilirim.

    Umarım firma fiyat politikasını gözden geçirir.

    Yeni ürününüz hayırlı olsun...




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.