Şimdi Ara

prins dönüşüm kiti hakkında (30. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.820
Cevap
43
Favori
548.454
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Magnat_HiFi

    10 aydır sorunsuz çalışan lpg sistemine bir şeyler oldu.

    tam gaz verip 4000 devire gelince güç kaybı yaşanıyor,benzindeki gibi hızlanmıyor araba ve motor uyarı ışığını yakıyor.
    birde depodaki gaz azalınca bu bahsettiğim durum daha sık yaşanıyor.depo tam dolu iken güç kaybı o kadar hissedilmiyor.
    ilk taktırdığım sıralarda depoda ne kadar gaz olursa olsun performans hep aynıydı,gaz bitincede hiç güç kaybı yaşatmadan anında benzine geçerdi. şimdi ise motor uyarı ışığını yakıyor depodaki gaz bitince.

    yarın arabayı lpg taktırdığım yere götüreceğim bakalım napacaklar.geçen götürdüğümde sadece gaz ayarını biraz açtılar ama sorunlar devam etmekte.
    sizce sorun yazılımsal mı yoksa bir parçada sorun mu var?


    Bu soruyu kesinlikle Memduh Usta'ya sormalısınız. Kesinlikle sorunu çözecektir,

    ÖZZİRVE OTOGAZ (MEMDUH YUNTARGİL)
    0312 3978220




  • Merhabalar;

    iki gündür nette tırmalıyorum.aracıma lpg taktırıcam ama çok da bilgim yok hangi marka iyi,hangi marka ekonomik,benim aracıma hangisi uyar bu konuda tecrübeli olan forum sakinlerinden yardım bekliyorum ama çok vaktim yok zamanım kısıtlı.yardımlarınızı bekliyorum.aracım chewrolet rezzo 2005 model
  • magnat almış olduğunuz yada rastlamış olan kötü bir gaz olabilir.filtre temizliği yada değişimi ile sanırım hallolur.geçmiş olsun.anlattıklarınızdan sanki gaz ihtiyaca cevap vermiyormuş gibi yarı yarıya tıkalıymış gibi bir izlenim edindim.kime taktırdınız bilmiyorum taktırdığınız yere söyleyin filtreyi değiştirsinler.sanırım 2 yıllık garanti kapsamındadır.rölantidede söylediğiniz sıkıntılar oluyorsa enjaktörde olabilir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: şekerci

    magnat almış olduğunuz yada rastlamış olan kötü bir gaz olabilir.filtre temizliği yada değişimi ile sanırım hallolur.geçmiş olsun.anlattıklarınızdan sanki gaz ihtiyaca cevap vermiyormuş gibi yarı yarıya tıkalıymış gibi bir izlenim edindim.kime taktırdınız bilmiyorum taktırdığınız yere söyleyin filtreyi değiştirsinler.sanırım 2 yıllık garanti kapsamındadır.rölantidede söylediğiniz sıkıntılar oluyorsa enjaktörde olabilir.




    lpg sistemini opel özbek serviste taktırmıştım.
    bu sabah gittim ve sorunu çözdük,ahmet usta saolsun ilgilendi ve sorunun kaynağını buldu.
    2.silindire giden lpg hortumu çatlamış bu yüzden de 2.silindirde sağlıklı yanma gerçekleşmiyormuş.zaten aracın verdiği uyarıda da 2. silindirde ateşleme sorunu olduğunu söylüyordu.
    hortumu yeniledik,araç ilk günkü gibi oldu.garanti dahilinde olduğu için ücrette talep etmediler


    forever prins



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Magnat_HiFi -- 24 Haziran 2008; 22:52:19 >




  • Merhaba,

    Uzun süredi kitler konusunda araştırma yapıyorum ve Prins'in doğru tercih olabileceği kanaatindeyim. anca sorun şu: Adana ikamet edityorum ve bulunduğum şehirde her marka kit ve servis olmasına karşın Prins montajı yaptıracağım bir yer yok. bu durumda, montaj için İstanbul veya Ankara'ya gitmem gerekiyor ki, bu iş için vaktim müsait olmadığı gibi montaj sonrasını (kalibrasyon ayarları, olası problemler vs.)düşündüğümde çok da doğru gelmiyor.

    Yakın çevrede sadece Hatay ilinde Prins montajı yapan bir servis olduğunu biliyorum. Acaba yakın bir çevrede montaj yaptıracağım bir servis olup olmadığını bilen var mı ? Veya şehir dışına montaj yaptırmak mantıklı olabilir mi ?

    Bir de aracım 2004 Alfa Romeo 1.6 Distinctive. Alfa'larda ''twin spark'' teknoloj,isinden dolayı 8 buji mevcut. LPG'de problem çıkartır mı ? Daha önce benzer araca Prins montajı yaptıran arkadaşların da yorumlarını bekliyorum.

    Cevaplar için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smilingboy -- 25 Haziran 2008; 12:23:02 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Magnat_HiFi

    quote:

    Orjinalden alıntı: şekerci

    magnat almış olduğunuz yada rastlamış olan kötü bir gaz olabilir.filtre temizliği yada değişimi ile sanırım hallolur.geçmiş olsun.anlattıklarınızdan sanki gaz ihtiyaca cevap vermiyormuş gibi yarı yarıya tıkalıymış gibi bir izlenim edindim.kime taktırdınız bilmiyorum taktırdığınız yere söyleyin filtreyi değiştirsinler.sanırım 2 yıllık garanti kapsamındadır.rölantidede söylediğiniz sıkıntılar oluyorsa enjaktörde olabilir.




    lpg sistemini opel özbek serviste taktırmıştım.
    bu sabah gittim ve sorunu çözdük,ahmet usta saolsun ilgilendi ve sorunun kaynağını buldu.
    2.silindire giden lpg hortumu çatlamış bu yüzden de 2.silindirde sağlıklı yanma gerçekleşmiyormuş.zaten aracın verdiği uyarıda da 2. silindirde ateşleme sorunu olduğunu söylüyordu.
    hortumu yeniledik,araç ilk günkü gibi oldu.garanti dahilinde olduğu için ücrette talep etmediler


    forever prins






    Sorunun çözülmesine sevindim ama, 10 ay gibi kısa bir sürede LPG hortumunun çatlaması da dikkatimi çekti. Neden çatlamış olabilir?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: smilingboy

    Merhaba,

    Uzun süredi kitler konusunda araştırma yapıyorum ve Prins'in doğru tercih olabileceği kanaatindeyim. anca sorun şu: Adana ikamet edityorum ve bulunduğum şehirde her marka kit ve servis olmasına karşın Prins montajı yaptıracağım bir yer yok. bu durumda, montaj için İstanbul veya Ankara'ya gitmem gerekiyor ki, bu iş için vaktim müsait olmadığı gibi montaj sonrasını (kalibrasyon ayarları, olası problemler vs.)düşündüğümde çok da doğru gelmiyor.

    Yakın çevrede sadece Hatay ilinde Prins montajı yapan bir servis olduğunu biliyorum. Acaba yakın bir çevrede montaj yaptıracağım bir servis olup olmadığını bilen var mı ? Veya şehir dışına montaj yaptırmak mantıklı olabilir mi ?

    Bir de aracım 2004 Alfa Romeo 1.6 Distinctive. Alfa'larda ''twin spark'' teknoloj,isinden dolayı 8 buji mevcut. LPG'de problem çıkartır mı ? Daha önce benzer araca Prins montajı yaptıran arkadaşların da yorumlarını bekliyorum.

    Cevaplar için teşekkürler.



    Bence uygun bir zaman yaratın ve Ankara ya gidip taktırın. Ben Gaziantep te olmama ve burada Prins takan yer olmasına rağmen Ankara da taktırdım. Çünkü daha sonra hep aklınızda kalacak, acaba Ankara da mı taktırsaydım diye




  • ankara'da nerede taktırabiliriz? Güvenilir ve temiz çalışan bir yer olacağını tahmin ediyorum.

    Ford focus 2004 için?
  • arkadaşlar birde bu ürünü inceleyin isterseniz burada anlatılanlarda çok mantıklı geldi bana sanırım bu işin iki prensi var biri prins diğeride bu yani Teleflex-GFİ
  • Peki taktırdıktan sonra herhangi bir problemle karşılaştınız mı ? Yani ankara'ya tekrar gitmek durumunda kaldınız mı ? Bakım işini nasıl halledeceğiz?

    quote:

    Orjinalden alıntı: bayugur


    quote:

    Orjinalden alıntı: smilingboy

    Merhaba,

    Uzun süredi kitler konusunda araştırma yapıyorum ve Prins'in doğru tercih olabileceği kanaatindeyim. anca sorun şu: Adana ikamet edityorum ve bulunduğum şehirde her marka kit ve servis olmasına karşın Prins montajı yaptıracağım bir yer yok. bu durumda, montaj için İstanbul veya Ankara'ya gitmem gerekiyor ki, bu iş için vaktim müsait olmadığı gibi montaj sonrasını (kalibrasyon ayarları, olası problemler vs.)düşündüğümde çok da doğru gelmiyor.

    Yakın çevrede sadece Hatay ilinde Prins montajı yapan bir servis olduğunu biliyorum. Acaba yakın bir çevrede montaj yaptıracağım bir servis olup olmadığını bilen var mı ? Veya şehir dışına montaj yaptırmak mantıklı olabilir mi ?

    Bir de aracım 2004 Alfa Romeo 1.6 Distinctive. Alfa'larda ''twin spark'' teknoloj,isinden dolayı 8 buji mevcut. LPG'de problem çıkartır mı ? Daha önce benzer araca Prins montajı yaptıran arkadaşların da yorumlarını bekliyorum.

    Cevaplar için teşekkürler.



    Bence uygun bir zaman yaratın ve Ankara ya gidip taktırın. Ben Gaziantep te olmama ve burada Prins takan yer olmasına rağmen Ankara da taktırdım. Çünkü daha sonra hep aklınızda kalacak, acaba Ankara da mı taktırsaydım diye




  • arkadaşlar boşuna kafa patlatmayın ben 2 aydır bu konu üzerinde yogunlasıyorum..
    Fu ar dahil bir suru kişi ile bilgi alışverişim oldu..
    bu işi en iyi yapan iki firma var; birincisi telefex ikincisi prins
    telefex'in en önemli iki özelligi bosh enjektör kulllanması ve montaj sırasında monifotun sökülüp enjektörlerin direk monıfota çakilması ve ecunun diger firmalara göre daha küçük olamasıdır. Ayrıca ecu ayarı motor sıcakken ve sogukken iki aşamada yapılması dır.
    Ama kesinlikle prinsde çok iyi bu konuda tartışılmaz... her iki üründe saf kan hollanda malı :))

    ama su acıdan dusunulmeli bence ;

    20,000 YTL ve ustu bir araca kesinlikle prins veya telefix kit montajlanmalı
    20,000 YTL ve altı bir araca ise sıralı birşekilde BRC, LAVATO, ZAVOLİ, ATİKER ..

    benim 98 model polo aracım var ve italyan kit tercih edersem BRC ekonomik olsun dersem ATİKER ..

    kısacası fikrim bu ...




  • Arkadaşlar merhabalar;
    Adana'da yaşıyorum. Çok sevdiğim aracıma maalesef banzin fiyatlarındaki "küçük" artışlara artık dayanamadığım için LPG taktırmayı düşündüm. Adana'da birkaç firma ile görüştüm ama tatmin edici sonuçlar alamayınca, Ankara'da Prins taktırmayı düşündüm. Pazartesi günü kısmetse takılacak. Belki biraz daha fazla fiyat vereceğim ama hiç olmazsa "ne zaman rölantide titreyecek? ne zaman kalibrasyonu bozulacak?" derdim kalmayacak. Taktırdıktan sonra da oldukça uzun bir yol yapacağım.
  • prins ve teleflex ikisini mukayese etmek elma ile armutun farklı görüntü tat ve lezzette olması kadar birbirinden ayrılan iki ürün.birisi yılların deneyimine sahipsadece gaz sistemleri konusun da argesi ve deneyimi olan bir kuruluş.diğeri ise içinde tren yan aksamları imalatı olan ve deniz dizelleri yan aksamları imalatı olan ve gaz konusunda piyasaya yeni çıkan bir firma.ve sadece dağıtımını hollandandan yaptığı için hollandalı olduğunu üretimin nerede yapıldığını hiç bir şekilde açıklanmayan bir ürün . ve ne hikmetse prins topiğinde kendini anlatmaya çalışan bir ürün.ben bu konuyu yukarılarda bir yerde defalarca yazdım ancak
    genede bu konu hep bu topikte gündeme geliyor.her neyse isteyen istediğini dikkate alabilir.ancak şu olmamak kaydı ile.konu hakkında bilgi almak isteyen herhangi birisi topikteki bu bilgi karşısında ya filanca ürün de bu üründen üstünmüş baksana topikte bile cevap yazamamışlar duygusuna kapılıp asıl niyetinden vaz geçmesi.son olarak şunu diyorum. hiç kimsenin şüphesi olmasın prins bu konuda lider firmadır.ürün kalitesi ve uyumu tartışılmaz.diğer ürünlerlr mukayese dahi götürmez.prins kullanıpta şikayet eden varsa lütfen topiğe yazssın.(bu güne kadar şikayet eden olmadı).kalın sağlıcakla.




  • ankaradaki 2 firmanın adresleri yukarıdaki yazılarda var takip ederseniz bilgi almış olursunuz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: şekerci

    prins ve teleflex ikisini mukayese etmek elma ile armutun farklı görüntü tat ve lezzette olması kadar birbirinden ayrılan iki ürün.birisi yılların deneyimine sahipsadece gaz sistemleri konusun da argesi ve deneyimi olan bir kuruluş.diğeri ise içinde tren yan aksamları imalatı olan ve deniz dizelleri yan aksamları imalatı olan ve gaz konusunda piyasaya yeni çıkan bir firma.ve sadece dağıtımını hollandandan yaptığı için hollandalı olduğunu üretimin nerede yapıldığını hiç bir şekilde açıklanmayan bir ürün . ve ne hikmetse prins topiğinde kendini anlatmaya çalışan bir ürün.ben bu konuyu yukarılarda bir yerde defalarca yazdım ancak
    genede bu konu hep bu topikte gündeme geliyor.her neyse isteyen istediğini dikkate alabilir.ancak şu olmamak kaydı ile.konu hakkında bilgi almak isteyen herhangi birisi topikteki bu bilgi karşısında ya filanca ürün de bu üründen üstünmüş baksana topikte bile cevap yazamamışlar duygusuna kapılıp asıl niyetinden vaz geçmesi.son olarak şunu diyorum. hiç kimsenin şüphesi olmasın prins bu konuda lider firmadır.ürün kalitesi ve uyumu tartışılmaz.diğer ürünlerlr mukayese dahi götürmez.prins kullanıpta şikayet eden varsa lütfen topiğe yazssın.(bu güne kadar şikayet eden olmadı).kalın sağlıcakla.

    +1

    ayrıca nedense "prins var ama teleflex" de iyiymiş diyen arkadaşların çoğunun forumdaki mesaj sayısı 2-3.ve her ne hikmetse yakın tarihli üyeler. kaldı ki en iyi enjektör kheindır.zira açılma kapanma süresi en düşük enjektör de kheindır.




  • 2005 model Laguna II aracımın şehir içi tüketim rakamları şöyle (ilk sonuçlar):
    33 litre LPG aldım (Milangaz), tamamı Ankara içinde 267 km yaptıktan sonra gaz tamamen bitti, depoyu yeniden doldurdum (33 Lt), 56.20 YTL tuttu. Bu durumda aracım Km'de 0.210 YTL tüketmiş oluyor. Şehir içi benzin tüketimini hiç test etmemiştim, sizce bu rakam normal mi?



    quote:

    Orjinalden alıntı: euphman

    Artık ben de PRINS kullanıcıları kulübüne girdim. Dün 2005 Renault Laguna II aracıma PRINS takdırdım. Öz Zirve'de, Memduh ustaya teslim ettim. Ümit ve Oktay ustanın ellerine sağlık, Furkan'a da teşekkürler. Kendilerinden emin ve temiz çalışıyorlar, işlerinin ehilleri. İlk izlenimlerim çok iyi, benzinli kullanıma göre hissedilir bir fark yok bence. Tükeitm ile ilgili değerleri ilerleyen zamanda yazacağım. herekse mutlu günler dilerim,




  • Hocam biraz fazla gibi ama aracınız sanırım oldukca ağır bu durumu da göz önünde bulundurun bence saygılar
    quote:

    Orjinalden alıntı: euphman

    2005 model Laguna II aracımın şehir içi tüketim rakamları şöyle (ilk sonuçlar):
    33 litre LPG aldım (Milangaz), tamamı Ankara içinde 267 km yaptıktan sonra gaz tamamen bitti, depoyu yeniden doldurdum (33 Lt), 56.20 YTL tuttu. Bu durumda aracım Km'de 0.210 YTL tüketmiş oluyor. Şehir içi benzin tüketimini hiç test etmemiştim, sizce bu rakam normal mi?



    quote:

    Orjinalden alıntı: euphman

    Artık ben de PRINS kullanıcıları kulübüne girdim. Dün 2005 Renault Laguna II aracıma PRINS takdırdım. Öz Zirve'de, Memduh ustaya teslim ettim. Ümit ve Oktay ustanın ellerine sağlık, Furkan'a da teşekkürler. Kendilerinden emin ve temiz çalışıyorlar, işlerinin ehilleri. İlk izlenimlerim çok iyi, benzinli kullanıma göre hissedilir bir fark yok bence. Tükeitm ile ilgili değerleri ilerleyen zamanda yazacağım. herekse mutlu günler dilerim,






  • Bu arada klima sürekli açıktı. Sanıyorum klima tüketimi %10-20 kadar artırıyor, bu durumda klima kapalı iken 0.180-0.190 gibi bir rakam yakalamam gerekecek şehir içinde. Klima kapalı deneyeceğim bu kez, sonuçları paylaşacağım yine, Saygılar, selamlar.

    quote:

    Orjinalden alıntı: oguzhannn

    Hocam biraz fazla gibi ama aracınız sanırım oldukca ağır bu durumu da göz önünde bulundurun bence saygılar
    quote:

    Orjinalden alıntı: euphman

    2005 model Laguna II aracımın şehir içi tüketim rakamları şöyle (ilk sonuçlar):
    33 litre LPG aldım (Milangaz), tamamı Ankara içinde 267 km yaptıktan sonra gaz tamamen bitti, depoyu yeniden doldurdum (33 Lt), 56.20 YTL tuttu. Bu durumda aracım Km'de 0.210 YTL tüketmiş oluyor. Şehir içi benzin tüketimini hiç test etmemiştim, sizce bu rakam normal mi?



    quote:

    Orjinalden alıntı: euphman

    Artık ben de PRINS kullanıcıları kulübüne girdim. Dün 2005 Renault Laguna II aracıma PRINS takdırdım. Öz Zirve'de, Memduh ustaya teslim ettim. Ümit ve Oktay ustanın ellerine sağlık, Furkan'a da teşekkürler. Kendilerinden emin ve temiz çalışıyorlar, işlerinin ehilleri. İlk izlenimlerim çok iyi, benzinli kullanıma göre hissedilir bir fark yok bence. Tükeitm ile ilgili değerleri ilerleyen zamanda yazacağım. herekse mutlu günler dilerim,








  • O zaman biraz fazlanın fazlası gitti hocam klima açık niye baştan demediniz saygılar
  • Söylediğiniz gibi araç da ağır biraz, yine de klimasız sonucu da yazacağım burada. Tabi bu yaz sıcağında tam depo değil de, şöyle yarım depo falan test ederim
    quote:

    Orjinalden alıntı: oguzhannn

    O zaman biraz fazlanın fazlası gitti hocam klima açık niye baştan demediniz saygılar

  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.