Şimdi Ara

prins dönüşüm kiti hakkında (31. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.820
Cevap
43
Favori
548.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,
    benim de yakıt konusunda kafam biraz karıştı bu aralar.
    aracım vw golf 5, 102 bg, prins lpg.
    haziran başında aracımın 60000 bakımını özel bir serviste yaptırdım. hava filtresi, yağ, yağ filtresi, polen filtresi ve bujiler değişti. sonrasında istanbula gittim ve 1250 km yol yaptım. istanbuldaki trafik durumu ve yakıt fiyatları farklı olduğundan yaptığım ölçümler çok sağlıklı olmayabilir ama istanbul içi 20 kuruş, istanbul ankara arası da hız 120-140 arası 16 ykr olçtüm. tabi 16 ykr ankara lpg fiyatları ile. ankarada da ilk depo sonrası 10lt/100 km gibi bir değer çıktı. ikinci depoda da aynı değer çıktı. Öncesinde 8,5-9 lt/100 km olan değerin 10lt ye çıkmış olması beni rahatsız ediyor. yol eryaman-ayrancı biraz da ş.içi yani karışık diyebiliriz. bakımı yeni yapılmış bir aracın daha az yakıt tüketmesi gerekir diye düşünüyorum. Bakım yaptırdığım yerle görüştüm, bujiler aklıma takılmıştı. Gaza fazla basmışındır cevabını aldım. bilgisayarı bagladılar bir anormallik yoktu. Özzirvede sorunumu anlattım bilgisayarda ayar yaptılar. bir depo daha bitti ve sonuç değişmedi. yol bilgisayarını sıfırlamıştım. ortalama yakıt 7,2 gorunuyor. bakım oncesinde de boyleydi. 7,2x1,2=8,64 lt (benzinden %20 daha fazla tüketüyorsa) önceki değerleri tutuyor. ancak şu anda 10/7,2=1,38 (benzinden %38 fazla litre olarak).

    benim teorilerim şöyle:
    haziran öncesi hava bukadar sıcak değildi. klima ozaman da açıktı ancak şimdi daha çok etkiliyor olabilir.
    polen filtresi değiştikten sonra klima daha çok üflemeye başladı, dolayısıyla daha çok etkiliyor olabilir. (bu arada klimayı 22 de kullanıyordum, şu an 24 derecede kullanıyorum)
    bujilerde bir problem olabilir.
    4 lastik de değişti ancak ekisinin eksi yonde olası gerektiğini düşünüyorum. ön lastiklerim kışlıktı.
    lpg nin benzinden %38 fazla yakması lt olarak ne anlama gelir? buna bir açıklama bulamadım.

    bilgisi olan arkadaşlar paylaşırlarsa sevinirim. teşekkürler şimdiden.




  • Arkadaşlar herkese merhabalar. Uzunca uğraşlardan sonra nihayet Prins marka lpg sistemi aracmıma takıldı. Şu anda deneme fırsatım yok zira görev amaçlı başka bir ildeyim ancak hafta sonu deneme imkanım olacak. Sadece bagaja takılan 45 litrelik simit tank, biraz yüksek durmuş. Onum dışında aracı bizimkiler deneyecek hafta sonuna kadar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: smilingboy

    Peki taktırdıktan sonra herhangi bir problemle karşılaştınız mı ? Yani ankara'ya tekrar gitmek durumunda kaldınız mı ? Bakım işini nasıl halledeceğiz?

    quote:

    Orjinalden alıntı: bayugur


    quote:

    Orjinalden alıntı: smilingboy

    Merhaba,

    Uzun süredi kitler konusunda araştırma yapıyorum ve Prins'in doğru tercih olabileceği kanaatindeyim. anca sorun şu: Adana ikamet edityorum ve bulunduğum şehirde her marka kit ve servis olmasına karşın Prins montajı yaptıracağım bir yer yok. bu durumda, montaj için İstanbul veya Ankara'ya gitmem gerekiyor ki, bu iş için vaktim müsait olmadığı gibi montaj sonrasını (kalibrasyon ayarları, olası problemler vs.)düşündüğümde çok da doğru gelmiyor.

    Yakın çevrede sadece Hatay ilinde Prins montajı yapan bir servis olduğunu biliyorum. Acaba yakın bir çevrede montaj yaptıracağım bir servis olup olmadığını bilen var mı ? Veya şehir dışına montaj yaptırmak mantıklı olabilir mi ?

    Bir de aracım 2004 Alfa Romeo 1.6 Distinctive. Alfa'larda ''twin spark'' teknoloj,isinden dolayı 8 buji mevcut. LPG'de problem çıkartır mı ? Daha önce benzer araca Prins montajı yaptıran arkadaşların da yorumlarını bekliyorum.

    Cevaplar için teşekkürler.



    Bence uygun bir zaman yaratın ve Ankara ya gidip taktırın. Ben Gaziantep te olmama ve burada Prins takan yer olmasına rağmen Ankara da taktırdım. Çünkü daha sonra hep aklınızda kalacak, acaba Ankara da mı taktırsaydım diye




    Geç cevap için özür dilerim..Ankara da Özzirve de Memduh ustaya taktırdım, herhangi bir problemle karşılaşmadım.. Lpg nin bakım işini de taktırdığım yer ve kişinin fazlası ile güvenimi kazandığı için yolum Ankara ya düştükçe yaptırmayı düşünüyorum. Ancak mecbur kalırsam çoğu ilde zaten prins in yetkili servisleri var oralarda da yaptırabilirim.




  • Bundan 2 ay önce ankara da aracıma prins sistemi taktırdım. volvo ve jaguarın bazı modellerinde olan bir durum var bu durumda benzin deposuna geri dönüş mevcut değil bu sebepten aracıma lpg takıldıktan sonra arıza ışığı yandı , ışığı söndürmek için hollanda dan memduh ustanın siparişi üzerine bir sistem modülü geldi onu taktık ama işe yaramadı bunun üzerine başka bir sistem denedik (6 saat uğraşı ile )ve sorun çözüldü yapılan sistemin detaylarını vermeyeceğim çünkü türkiye de bilinen bir örneği yapılmadı türkiye de ilk defa memduh usta yaptı.b5244t4 motor tipine de ilk defa memduh usta lpg uygulaması yaptı bunları yaparken ilk gün gösterdiği ilgi ve alakadan hiç farklı bir davranış göstermedi yapıtğı işin arkasın da durdu bu arabaya böyle binilsin arıza ışığından bir şey olmaz gibi 3. sınıf usta ağızlarına hiç girmedi. aracım lpg motajında ezber bozan bir arabaydı bir benzer uygulama da belçika da yapılmış hollanda pirins ile görüşerek öğrendim.bunları yazmamın sebebi lpg deneyimini sizlerle paylaşmak ve sizleride fikir sahibi yapmak.eğer aracınıza lpg sistemi taktırmaya karar verdiyseniz hiç düşünmeden memduh ustayı seçin derim , ezberle iş yapmıyor işi tamamen çözmüş mantığını bilerek yapan bir usta.




  • Tüm arkadaşlara merhabalar.
    Bugün sonunda aracıma kavuşabildim. Gün boyunca yaklaşık olarak 60km kullanma imkanı buldum. Öncelikle görüşlerimi paylaşmak isterim. Aracım 2006 model marea 1.6.

    Aracın motor kısmında LPG takılı olduğu sadece regülatörden anlaşılabiliyor. ECU kartı ve enjektörler çok iyi ve ince bir işçilikle gizlenmiş. Deposu biraz yüksek duruyor ancak bunu bagaj rtüsünün altına kalın köpük takviyesi yaparak çözdüm. Gazdan LPG'ye geçişi hissedilmiyor. İşin güzel yanı aracın LPG'de olduğu da hissedilmiyor. Cinnah yokuşunu klima açık 3 kişi ile birlikte 3. vites 60-70km hızla çıkabildim (ki daha önce benzinde de aynı değerlerde tırmanırdım. 2.viteste daha fazla da hızlanabiliyor ama çekişini kontrol etmek açısından 3.vitesi denedim)) Özellikle benim çok dikkat ettiğim (ki sollamalarda çok kullandığım bir aralık) araç 4500-7000 bandında hiçbir kesiklik yada sorun çıkarmıyor. Özellikle birkaç kez 5000 devir ve üzerinde peş peşe gazlamalarda sarsıntısız şekilde hızlanmasını bildi. Aracın dolum ucu çok güzel gizlenmiş. Depo sağlam bağlanmış. LPG tankı 45 litrelik ve göstergesi 2 led yanarken 20 litre LPG aldı. Henüz tüketimi test edemedim. Bugün fulledim ve yarın deneme fırsatı bulacağım.

    Şu anda belki biraz fazla para ödedim ama tüm korkularımdan da kurtuldum. Tekleme, çekiş problemi, kesiklik v.s yok. En azından içimde "ne zaman olacak" korkusu da yok. Öncelikle Ecogaz'a, Udt şirketine, ve Özbek Otomotive çok teşekkür ederim. Bende artık sizler gibi aracıma LPG değil Prins taktırdım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: şekerci

    prins ve teleflex ikisini mukayese etmek elma ile armutun farklı görüntü tat ve lezzette olması kadar birbirinden ayrılan iki ürün.birisi yılların deneyimine sahipsadece gaz sistemleri konusun da argesi ve deneyimi olan bir kuruluş.diğeri ise içinde tren yan aksamları imalatı olan ve deniz dizelleri yan aksamları imalatı olan ve gaz konusunda piyasaya yeni çıkan bir firma.ve sadece dağıtımını hollandandan yaptığı için hollandalı olduğunu üretimin nerede yapıldığını hiç bir şekilde açıklanmayan bir ürün . ve ne hikmetse prins topiğinde kendini anlatmaya çalışan bir ürün.ben bu konuyu yukarılarda bir yerde defalarca yazdım ancak
    genede bu konu hep bu topikte gündeme geliyor.her neyse isteyen istediğini dikkate alabilir.ancak şu olmamak kaydı ile.konu hakkında bilgi almak isteyen herhangi birisi topikteki bu bilgi karşısında ya filanca ürün de bu üründen üstünmüş baksana topikte bile cevap yazamamışlar duygusuna kapılıp asıl niyetinden vaz geçmesi.son olarak şunu diyorum. hiç kimsenin şüphesi olmasın prins bu konuda lider firmadır.ürün kalitesi ve uyumu tartışılmaz.diğer ürünlerlr mukayese dahi götürmez.prins kullanıpta şikayet eden varsa lütfen topiğe yazssın.(bu güne kadar şikayet eden olmadı).kalın sağlıcakla.



    Sayın forum sakinleri bildiğiniz üzre fordumuza prins kit taktırdık ve çok memnunuz.. ancak ve ancak gaza basıldığında gelen bir vakum sesi vardı, ustam regülatörü saca tutturduğu civataları plastik takozlularla değiştirdi vakum sesi kesildi ama bu seferde sallantıdan veya sebebini bilmediğim bir şeyden ötürü bir ses gelmeye başladı. O ses yalnızca kalkarken biraz geliyor ve kesiliyordu(vakum sesi değil, sacın saca vurarak çıkaracağı bir metal sesi de değildi). gecenlerde otomatik şanzımanla ilgili bir beyin sorunundan ötürü motor D ye alındığında çok kasılıyor ve regülatöre değiyordu, regülaötrle motor arasında filtreye giden kalın hortum olduğundan metal metale vurmuyor hortum bunu yastıklıyordu ancak regülatör biraz gevşemiş olacaktı ki bu kalkışlarda gelen ses biraz arttı. ben de ustama gittim, bir günlerini bana ayırdılar regülatör söküldü ayakları kısaltıldı, tesisat kabloları, hemen hemen her şey elden gecilirildi. İş bitirildiğinde yerinde gaza basınca ses gelmedi, bir de sanayinin içinde 50 ye çıktım yine ses yoktu. Ustama çok teşekkür ettim ve karşıya kadıköye yola çıktım, beylikdüzünden 55 km kadar yol var. k.çekmece civarında yine ses başladı. bu sefer gaza basınca sac titremesi sesi gibi bir ses geliyor zanncımca. Bu sefer regülatör takıldığında lastik takozlu civatalar kullanılmadı, ses kaynağı o değil diye galiba..

    Şimdi her şeyi devletten beklememeye karar verdim. Regülatörü tutan demir kolların sac a civatalandığı yere sacın önüne ve arkasına bildiğimiz lastik contalardan (kalınlarından) taksam acaba ses kesilir mi?

    Memduh usta cevap yazarsanız çok sevinirim..

    Başka bir önerisi olan var mı?

    Şekerci sorunsuz dedim dedim bak nazar değdirdim :) Herkese teşekkürler...




  • Merhabalar.
    Bugün aracımın sızdırmazlık raporunu + egsoz muayenesini yaptırdım. Yarında fenni muayenesini yaptıracağım. Varlık mahallesinde umarım yabancı (01) plakaya bakmama konusunda zorluk çıkarmazlar. Zira Adana'daki özel muayene istasyonu, 06 plakalı diğer aracıma bakmamıştı.

    Bu arada birkaç sorum olacak sizlere. Aracın deposu fullendikten sonra 210km yol yaptım. Gazı Aygaz'dan aldım. Aracın gazdaki ilk full deposu. Ancak göstergeye baktığımda düz yolda 2 led yanıyor, dik yokuş çıkarken bazen 1 led yanıyor, Yokuş inerken eğer dikse 3 led bile yanıyor. Depo 45 litrelik olduğu varsayılırsa;

    1- Bu göstergelere ne kadar güvenlilir? Yazılanlardan takip ettiğim kadarı ile şamandra markası ile ilgili keyfe keder bir sorun deniliyor. Benim aracımda depo Same çelik, Multivalfi Lovato, Ama şamandrasının markasını projesinde bile göremedim. Bunu nasıl anlayabilirim?

    2- Göstergeye göre biraz fazlaca yaktı. Genelde Çankaya Etimesgut arasında çok sıkışık olmayan bir trafikte (sadece bugün muayenede çok sık çalıştı-durdu. Ama onu da genellikle benzinde yaptı) kullanıdı. Yine sizin yazdılarınızdan takip ettiğim kadarı ile bu birkaç depo sonunda düşermiş. Bunun olacağına inanmayan birisi olarak, böyle bir teori ne kadar ve özellikle neden doğrudur? Muayene sonrası yaklaşık 2500km gibi bir yolculuğa çıkacağım ve gideceğim yerlerde Prins bayisi yok. Prins ECU sunun kendi kendini kalibre ettiğini söylediler. Bu ayar yapılamadığı anlamına mı geliyor? Servise gidip bu çok yakıyor dediğimde, servis gazı kısarak çözüm bulsun istemiyorum çünkü.

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgakmg -- 7 Temmuz 2008; 22:37:21 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgakmg

    Merhabalar.
    Bugün aracımın sızdırmazlık raporunu + egsoz muayenesini yaptırdım. Yarında fenni muayenesini yaptıracağım. Varlık mahallesinde umarım yabancı (01) plakaya bakmama konusunda zorluk çıkarmazlar. Zira Adana'daki özel muayene istasyonu, 06 plakalı diğer aracıma bakmamıştı.

    Bu arada birkaç sorum olacak sizlere. Aracın deposu fullendikten sonra 210km yol yaptım. Gazı Aygaz'dan aldım. Aracın gazdaki ilk full deposu. Ancak göstergeye baktığımda düz yolda 2 led yanıyor, dik yokuş çıkarken bazen 1 led yanıyor, Yokuş inerken eğer dikse 3 led bile yanıyor. Depo 45 litrelik olduğu varsayılırsa;

    1- Bu göstergelere ne kadar güvenlilir? Yazılanlardan takip ettiğim kadarı ile şamandra markası ile ilgili keyfe keder bir sorun deniliyor. Benim aracımda depo Same çelik, Multivalfi Lovato, Ama şamandrasının markasını projesinde bile göremedim. Bunu nasıl anlayabilirim?

    2- Göstergeye göre biraz fazlaca yaktı. Genelde Çankaya Etimesgut arasında çok sıkışık olmayan bir trafikte (sadece bugün muayenede çok sık çalıştı-durdu. Ama onu da genellikle benzinde yaptı) kullanıdı. Yine sizin yazdılarınızdan takip ettiğim kadarı ile bu birkaç depo sonunda düşermiş. Bunun olacağına inanmayan birisi olarak, böyle bir teori ne kadar ve özellikle neden doğrudur? Muayene sonrası yaklaşık 2500km gibi bir yolculuğa çıkacağım ve gideceğim yerlerde Prins bayisi yok. Prins ECU sunun kendi kendini kalibre ettiğini söylediler. Bu ayar yapılamadığı anlamına mı geliyor? Servise gidip bu çok yakıyor dediğimde, servis gazı kısarak çözüm bulsun istemiyorum çünkü.

    Teşekkürler.



    Hayırlı uğurlu olsun,, şamandıranın üzerine bakarsanız göreceksiniz.. Prins için normalde Tomasetto şamandıra kullanılıyor benim ki de tomasetto..

    Kit takıldıktan sonra ilk depoda 276 bin lira ikinci depoda 236 bin lira yakmıştı benimki, yani ilk ikinci hatta üçüncü depoda düşüş devam ediyor üçüncüde genelde kendini buluyor, bu tecrübeyle sabittir. bu biraz şuna benzer, fabrikadan yeni çıkmış bir 14 lüyü çekip mermiyi hazneye vermek zordur, silah daha yenidir çok çalışmamıştır üzerinde mikroçapaklar vardır, ama bir kaç şarjör sonra daha az kuvvet harcayarak mekanizmayı çekebilirsiniz.. bu alışma süresinde ilk zamanlar daha fazla kuvvet sonraları makina alıştıkça daha az kuvvetle çalışır.. daha az kuvvet demek daha az yakıt demek..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Müverrih -- 7 Temmuz 2008; 22:59:19 >




  • Cevabınız için çok teşekkür ederim. Prins taktırdığım için gerçekten çok memnunum. Aracımın motor kaputunu açtığınızda bile ortadaki işcilik, malzemelerdeki kalite kendini çok belli ediyor. Çalışmadaki sessizlik, performansı çok güzel. Şu nedenle "buna inanmayan birisi olarak" diye yazdım, normal şartlarda ilk alınan araçlarda gerek enjektörler, gerekse emme manifoldu, zamanla kurum bağlayarak, ideal çalışma çaplarına ulaşırlar. Bu çap değerleri üretici firmaların ortalama motor ömürleri doğrultusunda baz aldıkları değerlerdir ve tüm püskürtme ve yakıt tüketimi hesapları bu değerler doğrultusunda belirlenir. Bu nedenledir ki, sizinde belirttiğiiz üzere, ilk alınan araçlar, hep belirli bir km'ye kadar normalden biraz daha fazla yakıt tüketirler.

    Ancek LPG, gaz halinde olduğu için bu şekilde bir kurumlanma yaşanmıyor düşüncesindeyim. Yanlış biliyor da olabilirim, bu nedenle buna inanmıyorum demiştim. Açıklamalarınız için tekrar teşekkür ederim. Sanırım tatil dönüşü net bir tüketim değeri yakalayacağım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgakmg

    Cevabınız için çok teşekkür ederim. Prins taktırdığım için gerçekten çok memnunum. Aracımın motor kaputunu açtığınızda bile ortadaki işcilik, malzemelerdeki kalite kendini çok belli ediyor. Çalışmadaki sessizlik, performansı çok güzel. Şu nedenle "buna inanmayan birisi olarak" diye yazdım, normal şartlarda ilk alınan araçlarda gerek enjektörler, gerekse emme manifoldu, zamanla kurum bağlayarak, ideal çalışma çaplarına ulaşırlar. Bu çap değerleri üretici firmaların ortalama motor ömürleri doğrultusunda baz aldıkları değerlerdir ve tüm püskürtme ve yakıt tüketimi hesapları bu değerler doğrultusunda belirlenir. Bu nedenledir ki, sizinde belirttiğiiz üzere, ilk alınan araçlar, hep belirli bir km'ye kadar normalden biraz daha fazla yakıt tüketirler.

    Ancek LPG, gaz halinde olduğu için bu şekilde bir kurumlanma yaşanmıyor düşüncesindeyim. Yanlış biliyor da olabilirim, bu nedenle buna inanmıyorum demiştim. Açıklamalarınız için tekrar teşekkür ederim. Sanırım tatil dönüşü net bir tüketim değeri yakalayacağım.



    katkım olabildiyse ne mutlu, ben de prinsten çok memnunum ama bir de şu başıma bela olan sesi kesebilsem daha memnun olacağım :)




  • Bahsettiğiniz ses için, aksesuarcılarda satılan, çift taraflı band özelliğinde biraz kalın, ayna yapıltırmakta kullanılan yapışkanlı süngerler var. Bunu sacın arkasına denk gelecek şekilde herhangi bir vidalama yapmadan, uygun bir şekilde kesmek suretiyle yapıştırabilirsiniz. Ben bu süngerleri, motosikletimin kasa titreşimlerini engellemek için kullanıyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgakmg

    Bahsettiğiniz ses için, aksesuarcılarda satılan, çift taraflı band özelliğinde biraz kalın, ayna yapıltırmakta kullanılan yapışkanlı süngerler var. Bunu sacın arkasına denk gelecek şekilde herhangi bir vidalama yapmadan, uygun bir şekilde kesmek suretiyle yapıştırabilirsiniz. Ben bu süngerleri, motosikletimin kasa titreşimlerini engellemek için kullanıyorum.



    öneri için teşekkür ederim, yarın tekrar servise gideceğim eğer yine ses kesilemezse o zaman bunu denerim inşallah. yahu millet teknik arıza elektronik arıza tekleme ikaz ışığı vs uğraşır bizim makina o konuda saat gibi çalışıyor maşallah ama bu sesi nedense kesemedik gitti..
  • Ancak yazdıklarınıza bakarak, birkaç testin sonucunu da görmek gerekir derim. Eğer ses dediğiniz gibi sac vurma sesi ise, en çok gaza basarken yada gazdan ayağınızı çektiğinizde anlık olarak gelmesi gerekir. Bunu da araç rölantide çalışırken, motor kaputunu açarak rahatlıkla gözlemleyebilirsiniz. Sesin kaynağı titrteşimden kaynaklı ise, ve siz titreyen parçaya çözüm bulmak yerine sesi kesmeye çalışırsanız, esnek bir zeminde titreyen ama ses çıkarmayan bir parça, zamanla içindeki bağlantı veya hortum girişlerine zarar verebilir. Sesin kaynağını titizlikle inceleyen servis çok kolayca bulacaktır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgakmg

    Ancak yazdıklarınıza bakarak, birkaç testin sonucunu da görmek gerekir derim. Eğer ses dediğiniz gibi sac vurma sesi ise, en çok gaza basarken yada gazdan ayağınızı çektiğinizde anlık olarak gelmesi gerekir. Bunu da araç rölantide çalışırken, motor kaputunu açarak rahatlıkla gözlemleyebilirsiniz. Sesin kaynağı titrteşimden kaynaklı ise, ve siz titreyen parçaya çözüm bulmak yerine sesi kesmeye çalışırsanız, esnek bir zeminde titreyen ama ses çıkarmayan bir parça, zamanla içindeki bağlantı veya hortum girişlerine zarar verebilir. Sesin kaynağını titizlikle inceleyen servis çok kolayca bulacaktır.





    görünürde hiç bir şey yok malesef, regülatör de hiçbirşeye yakın değil, yalnızca montaj ayakları saca monteli.. servisteki ustam söktü bir kaç cm sağa aldı (daha boş bi alana) montaj ayaklarını kısalttı yine taktı ama yine ses kesilmedi. neyse artık yarın bakacağız hayrlısıyla şu sesten de kurtulsaydım çok iyi olacaktı.. Allah büyüktür...




  • Biraz Türk işi olacak ama, regülatörü söküp aracı benzinde çalışıtırarak deneme yaptınız mı? Yoğunluğunuzu regülatöre verdiğiniz için başka ihtimalleri göz ardı ediyor olabilir misiniz? Yada regülatörün içerisindeki yay aynı sorunu yaşatıyor olabilir mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgakmg

    Biraz Türk işi olacak ama, regülatörü söküp aracı benzinde çalışıtırarak deneme yaptınız mı? Yoğunluğunuzu regülatöre verdiğiniz için başka ihtimalleri göz ardı ediyor olabilir misiniz? Yada regülatörün içerisindeki yay aynı sorunu yaşatıyor olabilir mi?



    denedim evet, regülatörü sökmeden sadece benzine alarak denedim ses seda yok.. gaza alınca ve gaz verince ses de çıkıyor..
  • müverih anlattıklarını okudum.benzinde hiçbir anormallik yok gazda oluyorsa ürünün garantili
    olduğu için regulatörü deneme amaçlı olarak değiştirsinler eğer ses kesilirse regülatörde bir sorun var demektir.şayet ses devam ederse o zaman montaj kaynaklı bir aksilik var demekir.size serviste sesle ilgili yaşadığınız tüm olumsuzlukları deneyerek sorunu bulmak kalıyor.hatta ilgili ile bir servis sürüşü yaparak bütün ihtimalleri dikkate alarak sorunu bulabilirsiniz.hatta regülatörü hiç bir yere monte etmedenbir iple asarak bir deneyebilirsiniz. belki bağlantı yaptığınız saç zayıf kalıyor ve arkasıda yani aracın içindeki bir üniteyi titreştiriyor olabilir.hatta komple sistem enjektörlerin açma kapama palsleri nedeniyle meydana gelen vibrasyonu bir yerlere taşıyor olabilir.montajı yaptırdığın kişilr bunu mutlaka çözerler.ve hatta montaj yapılması esnasın da gevşetilipte unutulan bir cıvata buna neden olabilir.size kolaylıklar diliyorum.




  • Arkadaşlar merhabalar.
    Bugün birşey dikkatimi çekti. Aracın hem multivalfi hemde şamandrası lovato takılı. Ayrıca gaz regülatörü öncesinde siyah bir valf var oda Bosch marka. Yani aracın sadece enjektörleri, regülatörü ve ECU'su prins. Bu sorun yaratır mı? Bir çok arkadaşımda (prins taktıranlar için söylüyorum) şamandrası tomasetto. Bende servise gidip bu şamandrayı takmalarında ısrar edeyim mi? Zira yakıt göstergesi çok iyi göstermiyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: şekerci

    müverih anlattıklarını okudum.benzinde hiçbir anormallik yok gazda oluyorsa ürünün garantili
    olduğu için regulatörü deneme amaçlı olarak değiştirsinler eğer ses kesilirse regülatörde bir sorun var demektir.şayet ses devam ederse o zaman montaj kaynaklı bir aksilik var demekir.size serviste sesle ilgili yaşadığınız tüm olumsuzlukları deneyerek sorunu bulmak kalıyor.hatta ilgili ile bir servis sürüşü yaparak bütün ihtimalleri dikkate alarak sorunu bulabilirsiniz.hatta regülatörü hiç bir yere monte etmedenbir iple asarak bir deneyebilirsiniz. belki bağlantı yaptığınız saç zayıf kalıyor ve arkasıda yani aracın içindeki bir üniteyi titreştiriyor olabilir.hatta komple sistem enjektörlerin açma kapama palsleri nedeniyle meydana gelen vibrasyonu bir yerlere taşıyor olabilir.montajı yaptırdığın kişilr bunu mutlaka çözerler.ve hatta montaj yapılması esnasın da gevşetilipte unutulan bir cıvata buna neden olabilir.size kolaylıklar diliyorum.



    biraz önce servisten geldim. evet şekerci tam dediğin gibi bir sacı titretiyor veya kendi vibrasyonunu saca ve dolayısıyla içeri iletiyor, çift bacağınında civatalarını söktük plastik kelepçelerşe asılı şekilde yola çıktık denedik gazladık ses seda yok, regülatör sağlam ancak sorun göğse yakınlık ve titreşimden kaynaklı ses aracın da izalasyonu zayıfmış zannedersem. ustaların ellerinde bu gunki işler çok diye geldim yarın sabah sakin iken gideceğim ve regülatörü amartisör kulesine monte edecekler. İnşallah sorunum bu şekilde çözülecek. Allah razı olsun başlarından savmıyorlar ilgileniyorlar..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgakmg

    Arkadaşlar merhabalar.
    Bugün birşey dikkatimi çekti. Aracın hem multivalfi hemde şamandrası lovato takılı. Ayrıca gaz regülatörü öncesinde siyah bir valf var oda Bosch marka. Yani aracın sadece enjektörleri, regülatörü ve ECU'su prins. Bu sorun yaratır mı? Bir çok arkadaşımda (prins taktıranlar için söylüyorum) şamandrası tomasetto. Bende servise gidip bu şamandrayı takmalarında ısrar edeyim mi? Zira yakıt göstergesi çok iyi göstermiyor.



    bosch filtre sensör doğru marka prins orda bosch kullanıyor, enjektörler de Keihın sa onlarda doğru marka, ancak şamandıra tomasetto olmalıydı. Biz Prins olsun diye fazla para vermedik mi? neden lovato takılı olsun ? Ha lovato kötü müdür o ayrı konu, sen bir servisine telefon et herhangi biri olarak, bir lovato ve bir de tomasetto şamandıra fiyatı al. eğer tomasettoya daha fazla söylerlerse git servisine değiştirt şamandıranı.. Hayırlı kazasız belasız sürüşler dilerimm..




  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.