Şimdi Ara

prins dönüşüm kiti hakkında (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.820
Cevap
43
Favori
548.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • istanbul da 95 oktan kurşunsuz benzin 3,55 lira X 45 litre = 159 ytl bununla 640 km yapıyorsunuz bu da demektir ki km de 249 bin

    lira yakıyorsunuz. bu eğer şehir içiyse güzel bir rakam şehir dışıysa da fena sayılmaz.. BENZİN için konuşuyorum..

    gaza gecerseniz %45 tasarruf edersiniz. 7000 km yolu benzinle yaparsanız 7000 X 249 = 1.743 ytl gazla yaparsanız 784 ytl eder yani

    küsüratları atarsak 7000 km yolu benzinle 1740 ytl ye gazla 780ytl ye yaparsınız..

    1743 - 784 = 959 lirayı amorti ettiniz bile :) böyle çok yol yapıyorsanız hiç düşünmeyin Prisn i taktırın rahatınıza ucuz ucuz bakınn ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Müverrih -- 16 Temmuz 2008; 13:16:34 >
  • Bilal beyin söylediklerine ilaveten...
    Prins taktırdığınızda,
    1- Çok hızlı ve zamanında çalışan enjektörler sayesinde özellikle üst devirlerde karılaşılan kesiklik, güç düşüklüğü ve fakir karışıma bağlı hararet yükselmesi gibi sorunlarla karşılaşmazsınız.
    2- Birçok digital veriyi değerlendirip en ideal püskürtme zaamnını belirleyen ECU sayesinde kart yanması, rölantide titreme, kesiklik gibi sorunlarla karşılaşmazsınız.
    3- Bütün bunların yanında en az 750.000km garantili malzemesi ile uzunca yıllar hem çevreye zarar vermememiş olursunuz, hemde bütçenize katkı sağlarsınız. Ben Adana'da yaşıyorum ve burada prins olmadığını bile bile hiç düşünmeden taktırdım aracıma. Çünkü, her gün acaba ne zaman titreyecek, ne zaman tıkanacak, ne zaman arızalanacak diye düşünmektense, hiç aklıma gelmeyen arıza olasılığını tercih ettim. Aradaki farkı iki kere servise gidip parça değiştirerek zaten 1-2 yıl içinde kapatırsınız. Bunu aracınıza aldığınız kaliteli bir yakıt olarak görebilirsiniz.


    Sayın Şekerci, Sayın Bilal bey ve UDT elektronikten (ECOGAZ) Ufuk bey var. LPG konusunda çok derin ve etkin bilgilere ve oldukça fazla tecrübeye sahiptir. Görüşüp aklınızdaki tüm sorulara yanıt bulabilirsiniz.

    LPG taktırmak ambiyane bir tabirle"işin ucuzuna kaçmak" değildir. Ülke ekonomisine, kendi ekonominize, katkı sağlamak ve çevreye duyarlılık göstermektir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgakmg

    Bilal beyin söylediklerine ilaveten...
    Prins taktırdığınızda,
    1- Çok hızlı ve zamanında çalışan enjektörler sayesinde özellikle üst devirlerde karılaşılan kesiklik, güç düşüklüğü ve fakir karışıma bağlı hararet yükselmesi gibi sorunlarla karşılaşmazsınız.
    2- Birçok digital veriyi değerlendirip en ideal püskürtme zaamnını belirleyen ECU sayesinde kart yanması, rölantide titreme, kesiklik gibi sorunlarla karşılaşmazsınız.
    3- Bütün bunların yanında en az 750.000km garantili malzemesi ile uzunca yıllar hem çevreye zarar vermememiş olursunuz, hemde bütçenize katkı sağlarsınız. Ben Adana'da yaşıyorum ve burada prins olmadığını bile bile hiç düşünmeden taktırdım aracıma. Çünkü, her gün acaba ne zaman titreyecek, ne zaman tıkanacak, ne zaman arızalanacak diye düşünmektense, hiç aklıma gelmeyen arıza olasılığını tercih ettim. Aradaki farkı iki kere servise gidip parça değiştirerek zaten 1-2 yıl içinde kapatırsınız. Bunu aracınıza aldığınız kaliteli bir yakıt olarak görebilirsiniz.


    Sayın Şekerci, Sayın Bilal bey ve UDT elektronikten (ECOGAZ) Ufuk bey var. LPG konusunda çok derin ve etkin bilgilere ve oldukça fazla tecrübeye sahiptir. Görüşüp aklınızdaki tüm sorulara yanıt bulabilirsiniz.

    LPG taktırmak ambiyane bir tabirle"işin ucuzuna kaçmak" değildir. Ülke ekonomisine, kendi ekonominize, katkı sağlamak ve çevreye duyarlılık göstermektir.




    evet aynen öyle, tolgakmg nin söyeldiklerine katılıyorum. Ben de zaten Ufuk beyle görştükten sonra Prins te kararım kesinleşmişti. Hala da kendisiyle mailleşiyorum, sağolsun ilgileniyor.. Hayırlı sorunsuz tasarruflu günler..




  • okudugum kadarıyla bazı arkadaslar lpg taktırdıktan sonra takan yerlerin tavırların dan şikayetçi, bende sizler gibi prins lpg taktırdım ankara da memduh usta taktı ve taktıktan sonra arıza ışığı yandı, bu hiç beklenmiyordu ama yandı işte. bir süre sonra bir gün belirledik başka hiç bir araba kabul etmedi o gün tamamen benim arabama ayrıldı ve sorun çözüldü. montaj sonrası ilgi alaka montaj öncesi ile aynı. forumu okuyup prins taktırmayı düşünen arkadaşarın montaj sonrası hizmeti de düşünmelerini tavsiye ederim. malesef montaj sonrası bir sorun cıktıgında kaputu açma tenezüllünde bile bulunmayıp hemen arabada sorun var diyen ustalar la dolu piyasa. bu yaşadığım tecrübeyi sizinle paylaşarak memduh ustayı öneririm
  • Merhabalar.
    Pazartesi günü daha 3. depom bitmeden aracımla kaza geçirdim. Şimdi Kartaş Birmot'ta yatıyor araç. Önden ciddi bir darbe aldık ve radyatör motora kadar yaslandı. Ancak motorda hasar yok. Sadece akünün önünde yer alan ve tofaştakilerin "ikinci beyin" dedikleri bir parça, şeklen bozulmadı ama darbeden dolayı bağlandığı plaka eğildi. Enjektörleri göremedim. Zira bizimkinde manifoldun epey aşağısına takılmıştı. Umarım zarar görmemişlerdir. Ancak bu kazada bile en ufak bir sorun çıkartıp, gaz kaçağı yaşatmadı. Prins taktırmayı düşünüyorsanız, bu tür olumsuzlukları da düşünüp en iyi kararı verdiğinizi görün. Pazartesi radyatör sökülecek. Umarım enjektörlerde zarar yoktur.

    Sadece sormak istediğim, Prins enjektörleri ve bahsi geçen beynin maliyeti ne olabilir?




  • geçmiş olsun...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgakmg

    Merhabalar.
    Pazartesi günü daha 3. depom bitmeden aracımla kaza geçirdim. Şimdi Kartaş Birmot'ta yatıyor araç. Önden ciddi bir darbe aldık ve radyatör motora kadar yaslandı. Ancak motorda hasar yok. Sadece akünün önünde yer alan ve tofaştakilerin "ikinci beyin" dedikleri bir parça, şeklen bozulmadı ama darbeden dolayı bağlandığı plaka eğildi. Enjektörleri göremedim. Zira bizimkinde manifoldun epey aşağısına takılmıştı. Umarım zarar görmemişlerdir. Ancak bu kazada bile en ufak bir sorun çıkartıp, gaz kaçağı yaşatmadı. Prins taktırmayı düşünüyorsanız, bu tür olumsuzlukları da düşünüp en iyi kararı verdiğinizi görün. Pazartesi radyatör sökülecek. Umarım enjektörlerde zarar yoktur.

    Sadece sormak istediğim, Prins enjektörleri ve bahsi geçen beynin maliyeti ne olabilir?



    Öncelikle geçmiş olsun, sizlere bir şey olmamış evvela ona şükretmek lazım.. radyatör de enjektörler de motor da araba da yine yerine gelir Allah ın izniyle.. aracınız tofaş yanlış bilmiyorsam, bunun için bu konuda şanslı sayılırsınız diğer avrupa arabalar kadar uçuk parça fiyatları yoktur. ancak beyin hatrı sayılır bir rakam çıkabilir ona hazırlıklı olun. darbe manifolda enjektörlere ulaşmadığı için sanıyorumki gaz sisteminde bir problem olmayacaktır, tavsiyem gaz deposunun şamandırasındaki gaz vanasını kapatın ne olur ne olmaz, arac tamir edilirken herhangi bir müdahele de bir sakatlık çıkmasın..

    tekrar geçmiş olsun..




  • Arkadaşlar teşekkür ederim. Aracım Fiat Marea 1.6. Önden aldığı darbe sonrasında, ön kaput, çamurluklar (sağ - sol), farlar, klima ve su radyatörleri değişecek. Ön kapı ve tampon boyanacak. Dira kamyonetin altına girdik. Allahtan bizde sorun yok. Araç kaskolu olduğu için üzülmüyorum hasara. Sadece LPG' sistemi daha kaskoya işlenmemişti ve 15-20 gün kadar araçsız kalacağım. Umarım gaz sisteminde sorun yoktur. Gaz sistemini iptal etti servis. Sadece ana ECU'daki socketleri çıkardı. En son sistemi deneyeceklerini söylediler ancak ben aracın işlemleri bitince LPG'yi hiç çalıştırmadan direk servise gidip (Özbek otomotive) onların ön kontrollerinden sonra devreye aldıracağım.

    Tekrar teşekkür ederim sizlere.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgakmg

    Arkadaşlar teşekkür ederim. Aracım Fiat Marea 1.6. Önden aldığı darbe sonrasında, ön kaput, çamurluklar (sağ - sol), farlar, klima ve su radyatörleri değişecek. Ön kapı ve tampon boyanacak. Dira kamyonetin altına girdik. Allahtan bizde sorun yok. Araç kaskolu olduğu için üzülmüyorum hasara. Sadece LPG' sistemi daha kaskoya işlenmemişti ve 15-20 gün kadar araçsız kalacağım. Umarım gaz sisteminde sorun yoktur. Gaz sistemini iptal etti servis. Sadece ana ECU'daki socketleri çıkardı. En son sistemi deneyeceklerini söylediler ancak ben aracın işlemleri bitince LPG'yi hiç çalıştırmadan direk servise gidip (Özbek otomotive) onların ön kontrollerinden sonra devreye aldıracağım.

    Tekrar teşekkür ederim sizlere.



    İsabetli olur,, kazalar böyle olsun, mala gelsin, kaskonun işi ne yaptırsın aracı versin.. Siz bence bunun için bir ihsan da bulunun.. hafif bir dokundurma işi değil bu, kazadır her insanın başına gelebilir, sizlere bir zarar gelmemiş çok şükür gerisi çok önemli değildir.

    tekrar geçmiş olsun..




  • benim bir sorum olacak arkadaslar ;

    PRİNS markanın en önemli özelligi enjektörlerinin KEİNA marka olması ( markayı yanlıs yazmış olabilirim. )
    sır bu yuzden 2,300 YTL vermek yerine...

    piyasada bulunan italyan serilerden birini mesela BRC marka kıt taktırsam ve enjektörlerinide KEİNA marka enjektorler ile degiştirsem aynı performans ve kalıteyı yakalamazmıyım...

    Yada fiyat aralıgı daha uygun olan ATİKER marka kıte KEİNA enjektör taksam ne olur ?

    sanırım iyi bir elektronikçi bunu halledebilir.( .Tabiki yetkılı servisler bu uygulamayı yapmaz )
  • merhabalar,
    sanırım prinsin en pahalı parçası enjektörleri fakat bütün diğer parçalar ve yazılım da çok önemli.
    enjektörleri ucuz bir kite takmak bence size daha pahalıya malolur. en iyisi sistemin tamamını bozmadan birbirileriyle uyumlu çalışan birlikte test edilmiş parçaları birlikte kullanmak.
    şahine bmw motoru taksak, bmw performansı alamayız...
    bence su anda avro ve dolar dusukken fiyatlara da yansıması gerekir. 2300 un altında olması gerekir diye dusunuyorum.
    uzun sure kullanacaksanız 300-400 ytl fark bence cok onemli degil. yeter ki problemsiz bir sistem olsun.
    saygılar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bluestanbull

    benim bir sorum olacak arkadaslar ;

    PRİNS markanın en önemli özelligi enjektörlerinin KEİNA marka olması ( markayı yanlıs yazmış olabilirim. )
    sır bu yuzden 2,300 YTL vermek yerine...

    piyasada bulunan italyan serilerden birini mesela BRC marka kıt taktırsam ve enjektörlerinide KEİNA marka enjektorler ile degiştirsem aynı performans ve kalıteyı yakalamazmıyım...

    Yada fiyat aralıgı daha uygun olan ATİKER marka kıte KEİNA enjektör taksam ne olur ?

    sanırım iyi bir elektronikçi bunu halledebilir.( .Tabiki yetkılı servisler bu uygulamayı yapmaz )



    Prins kitin enjektörüleri kaliteli olduğu gibi diğer ekipmanları da aynı ayarda kalitelidir. örneğin filtre sensör bosch tur, regülatör general motor tarafından tasarlanıp yapılmıştır, enjektörleri de dediğiniz gibi Keihın marka ve japon malıdır, şamandırası ise tomasettodur.. mithatzafer arkadaşın dediği gibi yazılım da çok önemli.

    Sizin italyan kitin beyni kendi enjektörlerinin kabiliyetine göre mesela saniyenin 10 da 3 ünde bir açılıp kapanan enjektörlerine göre gaz verilmesini emredecektir enjektörlere çünkü bu markanın enjektörlerinin yapabildiği en iyi hız budur(misal) siz bu beyne keihın enjektörleri takacaksınız bu enjektörler o italyanlardan daha hızlı çalışıyor misal saniyenin 10 da 1 inde açılıp kapanabiliyor,, italyan kite keihın enjektörler taktırırsanız enjektörler bu emri italyan kitin beyninden yine saniyenin 10 da 3 üne göre açılıp kapanma olarak alacak ve yapabilecekleri hızın altında çalışacaklar bu da bir performans artışı sağlamayacaktır, burda yazılımın da değişmesi gerekir. Yani bu işin astarı yüzünden pahalıya gelir.tavsiyem bir kaç yüzmilyondan kaçmayıp tamamen çok kaliteli olan Prins kiti taktırın ve rahatınıza bakın.. Prins kit taktırmış biri olarak size bunları söylüyor ve kiti tavsiye ediyorum.. Ben 6-7 ay oldu taktıralı o zamanlar 2200 ytl ye takılmıştı beylikdüzünde. Şimdi dolar düştü belki biraz daha pazarlık yapılabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Müverrih -- 31 Temmuz 2008; 17:12:35 >




  • Arkadaşlar merhabalar.
    Bugün aracım servisten çıktı. Kazadan eser kalmamış. Güzel bir işcilikle ön kısmı yenilenmiş aracın. LPG sistemini takmamalarını, bizzat servis (Özbek otomotiv) nezaretinde kendimin devreye aldıracağımı söylediğim için LPG sistemini iptal etmişlerdi. Aracı serviten aldıktan sonra Özbek otomotive gittim. Sakinlerdi bugün ve tüm sistemi baştan sona kontrol ettiler. Makinede ayarlarını yaptılar. Bu konuda kendilerine teşekkür ediyorum. Aracım şu an lpg'de sorunsuz (nazar değmesin...tabiki hepimizin aracına)

    Bilal beye katılıyorum. Prins sadece enjektörlerden ibaret değil. Bu enjektörlere en uyumlu yazılım ve filtre sisteminden ibarettir. Ayrıca, prins, ana beyni uyutup sadece enjektörlere gelen sinyali %15 artırarak lpg enjektörlerine gönderen basit bir yazılıma da sahip değil. Ana beyinden ayrı olarak, mevcut motordaki tüm parametreleri değerlendirerek en ideal açma/kapama zamanını hesaplayan bir sisteme sahiptir. Yüksek motor devirlerde en iyi açma kapama sürelerini belirlemek, motorun fakir karııma bağlı hararet yükselmesi ve performans kayıplarını önlemeye yönelik bir çalışma şeklidir. Keihın enjektörler bu hıza en iyi cevap veren enjektörlerdir. Siz bu enjektörleri başka bir sistemde kullanarak avantaj elde edemezsiniz. Zira halen mevcut olan sisteminiz, ideal açma/kapama zaman aralığından uzak bir dilimde çalışacağından, zaten bu enjektörlere gerek de duymayacaktır.

    Bunu şöyle değerlendirin. Aracınız ne marka ve ne yaşta olursa olsun, kalitesinin düşük olduğuna inandığınız bir yakıt koymayı tercih etmiyorsanız, her zaman kalitesine güvendiğiniz bir yeden yakıt almayı, böylece aracınızdan en ideal performans ve ekonomiyi alacağınıza inanıyorsanız, kesinlikle PRINS taktırın derim.




  • arkadaşlar bende de aniden lpg kiti taktırma arzusu hasıl oldu burdan veya özelden fiyat teklifi sunabilecek firma varmı burada. anahtar teslim, ist. ya da ankara farketmez iki şehirde de bulunuyorum, hatta kit takılsın ilk muayene kadarda evrak çıkarmasın mümkünse bana, çok yoğunum ugrasamam oyle şeylerle... muayeneye girince alırım faturamı vs. arac fabia 1.4 101 HP. vadeli ve nakit.
  • arkadaslar bende lpg dusunuyorum aracıma, opel astra cd 2000 model ,prins sanırım en ideal olan, c.tesi tatile cıkmadan hallettırmek istiyorum, ankara da nerede taktırmam iyidir, tum hersey prıns ve kullandıgı malzeme olsun istiyorum, yani orjinali neyse tum parcalar aynen kalsın degismeden istiyorum, bunu ankara da yapacak neresi var ?

    acele cvp lar ıcın sımdıden tesekkurler cunkı bunu yarın veya cuma halletmem lazım yoksa ,eylule kalacak ve bodrum a gidiş geliş orda yaktıklarım 2000 ytl yi bulacak:D

    şimdiden tesekkurler...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SeKSandDoRT

    arkadaşlar bende de aniden lpg kiti taktırma arzusu hasıl oldu burdan veya özelden fiyat teklifi sunabilecek firma varmı burada. anahtar teslim, ist. ya da ankara farketmez iki şehirde de bulunuyorum, hatta kit takılsın ilk muayene kadarda evrak çıkarmasın mümkünse bana, çok yoğunum ugrasamam oyle şeylerle... muayeneye girince alırım faturamı vs. arac fabia 1.4 101 HP. vadeli ve nakit.



    istanbul da Gaplı makina adlan bey, beylikdüzünde Prins öneririm.. veya onlar sorusnuz bir şekilde OMVL de takıyorlar ve fiyatı Prins ten daha ucuzdur. ben Prins taktırdığım için onun fiyatını biliyorum 2200 ytl olması lazım şu aralar. Diğerinin fiyatını da öğrenebilrsiniz.. 212 8739905 servisin numarası.. italyan taktırmak isterseniz OMVL, en kalitelisi olsun derseniz Prins taktırın derim ancak sizin arac 1.4 o nedenle OMVL de çok çok rahatlıkla işinizi görecektir.. Prins e gerek yok bu araçta.. yine de siz bilirsiniz..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kagan06

    arkadaslar bende lpg dusunuyorum aracıma, opel astra cd 2000 model ,prins sanırım en ideal olan, c.tesi tatile cıkmadan hallettırmek istiyorum, ankara da nerede taktırmam iyidir, tum hersey prıns ve kullandıgı malzeme olsun istiyorum, yani orjinali neyse tum parcalar aynen kalsın degismeden istiyorum, bunu ankara da yapacak neresi var ?

    acele cvp lar ıcın sımdıden tesekkurler cunkı bunu yarın veya cuma halletmem lazım yoksa ,eylule kalacak ve bodrum a gidiş geliş orda yaktıklarım 2000 ytl yi bulacak:D

    şimdiden tesekkurler...



    Diğer arkadaşa önerdiğim gibi, en kalitelisi isterseniz Prins ancak daha ucuz olsun derseniz italyanlardan OMVL taktırın derim. Prins için ankara da Öz Zirve memduh usta çok meth ediliyor.. şekerci orda taktırmıştı.. galiba kendisinden bilgi alabilrisiniz şayet forumdan uzak bu aralar sanırım ama..
    aracınız OMVL ile de gayet performanslı yürür ama benim tavsiyem yine de dünyaya kalitesini kabullendirmiş Prins tir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Müverrih -- 6 Ağustos 2008; 17:41:46 >




  • @Müverrih

    tesekkuler kardes , sanırım yarın memduh ustaya ugramam lazım:D

    buyuk ıhtımal taktıracam, cvp ıcın sagol...kolay gelsın...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kagan06

    @Müverrih

    tesekkuler kardes , sanırım yarın memduh ustaya ugramam lazım:D

    buyuk ıhtımal taktıracam, cvp ıcın sagol...kolay gelsın...



    Rica ederim, yardımcı olabildiysek ne mutlu..
  • arkadaslar pekı bu prins ın fıyatları ne kadar?

    arabadan arabaya fark edıyormu, mesela bmw 3.20 2000 modelle benım 2000 model opel astra cd ya aynı fıyatmı?
    lutfen ne kadara taktırdıgınızı soyleyın bende ona gore gıdıp taktırayım, birde
    ankara da kac yer takıyort bu prinsı?
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.