Şimdi Ara

prins dönüşüm kiti hakkında (40. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.820
Cevap
43
Favori
548.456
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yahbab1

    herkese merhabalar,
    cok ugrasılıp yeni alınmıs 2005 HONDA ACCORD 2.0 EXECUTIVE aracıma LPG taktırmak için sanırım prins markasına karar verdim gibi..
    Eger zahmet olmazsa usta kişilerden bu arabaya prinsin takılması konusundaki fikirlerini bekliyorum
    Arastırarak ogrendiğim subap ayarı gerektirdiği ve ek bir "yaglama parçası" takılması konusunda fikirleriniz varsa veya bu araca prins takıp kullanan duyan goren varsa paylasırsa sevinirim..
    ve ankara'da kime gidelim özzirve mi özbek mi yokmu karar veren :):):)


    aracınız hayırlı olsun.. özzirve de özbek de çok methedilirler. honda accord 2 tane gördüm prins takılı ve gayet de memnunlar..
  • mutlaka ikiside iyidirler fakat fiyat farklılıkları 200-300 ytl ler civarında..aynı kit icin enteresan geliyor..bunun haricinde BRC nin my 07 kitinin 1500 luk regulator uygulaması ile (turbo araclara uyguladıgı) cok buyuk fark yaratırmı prins diye bir soru sormak istiyorum..ve accor u olup taktıran varsa lpg gorusmek isterim eger tanıyorsanız..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yahbab1

    mutlaka ikiside iyidirler fakat fiyat farklılıkları 200-300 ytl ler civarında..aynı kit icin enteresan geliyor..bunun haricinde BRC nin my 07 kitinin 1500 luk regulator uygulaması ile (turbo araclara uyguladıgı) cok buyuk fark yaratırmı prins diye bir soru sormak istiyorum..ve accor u olup taktıran varsa lpg gorusmek isterim eger tanıyorsanız..


    fiyat farkları muhtemelen kullanacakları farklı şamandıra markalarından ve tanklardan kaynaklanıyordur. tankta belki fiyat çok farketmez ama şamandıranın markasına göre fiyat oynar. Normalde Tomasetto şamandıra kullanılması gerekir. Siz bu ayrıntıyı da sorun. accordu olup taktıranları bizzat tanımıyorum ancak benim servisim olan gaplı makina sahibi mak. müh. adlan bey tanıyor tel numaraları da onda vardır. Aracım accord, lpg kiti taktırmayı düşünüyorum accorduna prins kit taktığınız müşterilerinizle görüşebilir miyim dersiniz, ille onda taktırmak zorunda değilsiniz. tabi yine söylüyorum ki benimki yalnızca tavsiye siz bilirsiniz.

    bence honda gibi yağını suyunu verdiğinizde hiç mızmızlanmayan çok uyumlu bir araç için biraz fazla endişeleniyorsunuz -endşienizin haklılık payı elbette var- biz prins kullanıcıları da taktırmadan evvel tıpkı sizin gibi her taraftan bilgi topluyorduk, hatta ben nerdeyse uçan kuşa bile lpg kitleri, prins markası ve servisler hakkında soru soruyordum denebilir. Cyrsler dodge ve toyota nın (netherlans) prins i kendilerinin de kullandıkları ve müşterilerine tavsiye ettikleri resmi belgeyi yukarda paylaşmıştım. aracınız honda, bildiğim kadarıyla hastalığı olmayan araçlardan biri gayet uyumlu sorunsuz bir araç prins te taktırırsanız bol bol gezersiniz inşallah..




  • SN YAHBAB

    SİZ ANKARA İSENİZ BU KONU HAKKINDA FAZLA DAHA KONUŞMADAN SİZİ ÖZZİRVE GİDİN BEN KONUŞTUM SİZE GEREKEN BİLGİLERİ VERECEKLER. SİZE REFERANS DA VERECEKLER YAĞLAMA SİSTEMİ ÇALIŞAN BİR ARABANINDA REFERANSINI VERECEKLER. SİZ ORDA MEMDUH USTAYI BULUN İNTERNETTEN BURHAN BEYLE KONUŞTUM DİYİN YETERLİ. BURDA BANA SORMAK İSTEĞİNİZ BAŞKA KONULAR OLUR İSE BEKLERİM.

    iLGİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM
  • sayın yahbab
    özbek servislende bir görüşün isterseniz adresi ve telefonu bu topikte var .
    birde onlardan fiyat alın zira benimde aracım honda ben özbekte taktırdım.yaklaşık 20 ay oldu hiç bir sorun yaşamadım.
  • tavsiyeler icin cok tesekkur ederim ..ama arastırmalarım sonucu "BRC de prins daha iyi" gibi cumleler kullansa da aradaki 700 ytl lik fark kadar fark edeceğini dusunmediğimden sanırım brc nin my 07 turbolar icin olanını taktıracagim..ciddi etkileyecek bir fark bilen varsa her turlu iknaya açığım :((
    benim için (ve genelde herkes için) önemli olanlar :
    1.vtec gücünü 5500 dd den sonra hala yasayabilmek,
    2. tabiki ekonomi(basmayınca)
    3.takım sonrası problemlerde yaygın bakım olanagi(muhtemel 2 sene sonra kucuk sehirlerde olabilirim)
    4.iyi bağlantı sonucu problemsizlik..
    simdiden tesekkurler..
  • selam yaklaşık 50,000 km dir aracımda prins kullanıyorum. son derece memnundum, ancak aracım son 3000 kmdir fazla motor yağı tüketir oldu. LPG ye bağlamak istemiyorum ama kullanıcılardan sorun yaşayan oldumu acaba? yoksa aracın motorundamı başka bir şey var bilemiyorum, servise gidecem artık.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: koc000

    selam yaklaşık 50,000 km dir aracımda prins kullanıyorum. son derece memnundum, ancak aracım son 3000 kmdir fazla motor yağı tüketir oldu. LPG ye bağlamak istemiyorum ama kullanıcılardan sorun yaşayan oldumu acaba? yoksa aracın motorundamı başka bir şey var bilemiyorum, servise gidecem artık.


    Merhabalar.
    Benim aracımda 2006 model Marea 1.6. Son zamanlarda yağ markanızı değiştirdiniz mi? Değiştirdiyseniz, yeni yağınızdaki katkı maddeleri eski yağınızın motorunuzda oluşturduğu faydalı kurumları yakar. Bu işlem 1-2 yağ değişinine kadar devam eder. Sonra normale döner. Tüketim miktarınız nedir?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yahbab1

    tavsiyeler icin cok tesekkur ederim ..ama arastırmalarım sonucu "BRC de prins daha iyi" gibi cumleler kullansa da aradaki 700 ytl lik fark kadar fark edeceğini dusunmediğimden sanırım brc nin my 07 turbolar icin olanını taktıracagim..ciddi etkileyecek bir fark bilen varsa her turlu iknaya açığım :((
    benim için (ve genelde herkes için) önemli olanlar :
    1.vtec gücünü 5500 dd den sonra hala yasayabilmek,
    2. tabiki ekonomi(basmayınca)
    3.takım sonrası problemlerde yaygın bakım olanagi(muhtemel 2 sene sonra kucuk sehirlerde olabilirim)
    4.iyi bağlantı sonucu problemsizlik..
    simdiden tesekkurler..




    Prins tercihimdeki en önemli etkenlerden birisi çok hızlı çalışan ve dünyanın en kaliteli enjektörlerine sahip olmasıdır. Ayrıca çok uyumlu çalışan programın gerektiği kadar açılıp kapanma zamanının hesaplanmasıdır. Zira aracımı uzun yolda sollamalarda gerektiğinde 6500 dev/dk civarında kullanan birisiyim. Bu konuda kesinlikle emin olabilirsiniz. Yüksek devirlerde en ufak bir kesiklik, güç düşmesi yaşamazsınız. Mesela sollamalarda 5500-6500 arasında gaz verip aracın bu devirlerde uzunca süre gitmesi gerçekten taraımdan test edilmiştir.

    Yaşadığınız yerde prins bulamayabilirsiniz. Ancak prinsin arıza yapma olasılığı çok daha düşük olduğundan sonuçta sorun yaşama olasılığınız daha azdır.

    Prins sadece malzeme kalitesi ile değil, servis elemanlarının da bilgi ve yetkinliği ile lider bir markadır.




  • Sn Yahbab ,


    BRc mi Prins mi konusunda size yönlendirme yapamam. Ama bi gerçek varki bizim bi grup müşteri kitlemiz var. Bu kişiler doğuda görev yapan Subaylarımızdır. Bugün şırnakta, mardinde kars da hakkaride sayılamaz halde müşterilerimiz var. Ne zaman ki bayramda seyranda memleket özelmi için batıya gelirler ozaman bize uğrarlar. ve Lütfen turbolu araçlar ve beygir ve cc hacmi büyük olan bütün araçlar için bizi kimseyle kıyaslmayın , tolga beyinde dediği gibi bizim en ii olan ürünümüz enjektörler ve yan ürünleriidir.

    İlginize teşekkür ederim
  • PRİNS İN KALİTESİNİ DİĞER FİRMALARADAKİ ARKADASLARDA KABUL EDİYOR..TEK SORUN İYİ BİR FİRMAYLA DAHİL ARADAKİ FİYAT FARKININ 700 YTL GİBİ GERCEKTEN BUGUNLERDE CIDDIYET TESKİL EDEN BIR MIKTAR OLMASI..BENDE BIR MUHENDIS OLARAK ARASTIRMALARIMDAN PRINSIN KALITESINI INCELEDIM AMA "TAMAMEN SAHSI DUSUNCEM" 700 ytl lik BİR FARK GOREMEDIM..KESKE FIYATLARI DAHA MAKUL OLSAYDI..Pazartesi, diger firmaya montaj baslıyor..tum yardımları icin herkese tesekkur ederim..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgakmg


    quote:

    Orjinalden alıntı: koc000

    selam yaklaşık 50,000 km dir aracımda prins kullanıyorum. son derece memnundum, ancak aracım son 3000 kmdir fazla motor yağı tüketir oldu. LPG ye bağlamak istemiyorum ama kullanıcılardan sorun yaşayan oldumu acaba? yoksa aracın motorundamı başka bir şey var bilemiyorum, servise gidecem artık.


    Merhabalar.
    Benim aracımda 2006 model Marea 1.6. Son zamanlarda yağ markanızı değiştirdiniz mi? Değiştirdiyseniz, yeni yağınızdaki katkı maddeleri eski yağınızın motorunuzda oluşturduğu faydalı kurumları yakar. Bu işlem 1-2 yağ değişinine kadar devam eder. Sonra normale döner. Tüketim miktarınız nedir?


    Mobil 10/40 kullandım, ondan önceki selena idi, yağ bitince ilk gördüğüm istasyondaki 10/40 katmak zorunda kaldım. 10000 km de bir yağ değiştiriyorum. dediğiniz gibi farklı yağ kullanmaktan oluyorsa sabit biri markada kullanmak lazım. siz hangisini kullanıyorsunuz?




  • Benim kullandığım marka da orjinal selena. Sizin değiştirdiğiniz yağ markası nedeniyle bir miktar yağ eksiltmeniz olacaktır. Özellikle 50.000km boyunca kullanığınız yağ markasını değiştirmek bu tür eksiltmelere sebebtir. Uzun vadeli kullandığınz yağ markasını değiştirmeyin...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: PRINS LPG DANISMA

    Sn Yahbab ,


    BRc mi Prins mi konusunda size yönlendirme yapamam. Ama bi gerçek varki bizim bi grup müşteri kitlemiz var. Bu kişiler doğuda görev yapan Subaylarımızdır. Bugün şırnakta, mardinde kars da hakkaride sayılamaz halde müşterilerimiz var. Ne zaman ki bayramda seyranda memleket özelmi için batıya gelirler ozaman bize uğrarlar. ve Lütfen turbolu araçlar ve beygir ve cc hacmi büyük olan bütün araçlar için bizi kimseyle kıyaslmayın , tolga beyinde dediği gibi bizim en ii olan ürünümüz enjektörler ve yan ürünleriidir.

    İlginize teşekkür ederim


    Yeni civic 1.6 otm. ye prins lpg taktırsam tüm masrafları ne olur. Muğlaya yakın nerelerde bayileriniz var.
    Performansı ve yakıt sarfiyatı ş.içi. ş. dışı ne olur. (Şuan aracım ş.içi 11. lt 95 oktan benzin yakıyor.)
    Simit lpg tankı olur mu ?
    İleride memnun kalmama durmunda lpg sistemini arabaya hiç zarar vermeden sökmek mümkünmü dür ?




  • Sn Oğuzhan


    Muğlada bayiiimiz mevcut. ordaki yetkili ile görüşebilirsiniz. Aracınız şuan ne yakıyorsa LPG de de tüketim aynı olacaktır, kazancınız şöyle olacak
    petrolü 2.85 den Lpg yi 1.6 dan alacaksınız.
    Depo olarak stepne ninizin normal oranlardan küçük olması halinde uygulama zor olur ama normal lastik ebadı var ise 45 lt ile 55 lt tank uygulaması mümkündür.
    Memnun kalmama durumu yaşamanız hiç bir şekilde olmaz, olamaz bunu şöyle izahat edeyim. İlerde 4 sil.li daha iyi bir araç alırsanız inşallah ondan ona aktarma nız hiç bir parça değiştirmeden mümkün olur.
  • Cevabınza teşekkürler...
    Böyle kaliteli bir sistemin toplam maliyeti nedir.
    İleride söktürmek istediğimde, eski aracımda herhangi kalıcı bir zarar vs. oluşurmu.
  • Yaklaşık 4 ay önce 1999 model Opel Vectra GT 2.0 16V aldım.Araç bilindiği üzere oldukça güçlü ve yakıt konusunda da müsrif olarak bilinir. Ben aracı aldığımda üzerinde Prins marka lpg sistemi takılıydı ve Prins'in methini daha öncesinde duymuştum ve bu durum beni memnun etti. 3.5 aylık kullanım sürecinde de bu memnuniyetim artarak devam etti. Şöyle ki, araç gücünden neredeyse hiç kaybetmiyor. 156 bg en fazla 150 bg seviyesine iniyor ve sanki benzinli kullanıyormuşcasına kalkışta olsun seyir halinde olsun gaza bastığınızda en küçük bir zorlanma yada tekleme olmuyor. Yakıt miktarına gelince; hiç kimseye inandıramadığım ama birçoğuyla iddialaşıp türlü şeyler kazandığım durumlara meydan veren tasarrufa sahip. Ben Ankarada yaşıyorum ve burada lpg nin litresi 1.30-1.39 civarlarında, yani ortalama 1.35 diyebiliriz.Bu birimlerle arabam km'de ş.arası 0,125 ykr, ş.içi 0,145 ykr,yani ortalama 0,135 ykr yakmakta.(Simit depo 33 lt kapasiteli fakat 32 lt falan dolduruyorum ve bir depoyla 340-345 km rahat gidiyor).Dediğim gibi 2000 cc arabanın böyle yakabileceğine kimse inanamıyor fakat bu tasarrufta kanaatimce Prins oldukça etkili, tabiki şoföründe etkisi göz ardı edilmez ama ben günlük en az 100 km yol yapıyorum(Temelli-Ankara) ve Eskişehir yolu gibi geniş ve müsait bir yolda da radar olmayan yerlerde 140-150 gidiyorum. Ve'l hasıl kelam, halihazırdaki tüm lpg sistemleri göz önüne alındığında sanırım tercih edilebilecek en iyi marka Prins olurdu.

    Bu arada Prins yetkilisi arkadaşa bir sorum olacak. Araba, gazdayken 5000 devri geçince ufak teklemeler olmaya başladı son 1 haftadır gaza yüklendiğim zaman ve klima açık olduğunda arabanın içine gaz kokusu geliyor. (Bunun nedeni, arabayı stop ettiğimde bir ses duydum radyatöre yakın bir yerden bu sanki hava kaçırma sesi açıp baktım kaputu ne göreyim, gazın beyin diye tabir edilen yerine giren borunun dibinden,giriş yerinden püskürüyor,Allah koroudu havaya uçmadık.Memduh ustayı arayıp sordum ne yapayım diye "korkuyla ilk onu aramak gelsi aklıma" onun tarif ettiği üzere depodan gazı kapatıp boruyu yerine yerleştirdim ve kelepçesini güzelce sıktım şu an sorun görünmüyor ama ilk 15-20 km de iyice tekleme oldu fakat boruların boşalmasına yordum) İlk çalışmasından sonrada arada stop ettiği de oluyor.İki ay önce Şaşmazda Memduh ustaya göstermiştim 150'yi geçince bazan kendi kendine benzine geçtiği ve geri gaza geçmediği için, o zaman filtresinde ve bir yerinde daha sorun olduğunu yaklaşık 250 ytl masrafının olduğunu söylemişti,garantisi devam ediyorsa belgelerini satın aldığım yerden isteyerek garanti dahilinde yapılmasının mümkün olduğunu söyledi fakat belgeleri bulamadık ve öylece kaldı.Bu bahsettiğim sorun tehlikeli bir sonuç doğurabilirmi ve acil yapılması gereken bir durum varmıdır sizce... Teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hgy66 -- 30 Aralık 2008; 10:46:29 >




  • Sn 66


    Sizin bahsettiğiniz sorunlar regülatörün içindeki malzemelerin yıprandığını gösterir. ve 150 mkm den sonra benzine geçiyor dediniz ya, bunun sebebi kirli filtredir. Filtrenin aynı zamanda gaz basıncını düzenleme görevi vardır. 150 km de oluşan basıncı düzenleyemeyip sürücü rahatlığı için mecburen benzine atıyor. şuan için tehlikeli bi durum yok ama her 10.000 de bir memduh ustanın çayını içmeye gidin derim.
  • DUYURU


    ARKADAŞLAR . BAZI MÜŞTERİLERİMİZ ARAYIP SORUYORLAR FSI MOTORLU ARAÇLARA BAZI BAYİİLERİNİZ MONTAJ YAPMIŞ
    BÖYLE Bİ KONU VARMI DİYE. PRINS LPG FSI MOTORLAR İÇİN HALA DENEME AŞAMASINDADIR. BU KENDİMİZİN 2.0 cc AUDI FSI MOTORLU ARACIN TESTLERİ BİTMEMİŞTİR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PRINS LPG DANISMA -- 31 Aralık 2008; 10:19:45 >
  • DUYURU


    ARKADAŞLAR . BAZI MÜŞTERİLERİMİZ ARAYIP SORUYORLAR FSI MOTORLU ARAÇLARA BAZI BAYİİLERİNİZ MONTAJ YAPMIŞ
    BÖYLE Bİ KONU VARMI DİYE. PRINS LPG FSI MOTORLAR İÇİN HALA DENEME AŞAMASINDADIR. BU KENDİMİZİN 2.0 cc AUDI FSI MOTORLU ARACIN TESTLERİ BİTMEMİŞTİR.
  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.