Şimdi Ara

prins dönüşüm kiti hakkında (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.820
Cevap
43
Favori
548.081
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • işte prins farkı prins aracın beynini uyutmuyor.aracın beynini durdurup kendi beyni ile aracı yönetiyor yani kendi mikroprosesörü var yani üzerinde bir çok parametrik değer yüklü siz onu kendi bilgi bankası üzerinden her çeşit değere müdahale ederek ayarlıyorsunuz (yani servis ayarlıyor)kabaca şöyle düşünün elinizin altında ikitane elektirik anahtarı var butonu bir tarafa çeviriyorsunuz benzin ecusu devreye giriyor öbür tarafa çeviriyorsunuz gazın kendi ecusu devreye giriyor ( ecu=beyin)
    sistem bunu otomatik olarak kendi yapıyor. yani sadece aracınızın motoru kullanılıyor.ve ateşleme sistemi yöneten kısmı ise ayrı olmuş oluyor yani iki ayrı yöneten var.
  • işte bu nedenle problemli araçlarda sorun çıkmıyor.ayar marjı çok yüksek
    istediğiniz gibi ayarlayabiliyorsunuz.çünkü ayar aralık değerlri çok geniş.
    isterseniz yavaş giden biri iseniz en ekonomik hale getirebiliyorsunuz yok eğer ben performans istiyorum diyorsanızayarlarını ona göre yapıyorlar ve bunlar çok basit bir şekilde yapılıyor.hatta laptopla araç içinde seyir halindeyken çünkü elektronik parçaların hepsi aracın içinde ön konsolun içine monte ediliyor.siz kullanıyorsunuz usta adım adım ayarlıyor 0 dan 190 a kadar ayar aralığı var. ayrıca araçtaki dört sensörün benzin için yapmış olduğu okuma değerlerinin aynısını gaz ecüsü yapıyor yani benzine ecu süne giden ceryan gaz eküsü tarafından kesilerek kendisi devreye giriyor.şöylede düşünebilirsiniz şehir ceryanı kesilince kesintisiz
    güç kaynağı devreye giriyor.sonuçta siz bunu bir elektirik palsı olarak hissediyorsunuz.dolayısı ılemotorun çalışmasından ötürü yapılması gereken görevler zaten yapılıyor.sadece sizin gazınızın buna oktan olarak ve basınş olarak tepki vermesi kalıyor.bunuda bilgisayar üzerinden 190 a
    kadar bir değer aralığında birim birim artırarak veya eksilterek ayarlıyorsunuz. o nedenle çoğu arabada arız lambası yakn kitler sadece iki değer üzerinden oksijen sensörü uyumsuzluğu ve lambda değeri okuyamamak yüzünden yada yeterince hassas olmamasından ötürü uyumsuzluk yapar ve arıza lambası yanar prins te ise oksijen sensörü
    lambda sensörü avans otomatiğinin okuyucu sensörü ve debi metre
    üzerinden aynı benzin ekusunde olduğu gibi okuma yapar tolerans aralığı çok fazladır ve o yüzden her aracı tolere eder.yüksek basıncçlı turbo kullanan araçların hepsi ile uyumludur.o nedenle arıza lambası yanmaz




  • en baba enjektörler prinsde ve motora 19 tane kablo bağlanıyor.
    teleflex ise çok az bağlantı ile işi bitiriyor olmalı ve enjektörler direk manifold üzerine takılıyormuş.En yakın püskürtme sağlanıyormuş.Sıcak soğuk ayarı ayrı ayrı varmış.Manifold kapağı sökülmeden montaj yapılmıyormuş.Bunun enjektörleri de matrix marka olmalı.Ankara tunalı takıyor.
    1900e nakit oluyor ama ben hafta sonu prins taktıracağım sanırım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: iyuksel78


    quote:

    Orjinalden alıntı: barisdragon

    teleflexi de 1900 ytlye yapıyorlar.Ama enjektörler prins kalitesinde değil sanırım.


    barış hocam sen sanırım biraz araştırmıştın her iki ürünüde, ne düşünüyorsun ürünler hakkında. evet enjektörler khein marka prinsin, sağlam bildiğim kadarıyla.

    birde sen fiyatını nerden aldın teleflexin? 1900'ü peşin mi taksit varmı?




  • atasözleri (rahmetli dedem derdi)
    bir mal ucuz ise vardır illeti eğer pahalı ise vardır hikmeti
  • inşallah hafta sonu özbek opele gidip işi bitireceğim.Araç honda civic.Gelişmeleri yazarım.
  • prins kit montajı yapan kimse yokmu.öz zirve gazdan memduh usta
    bu topige de bir baksan diyorum.
  • bugün yalovadan kadıköye(göztepe)yola çıktım körfezi dolandım
    sakin gittim el gazı ile 80 km yollar sakindi yalova çıkışında aygazdan
    20 ytl koydum. daha öncesinde denemek için gazı tükettim ve benzine geçtim .tekrar gaza aldım bitince benzine geçtim .karamürselden yalovaya iki gaz ve benzin le yalovaya gittim.dönüşte boş depoya 20 ytl gaz aldım.bostancıda kırmızı ışık yandı.163 km yol aldım.tahminen bu şekilde gidersem 175 km yol yaparım diye düşünüyorum.buda
    sakin gidersem115 ytl gibi yakıyorum.bu yakma işide çok değişken
    yol var yol var araba var araba var.yol var rampa yokuş vs,sollarsın dalarsın gazlarsın gaz bile olsa yakarsın.birde benim araba 1670 kg
    mpv araç motor 2.4 litre kalkışlarda hantal kalıyor eğer basmıyayım diyorsan.ama basarsan 2000 cc araçların bir çoğundan seri
    her neyse kamyon sürratinda gidersen sorun yok benim öbur 1600
    motor mazda da normal gidersen 130 km -140 km oda 125 ykrş yakıyor.
    bu gün el gazı ile 80 km sabit gittim.sadece kamyon sollamalarında 100 e
    çıkıp tekrar 80 e indim.durum böyle




  • cok iyi yakmissin sekerci benim araba aalah var denedikde arabayi sahlandirdik arada baya bi genel olarak 120 130 gittik 150 bin yakti s70
  • Merhaba Arkadaşlar,
    Bende sizin gibi aracıma lpg taktırmadan önce derin bir araştırma yaptım. Tabii ki normal olarak başvurduğum her firma kendi ürününün kalitesini öve öve bitiremezken, diğerlerini yerin dibine soktu. İnce eleyip sık dokuyan bir insan olarak ( özellikle otomobil konusunda ) arkadaşlardan, firmalardan ve internetten gerekli araştırmaları yaptım. Sizler gibi bende Prins konusunda ikna olmuştum fakat bir arkadaşımızın Teleflex markasını forma yazmasıyla durum değişti. Ürünün sitesini ziyaret ettim. Ürün birçok yönü ile Türkiye de bir ilk diyebilirim. Diğer yabancı sitelerde de Teleflex GFI sorguladım. Ürünün emisyon değerlerinin benzinli araçlarla birebir tuttuğu en üst düzey yetki belgesine sahip olduğunu gördüm.
    LPG Enjektörlerini aynı benzin enjektörleri gibi manifolda gömüldüğünü yazmışlar. Ürünün en büyük özelliği buymuş ve performans kaybı olmuyormuş. ECU=Beyin ayarını motor hem sıcak hemde soğuk iken programlıyorlarmış. Ve motorun orjinal yapısını hiç bozmadan montaj yapıyorlarmış. Sistem Regülatör değiştirilerek doğalgaza dönüştürülebiliyormuş. Fiyatıda Prins ile aynı 2000 YTL civarında.
    Bütün bu özellikler bana yeterli geldi. Daha önce taktıran arkadaş varsa lütfen bana acilen ürün hakkındaki yorumunu yapsın. Çünkü ayın 15 inde taktırmayı düşünüyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: diyalog00

    Merhaba Arkadaşlar,
    Bende sizin gibi aracıma lpg taktırmadan önce derin bir araştırma yaptım. Tabii ki normal olarak başvurduğum her firma kendi ürününün kalitesini öve öve bitiremezken, diğerlerini yerin dibine soktu. İnce eleyip sık dokuyan bir insan olarak ( özellikle otomobil konusunda ) arkadaşlardan, firmalardan ve internetten gerekli araştırmaları yaptım. Sizler gibi bende Prins konusunda ikna olmuştum fakat bir arkadaşımızın Teleflex markasını forma yazmasıyla durum değişti. Ürünün sitesini ziyaret ettim. Ürün birçok yönü ile Türkiye de bir ilk diyebilirim. Diğer yabancı sitelerde de Teleflex GFI sorguladım. Ürünün emisyon değerlerinin benzinli araçlarla birebir tuttuğu en üst düzey yetki belgesine sahip olduğunu gördüm.
    LPG Enjektörlerini aynı benzin enjektörleri gibi manifolda gömüldüğünü yazmışlar. Ürünün en büyük özelliği buymuş ve performans kaybı olmuyormuş. ECU=Beyin ayarını motor hem sıcak hemde soğuk iken programlıyorlarmış. Ve motorun orjinal yapısını hiç bozmadan montaj yapıyorlarmış. Sistem Regülatör değiştirilerek doğalgaza dönüştürülebiliyormuş. Fiyatıda Prins ile aynı 2000 YTL civarında.
    Bütün bu özellikler bana yeterli geldi. Daha önce taktıran arkadaş varsa lütfen bana acilen ürün hakkındaki yorumunu yapsın. Çünkü ayın 15 inde taktırmayı düşünüyorum.



    Merhaba arkadaşım.
    Ben 2001 Honda Prelude 2.2 200hp aracıma Teleflexgfi taktırdım ve Bosch servisinde dinamometre testine tabi tuttum aracımı. LPG değerleri Benzin değerlerine göre daha iyi ve emisyon değerleride mükemmel çıktı. Ben şahsen çok memnunum tavsiye ederim. Bir kere motor kısmında hiç bir şey gözükmemesi harika, performans ve yakıt tasarrufunu söylememe gerek bile yok.
    Bol şanslar dilerim




  • Sayın mister_no sizin aracı biliyorum, lpg ile güç artışı çıkmış! Ben de aynı yerde yaptırdım akşam aracı alacağım.Güle güle kullanın.
  • Zaten Prins ve Teleflex ' in isimleri aynı anda anılır oldu, ikisi de birbirine çok benziyor umarım bu markada yaygınlaşır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgao2000 -- 7 Haziran 2007; 14:31:15 >
  • teleflex internette araştırın büyük bir holding olduğu karşınıza çıkar esas meslekleri büyük boy marin dizel fason imalatı (çin) ve tren ler için slektro dizel imalatı.bunun yanısıra petrokimyadan tutunda tarım ve tekstil e kadar her çeşit imalat var yanlız imalatların / 100 ü çinde uzak doğuda yaptırılıyor.kötüdür diyemem ama toplama olduğu muhakkak.ha tutunamadımı bırakıp gider o da ayrı mevzu.kullanacak olan lar ilkler olacak .o nedenle alın bir kullanın sonrada değerlendirin.ben şahsen bu konuda pek risk almayı sevmem düşünsene dağınbaşında araban istop etti ne yapıcan servisi bekliyecen yada kamyona yükliycen en yakın servise gidecen.yada kafana göre takılacan kapıyacan gözü ya allah
    diyecen taktıracaksın.bana telefleksin adresini bulan veyabilen biri varsa lütfen yazssın.ürün bir kere kesinkes hollanda orijinli deyil fakat hollandada gazlı araç sayısı çok olduğundan amcalar oradan dağıtımını yapıyorlar belkide deyildir .yani cehevrolet kalos gibi.bazı oto firmaları bu kiti ucuzluğu yüzünden tercihte ediyor olabilirler.her neyse kimsenin cebinin kahyası deyiliz sonuçta kendi düşen ağlamaz.fakat birilerinin prins
    topiğinde telefleks anlatması yanıltıcı olabilir.prins prinstir telefleks?????????.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: şekerci

    teleflex internette araştırın büyük bir holding olduğu karşınıza çıkar esas meslekleri büyük boy marin dizel fason imalatı (çin) ve tren ler için slektro dizel imalatı.bunun yanısıra petrokimyadan tutunda tarım ve tekstil e kadar her çeşit imalat var yanlız imalatların / 100 ü çinde uzak doğuda yaptırılıyor.kötüdür diyemem ama toplama olduğu muhakkak.ha tutunamadımı bırakıp gider o da ayrı mevzu.kullanacak olan lar ilkler olacak .o nedenle alın bir kullanın sonrada değerlendirin.ben şahsen bu konuda pek risk almayı sevmem düşünsene dağınbaşında araban istop etti ne yapıcan servisi bekliyecen yada kamyona yükliycen en yakın servise gidecen.yada kafana göre takılacan kapıyacan gözü ya allah
    diyecen taktıracaksın.bana telefleksin adresini bulan veyabilen biri varsa lütfen yazssın.ürün bir kere kesinkes hollanda orijinli deyil fakat hollandada gazlı araç sayısı çok olduğundan amcalar oradan dağıtımını yapıyorlar belkide deyildir .yani cehevrolet kalos gibi.bazı oto firmaları bu kiti ucuzluğu yüzünden tercihte ediyor olabilirler.her neyse kimsenin cebinin kahyası deyiliz sonuçta kendi düşen ağlamaz.fakat birilerinin prins
    topiğinde telefleks anlatması yanıltıcı olabilir.prins prinstir telefleks?????????.


    Herkese merhabalar,
    Adım Veli Şahin. Teleflex GFI lpg dönüşüm sistemlerinin Türkiye distribütörü olan Tunalı Motorlu Araçlar ın ortaklarındanım. Aslında bu formlarda gereksiz atışmalara baştan beri girme taraftarı değilim. Fakat arkadaşlarımın uyarısı sonucu cevap vermek zorunda kaldım. Bunu sözlü sataşmaya çevirmek niyetinde hiç değilim . Ama şekerci rumuzuyla yazan arkadaşıma cevap vermek hakkım doğduğu için bişeyler yazmak istiyorum. Evet yazdığınız doğru. Teleflex büyük bir holding, yıllık cirosu 3.5 milyar dolar. Medikal, oto yedek parçaları, marin parçaları gibi üretimleri var. Marin parçalarını Çin de üretiyor demiş arkadaşımız ben bilmiyorum olabilir. Ama biz marin parçaları ithal etmiyoruz. Bizim getirdiğimiz lpg sistemi Hollanda üretimidir. Hatta bu hafta makine mühendisimiz 6 ve 8 silindirli araçlarda son eğitim için Hollanda da fabrikada. Kitin ECU su( elektronik kontrol ünitesi ) Sagemdir. Basınç sensörü Bocsh firmasına ürettirilmiştir. Diğer aksamları kendi imalatıdır. Zaten Teleflex AG ve Necam gibi 2 büyük lpg üreticisini satın almıştır ve yeni bir kit üretmiştir. Ürün son derece kaliteli oluşundan dolayı Avrupa da bir çok araçta sıfır montajda kullanılmaktadır. Cadillac sıfır araçlarını 3 yıl garantili olarak Teleflex kullanarak satmaktadır. 2006 yılında Volvo doğalgazlı (gnc) oto üretmiş ve Teleflex kullanmıştır. İngiltere ve Almanya da Cıtroen sıfır araçlarında Teleflex kullanmaktadır. Sadece Türkiye de üretilen benzinli Ford transitler İngiltere de Teleflex lpg sistemleri takarak sıfır lpg li araçlar olarak piyasaya sunulmaktadır. Bu gibi örnekleri Subaru ,Focus Chevrolette gibi araçların ülkere göre değişen montajları olarak olduğunu ispatlayabilirim. Dileyenwww.teleflexgfi.nl adresine girip bilgi alabilir. E1#115R belgesini araştırın, lpg sistemlerinin en üst düzeyde kalite belgesidir. Bu belgeyi ilk alan firma Teleflex gfı dir. Daha sonra Prıns da almıştır. Sadece şu an için iki firmanın bu belgesi vardır. Arkadaşımın toplama ürün sözü son derece yanlış bir yaklaşımdır. Düzelteceğini umuyorum. Teleflex gfı yi getiren firmanın adresini istemiş vereyim.
    www.tunali.com.tr
    Tunalı Motorlu Araçlar
    http://www.tunali.com.tr
    Geniş bilgiyi şekerci arkadaşım ve dileyen herkes buradan alabilir. Ayrıca 0312 3549060 nolu telefondan banada ulaşabilirsiniz. Teleflex gfı malzeme kalitesi ve kalibrasyonu ile diğer tüm sistemlerden farklıdır. Enjektörleri benzinde olduğu gibi manifolda direkt takılan tek sistemdir. Soğuk sıcak ayarlarıyla aracın düşük ve yüksek devirlerde, boşta ve viteste kalibrasyonlarıyla gerçekten sorunsuzdur. Elektrik tesisatı çekilirken aracın krank sensöründen devir almaması gibi gibi bir çok artıları vardır. Detayları internet sayfamızdan öğrenebilirsiniz.
    Şunu belirtmek isterim ki, her marka ürünün mutlaka bir alıcısı olacaktır. Pazardaki pay herkese yeter. Birbirimizi karalamak ve seviyeyi bozmaktansa daha düzeyli bilgi alışverişlerine ihtiyacımız vardır. Emin olmadan söylenen sözler doğru değildir. Konuya daha araştırmacı olarak yaklaşmakta fayda vardır. Bu sayede başkalarınıda yanıltmamış oluruz. Yakında Teleflex in Türkiye de sıfır kilometre araçların montajlarında kullanıldığını hep birlikte göreceğiz. Herkese saygılarımı sunuyorum .iyi günler.




  • Sayın şekerci çok şakacısın.Sitesini sen bulamamışsın.Prinse göre avantajı direk manifolda montaj yapılması.Hortum uzun-kısa derdi yok.Ben bugün aracımı aldım sonuç mükemmel benzinden farksız.Verdiğin paraya değiyor yani.Prins de iyi bir ürün.Ancak prins montajı yapan yerin tavırları hoşuma gitmedi benim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisdragon -- 21 Haziran 2007; 16:57:43 >
  • hoca pekı bu dedıklerı enjektor hızı felan gıbı konular
  • arkadaslar performans dusmedıkden sonra pek benım ıcın enjektor hızının onemı yok
  • 180 bastım az önce korktuğum için daha hızlanmadım.
  • araba neydı hocam
    quote:

    Orjinalden alıntı: barisdragon

    180 bastım az önce korktuğum için daha hızlanmadım.
  • honda civic
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.