Şimdi Ara

prins dönüşüm kiti hakkında (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.820
Cevap
43
Favori
548.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Diyelim telefex aldın manifoltu deldirdin, sonra sökmek zorunda kaldın delik manifoltla ne yapacaksın, yenisini alacaksın, Prins bu işin nirvanası maceraya gerek yok..
  • delinen şey plastik değil mi?no problem.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgao2000

    Diyelim telefex aldın manifoltu deldirdin, sonra sökmek zorunda kaldın delik manifoltla ne yapacaksın, yenisini alacaksın, Prins bu işin nirvanası maceraya gerek yok..


    Merhaba arkadaşım,
    Sıralı sistem kitlerde manifoldu delmeden takılan bir ürün mevcut mu acaba? Bilinen tüm sıralı sistemlerde manifold mutlaka delinir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cryincry

    zavolinin enjektörlerini gördün mü
    manifolta direkt enjekte ediyor. boru kablo felan yok



    Buna kimse inanmaz. Çünkü yok öyle birşey. Enjektörleri manifolda direkt takılan tek sistem TELEFLEX-GFI. Ne zavolli, ne prince, ne de başka bir ürün.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: şekerci

    arkadaşlar takmışsınız telefleks konusuna dünyada rolsroys ne ise bu prins de öyle.her şeyin ilkleri bu firmanın. birde mühim olan en verimli ve ergonomik olanını en ucuza almak. prinsin fiyatı %&30 pahalı ama
    vadede geri kazanımları fazla.bir sefer ayarlandımı bir daha uğramıyorsunuz.şöyle düşünün her hangi bir sebepten servise yılda 2 sefer uğrasanız.maddi olarak gitti 100 ytl.ha birde ömürden kaybolan var o en pahalısı ve kazanılamayanı servisteve yolda geçen zaman yılda minimum yarım gün.iş kaybını hiç konuşmayalım.aslında dünya markasını burada tartışıyoruz.ha birde telefleks takan arkadaşlar bir telefleks topiği açsın.biz bir şey söyledikmi aşağı tükürsen sakal - bıyık durumu oluyor.o nedenle elma ile armutu karıştırmamak için telefleks markası nasıl diye sorulmamasını rica ediyorum.zira biz bu piyasanın içinden birisi gibi değerlendirmemiz mümkün değil.doğrusu ne ise onu söylüyoruz.birisi diyorki biz 7 göbek buralıyız. diğeri diyorki sen gözlerimin rengine aldanma dedemler bi tarihte ordan geldi.durum kısaca böyle.bu konuda
    bir iddaa peşinde deyilim .ama siz 10 liralık mala ya 20 lira ödüyorsanız.oda sizin bileceğiniz şey.kalın sağlıcakla.lovato ve prins dışındakı markaları kullanmadığım için onlar hakkında iyidir yada kötüdür anlamında bir şey söyleyemem ancak araştırma sonucu nereli ve dünyapiyasasındaki yeri nedir hakkında bir bilgi yazabilirim.ama her şeye rağmen tartışmasız şimdilik prins diyorum.

    Merhaba şekerci arkadaşım,
    Öncelikle bir ürünün kalitesi diğer ürünlerle mukayese edildiği takdirde ortaya çıkar. Topiği senin açmış olman burada diğer ürünlerin ismini yad etmeyeceğiz anlamına gelmez. Zaten topik moderatörlerin kontrolu altındadır ve eğer yanlış birşey varsa veya konu dağılıyorsa zaten olaya müdahale ederler. İnsanların çoğunun bu topikleri okumasının sebebi ihtiyaç duydukları bir ürün hakkında fikir sahibi olmak istemeleridir. Prince iyidir , prince dünyanın rolsroysu dur demekle bu iş olmaz. Bir ürünü meth edip diğerlerine hiç değinmeden de olmaz bu işler. Prince kalitesini ispat etmiş bir üründür. Buna kimsenin söz söylediği yoktur. Fakat öyle bir yazıyorsun ki sanki prince dışındaki bütün ürünler kötü ve insanlar taktırdığı takdirde başı beladan kurtulmayacak her ay servis servis, tamirci tamirci dolaşacak. Ama kelime hazinenize hayran kaldığım da bir gerçektir.
    Lovato ve prince dışındaki markaları kullanmadığım için onlar hakkında iyidir ya da "kötüdür!!" anlamında birşey söylemiyorum diyorsun, doğrudur. Türkçeyi iyi anlayan herkes senin söylemek istediklerini zaten çok iyi anlıyor o konuda endişeniz olmasın. Size tavsiyem kalitesinden bu kadar emin olduğunuz bir ürünün reklamını yapmak için bu kadar çaba harcamamanız.




  • sayın diyalog yazdıklarınıza katılıyorum yalnız topiği baştan sona okursanız eminim bana hak vereceksiniz benim burada naçızane öngördüğüm şeyler sorulan sorulara ilişkin beklenen cevaplar olmaktadır.birisi soruyor şu marka iyimi diye bende ona kötüdür yada iyidir demiyorum .eğer prins hakkında bir şeyler sormuş ise cevabını veriyorum.bu arada diğer ürünlerin bu ürünle mukayese edilmesini bu markaya haksızlık yapıldığı kanaati uyandırıyor.vatandaş önce prins soruyor daha sonra yarın taktırıcam diyor(bu bizi ilgilendirmiyor)ertesi gün filanca marka duydum o nasıl diyor doğal olarak bilmediğimi yazıyorum sonrasında araştırma yapıyorum karşı tarafın verdiği donelerle araştırmamı karşılaştırıyorum.birbirini tutmuyor.bunu topiğe yazıyorum.bunun üzerine distirbütör devreye giriyor. biz falancayız filancayız diye anlatmaya başlıyor.
    oysa bu topikte prinsle ilgili görüşleri yazmaya ve paylaşmaya çalışıyoruz.bir başka marka gelip prinsle ilgili yazılan topikte gelip ürününü kendi görüşleri çerçevesinde meth etmeye başlıyor. oysa kendi markası ile ilgili bir topik açsa iddaaa ettiği tüm konuların belgelerini bu topikte yayınlasa ve markası ile ilgili konulara ve sorulara cevap verse bizde böyle uzun uzun meram anlatmaya çalışmasak.sanırım bu konuda bana katılırsınız.her neyse burada önemli olan biz tüketicilerin en iyi olanı ve en ergonomik olanı en uygun fiyata alıp kullanmaktır.bende bunun çabasını gösteriyorum.ha bu arada prinsle maddi yada manevi bir yakınlığım
    yok burada mevcut distirbütörlerin markaya yeterince ilgi göstermemelerini de yadırgıyorum.




  • Uzun araştırmalarım sonunda problem çıkabileceği söylenen 98 model full grup enjeksiyonlu peugeot 406 marka aracıma bugün lpg dönüşümü yaptırıyorum. Hemde İstanbulda yaşıyor olmama rağmen, Ankara da prins takılıyor, arabamı Ahmet Özbek e emanet ettim. Çok araştırdım, teleflex bu araca uygulamıyoruz, problem çıkıyor dedi, hatta "atiker sıralı olduğunu iddia ediyor ama değil" diyerek atiker e yönlendirdi. BRC bu arabaya farklı ecu takarak haledeceğiz dedi ama dönüşüm yapılmış bir honda da enjektör sesini duyunca soğudum. Forumlarda yazılanları okuduktan sonra prins e karar verdim.
  • problem çıkıyor diye kim dedi?Özbek mi dedi?Dediyse niye verdin??????????????????????
  • Prins dışında hepsi problem çıkabileceğini ama bir şekilde haledeceklerini söylediler. Mesala BRC normalde kullandığı ecu yu kullanmayacaktı.
  • Arkadaş özbekte taktırdı no problem.Yalnız şamandıra tomosetto iste bence.
  • Öyle yada böyle prins de olsa x markada olsa şamandıra eğilim artık doğru göstermez oluyor, bu süreç ha birinde kısa diğerinde uzun oluyor, km hesabı yapılacak başka çaresi yok bu pompa istasyonları basınçla üfürmeyi bırakmadığı sürece müşteri bekletmemek için...
  • arakadaşım doğru tecih şamandıra çok önemli değil arabanın çalışması ile ilgili deyil.ahmet özbek fiyatı uygun montaj düzgün memnun kalacağınızı düşünüyorum.
  • şamandıra çokta önemli değil zira doğru gösteren bir şamandıra henüz yok çünkü depolarımız silindirik veya simit olduğu için [o da silindirik kesitlidir)separatör kullanılamamaktadır o nedenle şamandıra silindirin belli kesitlerinde çalışıyor.depo dolduğu zaman şamandıranın üzerine aşmış oluyor.neticede boşalmaya yakın bir bölgede şamandıra hareket etmeye başlıyor. deponun silindir kesiti daha büyük olsa bu sorun yaşanmayacak.zira yurtdışındaki depolar takriben 40 cm kesitli bizim depolar fazla yer kaplamasındiye 30 cm kesitli dolayısı ile10 cm lik bir arada çalışmak zorunda kalıyorlar. bu nedenle şamandıra 10 cm kalktıktan sonra tankın duvarına çarpıyor ve öyle kalıyor.biz düşünme yeteneğimizi deyil de taklit yeteneğimizi kullandığımızdan mevcut probleme kafa yormuyoruz.ha bu sistem için zararlımı yada otoya zararı varmı derseniz bir zararı yok sadece kaç litre yakıtımız kaldığını anlayamıyoruz o kadar..bitmeye yakın lambalar birer birer sönmeye başlıyor.bizde gazın bitmek üzere olduğunu anlıyoruz.




  • Ya kusura bakmayın bu yazı 30 Mayısta yazılmış ama ben tesadüfen gördüm,ister jeton yenimi düştü diyebilirsiniz.neyse mesele bu değil
    Sayın şekerci aşağıda ne demek istediniz tam anlayamadım,aracın beynini uyutmak ne demek hangi marka nasıl uyutuyormuş,prins nasıl aracın beynini durdurup kendi beyniyle aracı yönetiyor.Aşağıda yazdığın şeylerden diğerlerinin ne farkı var tam anlaşılmıyor.Biraz daha teknik anlatırsanız sevinirim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: şekerci

    işte prins farkı prins aracın beynini uyutmuyor.aracın beynini durdurup kendi beyni ile aracı yönetiyor yani kendi mikroprosesörü var yani üzerinde bir çok parametrik değer yüklü siz onu kendi bilgi bankası üzerinden her çeşit değere müdahale ederek ayarlıyorsunuz (yani servis ayarlıyor)kabaca şöyle düşünün elinizin altında ikitane elektirik anahtarı var butonu bir tarafa çeviriyorsunuz benzin ecusu devreye giriyor öbür tarafa çeviriyorsunuz gazın kendi ecusu devreye giriyor ( ecu=beyin)
    sistem bunu otomatik olarak kendi yapıyor. yani sadece aracınızın motoru kullanılıyor.ve ateşleme sistemi yöneten kısmı ise ayrı olmuş oluyor yani iki ayrı yöneten var.




  • şöyle anlatayım yeni nesil motorlarda ateşleme sistemi elektronik ateşleme ünitesi ile yapılmaktadır. ateşlemenin olabilmesi için araçta beyin denilen mikroçip sensörler vasıtası ile kendisine taşınan bir takım parametrik değerler sonucu bir zaman hesabı yapar ve ateşleme ünitesine bir sinyal gönderir.bunun sonunda silindir içindeki ateşleme gerçekleşir.sistem kısaca böyle bir döngü ile çalışır.(benzin ile)gaz ile de aynı biçimde çalışır.prinsin farkı asıl burada ortaya çıkar parametrik değer analizini sadece oksijen ve lambda sensörü ile deyil benzinli beyinin kullandığı tüm parametrik değerleri kullanarak yapar.bu işlemi yaparken benzin ecu sunu devre dişı bırakır gaz ekusu üzerinden devam eder .bu eku dünyadaki (idda ediyorum)en gelişmiş parametrik değerlere sahip eku(beyin)olduğu için emüle etmez (taklit)aynısı gibi davranır çünkü tolerans aralıkları çok geniştir.hatta idda ediyorum aracın ekusunden daha iyi tolere eder.birincisi aracın gazını ayarlamakdiye bir dert yoktur.sizin benzinde elde ettiğiniz.dört okuyucunun ecuye gönderdiği
    tüketim değeri lamda olarak çıkan sayı vardır.bu sayı atıyorum 28.9 olsun gaza aldığınızda da bu sayıyı ayarladığınızda bunu laptop üzerinden görüyorsunuz sonra benzinden gaza geçip bu değeri gazda iken klavyeden gaz kısmına atıyorsunuz.bu size benzinle elde etmiş olduğunuz kalorifik değerin aynısını elde etmenizi sağlıyor kısaca benzin =gaz olmuş oluyor arada hiç bir kalorifik değer farkı kalmıyor kısaca bu kadar basit.ha bu arada arıza ışığı yanarsa 46 tane komut parametresi var yazılımda onlar kanalıile söndürebiliyorsunuz. ha bu arada gaz eku su bire bir aynı gibi davrandığı için bu lamba yandı olayı hiç olmuyor.ilk çalıştırma anında belki yanabilir fakat benzin değerleini atadığınız zaman bu ortadan kalkıyor.




  • beyin yerine ecu desek tam süper olacak tam süper olacak
  • Epey zamandır DH' deyim ve şu an kullandığım sıfır aracımı da değiştireceğim. Çünkü bagaj bana yetmiyor. 2. el Skoda Octavia Combi 1.6 102 BG benzinli almaya karar verdim.
    Ve LPG taktıracağım ve 3-4 gün önce bindiğim taksi (Albea) da bir şey dikkatimi çekti. Şöför gazlarken sırtım koltuğa yapışıyordu. Çok iyi bir ivmelenme ve yokuşta da inanılmaz bir tork vardı. Konuşmaya başladık. Bütün özelliğin takılan LPG sisteminde olduğunu ve 2200 YTL verip (Vadeli) bir hollanda markası taktırdığını ve bir sürü şey anlattı. Özellikle montajın çok iyi ve süper bir serviste yapıldığını ama bu arada ineceğim yere geldiğim için soracaklarımı da sormak imkanım olamadı.... Net' te, Hollanda malından yola çıkarak forumun bu bölümüne kadar da geldim.
    Anlatılanlarla, burada okuduklarımdan LPG sisteminin PRINS olduğu anlaşılıyor. Ama 2. Hollanda malı TELEFEX te olunca biraz kuşkuya düştüm.
    Niyetim simit depo kullanmak. Kaç litreliktir. Bu sistemin bu marka araçta başarısı nedir ne değildir.vb konularda beni aydınlatırsanız sevinirim. Motor bilgim iyidir ancak bu LPG sistemleri hk. tam bir cahilim.
    Şimdiden teşekkürler.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bipekkan -- 22 Temmuz 2007; 14:30:19 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bipekkan

    Epey zamandır DH' deyim ve şu an kullandığım sıfır aracımı da değiştireceğim. Çünkü bagaj bana yetmiyor. 2. el Skoda Octavia Combi 1.6 102 BG benzinli almaya karar verdim.
    Ve LPG taktıracağım ve 3-4 gün önce bindiğim taksi (Albea) da bir şey dikkatimi çekti. Şöför gazlarken sırtım koltuğa yapışıyordu. Çok iyi bir ivmelenme ve yokuşta da inanılmaz bir tork vardı. Konuşmaya başladık. Bütün özelliğin takılan LPG sisteminde olduğunu ve 2200 YTL verip (Vadeli) bir hollanda markası taktırdığını ve bir sürü şey anlattı. Özellikle montajın çok iyi ve süper bir serviste yapıldığını ama bu arada ineceğim yere geldiğim için soracaklarımı da sormak imkanım olamadı.... Net' te, Hollanda malından yola çıkarak forumun bu bölümüne kadar da geldim.
    Anlatılanlarla, burada okuduklarımdan LPG sisteminin PRINS olduğu anlaşılıyor. Ama 2. Hollanda malı TELEFEX te olunca biraz kuşkuya düştüm.
    Niyetim simit depo kullanmak. Kaç litreliktir. Bu sistemin bu marka araçta başarısı nedir ne değildir.vb konularda beni aydınlatırsanız sevinirim. Motor bilgim iyidir ancak bu LPG sistemleri hk. tam bir cahilim.
    Şimdiden teşekkürler.....


    Eğer istanbulda ikamet ediyorsanız tercihiniz kesinlikle prins olmalı. çünkü istanbulda Teleflex montajı yapan yer bildiğim kadarıyla yok. Teleflexin avantajı olarak direk bağlanması söyleniyor, bu yüzden epey bi araştırma yaptım. Zaten forumlara yazdığım yazılara bakarsanız bu araştırma sürecini sizde takip edebilirsiniz. Ama enjektör açısından prins'in kalitesi çok iyi olduğu söyleniyor. Benim tercihimde bu yüzden Prins yönünde oldu. Hemde istanbulda olmam bi avantaj oldu. Hatta bu LPG dönüşümünü göze alarak 35000YTL'lik araç aldım. Bunu da yazdıklarımdan okuyabilirsiniz. Bende yakın zamanda(inşallah yakın zaman olur çünkü benzine para verdikçe içim acıyo) aracımın LPGye dönüşümünü yaptırıp LPGli deneyimlerimi paylaşacağım




  • Bu benim araç. Trtuning Temmuz 2007 sayısında da bulabilirsiniz. Teleflex Dinamometre test sonucu.

    http://www.tunali.com.tr/basin/tuningb.jpg

    Olay budur abiciğim. Bi benzindeki değere bakın, birde LPG deki değere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mister_no -- 30 Temmuz 2007; 10:19:50 >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.