Şimdi Ara

prins dönüşüm kiti hakkında (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.820
Cevap
43
Favori
548.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ankarada olan arkadaşlar için tercih etmeleri gereken iki güvenilir marka var. Prins ve Teleflex! Ama istenbul'da ne yazık ki Teleflex yok bildiğim kadarıyla hala? Ben taktırana kadar sonunda istanbul'a da Teleflex gelecek ve böylece benim aklım daha da karışacak
  • prinsin üzerine kit tanımam
  • Bu Teleflex te Ankara dan başka da yerde yok galiba.
  • İstanbul 'da olanlar için Kaya Otomotiv (0212) 286 07 89, İzmir 'de Mahir Otogaz Ltd.Şti. (0232) 282 26 06



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mister_no -- 3 Ağustos 2007; 8:48:33 >
  • telefleksçi arkadaşlar lütfen telefleks ürününü tanıtıcı bilgileri telefleks başlığı altında bir topik açıp orada sunun zira prinse haksızlık oluyor.çünkü (teşbih)müslüman mahallesinde salyangoz misali.
  • Merhaba arakadaşlar,

    Bende aracıma (HONDA CIVIC 2005 LS Otm. Vites) 2 hafta önce, uzun araştırmalar sonucunda prins marka lpg kitini taktırdım. Neden çok araştırdım : Çünkü benim araca LPG taktırıldığı zaman arıza lambasının yandığını söylediler. birçok markanın ankara distiribitoru ile konuştum. neredeyse hiçbiri arıza ışığının yanmamasını garanti etmedi hatta bunun bir arıza olmadığını, normal bir durum olduğunu, motora zarar vermediğini söylediler. doğru motora zarar vermiyor ama benim gibi hassas insanlar o ışığı hep yanık görürlerse rahat arabaya binemezler. ayrıca gerçek bir arıza olduğunda anlayamıyorsunuz. araştırmalar sonuncunda memduh ustadan bahsedildiğini duydum bizzat kendisiyle gidip görüştüm. yaklaşık 45 dk. hiç üşenmeden, sıkılmadan sorularımı cevapladı. eğer prins taktırırsam arıza lmbasının yanmayacağını garanti etti ve sebeplerini söyledi.

    sonuçta memduh ustaya gidip sistemi taktırdım. memduh usta takılışına pek karışmıyor, yanındaki yetişmiş elemanlar herşeyi hallediyor. memduh usta sadece birkaç ayarını yapıyor. ama işçilik genel hatlarıyla oldukça iyi.

    yaklaşık 1000 km yol yaptım, bunun içerisinde 500 km si uzun yol. hiçbir sorunla karşılaşmadım. yakıt değerlerini tam ölçme şansım olmadı ama sanırım 130-140 civarında yakıyor. uzun yolda hep yüksek süratlerde gittim, hatta 180e çıktığım zamanlar oldu. performans açısından benzinden hiçbir farkı yok.

    2 gün önce bir sorun oldu. bir yerden gaz aldıktan sonra arabanın için müthiş derecede gaz kokmaya başladım. depoyu sabunlu suyla kontol rttiğimizde hiç bir kaçak bulamadık ama gaz kaçırma sesini rahat duyabiliyorduk. ertesi gün hemen öz zirve otogaza gittim. deponun delik old. tespit ettiler. binde bir olacak bir durum old. söylediler ve hemen yeni depo ile değiştirdiler. garanti kapsamında old. için herhangi bir ücret ödemedim. sadece aldığım gaz boşa gitti. ayrıca gösterge düğmesindede gazın son bitme anında yanacak olan kırmızı ışık yanmıyordu. bu düğmeyide sipairş ettiler, yenisi ile değiştirecekler.

    benim ilk izlenimlerim bunlar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: CengTuncay

    Merhaba arakadaşlar,

    Bende aracıma (HONDA CIVIC 2005 LS Otm. Vites) 2 hafta önce, uzun araştırmalar sonucunda prins marka lpg kitini taktırdım. Neden çok araştırdım : Çünkü benim araca LPG taktırıldığı zaman arıza lambasının yandığını söylediler. birçok markanın ankara distiribitoru ile konuştum. neredeyse hiçbiri arıza ışığının yanmamasını garanti etmedi hatta bunun bir arıza olmadığını, normal bir durum olduğunu, motora zarar vermediğini söylediler. doğru motora zarar vermiyor ama benim gibi hassas insanlar o ışığı hep yanık görürlerse rahat arabaya binemezler. ayrıca gerçek bir arıza olduğunda anlayamıyorsunuz. araştırmalar sonuncunda memduh ustadan bahsedildiğini duydum bizzat kendisiyle gidip görüştüm. yaklaşık 45 dk. hiç üşenmeden, sıkılmadan sorularımı cevapladı. eğer prins taktırırsam arıza lmbasının yanmayacağını garanti etti ve sebeplerini söyledi.

    sonuçta memduh ustaya gidip sistemi taktırdım. memduh usta takılışına pek karışmıyor, yanındaki yetişmiş elemanlar herşeyi hallediyor. memduh usta sadece birkaç ayarını yapıyor. ama işçilik genel hatlarıyla oldukça iyi.

    yaklaşık 1000 km yol yaptım, bunun içerisinde 500 km si uzun yol. hiçbir sorunla karşılaşmadım. yakıt değerlerini tam ölçme şansım olmadı ama sanırım 130-140 civarında yakıyor. uzun yolda hep yüksek süratlerde gittim, hatta 180e çıktığım zamanlar oldu. performans açısından benzinden hiçbir farkı yok.

    2 gün önce bir sorun oldu. bir yerden gaz aldıktan sonra arabanın için müthiş derecede gaz kokmaya başladım. depoyu sabunlu suyla kontol rttiğimizde hiç bir kaçak bulamadık ama gaz kaçırma sesini rahat duyabiliyorduk. ertesi gün hemen öz zirve otogaza gittim. deponun delik old. tespit ettiler. binde bir olacak bir durum old. söylediler ve hemen yeni depo ile değiştirdiler. garanti kapsamında old. için herhangi bir ücret ödemedim. sadece aldığım gaz boşa gitti. ayrıca gösterge düğmesindede gazın son bitme anında yanacak olan kırmızı ışık yanmıyordu. bu düğmeyide sipairş ettiler, yenisi ile değiştirecekler.

    benim ilk izlenimlerim bunlar.



    Son durumlar nasıl? Tüketim değerleri, performans vs...? Bide depo sorunu ne oldu?




  • Prins hakkında yaşadıklarım burda arkadaşlar. Prins dünyanın en iyisi.

    http://forum.donanimhaber.com/m_16608819/tm.htm
  • yeni prinsçiler deneyimlerinizi buraya aktarırsanız çok güzel olacak
    zeolit hayatından memnunsun sesin çıkmıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: şekerci

    prinsin üzerine kit tanımam






  • Slm arkadaşlar

    Benim açtığım başlığın konusuyla bu başlığın konusu aynı olduğu için benim başlık kilitlendi bende prins le ilgili yaşadıklarımı sizinle burda paylaşıyım. Sonuç da bu forum hepimizin forumu bilgi paylaşılmadığı sürece bilgi olduğu ispatlanamaz.

    Gelelim konuya

    Bugün (bugün derken 15 gün önce taktırdım bugün enjektörleri değiştirildi) 94 model BMW 3.20 i e36 150bg M teknik aracıma dünyanın en iyi lpg sistemi prinsi taktırdım. Sonuç şimdilik mükemmel, malzeme kalitesi mükemmel.
    Prins distiribitörü ufuk bey ile aynı mahallede oturuyoruz kendisi benim komşumdur ve çok iyi bir insandır. Onun Anklara da montaj için önerdiği yer şaşmaz da özbek servis. Ustalar mekanikci özenerek takıyorlar sistemi,
    Benim aracım 6 silindir montaja sabah girdim ertesi gün öğlen çıktı araç. Montaj sırasında sürekli aracın başındaydım. Mekanın tek sıkıntısı hem opel servisi hem prins montajı yapmaları onun için alan biraz dar ve sıkışık ustalar yoğun. Ama prins için herşeye değer diye düşünüyorum montajı zor bir sistem ama yapıldımı keyfine diyecek yok. 3 kere 30 ytl gaz koyup bitene kadar kullandım benzinde 500 bin yakan aracım lpg de ilk depoda 250 bin ikinci depoda 214 bin 3. depoda 195 bin yaktı. Gazda 190 km hızı gördüm. Benzinde 240 yapıyor. Ama bilgisayardan gazın değerlerini yükseltip istediğim kadar hız yapması sağlanıyor istenirse benzinden daha iyi çekiş veriliyor. Zaten hızlanma olarak benzinden daha iyi oldu şuan benzinden daha çabuk hızlanıyor.
    Yanlız ilk taktırdığım da düşük devirde önemsiz ama rahatsız edici bir problem vardı. Problem şu arac rölantide çalışırken hafif 1500 devire kadar valan gaz verip çekince gaz yükseliyor ayağımı gazdan çekince gaz tam düşerken tekrar kendince bir gaz daha veriyordu. Buda arabayı boğuyor rölantıda istenmiyen sorunlar çıkarıyordu. Sağolsun ufuk bey yardımcı oldu sorun spor araba diye beygiri yüksek arabalara göre olan 8 silindir x5 lere valan takılan turuncu noktalı enjektör takılmış bu enjetör maximum 240 bg araçlara göre üretilmiş 150 bg araçta yüksek devirde sorunsuz düşük devirde fazla gaz verip aracı boğan bir enjektör bilgisayardan her ne kadar ayarı düşürülsede kurtarmadı enjektörü küçültüp olması gereken maximum 150- 180 bg kadar olan araçlara takılan mavi noktalı enjektör takıldı. Ve sorun düzeldi. Mükemmel yine 190 km hızı gördüm. Yakışınıda bugün test etmeye başladım. şimdi eskisine göre daha az yakıcak dediler. Tahminin şehir içi 200 - 170 bin arası yakar gibi. Sonuçları en kısa zamanda sizinle paylaşcam.

    Birde şunu söyleyim bir tanede hyundai accent marka aracım var ona 1.5 sene önce lavoto taktırmıştım. ilk zamanlar iyiydi son 8-9 aydır canımızı okudu taktırdığmız yerde kıl. Git gel git gel canımızı okudu hala düzen tutmadı. Zaten o hırsla prinse yöneldim ya.

    brc hakkında bişey diyemem. Dayım suzuki vitarasına yeni taktırdı. Sonuçları size yansıtmaya çalışcam.

    Prinsin yaygın olmamasının sebebi 1. montajı zor. 2. si kolay kolay arıza yapmadığı için takan yerler işçilik yedek parça gibi şeyden para kazanamıyorlar.

    Gördüğüm araçların çoğu bmw,mercedes,passat, opel ve jeepler hep kalite arabalar ve size bir haber yurt dışında bizim fiatlar gibi bmw,mercedes,voswagen,hummer, vs. gibi araçlar fabrika çıkışı lpg li araçlar çıkarmaya başladılar seneye stATIon passatın fabrika çıkışlı lpg li aracı Türkiyeye gelecekmiş diye duydum ne kadar doğru emin değilim ve bu dünya markaları prinsi beğenip onla anlaşmışlar ve fabrikadan çıkmadan prins montajı yapılıyormuş.(kaynak prinsin global web sitesi) Sistem süper inanın zaten malzemeleri elinize alınca anlıyorsunuz kaliteyi diğer brc, lavato, eco, vb. gibi sistemlerin malzemelerini bir elinize prinsi bir elinize alın anlıyorsunuz hemen.
    Birde son olarak şunu belirteyim. arkaya takılan simit veya silindir kazan atiker marka içine takılan şamadıra lavato marka çünkü prins bunları üretmiyor ve göndermiyor. En iyi depo atiker ve en iyi şamandıra lavatonun olduğu için onu kullanıyorlarmış deneye deneye eleyerek bu soınuca ulaşmışlar. Sorun yok herşey iyi.

    Bir sorun olursa anında forumda belirtirim. Bu foruma çok şey borçluyum sağol donanımhaber.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Virtual Reality -- 12 Ağustos 2007; 13:17:53 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: şekerci

    yeni prinsçiler deneyimlerinizi buraya aktarırsanız çok güzel olacak
    zeolit hayatından memnunsun sesin çıkmıyor.

    Şimdilik memnunum ama hala vakit kavramını ayarlayıp gidip taktıramadım LPG kitini
    Aracım benzin ile kmde karışık ortalama 0.33 YTL yakmakta. Epey bi benzin ile ölçüm yapma fırsatım oldu yani kısacası. LPG'yi taktırınca % olarak ne kadar tasarruf edeceğim çıkacak bakalım ortaya
  • arkadaslar hangı renk hangı guc aralıgına hıtab edıyo
  • 1.3 ten 1.9 a kadar mavi 1.8 den 2.3 e kadar turuncu 2.2 den 2.5 e kadar
    sarı enjektör.bu spek 4 silindir araç için.
    1.8 den 2.2 ye kadar mavi 2.0 dan 3.2 ye kadar turuncu 3.0 dan 4.8 e kadar sarı enjektör. bu spek 6 silindir araç için.
    3.0 dan 4.0 a kadar turuncu 3.6 dan 6.0 a kadar sarı enjektör . bu spek
    8 silindir araç için. enjektörlerin gövde kaplaması deyıl gövde üzerinde4 milimetre çapında mavi yada turuncu yada sarı renkli nokta biçiminde işaret vardır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: şekerci

    1.3 ten 1.9 a kadar mavi 1.8 den 2.3 e kadar turuncu 2.2 den 2.5 e kadar
    sarı enjektör.bu spek 4 silindir araç için.
    1.8 den 2.2 ye kadar mavi 2.0 dan 3.2 ye kadar turuncu 3.0 dan 4.8 e kadar sarı enjektör. bu spek 6 silindir araç için.
    3.0 dan 4.0 a kadar turuncu 3.6 dan 6.0 a kadar sarı enjektör . bu spek
    8 silindir araç için. enjektörlerin gövde kaplaması deyıl gövde üzerinde4 milimetre çapında mavi yada turuncu yada sarı renkli nokta biçiminde işaret vardır.

    Yani şimdi turuncu noktalı olan prins enjektörlerinden mi takacaklar benim araca? Minik de olsa resim var mı örnek olarak? çok şey istemedim dim?




  • evet şayet bir gün taktırırsan
  • Merhabalar,

    birkaç mesaj önce aracıma prins kit taktırdığımı belirtmiştim. taktıralı 3 hafta oldu. hem şehirdışı hem şehiriçi 1000 km aşkın km yaptım. şimdilik çok memnunum, gazlı olduğunu farketmiyorum bile.

    depomu değiştirdikten sonra gazla ilgili bir problemim kalmadı. yalnız son ölçümümde aracın çok yaktığını gördüm. 40 YTL (30 Litre) gaz ile 245 km yaptım. bunun sonucunda arabanın 160 yaktığını gördüm. açıkçası hep forumlarda okuduğuma göre civicler lpg de 120-140 arası şehir içinde yakıyor. burada bir problem var ama henüz anlamadım. gaz aldığım yerden şüpheleniyorum. petrol ofisinden almıştım, işlerine pek önem vermeyen bir yere benziyordu. ustam sistemi taktırırken 1. sırada shell otogazını tavsiye etmişti. bir dahaki ölçümümde onu deneyeceğim. yalnız arabaya gaz taktırdıktan birkaç gün sonra 600 km lik uzun yol yaptım. bu esanada arabanın 105 yaktığını gördüm. ama bu ölçümlerin sonuçlarından henüz tam emin değilim. yakında tekrar diğer ölçümlerimi yazarım. arabam normalde benzinde şehirçi 250 civarında yakıyordu.

    birde prins taktırmamın bir nedenide sessiz oluşudur...

    bir arkadaş taktırdığım yerin telefonunu ve adresini istemiş.http://www.otogaz-ozzirve.com/ bu adresten ilgili bilgilere ulaşılabilir.




  • ben devamlı aygaz kullanıyordum. memduh ustayla konuştuğumda shell gazın daha verimli olduğunu söyledi shell gaz koyup ist döndüm eski yaptığım kilometreden 60 km daha fazla km yaptım. memduh usta ayar yapmıştı ondan mıdır yoksa gazdanmıdır söyleyemicem ama yaşadığım bir deney bu.şu an 100 km de 10 lt gaz yakıyor normal kullanımda çok iyi bir değer olduğu söylenebilir.2.3 lt lik motor depo 45 lt gaz alıyor.45 litre gaz ile uzun yol ist altınoluk yaklaşık 500 km (izmit yolu ile)1 depo ile akçay girişine geldim yaklaşık 480 km. araç içinde 5 kişi +minimum 100 kg yük .ile bu değerleri yakaladık.gazı kartal girişindeki şelden aldım akçay girişindeki şelden bir daha doldurdum.bazen gaz aldığımda arabanın çekişinde çok bariz hissedilir bi çekiş farklılığı algılıyorum .
    bu söylediğim a gaz yada b gaz için deyilde aynı istasyondan bir dolduruşta gaz çok iyi başka bir dolduruşta gaz sanki yetersiz gibi.
    sanıyorum arada bir firma farketmez sanayide bürlör yakıtı olarak satılan dökmegaz diye tabir edilen gazları bize satıyorlar.
    aygaz şu son dönemde pek tatmin etmiyor beni.bir takım teknik spekler yayınlıyorlar her şeyi biz biliriz havasındalar ama kullanıcı olarak kazın ayağının pek böyle olmadığını söyleyebilirim.son dönemde yapılan reklamların bu konuda bir gösterge olabileceğini düşünüyorum.
    bir değeri satmanın binbir yolu vardır.değerinizi teknik terimler le süsleyerek bilmiş bir tavırla satmak vardır.birde kalitenizi hiç bozmadan müşteri memnuniyetini ön plana alarak kısaca gizli reklam yaparak değerinizi satabilirsiniz.ha bu arada şunu da gözden kaçırmamak lazım şirket büyük ama bayi küçük bir şirketten iki piyasadan alarak durumu idare etmek de var.kısaca yakıt kontrol edilmesi çok güç olan bir emtia
    o nedenle deneye denye en ehveni şer olanı bulmak ve o bulunanı tecih etmek gibi bir yöntemi kullanmalıyız diye düşünüyor ve bağlıyorum .herkese esenlik ve iyi günler diliyorum.




  • bende memduh ustaya yaptırıyorum emın ol etkısı vardır memduh ustanın
    quote:

    Orjinalden alıntı: şekerci

    ben devamlı aygaz kullanıyordum. memduh ustayla konuştuğumda shell gazın daha verimli olduğunu söyledi shell gaz koyup ist döndüm eski yaptığım kilometreden 60 km daha fazla km yaptım. memduh usta ayar yapmıştı ondan mıdır yoksa gazdanmıdır söyleyemicem ama yaşadığım bir deney bu.şu an 100 km de 10 lt gaz yakıyor normal kullanımda çok iyi bir değer olduğu söylenebilir.2.3 lt lik motor depo 45 lt gaz alıyor.45 litre gaz ile uzun yol ist altınoluk yaklaşık 500 km (izmit yolu ile)1 depo ile akçay girişine geldim yaklaşık 480 km. araç içinde 5 kişi +minimum 100 kg yük .ile bu değerleri yakaladık.gazı kartal girişindeki şelden aldım akçay girişindeki şelden bir daha doldurdum.bazen gaz aldığımda arabanın çekişinde çok bariz hissedilir bi çekiş farklılığı algılıyorum .
    bu söylediğim a gaz yada b gaz için deyilde aynı istasyondan bir dolduruşta gaz çok iyi başka bir dolduruşta gaz sanki yetersiz gibi.
    sanıyorum arada bir firma farketmez sanayide bürlör yakıtı olarak satılan dökmegaz diye tabir edilen gazları bize satıyorlar.
    aygaz şu son dönemde pek tatmin etmiyor beni.bir takım teknik spekler yayınlıyorlar her şeyi biz biliriz havasındalar ama kullanıcı olarak kazın ayağının pek böyle olmadığını söyleyebilirim.son dönemde yapılan reklamların bu konuda bir gösterge olabileceğini düşünüyorum.
    bir değeri satmanın binbir yolu vardır.değerinizi teknik terimler le süsleyerek bilmiş bir tavırla satmak vardır.birde kalitenizi hiç bozmadan müşteri memnuniyetini ön plana alarak kısaca gizli reklam yaparak değerinizi satabilirsiniz.ha bu arada şunu da gözden kaçırmamak lazım şirket büyük ama bayi küçük bir şirketten iki piyasadan alarak durumu idare etmek de var.kısaca yakıt kontrol edilmesi çok güç olan bir emtia
    o nedenle deneye denye en ehveni şer olanı bulmak ve o bulunanı tecih etmek gibi bir yöntemi kullanmalıyız diye düşünüyor ve bağlıyorum .herkese esenlik ve iyi günler diliyorum.





  • Arakdşlar, Ankarada shell otogaz nerden alabilirim ? bilen birisi varmı ? internet sitelerinde hiçbir bayi listesi bulamadım.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.